Mensen die de ijsbeer van De Wuko niet waarderen.quote:
Ik klikte willekeurig op de Hitmedley, en aan het geklap van de vrouw in het geel rechts in beeld, zag ik meteen dat dit een goede keuze was.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 19:23 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Wat een geniaal heldenfilmpjequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:48 schreef kikoooooo het volgende:
Zanger Rinus stond ook op Dance Valley afgelopen zaterdagHelaas waren wij net te laat
![]()
Ze lijkt wel op haar zus.quote:Onze zus Silverlady
Inderdaad eerst zat hij meer in de underground scene. Was toen veel beter.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:40 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Rinus is mij te commercieel geworden, met z'n geverfde haar.
Ja precies. Hij gaat gewoon in op een aanbod van Dance Valleyquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:40 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Rinus is mij te commercieel geworden, met z'n geverfde haar.
Respect, hoe kom je er toch aan?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:47 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Duo Jan en Kristina, de kanjers die hun eigen muziek blijven aanvragen bij de Silverlady.
Pittig vrouwtje, die Kristina.
Mark Faro, voor al uw feesten en partijen.
EDIT: Hehe, ik kom er net achter dat Jan en Kristina, broer en zus zijn van de Silverlady. Wat een talentvolle familie is het ook, met marijke, zanger chris, jan en Kristina.
[..]
Ze lijkt wel op haar zus.![]()
[ afbeelding ]
Alles wat met de Silverlady te maken heeft trekt mij aan als een magneet.quote:
Daar ben ik ook al weken naar op zoek. Ik zal het nummer maandag eens aanvragen bij de Silverlady.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:29 schreef DrDentz het volgende:
Kan ik 'In een Woonwagen' van Marijke ook online beluisteren?
Een knipoog van Fred voor grote vriend Christiaan!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 06:35 schreef female81 het volgende:
Al een tijdje uit, waarom wordt dit nou geen hit?![]()
Zie ook http://www.christiaanvanveen.nl . Tip: Zet je boxen aan, alvorens de link aan te klikken.
watquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:47 schreef ZangerPetroFan het volgende:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:47 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Duo Jan en Kristina, de kanjers die hun eigen muziek blijven aanvragen bij de Silverlady.
Pittig vrouwtje, die Kristina.
EDIT: Hehe, ik kom er net achter dat Jan en Kristina, broer en zus zijn van de Silverlady. Wat een talentvolle familie is het ook, met marijke, zanger chris, jan en Kristina.
[..]
Ze lijkt wel op haar zus.![]()
[ afbeelding ]
oke ik zit nu aan de koffie hier okequote:Op zondag 15 augustus 2010 02:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
wat
wat
wat
Dat was le vroegerbe een buurjongon van de mijn. Man.
Meerdere keren.quote:Op zondag 15 augustus 2010 10:58 schreef TUFKAL het volgende:
Is deze video van Gewoon Rutger al eens gepost?
Voor depressiviteit is er maar één oplossing:quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:03 schreef sinadO het volgende:
Ik word altijd zo depressief van deze topics...
Broer van Gewoon Rutger?quote:
*proest*quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:15 schreef Rectum het volgende:
Meteen maar even de topper van dit moment. De nieuwste Peter Bresil voor iedereen die hem gemist heeft.
Ja, ik werd ook emotioneel toen ik deze topper voor het eerst hoorde.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:40 schreef Vengerr het volgende:
[..]
*proest*
BWAHAHAHAAHAHAHAH!!!
Nee wacht...
BaaWAHAHAaaHAAaaaaHAHAaaaHAH!!!
Je weet hoe uitingingen van emotie in de war kunnen raken in momenten van grote vervoering.quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:41 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Ja, ik werd ook emotioneel toen ik deze topper voor het eerst hoorde.
Met als goede nummer 2 :quote:Op zondag 15 augustus 2010 13:49 schreef ZangerPetroFan het volgende:
De zomerhit van vorig jaar, luister hier naar en dwaal in gedachten af naar de mooie zomer van 2009.
Het trouwens officieel, Lorenzo is een guapo.quote:
Davilexquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:58 schreef Rectum het volgende:
[..]
Het trouwens officieel, Lorenzo is een guapo.
Red Catquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:02 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
DavilexA2 Racer II
WK 98 avontuur
quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:37 schreef Rectum het volgende:
[..]
Voor depressiviteit is er maar één oplossing:
Als je daar niet vrolijk van wordt, dan zou ik maar snel aan de Prozac gaan.
Mooi die toiletluchtverfrisser op de achtergrondquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:51 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Heeft ze ook dit nummer geschreven?
Dit nummer is zo gevoelig gezongen. Vooral die 'hallo' op 0:40 gaat door merg en been, als een hartekreet van alle schipperskinderen (of skipperskinderen, zoals Petro het zou zeggen) uit Oost-Nederland.
Zou die gast echt Jay Jay heten?quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:40 schreef kikoooooo het volgende:
Jay Jay Bauer heeft gewoon 3x hetzelfde shirt aan, in een andere kleur. Wat een baas.
En nog chicks in zn clip ook.
Nog meer chicks op t strandquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:40 schreef kikoooooo het volgende:
Jay Jay Bauer heeft gewoon 3x hetzelfde shirt aan, in een andere kleur. Wat een baas.
En nog chicks in zn clip ook.
Dat hebben we al eens gedaan. Prachtige tijden.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:23 schreef Life het volgende:
Voordat ik hier met de deur kom binnenvallen wil ik jullie bedanken voor deze reeks prachtige topics. Het heeft mij uren aan speuren op YouTube gescheeld. Waar ik mezelf de laatste tijd mee heb beziggehouden is iets soortgelijks. Wellicht dat we op deze manier enkele van deze artiesten kunnen promoten.
Er zijn erg veel online radiostations met Nederlandstalige kwaliteitsmuziek. Het leuke van deze online streams is dat je zelf verzoeknummertjes kan aanvragen. Vaak door middel van een formulier op de website. Vervolgens draait de DJ jouw nummertje, indien aanwezig. Waar ik achter kwam bij menig Nederlandstalig radiostream programma is dat ze veelal klakkeloos je tekst voorlezen op de radio. Het gaat hier dus om de tekst die je toevoegt bij het aanvragen van een nummer. Op deze manier heb ik uren aan jolijt gehad. Het is immers altijd leuk om je eigen verhalen terug te horen op de radio, voorgelezen door mensen als de SilverLady. Wellicht leuk om wat oppeppende woorden over bovenstaande artiesten te delen met andere radioluisteraars.
Dat was een gedenkwaardige ochtend. Morgen weer?quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:26 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dat hebben we al eens gedaan. Prachtige tijden.
Mensen die nu niet naar de Silverlady aan het luisteren zijn
www.piratenland.euquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:36 schreef Life het volgende:
Helaas heb ik die reeks gemist! Ik ken nog wel een leuke Nederlandstalige radiostream, alleen vraag ik daar nu al maanden nummers aanIk heb al een volledige band opgebouwd met de vrouwelijke host. Weten jullie nog wat mooie streams met de optie tot teksten/verzoeknummertjes?
http://voldaf.info/quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:36 schreef Life het volgende:
Helaas heb ik die reeks gemist! Ik ken nog wel een leuke Nederlandstalige radiostream, alleen vraag ik daar nu al maanden nummers aanIk heb al een volledige band opgebouwd met de vrouwelijke host. Weten jullie nog wat mooie streams met de optie tot teksten/verzoeknummertjes?
Ik ben voor. Welk station?quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:30 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Dat was een gedenkwaardige ochtend. Morgen weer?
Piratenland natuurlijk. Met de Silverlady.quote:
Het lijkt erop dat de pagina om verzoeknummertjes aan te vragen niet meer werkt. Of kan je ze gewoon mailen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:37 schreef Rectum het volgende:
[..]
http://voldaf.info/
Met vanavond Dj Jan de Gehaktballenman.
Ik zou iig de Silverlady alvast toevoegen op msn voor morgenochtend: telstargirl@hotmail.comquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:42 schreef Life het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat de pagina om verzoeknummertjes aan te vragen niet meer werkt. Of kan je ze gewoon mailen?
Helaas zit ik morgenochtend op kantoor. Afgelopen vrijdag heb ik mijn collega's al laten meegenieten van Peter Bresil. Ze konden zijn engelenstem niet waarderen. Wellicht is het gewoon een kwestie van tijd.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:43 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Ik zou iig de Silverlady alvast toevoegen op msn voor morgenochtend: telstargirl@hotmail.com
Als ze Arie Pater horen zijn ze verkocht.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:45 schreef Life het volgende:
[..]
Helaas zit ik morgenochtend op kantoor. Afgelopen vrijdag heb ik mijn collega's al laten meegenieten van Peter Bresil. Ze konden zijn engelenstem niet waarderen. Wellicht is het gewoon een kwestie van tijd.
Ik zal hem morgen opzettenquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:46 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Als ze Arie Pater horen zijn ze verkocht.
Oh, en draai dit nummer als je leuke vrouwelijke collega's hebt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:54 schreef Life het volgende:
[..]
Ik zal hem morgen opzettenAls dank een Manita voor jou:
Ja, die is al voorbijgekomen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:59 schreef henkde_j het volgende:
Had iemand de 'nieuwe' van Zanger Bob gepost?
Ideaal. Mijn projectmanager is immers een 'leuke meid'. Hopelijk zal dit haar ogen doen openen naar mij. Alhoewel, haar ogen zullen waarschijnlijk op Jaman gericht zijn na dat nummerquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:57 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Oh, en draai dit nummer als je leuke vrouwelijke collega's hebt.
Dat kan niet, want ik ben geblokkeerd.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:43 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Ik zou iig de Silverlady alvast toevoegen op msn voor morgenochtend: telstargirl@hotmail.com
Ja, ze heeft mijn "GewoonBertus@hotmail.com" destijds ook geblokkeerd zonder reden.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:18 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat kan niet, want ik ben geblokkeerd.
Ik maak morgenvroeg wel een nieuwe aan. Ik wil sowieso haar eigen nummer nog een keer horen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:22 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Ja, ze heeft mijn "GewoonBertus@hotmail.com" destijds ook geblokkeerd zonder reden.
Hoe kun je dat opnemen? Dan kunnen we dat nummer ook op youtube-kanaal van dezilverendame zetten.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:26 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik maak morgenvroeg wel een nieuwe aan. Ik wil sowieso haar eigen nummer nog een keer horen.
Allemachtig ik heb het net weer gekeken en ik heb letterlijk RSI in mijn wangen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:15 schreef Rectum het volgende:
Meteen maar even de topper van dit moment. De nieuwste Peter Bresil voor iedereen die hem gemist heeft.
De auto van deze jankstem (die ik nu pas voor het eerst hoor, ik lijk onder een steen te hebben gelegen maar dat is toch echt niet zo...) heeft nog een blauw nummerbord? Wauw, dat 'ie uberhaupt nog rijdt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:54 schreef Life het volgende:
[..]
Ik zal hem morgen opzettenAls dank een Manita voor jou:
Ja lieve luisteraars, vandaag ben ik te beluisteren vanaf 9.00u op Piratenland.eu. Voeg me toe op de MSN en vraag een lief plaatje aan. Ook worden er weer taarten weggegeven aan alerte luisteraars dus twijfel niet en bel me op.quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:16 schreef Penisbaard het volgende:
Hoe laat komt de Silverlady nou op de radio en wat is de stream?
Maken dat ik ga luisteren dan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 08:26 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ja lieve luisteraars, vandaag ben ik te beluisteren vanaf 9.00u op Piratenland.eu. Voeg me toe op de MSN en vraag een lief plaatje aan. Ook worden er weer taarten weggegeven aan alerte luisteraars dus twijfel niet en bel me op.
Groetjes,
Marijke/De Silverlady
Ziet er professioneel uit die websitequote:Op maandag 16 augustus 2010 08:26 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ja lieve luisteraars, vandaag ben ik te beluisteren vanaf 9.00u op Piratenland.eu. Voeg me toe op de MSN en vraag een lief plaatje aan. Ook worden er weer taarten weggegeven aan alerte luisteraars dus twijfel niet en bel me op.
Groetjes,
Marijke/De Silverlady
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |