Enkele tophits van Marlous:quote:Marlous Oosting is 21 jaar oud en geboren in Assen. Ze is de derde dochter uit een gezin van vijf kinderen, waaronder ook twee jongere broertjes. Dus de beste omgeving om met beide benen op de grond te staan. Al zijn ze dan wel haar grootste fans.
Als kind wist Marlous al dat ze zangeres wilde worden en denkt daar na vele jaren nog steeds het zelfde over…
Als 10 jarige begon Marlous al fanatiek te zingen in een kinderkoor, waar ze veel mee optrad en vaak de solo kreeg. In de jaren die volgden probeerde ze zoveel mogelijk ervaring op te doen en trad op met open dagen, schoolfeesten enz.
Ze bleef zich ontwikkelen qua zang en probeerde zich te oriënteren in de muziekwereld. Ze was veel bezig met netwerken, mensen vinden die haar konden steunen en die in haar geloven.
Door aan het programma Idols op RTL 4 mee te doen, heeft Marlous veel mensen wakker geschud door haar grappige en lekkere brutale uitspraken tegenover Henkjan Smits! Hiermee heeft zij ook weer ervaring opgebouwd.
Destijds heeft ze nog in een blad gestaan, genaamd IN. Daarin stond hoe Marlous de jury heeft overtuigd van haar kunnen in het programma Idols. Ze werd in datzelfde blad een Katja look-a-like genoemd.
Marlous is destijds in aanraking gekomen met mensen die haar wilden en konden helpen aan een eigen nummer. Het nummer (Als hij s’nachts piano speelt) staat bij de meeste Radiostations sinds zo’n 2 jaar in de playlist, en wordt goed gedraaid. Na dit nummer heeft Marlous in 2007 een contract getekend bij Pinkrecords te Drachten en is ze samen met Eddy Harms aan de slag gegaan. Marlous en Eddy Harms hebben een single uitgebracht, getiteld ‘Jij alleen jij’. Dit nummer is geschreven en gecomponeerd door Frank van Etten en Adriaan Hoes en opgenomen in de studio van Gerto Heupink te Enschede. Met deze single is Marlous binnengekomen in de Landelijke Mega Top 100!!, Hoogste notering 67!
Voor ‘Jij alleen jij’ werd een clip gemaakt door Ton Balendonk, die te zien was bij Sterren. nl (tros) en Tv Oranje.
Ook is ze benoemd tot Hollandse nieuwe in het tijdschrift Privé!
Marlous treedt sinds zo’n 2 jaar met regelmaat op door het land en zit sinds begin 2009 bij het boekingskantoor Dam Dutch Artists Management te Hilversum.
De Single ‘Ik spreid nu mijn vleugels uit’ is haar laatste single en nu en ook legaal te downloaden via Musicstore. Deze downloads tellen trouwens mee voor de Landelijke Mega Top 100!
Momenteel is Marlous druk met het opnemen van haar nieuwe album en haar nieuwe single die begin 2010 zal verschijnen.
Tevens heeft ze getekend bij een nieuw management, AM Entertainment.
Arnold van AM Entertainment is ontzettend enthousiast: ‘Momenteel zijn we druk bezig voor Marlous om een nieuw album te realiseren en de juiste lijnen uit te zetten voor haar carrière.’
Sterk staaltje acteerwerk ook wat die man laat zien.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:15 schreef Rectum het volgende:
Meteen maar even de topper van dit moment. De nieuwste Peter Bresil voor iedereen die hem gemist heeft.
wat aanpassinkies gemacht, weet je het beter? kom maar naar het kampquote:
Ik vind het toneelspel echt van uitzonderlijke klasse, evenals de soepele heupbeweging van Peter. Topquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:15 schreef Rectum het volgende:
Meteen maar even de topper van dit moment. De nieuwste Peter Bresil voor iedereen die hem gemist heeft.
die blonde snol kan haar lachen niet inhouden als PETER haar uitfoeterd!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:15 schreef Rectum het volgende:
Marlous Oosting, je weettoch!quote:
Haha, nog steeds niet goed!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:20 schreef Jumparound het volgende:
[..]
wat aanpassinkies gemacht, weet je het beter? kom maar naar het kamp
TS moet dan ook niet verwachten dat hij met een topic over Marlous Oosting een audiofiel als sinadO kan bekoren.quote:
Daar geet het niet eens om, maar goed punt!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:35 schreef Ezio het volgende:
[..]
TS moet dan ook niet verwachten dat hij met een topic over Marlous Oosting een audiofiel als sinadO kan bekoren.
present!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:43 schreef kikoooooo het volgende:
Wie van jullie zou Marlous doen eigenlijk?
Gewoon voor een keertje (of 10).quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:43 schreef kikoooooo het volgende:
quote:
Pas het dan aan, met je wansmaak.quote:
quote:
Precies, en wie zijn wij dan om het af te krakenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:56 schreef tha_rizzo het volgende:
Wat een lelijk ordinair ranzig kampwijf met een stem die mijn trommelvliezen doet scheuren.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:56 schreef tha_rizzo het volgende:
Wat een lelijk ordinair ranzig kampwijf met een stem die mijn trommelvliezen doet scheuren.
Wie niet eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:43 schreef kikoooooo het volgende:
ze heeft nog niet de gerijptheid van Anita weten te evenaren, maar met die olijke bolletje tettenWangetjes gaat het al de goede kant opquote:
Zie dat is dus ook een ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:14 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ze heeft nog niet de gerijptheid van Anita weten te evenaren, maar met die olijke bolletje tettenWangetjes gaat het al de goede kant op
quote:WEGENS HET ENORME SUCCES DAT RINUS DIT AFGELOPEN WEEKEND HEEFT GEHAD MET ZIJN OPTREDENS OP DE FESTIVALS..DICKY WOODSTOCK &DANCE VALLEY HEEFT HET MANAGEMENT EN DE CREW VAN RINUS (GELUIDSMAN,CHAUFFEUR,EN BEVEILGING) MOETEN BESLUITEN OM EEN IEDER DIE RINUS OP PERSOONLIJKE WIJZE IN DE OPENBAARHEID VAN DE RECHTEN EN LABELS VAN RINUS PRODUCTIONS...BELEDIGD OF INBREUK MAAKT AANSPRAKELIJK TE STELLEN EN DE GEVOLGEN TE DOEN LATEN VASTSTELLEN DOOR ADVOCAAT OF JURIST .............................................................. WIJ HOPEN ALS MANAGEMENT DAT EEN ENTERTAINER MET HART EN ZIEL ,MAAR HET DAN MISSCHIEN OP EEN ANDERE MANIER VERTOONT ALS MENIG ANDER ARTIEST ZIJN WELVERDIENDE GAGES EN PROMOTIES WEL TOEKOMT ZOALS IEDEREEN ...VERDIENT @ KANTOOR
Jammer dat ie het zo hoog in zijn bol heeft nu.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:14 schreef Penisbaard het volgende:
Nog maar een keer dat belachelijke bericht van Rinus posten dan
[..]
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:31 schreef luckass het volgende:
Wat een lekker ordinair vrouwtje blijft die Marlous toch
Dit is toch niet serieus...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of raakt dat bericht kant noch walquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik laat het nu wel uit mijn hoofd om Rinus belachelijk te makenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat kun je beter aan hemzelf overlaten inderdaad...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik laat het nu wel uit mijn hoofd om Rinus belachelijk te maken
Ook dat ja, dat lukt hem inderdaad primaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:16 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat kun je beter aan hemzelf overlaten inderdaad...
Jazekersquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:24 schreef Paxcon het volgende:
Heeft die rinus het over deze Marloes?
Jep. Ken je klassiekers.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:24 schreef Paxcon het volgende:
Is dat nou Sieneke op 1:22?quote:
Ze posten deze verhaaltjes juist omdat ze niet bekend zijn (voor een reden).quote:
Is dat Yvonne in die clip?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:15 schreef Rectum het volgende:
Ik denk dat deze voortaan in de OP moet. Ik hoef echt geen strafblad.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Hij leeft ook echt nog altijd in de illusie dat wat hij doet aanslaatquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:14 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Oei dat is wel weer een topper. Ik denk zelfs nog net een grotere zomerhit dan zanger Petroquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:15 schreef Rectum het volgende:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:14 schreef Rectum het volgende:
Dit krijg je als rasartiesten als Jeroen Stevens zich laten beïnvloeden door Arjaans Sataans Entertainment.![]()
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:34 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Oei dat is wel weer een topper. Ik denk zelfs nog net een grotere zomerhit dan zanger Petro
Pareltje weer. Zie ook een voor mij onbekende Jeroen Stevens op dat kanaal staan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:19 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Vers van de pers.
Nou deze fout zien we door de vingers uiteraard, Jeroen.
Wim&Miranda hebben ook nieuw werk:
Ik blijf zijn echtgenoot een koning vinden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:58 schreef TUFKAL het volgende:
De oude boef!
Bekijk deze YouTube-video
Ik wou nog even zeggen dat ik dit weer een heerlijk nummertje vind.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:15 schreef Rectum het volgende:
geen dank! en straks lekker fappen op rinus marlous!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:28 schreef tho_Omas het volgende:
Goeie actie Jumparound. Dat is nog eens lekker wakker worden.
Liefde voor jou. Liefde voor mij. Liefde voor ons allebeiquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:04 schreef RickoKun het volgende:
Jezus kanker eens een keer op met dit soort noobie kankerzooi.
Er zijn wel 30 van die "onopvallende" reeksen hier in KLB, ga dan effe naar MUZ ofzo.
Rinus had het gewoon over een anonieme Marlous. Deze golddigger doet alsof ze 'de' Marlous is en speelt met haar geile clipje handig in op de heersende Rinusmania.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:24 schreef Paxcon het volgende:
Oh, noem die andere 30 dan? En zo niet, dan kanker je toch op naar MUZ ofzo?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:04 schreef RickoKun het volgende:
Er zijn wel 30 van die "onopvallende" reeksen hier in KLB, ga dan effe naar MUZ ofzo.
Hoe kun je nou een burn-out krijgen door het zingen van kutliedjes?quote:Een nieuw bericht van Marlous!
Het onderwerp is “Een Flinke Domper Voor Marlous, Zware Burn-out!“. ”Een flinke domper voor Marlous. De zangeres die mee heeft gedaan aan het Nationaal Songfestival heeft een burn-out. Ze moet voorlopig rust houden.
Marlous is sinds haar deelname druk bezig met haar debuutalbum. Maar de zangers is oververmoeid en ze heeft ook last van hyperventilatie. De dokter heeft vastgesteld dat ze een burn-out heeft en ze moet minimaal drie tot vier maanden rustig aan doen.
Marlous zal voorlopig niet op het podium mogen staan, al haar optredens zijn afgezegd. Hierdoor zal ze dus ook niet zingen op de Nacht van Oranje op 29 april in de Ahoy te Rotterdam. Ook haar album release is voor onbepaalde tijd uitgesteld.
ze moet vaker naar haar eigen hit luisteren denkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:03 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Laten we dit topic volspammen, zodat Pieter-utd of Rectum een fatsoenlijke OP kunnen maken.
Marlous heeft een burn-out btw.
[..]
Hoe kun je nou een burn-out krijgen door het zingen van kutliedjes?
Hyperventilatie, alleen aandachtshoeren hebben daar last van.
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAGEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:27 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Liefde voor jou. Liefde voor mij. Liefde voor ons allebei
Neen, mijn lieve jumparound;quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:55 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Oh, noem die andere 30 dan? En zo niet, dan kanker je toch op naar MUZ ofzo?
Sowieso zit MUZ vol met paupers die alles al véééééél eerder kenden.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Neen, mijn lieve jumparound;
Dit is KLB, ik ontwijk MUZ veelal (tenzij ik geen nummertitel weet)
Als je daar een clipje van Petro in een 'tip hier nieuwe muziek' topic pleurt halen ze 'm eruit.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:56 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Sowieso zit MUZ vol met paupers die alles al véééééél eerder kenden.
Ja hoe is het mogelijk. Je zou haast denken dat Marlous teveel zeurt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:03 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Laten we dit topic volspammen, zodat Pieter-utd of Rectum een fatsoenlijke OP kunnen maken.
Marlous heeft een burn-out btw.
[..]
Hoe kun je nou een burn-out krijgen door het zingen van kutliedjes?
Hyperventilatie, alleen aandachtshoeren hebben daar last van.
Denken dat dit muziek is en dus in MUZ thuis zou horen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:04 schreef RickoKun het volgende:
Die donkerblonde is een prima smatje.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:44 schreef Rectum het volgende:
En de mensen van Clipstudio mogen van mij voor eeuwig branden in het vagevuur dankzij onderstaand clipje.
Wat een commerciële rommel.![]()
![]()
Geldwolven zijn het.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:44 schreef Rectum het volgende:
En de mensen van Clipstudio mogen van mij voor eeuwig branden in het vagevuur dankzij onderstaand clipje.
![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:41 schreef Rectum het volgende:
Gabry van Satans Entertainment heeft een nummertje in het Duits opgenomen. Natuurlijk weer met de altijd sexy Jeroen Stevens in de videoclip.
Op zich wel begrijpelijk dat Gabry niet weet of Jeroen haar wel wil. Die dooie blik steeds, daar kan Gabry niet veel mee. Toepasselijke tekst en Jeroen weet dat mooi in zijn acteerspel weer te geven.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:41 schreef Rectum het volgende:
Gabry van Satans Entertainment heeft een nummertje in het Duits opgenomen. Natuurlijk weer met de altijd sexy Jeroen Stevens in de videoclip.
Het gaat achteruit iddquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:44 schreef Rectum het volgende:
![]()
Met gebruik van het woord "loeder" is dit nummer sowieso een aanwinst!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:11 schreef Penisbaard het volgende:
Ik vind het wel iets toevoegen aan de Nederlandse muziekindustrie, die Ready. Lekker gek, rebels en puberaal.
Wat een heerlijke koe inderdaadquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:16 schreef Enchanter het volgende:
Lekker nummertje en dito clip van Rika Bos , jammer van die dikke polderkoenaast 'r in die clip.
Doet veel afbreuk aan deze geweldige clip
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:27 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Ooit heeft hij eens gezegd dat je pas een man bent als je door een andere man bent genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |