abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:11:59 #1
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_85085093
Gebaseerd op de succestopics van Pieter-utd:
Kinderen die denken Zanger Bob te zijn
Kinderen die nog steeds denken Zanger Bob te zijn
Mensen die Anita en Ed niet waarderen [Episch duo]
Mensen die vinden dat Jeffrey Kuipers niet kan zingen
Mensen die zeggen dat Jeroen Stevens niet met gevoel zingt
Mensen die denken dat Monica West niet oprecht is
Mensen die zeggen dat Antonio geen gevoel heeft voor ritme
Mensen die Henk Klos niet kennen
Mensen die Zanger Petro het licht niet in de ogen gunnen
Mensen die zeggen dat Peter Bresil op de verkeerde weg is

Door deze topics hebben diverse zangers en zangeressen (Zanger Rinus, Zanger Lorenzo, Zangeres Manita, etc.), landelijke bekendheid verworven. Want wie houdt er nou niet van? Foute gasten in een wit overhemd, katoenen broek, gouden oorbel en bijpassende ketting jengelend op een standaard beat uit een synthesizer. Spreekt dit je aan? Dan is dit topic echt iets voor jou!

___________________________________________________________________________________

In dit topic staat Marlous Oosting centraal. Marlous Oosting kennen we natuurlijk allemaal met haar nu al legendarisch optreden samen met ZANGER RINUS, die het helaas in de kop geschoten is als ik de laatste post van Penisbaard goed las. Ze is nu helaas even 3 maanden uit de running (vanwege een zeurende arts) Maar we hopen haar snel we te mogen aanschouwen!

Korte autobiografie van Marlous:
quote:
Marlous Oosting is 21 jaar oud en geboren in Assen. Ze is de derde dochter uit een gezin van vijf kinderen, waaronder ook twee jongere broertjes. Dus de beste omgeving om met beide benen op de grond te staan. Al zijn ze dan wel haar grootste fans.

Als kind wist Marlous al dat ze zangeres wilde worden en denkt daar na vele jaren nog steeds het zelfde over…

Als 10 jarige begon Marlous al fanatiek te zingen in een kinderkoor, waar ze veel mee optrad en vaak de solo kreeg. In de jaren die volgden probeerde ze zoveel mogelijk ervaring op te doen en trad op met open dagen, schoolfeesten enz.

Ze bleef zich ontwikkelen qua zang en probeerde zich te oriënteren in de muziekwereld. Ze was veel bezig met netwerken, mensen vinden die haar konden steunen en die in haar geloven.

Door aan het programma Idols op RTL 4 mee te doen, heeft Marlous veel mensen wakker geschud door haar grappige en lekkere brutale uitspraken tegenover Henkjan Smits! Hiermee heeft zij ook weer ervaring opgebouwd.

Destijds heeft ze nog in een blad gestaan, genaamd IN. Daarin stond hoe Marlous de jury heeft overtuigd van haar kunnen in het programma Idols. Ze werd in datzelfde blad een Katja look-a-like genoemd.

Marlous is destijds in aanraking gekomen met mensen die haar wilden en konden helpen aan een eigen nummer. Het nummer (Als hij s’nachts piano speelt) staat bij de meeste Radiostations sinds zo’n 2 jaar in de playlist, en wordt goed gedraaid. Na dit nummer heeft Marlous in 2007 een contract getekend bij Pinkrecords te Drachten en is ze samen met Eddy Harms aan de slag gegaan. Marlous en Eddy Harms hebben een single uitgebracht, getiteld ‘Jij alleen jij’. Dit nummer is geschreven en gecomponeerd door Frank van Etten en Adriaan Hoes en opgenomen in de studio van Gerto Heupink te Enschede. Met deze single is Marlous binnengekomen in de Landelijke Mega Top 100!!, Hoogste notering 67!

Voor ‘Jij alleen jij’ werd een clip gemaakt door Ton Balendonk, die te zien was bij Sterren. nl (tros) en Tv Oranje.

Ook is ze benoemd tot Hollandse nieuwe in het tijdschrift Privé!

Marlous treedt sinds zo’n 2 jaar met regelmaat op door het land en zit sinds begin 2009 bij het boekingskantoor Dam Dutch Artists Management te Hilversum.

De Single ‘Ik spreid nu mijn vleugels uit’ is haar laatste single en nu en ook legaal te downloaden via Musicstore. Deze downloads tellen trouwens mee voor de Landelijke Mega Top 100!

Momenteel is Marlous druk met het opnemen van haar nieuwe album en haar nieuwe single die begin 2010 zal verschijnen.

Tevens heeft ze getekend bij een nieuw management, AM Entertainment.

Arnold van AM Entertainment is ontzettend enthousiast: ‘Momenteel zijn we druk bezig voor Marlous om een nieuw album te realiseren en de juiste lijnen uit te zetten voor haar carrière.’
Enkele tophits van Marlous:
Gewoon omdat het kan:

De fanhyves van Marlous: hyves van marlous

Klacht: Mensen die zeggen dat Marlous Oosting te veel zeurt. :( [/b]

Met dank aan: Pieter-utd, Urquhart, TUFKAL, Penisbaard, tho_Omas, Fortitude, Enchanter, ZangerPetroFan, Luckass, Jumparound en een ieder die ik vergeten ben. :)

- Geen lange OP meer, wanneer je dit toch wil klik dan hier
- Gelieve on topic reageren door het plaatsen van een mooi liedje van Nederlandse makelij of door het reageren op één van deze veelal prachtige liedjes. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Jumparound op 10-08-2010 10:19:53 ]
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_85085123
Je OP is niet goed. :')
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_85085138
Ook een Tomahawk op haar neus en daar gaan we weer gewoon verder met ons leven.
pi_85085183
Meteen maar even de topper van dit moment. De nieuwste Peter Bresil voor iedereen die hem gemist heeft.

dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:16:53 #5
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_85085200
Ik ben Marlous Oosting Top Listener op last.fm, wie wil me aanraken. *)

http://www.last.fm/music/Marlous+Oosting
  Moderator dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:18:44 #6
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:19:46 #7
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_85085268
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 10:15 schreef Rectum het volgende:
Meteen maar even de topper van dit moment. De nieuwste Peter Bresil voor iedereen die hem gemist heeft.

Sterk staaltje acteerwerk ook wat die man laat zien.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:20:51 #8
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_85085299
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 10:13 schreef sinadO het volgende:
Je OP is niet goed. :')
wat aanpassinkies gemacht, weet je het beter? kom maar naar het kamp :{w
Ecosia
pi_85085340
quote:

Ik vind het toneelspel echt van uitzonderlijke klasse, evenals de soepele heupbeweging van Peter. Top ^O^
pi_85085359
Wie?
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:23:20 #11
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_85085368
quote:

die blonde snol kan haar lachen niet inhouden als PETER haar uitfoeterd! ;(
Hoe harteloos!
Ecosia
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:23:55 #12
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_85085383
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 10:23 schreef c0nd0r het volgende:
Wie?
Marlous Oosting, je weettoch!
Ecosia
pi_85085478
Tering zeg, haar wil je toch direct na 3 regels al pistol whippen :')
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:32:27 #14
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_85085553
als ze mijn fluit blaast akkoord.
pi_85085576
:')
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_85085608
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 10:20 schreef Jumparound het volgende:

[..]

wat aanpassinkies gemacht, weet je het beter? kom maar naar het kamp :{w
Haha, nog steeds niet goed! :D
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_85085627
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 10:34 schreef sinadO het volgende:

[..]

TS moet dan ook niet verwachten dat hij met een topic over Marlous Oosting een audiofiel als sinadO kan bekoren. :')
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_85085644
Ik zou haar doen, als ze maar stopt met zingen...
pi_85085670
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 10:35 schreef Ezio het volgende:

[..]

TS moet dan ook niet verwachten dat hij met een topic over Marlous Oosting een audiofiel als sinadO kan bekoren. :')
Daar geet het niet eens om, maar goed punt! :D
pi_85085867
Wie van jullie zou Marlous doen eigenlijk?
pi_85085895
Marloes is al teveel geaccepteerd. Heeft notabene al meegedaan aan het Nationaal Songfestival.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:44:59 #22
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_85085902
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 10:43 schreef kikoooooo het volgende:
present!
Ik wil wel met haar onder de douche.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_85085922
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 10:43 schreef kikoooooo het volgende:
Gewoon voor een keertje (of 10).
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_85085982
Zanger Rinus stond ook op Dance Valley afgelopen zaterdag :D Helaas waren wij net te laat ;(
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:51:26 #25
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_85086083
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 10:34 schreef sinadO het volgende:

[..]

Ecosia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')