Mensen die de ijsbeer van De Wuko niet waarderen.quote:
Ik klikte willekeurig op de Hitmedley, en aan het geklap van de vrouw in het geel rechts in beeld, zag ik meteen dat dit een goede keuze was.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:23 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Wat een geniaal heldenfilmpjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:48 schreef kikoooooo het volgende:
Zanger Rinus stond ook op Dance Valley afgelopen zaterdagHelaas waren wij net te laat
![]()
Ze lijkt wel op haar zus.quote:Onze zus Silverlady
Inderdaad eerst zat hij meer in de underground scene. Was toen veel beter.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:40 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Rinus is mij te commercieel geworden, met z'n geverfde haar.
Ja precies. Hij gaat gewoon in op een aanbod van Dance Valleyquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:40 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Rinus is mij te commercieel geworden, met z'n geverfde haar.
Respect, hoe kom je er toch aan?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:47 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Duo Jan en Kristina, de kanjers die hun eigen muziek blijven aanvragen bij de Silverlady.
Pittig vrouwtje, die Kristina.
Mark Faro, voor al uw feesten en partijen.
EDIT: Hehe, ik kom er net achter dat Jan en Kristina, broer en zus zijn van de Silverlady. Wat een talentvolle familie is het ook, met marijke, zanger chris, jan en Kristina.
[..]
Ze lijkt wel op haar zus.![]()
[ afbeelding ]
Alles wat met de Silverlady te maken heeft trekt mij aan als een magneet.quote:
Daar ben ik ook al weken naar op zoek. Ik zal het nummer maandag eens aanvragen bij de Silverlady.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:29 schreef DrDentz het volgende:
Kan ik 'In een Woonwagen' van Marijke ook online beluisteren?
Een knipoog van Fred voor grote vriend Christiaan!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 06:35 schreef female81 het volgende:
Al een tijdje uit, waarom wordt dit nou geen hit?![]()
Zie ook http://www.christiaanvanveen.nl . Tip: Zet je boxen aan, alvorens de link aan te klikken.
watquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:47 schreef ZangerPetroFan het volgende:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:47 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Duo Jan en Kristina, de kanjers die hun eigen muziek blijven aanvragen bij de Silverlady.
Pittig vrouwtje, die Kristina.
EDIT: Hehe, ik kom er net achter dat Jan en Kristina, broer en zus zijn van de Silverlady. Wat een talentvolle familie is het ook, met marijke, zanger chris, jan en Kristina.
[..]
Ze lijkt wel op haar zus.![]()
[ afbeelding ]
oke ik zit nu aan de koffie hier okequote:Op zondag 15 augustus 2010 02:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
wat
wat
wat
Dat was le vroegerbe een buurjongon van de mijn. Man.
Meerdere keren.quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:58 schreef TUFKAL het volgende:
Is deze video van Gewoon Rutger al eens gepost?
Voor depressiviteit is er maar één oplossing:quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:03 schreef sinadO het volgende:
Ik word altijd zo depressief van deze topics...
Broer van Gewoon Rutger?quote:
*proest*quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:15 schreef Rectum het volgende:
Meteen maar even de topper van dit moment. De nieuwste Peter Bresil voor iedereen die hem gemist heeft.
Ja, ik werd ook emotioneel toen ik deze topper voor het eerst hoorde.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:40 schreef Vengerr het volgende:
[..]
*proest*
BWAHAHAHAAHAHAHAH!!!
Nee wacht...
BaaWAHAHAaaHAAaaaaHAHAaaaHAH!!!
Je weet hoe uitingingen van emotie in de war kunnen raken in momenten van grote vervoering.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:41 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Ja, ik werd ook emotioneel toen ik deze topper voor het eerst hoorde.
Met als goede nummer 2 :quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:49 schreef ZangerPetroFan het volgende:
De zomerhit van vorig jaar, luister hier naar en dwaal in gedachten af naar de mooie zomer van 2009.
Het trouwens officieel, Lorenzo is een guapo.quote:
Davilexquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:58 schreef Rectum het volgende:
[..]
Het trouwens officieel, Lorenzo is een guapo.
Red Catquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:02 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
DavilexA2 Racer II
WK 98 avontuur
quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:37 schreef Rectum het volgende:
[..]
Voor depressiviteit is er maar één oplossing:
Als je daar niet vrolijk van wordt, dan zou ik maar snel aan de Prozac gaan.
Mooi die toiletluchtverfrisser op de achtergrondquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:51 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Heeft ze ook dit nummer geschreven?
Dit nummer is zo gevoelig gezongen. Vooral die 'hallo' op 0:40 gaat door merg en been, als een hartekreet van alle schipperskinderen (of skipperskinderen, zoals Petro het zou zeggen) uit Oost-Nederland.
Zou die gast echt Jay Jay heten?quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:40 schreef kikoooooo het volgende:
Jay Jay Bauer heeft gewoon 3x hetzelfde shirt aan, in een andere kleur. Wat een baas.
En nog chicks in zn clip ook.
Nog meer chicks op t strandquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:40 schreef kikoooooo het volgende:
Jay Jay Bauer heeft gewoon 3x hetzelfde shirt aan, in een andere kleur. Wat een baas.
En nog chicks in zn clip ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |