Is zijn winkelverbod voor alle winkels waar ze alcoholische drank verkopen nou al eens afgelopen eigenlijk?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:01 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee, toen zij daar was, mocht jij nog niet eens bier kopen
nee juist uitgebreid met Australiëquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is zijn winkelverbod voor alle winkels waar ze alcoholische drank verkopen nou al eens afgelopen eigenlijk?
Tja, alleen het Vaticaan is al goed voor twee a drie dagen. St. Pieter, Vaticaanse musea (incl. Sixtijnse Kapel).quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja dit is echt een tussendoortje, de rest kon niet langer vrij krijgen dan 2 dagen. en voor dieprijs kon ik het niet laten lopen.
dus we gaan ongetwijfeld nog eens terug voor nog een week!
maar los daarvan?
Dan was zij ook nog een piepjongequote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:01 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee, toen zij daar was, mocht jij nog niet eens bier kopen
Dat zag ik van hier afquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik net de ramen aan een kant van de flat gelapt heb?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan was zij ook nog een piepjongetoen ze daar was geweest
.
En dan vergeet je nog zóóó veelquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Tja, alleen het Vaticaan is al goed voor twee a drie dagen. St. Pieter, Vaticaanse musea (incl. Sixtijnse Kapel).
Verder Colosseum, Forum Romanum, 's avonds een terras op een van de vele pleinen of gewoon met een fles wijn bij de locals op de spaanse trappen gaan zitten. Ehm, Engelenburcht, thermen van Caracalla, Villa Borghese of juist slenteren door Trastevere.
En dan heb ik geloof ik een programma voor een kleine week opgesomd.
Dan, ehm, dan waren we inderdaad samen daarquote:
True, truequote:[..]
En dan vergeet je nog zóóó veel
Er ligt stof op je boekenkastquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je merkte dat je ineens weer naar binnen kon gluren?
Het leek wel of het licht aanging ineens weerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je merkte dat je ineens weer naar binnen kon gluren?
het is hier meer een dierentuin af en toequote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:24 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Sorry, ik dacht eventjes dat het hier over koffie ging....
Ik stel mijn vraag wel ergens anders....
sorry dat wordt lastig zie www.de.nlquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:03 schreef Zwieber_de_Vos het volgende:
Ik denk dat ik hier wel met mijn vraag terecht kan.
Momenteel heb ik nog een 'gewoon' koffiezetapparaat, maar denk erover om een nieuwe aan te schaffen die iets meer kan dan 'gewone' koffie zetten.
Wat wil ik?
- Lekkere koffie en cappuccino kunnen zetten
- Geen gigantisch bakbeest (heb weinig aanrechtruimte)
- Tussen de 50 en de 100 euro uitgeven
Ik ben helemaal niet thuis in de apparaten, merken, kwaliteiten etc., dus alle hulp en tips zijn welkom.
Kunnen jullie mij helpen?
pijnlijk!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:30 schreef Panda72 het volgende:
Godverdegodver ik stoot net keihard mijn tenen
jaquote:
autsjquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:30 schreef Panda72 het volgende:
Godverdegodver ik stoot net keihard mijn tenen
er zijn ergere dingen inderdaadquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:57 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een gejank hier over dat meisje. Laat haar lekker haar gang gaan en maak je druk om iets nuttigs ofzo
ik vind al die aandacht bloedirritant!! who cares!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:57 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een gejank hier over dat meisje. Laat haar lekker haar gang gaan en maak je druk om iets nuttigs ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |