Nee andere schoonmaakbedrijven zijn te duurquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Fijn.
Ander bedrijf inhuren kan zeker niet?
.
Haha ja snap ik. Zijn ze ook.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb geen smetvrees hoor ik vind onze toiletten alleen zo vies.
* wel.o.k mompelt iets over prijs kwaliteit verhoudingquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee andere schoonmaakbedrijven zijn te duur
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k mompelt iets over prijs kwaliteit verhoudenig
ouwens ook een pareltje...quote:
Gelukkig ga je binnenkort naar Rome!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:31 schreef Aarti het volgende:
pff morgen afspraak met advocaat, ik haaaaaaaaaaaaaat juridische spelletjes met werkgevers
Hier bij voorkeur in de winter als het regentquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:50 schreef MPG het volgende:
[..]
O, dat is bij ons op werk altijd op dezelfde dag als het halfjaarlijkse werkoverleg. Stipt om 11 uur. Kan ik de klok op gelijk zetten
.
PWN.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:19 schreef OA het volgende:
[..]
Hier bij voorkeur in de winter als het regent
jiehaaaaaaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:17 schreef OA het volgende:
[..]
Gelukkig ga je binnenkort naar Rome!
Ohhh, Rome! *jaloers*quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:21 schreef Aarti het volgende:
[..]
jiehaaaaaa![]()
en nog een vakantie in september, maar ik twijfel nog waarheen!
Spaghett Bolognaisequote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhh, Rome! *jaloers*![]()
Wat gaaf!
Vorig jaar 3 weken Italië gedaan in de zomer, ohhh, dat land, die cultuur, dat eten...![]()
![]()
ben je ook in rome geweest? heb je tips tips tips???quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhh, Rome! *jaloers*![]()
Wat gaaf!
Vorig jaar 3 weken Italië gedaan in de zomer, ohhh, dat land, die cultuur, dat eten...![]()
![]()
tip: plak er nog een week achteraanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:36 schreef Aarti het volgende:
[..]
ben je ook in rome geweest? heb je tips tips tips???![]()
![]()
ik ben er maar 2 dagen dus moet mn tijd effectief gebruiken
ja, echt zo oneerlijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet je nou werken voor je geld?
heb ik ook vaak gemompeld maar ja ik ben maar een simpele tiepmiep ik mag geen beslissingen nemen over in te huren schoonmaakbedrijven.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k mompelt iets over prijs kwaliteit verhouding
ja dit is echt een tussendoortje, de rest kon niet langer vrij krijgen dan 2 dagen. en voor dieprijs kon ik het niet laten lopen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
tip: plak er nog een week achteraan.
Rome is zó overweldgend, dat is echt niet te doen in 2 dagen.
U heeft ervaring?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:39 schreef MPG het volgende:
[..]
tip: plak er nog een week achteraan.
Rome is zó overweldgend, dat is echt niet te doen in 2 dagen.
Was ik daar met OAdinquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:50 schreef OA het volgende:
[..]
U heeft ervaring?
OAdin is er eens een week geweest voor een 'studiereis' en die week was al te kort vond ze
Nou, nog wel meer, gewoon de salade caprese daar, de wijn, de kazen, god, alles.....quote:
Nee, helaas nog niet, ik wil er wel heenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:36 schreef Aarti het volgende:
[..]
ben je ook in rome geweest? heb je tips tips tips???![]()
![]()
ik ben er maar 2 dagen dus moet mn tijd effectief gebruiken
Welnee, toen zij daar was, mocht jij nog niet eens bier kopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |