Nieuw-Buinen ja. Roef hebben ze vernoemd naar hun pompstation.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:27 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Ik wil dit topic nog even misbruiken om Lammert Grofsmid te promoten.
Lammert komt uit hetzelfde dorp als Total Roef, bekend van het duo Roef en Marian. Hij is homo, maar houdt ook van dieren. Ooit heeft hij eens gezegd dat je pas een man bent als je door een andere man bent genomen.
quote:Waarom Total roef? De sponsor die hem toen begeleide behoord tot Via Royal in Nieuw Buinen. Daarbij bezitten ze een tankstation "Total". Zo is dus Total Roef ontstaan.
Vlak ook de kracht van Prissilla niet uit. ook een dierbare verloren:quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:18 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Een Clip met een traan, iedereen in ze leven heeft een dierbare verloren. Met deze clip denkt u even terug aan die lieve dierbare die u heef verloren. Graag willen wij u vragen om op deze clip te stemmen bij TV Oranje Verzoekparade. U kunt er elk uur stemmen. Na genoeg stemmen te hebben word de clip uitgezonden tussen 18.00 uur en 19.00 uur in de verzoekparade van TV Oranje. Stem hier als u dit een mooie clip vind: http://www.verzoekparade.nl
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:14 schreef Penisbaard het volgende:
Nog maar een keer dat belachelijke bericht van Rinus posten dan
[..]
OUD is verderopquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:17 schreef Jumparound het volgende:
grappig, ik zit deze clip met Tjibbe (mn 3 weken oude zoon) te kijken en hij knettert gelijk zijn luier vol!
Wat een kindermishandeling. (Die naam)quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:17 schreef Jumparound het volgende:
grappig, ik zit deze clip met Tjibbe (mn 3 weken oude zoon) te kijken en hij knettert gelijk zijn luier vol!
Waarschijnlijk vernoemd naar Tjabbe Tjibsma (de uitvinder van o.a. de electronische wubbe )quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:45 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Wat een kindermishandeling. (Die naam)
Tjibbe Tjibsma, dat is toch die Tjitse Leemhuis van 3fm?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:47 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vernoemd naar Tjabbe Tjibsma (de uitvinder van o.a. de electronische wubbe )
Ja je hebt ook "Gewoon....quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:42 schreef sinadO het volgende:
Dit houdt echt nooit meer op he...?
Waarom is het eigenlijk altijd 'zanger dit' 'zangeres dat'? Waarom niet gewoon alleen een naam?
OMGquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 06:35 schreef female81 het volgende:
Al een tijdje uit, waarom wordt dit nou geen hit?![]()
Zie ook http://www.christiaanvanveen.nl . Tip: Zet je boxen aan, alvorens de link aan te klikken.
Rutgerquote:
Zolang er nog volksbuurten bestaan zal dit soort muziek gemaakt worden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 07:42 schreef sinadO het volgende:
Dit houdt echt nooit meer op he...?
Waarom is het eigenlijk altijd 'zanger dit' 'zangeres dat'? Waarom niet gewoon alleen een naam?
Volgens mij is het andersom. Deze prachtige muziek houdt onze volksbuurten in stand.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zolang er nog volksbuurten bestaan zal dit soort muziek gemaakt worden.
Was het maar zo mooi. De echte rollemans zijn ook al bijna allemaal verdwenen, ondanks de prachtige zigeunermuziek van het kamp.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:08 schreef Rectum het volgende:
[..]
Volgens mij is het andersom. Deze prachtige muziek houdt onze volksbuurten in stand.
Nu je het zegt... die tijd komt nooit meer terug.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Was het maar zo mooi. De echte rollemans zijn ook al bijna allemaal verdwenen, ondanks de prachtige zigeunermuziek van het kamp.
Wat een acteertalent heeft Jeroen toch!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:41 schreef Rectum het volgende:
Gabry van Satans Entertainment heeft een nummertje in het Duits opgenomen. Natuurlijk weer met de altijd sexy Jeroen Stevens in de videoclip.
Hey, is dat een nieuw nummer? Nog nooit gehoord!quote:
WTFquote:mmmmmmjjj lekker sexy hoor wat een lekkere boddy heb je toch zou graag bij je willen staan onder de douche je bent me kanjer me lekkertje for ever
heel veel liefs en dikke kus en lekkere knufffff van mij xxxx:-$ :-$ (k) (l) hvj for ever je bent me suppertje
Mooie titel.quote:Gemaakt door mijn kleine broertje tijdens een week
'Imago'quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:02 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Zomerse klanken in je oor.
Waarom hebben al die zangers een wit overhemd aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is allemaal voor de beeldvorming. Alles is geoorloofd bij Satans Entertainment.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:04 schreef Jumparound het volgende:
oh, enneuh.... Jeroen en Gabry zijn een stel?
[ afbeelding ]
je ziet ze overal samen nu opeens...
Wat heeft die vrouw een mismaakt hoofdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:04 schreef Jumparound het volgende:
oh, enneuh.... Jeroen en Gabry zijn een stel?
[ afbeelding ]
je ziet ze overal samen nu opeens...
Gelukkig wordt dit gecompenseerd door het prachtige hoofd van Jeroen Stevens.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wat heeft die vrouw een mismaakt hoofd![]()
Ik moet toegeven dat hij die rol keer op keer met glans vervuld.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:07 schreef Penisbaard het volgende:
Wel hilarisch hoe ze Jeroen Stevens elke keer weer neer proberen te zetten als hete jongeman in zo'n clip.
Ik zie trouwens kansen voor Rinus!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:57 schreef ZangerPetroFan het volgende:
http://jeroen-stevens.hyv(...)os/997583340/0/tqPz/
[ afbeelding ]
Reactie:
[..]
WTFOf is dit een Fokker?
[..]
Mooie titel.![]()
Op die foto ziet ze er niet zo florissant uit, maar ik zou haar neus wel geven hoor:quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wat heeft die vrouw een mismaakt hoofd![]()
Jeroen is ook goddelijk met zijn telepierzing.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:07 schreef Penisbaard het volgende:
Wel hilarisch hoe ze Jeroen Stevens elke keer weer neer proberen te zetten als hete jongeman in zo'n clip.
Verkracht? Van een nieuw muziekaal sausje voorzien zodat generaties nederlanders deze geweldige muziek in de armen kunnen sluiten!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:00 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Silvia Swart poept nummers uit alsof het niets is:
Ook heeft ze de muziek van Amy MacDonald meerdere keren verkracht:
Wat is een muziekaal?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:16 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Verkracht? Van een nieuw muziekaal sausje voorzien zodat generaties nederlanders deze geweldige muziek in de armen kunnen sluiten!
quote:
Wat een pareltje is dat zeg.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 06:35 schreef female81 het volgende:
Zie ook http://www.christiaanvanveen.nl . Tip: Zet je boxen aan, alvorens de link aan te klikken.
Reacties van Zanger Petro:quote:hoe oud is dat kind, zou je haar geven petro?
quote:@zoujijhaargeven ze is nu 22 jaar maar bij de clip opname was ze 20
@zoujijhaargeven dat is mijn dochter
Nee hoor, op 2:05 duikt deze machtige beer op.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:24 schreef ZangerPetroFan het volgende:
De Wuko zit met zijn klittebandschoenen in een kruiwagen alsof het niets is. De ijsbeer blijft dit keer buiten beeld.
Zover was ik niet eens gekomen. Een de Wuko nummer zonder ijsbeer is natuurlijk een Rinus zonder de Rinus-arm-wave.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:26 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nee hoor, op 2:05 duikt deze machtige beer op.
Gewoon zijn dochter gebruiken voor een clip, wat een heldquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:06 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Uit de tekst: "Zo een meid, nooit gezien, je krijgt wat je verdient." "Lekker ding kom eens hier bij mij, want ik wil je hier aan m'n zij." "in m'n dromen wordt jij m'n vrouw."
Reactie van een fokker:
[..]
Reacties van Zanger Petro:
[..]
Dat is er één uit de oude doosquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:24 schreef ZangerPetroFan het volgende:
De Wuko zit met zijn klittebandschoenen in een kruiwagen alsof het niets is. De ijsbeer blijft dit keer buiten beeld.
Volgens mij is dat dezelfde schone deerne als in:quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:06 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Uit de tekst: "Zo een meid, nooit gezien, je krijgt wat je verdient." "Lekker ding kom eens hier bij mij, want ik wil je hier aan m'n zij." "in m'n dromen wordt jij m'n vrouw."
Reactie van een fokker:
[..]
Reacties van Zanger Petro:
[..]
Ik was op tijdquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:48 schreef kikoooooo het volgende:
Zanger Rinus stond ook op Dance Valley afgelopen zaterdagHelaas waren wij net te laat
![]()
Petrografisch geheugen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:41 schreef Rectum het volgende:
[..]
Volgens mij is dat dezelfde schone deerne als in:
en in:
De dochter van Zanger Petro is naast figurant in zijn clips ook zijn songwriter. Applaus dus voor deze dame die de tekst van o.a. de zomerhit Sabrina heeft geschreven! En ook leuk om te zien dat Petro deze nummers met zoveel gevoel kan zingen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:31 schreef luckass het volgende:
[..]
Gewoon zijn dochter gebruiken voor een clip, wat een held
te stomquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:26 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Nee hoor, op 2:05 duikt deze machtige beer op.
okquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Origineel van 'Je zeurt teveel' is vele malen beter.
Heeft ze ook dit nummer geschreven?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 02:01 schreef CitizenKane het volgende:
[..]
De dochter van Zanger Petro is naast figurant in zijn clips ook zijn songwriter. Applaus dus voor deze dame die de tekst van o.a. de zomerhit Sabrina heeft geschreven! En ook leuk om te zien dat Petro deze nummers met zoveel gevoel kan zingen.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:51 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Heeft ze ook dit nummer geschreven?
Dit nummer is zo gevoelig gezongen. Vooral die 'hallo' op 0:40 gaat door merg en been, als een hartekreet van alle schipperskinderen (of skipperskinderen, zoals Petro het zou zeggen) uit Oost-Nederland.
Ook van dit pareltje is zijn dochter de geestelijk vader inderdaad.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:51 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Dit nummer is zo gevoelig gezongen. Vooral die 'hallo' op 0:40 gaat door merg en been, als een hartekreet van alle schipperskinderen (of skipperskinderen, zoals Petro het zou zeggen) uit Oost-Nederland.
Aldus Petro op mijn youtube-kanaal. Het is dus ook nog op waarheid gebaseerd.quote:ZANGERPETRO (1 week geleden)
dank je wel voor het compliment
ik heb het nummer door mijn dochter laten schrijfen( Schipperkind)
Er kwam iemand bij me een schippersjongen die het alle maal had meegemaakt en hij vroeg me of ik voor hem dit nummer wou schrijven en uitbrengen
over zijn gevoel op een schip.
ik hoop dat vele schippers en matroosen het een mooi nummer vinden
muzikale groet Zanger Petro
Interessant yt-kanaal.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:02 schreef CitizenKane het volgende:
[..]
Ook van dit pareltje is zijn dochter de geestelijk vader inderdaad.
[..]
Aldus Petro op mijn youtube-kanaal. Het is dus ook nog op waarheid gebaseerd.
Mensen die de ijsbeer van De Wuko niet waarderen.quote:
Ik klikte willekeurig op de Hitmedley, en aan het geklap van de vrouw in het geel rechts in beeld, zag ik meteen dat dit een goede keuze was.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:23 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Wat een geniaal heldenfilmpjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:48 schreef kikoooooo het volgende:
Zanger Rinus stond ook op Dance Valley afgelopen zaterdagHelaas waren wij net te laat
![]()
Ze lijkt wel op haar zus.quote:Onze zus Silverlady
Inderdaad eerst zat hij meer in de underground scene. Was toen veel beter.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:40 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Rinus is mij te commercieel geworden, met z'n geverfde haar.
Ja precies. Hij gaat gewoon in op een aanbod van Dance Valleyquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:40 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Rinus is mij te commercieel geworden, met z'n geverfde haar.
Respect, hoe kom je er toch aan?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:47 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Duo Jan en Kristina, de kanjers die hun eigen muziek blijven aanvragen bij de Silverlady.
Pittig vrouwtje, die Kristina.
Mark Faro, voor al uw feesten en partijen.
EDIT: Hehe, ik kom er net achter dat Jan en Kristina, broer en zus zijn van de Silverlady. Wat een talentvolle familie is het ook, met marijke, zanger chris, jan en Kristina.
[..]
Ze lijkt wel op haar zus.![]()
[ afbeelding ]
Alles wat met de Silverlady te maken heeft trekt mij aan als een magneet.quote:
Daar ben ik ook al weken naar op zoek. Ik zal het nummer maandag eens aanvragen bij de Silverlady.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:29 schreef DrDentz het volgende:
Kan ik 'In een Woonwagen' van Marijke ook online beluisteren?
Een knipoog van Fred voor grote vriend Christiaan!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 06:35 schreef female81 het volgende:
watquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:47 schreef ZangerPetroFan het volgende:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:47 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Duo Jan en Kristina, de kanjers die hun eigen muziek blijven aanvragen bij de Silverlady.
Pittig vrouwtje, die Kristina.
EDIT: Hehe, ik kom er net achter dat Jan en Kristina, broer en zus zijn van de Silverlady. Wat een talentvolle familie is het ook, met marijke, zanger chris, jan en Kristina.
[..]
Ze lijkt wel op haar zus.![]()
[ afbeelding ]
oke ik zit nu aan de koffie hier okequote:Op zondag 15 augustus 2010 02:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
wat
wat
wat
Dat was le vroegerbe een buurjongon van de mijn. Man.
Meerdere keren.quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:58 schreef TUFKAL het volgende:
Is deze video van Gewoon Rutger al eens gepost?
Voor depressiviteit is er maar één oplossing:quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:03 schreef sinadO het volgende:
Ik word altijd zo depressief van deze topics...
Broer van Gewoon Rutger?quote:
*proest*quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:15 schreef Rectum het volgende:
Meteen maar even de topper van dit moment. De nieuwste Peter Bresil voor iedereen die hem gemist heeft.
Ja, ik werd ook emotioneel toen ik deze topper voor het eerst hoorde.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:40 schreef Vengerr het volgende:
[..]
*proest*
BWAHAHAHAAHAHAHAH!!!
Nee wacht...
BaaWAHAHAaaHAAaaaaHAHAaaaHAH!!!
Je weet hoe uitingingen van emotie in de war kunnen raken in momenten van grote vervoering.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:41 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Ja, ik werd ook emotioneel toen ik deze topper voor het eerst hoorde.
Met als goede nummer 2 :quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:49 schreef ZangerPetroFan het volgende:
De zomerhit van vorig jaar, luister hier naar en dwaal in gedachten af naar de mooie zomer van 2009.
Het trouwens officieel, Lorenzo is een guapo.quote:
Davilexquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:58 schreef Rectum het volgende:
[..]
Het trouwens officieel, Lorenzo is een guapo.
Red Catquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:02 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
DavilexA2 Racer II
WK 98 avontuur
quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:37 schreef Rectum het volgende:
[..]
Voor depressiviteit is er maar één oplossing:
Als je daar niet vrolijk van wordt, dan zou ik maar snel aan de Prozac gaan.
Mooi die toiletluchtverfrisser op de achtergrondquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:51 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Zou die gast echt Jay Jay heten?quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:40 schreef kikoooooo het volgende:
Jay Jay Bauer heeft gewoon 3x hetzelfde shirt aan, in een andere kleur. Wat een baas.
En nog chicks in zn clip ook.
Nog meer chicks op t strandquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:40 schreef kikoooooo het volgende:
Jay Jay Bauer heeft gewoon 3x hetzelfde shirt aan, in een andere kleur. Wat een baas.
En nog chicks in zn clip ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |