Dat hebben we al eens gedaan. Prachtige tijden.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:23 schreef Life het volgende:
Voordat ik hier met de deur kom binnenvallen wil ik jullie bedanken voor deze reeks prachtige topics. Het heeft mij uren aan speuren op YouTube gescheeld. Waar ik mezelf de laatste tijd mee heb beziggehouden is iets soortgelijks. Wellicht dat we op deze manier enkele van deze artiesten kunnen promoten.
Er zijn erg veel online radiostations met Nederlandstalige kwaliteitsmuziek. Het leuke van deze online streams is dat je zelf verzoeknummertjes kan aanvragen. Vaak door middel van een formulier op de website. Vervolgens draait de DJ jouw nummertje, indien aanwezig. Waar ik achter kwam bij menig Nederlandstalig radiostream programma is dat ze veelal klakkeloos je tekst voorlezen op de radio. Het gaat hier dus om de tekst die je toevoegt bij het aanvragen van een nummer. Op deze manier heb ik uren aan jolijt gehad. Het is immers altijd leuk om je eigen verhalen terug te horen op de radio, voorgelezen door mensen als de SilverLady. Wellicht leuk om wat oppeppende woorden over bovenstaande artiesten te delen met andere radioluisteraars.
Dat was een gedenkwaardige ochtend. Morgen weer?quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:26 schreef Rectum het volgende:
[..]
Dat hebben we al eens gedaan. Prachtige tijden.
Mensen die nu niet naar de Silverlady aan het luisteren zijn
www.piratenland.euquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:36 schreef Life het volgende:
Helaas heb ik die reeks gemist! Ik ken nog wel een leuke Nederlandstalige radiostream, alleen vraag ik daar nu al maanden nummers aanIk heb al een volledige band opgebouwd met de vrouwelijke host. Weten jullie nog wat mooie streams met de optie tot teksten/verzoeknummertjes?
http://voldaf.info/quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:36 schreef Life het volgende:
Helaas heb ik die reeks gemist! Ik ken nog wel een leuke Nederlandstalige radiostream, alleen vraag ik daar nu al maanden nummers aanIk heb al een volledige band opgebouwd met de vrouwelijke host. Weten jullie nog wat mooie streams met de optie tot teksten/verzoeknummertjes?
Ik ben voor. Welk station?quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:30 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Dat was een gedenkwaardige ochtend. Morgen weer?
Piratenland natuurlijk. Met de Silverlady.quote:
Het lijkt erop dat de pagina om verzoeknummertjes aan te vragen niet meer werkt. Of kan je ze gewoon mailen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:37 schreef Rectum het volgende:
[..]
http://voldaf.info/
Met vanavond Dj Jan de Gehaktballenman.
Ik zou iig de Silverlady alvast toevoegen op msn voor morgenochtend: telstargirl@hotmail.comquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:42 schreef Life het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat de pagina om verzoeknummertjes aan te vragen niet meer werkt. Of kan je ze gewoon mailen?
Helaas zit ik morgenochtend op kantoor. Afgelopen vrijdag heb ik mijn collega's al laten meegenieten van Peter Bresil. Ze konden zijn engelenstem niet waarderen. Wellicht is het gewoon een kwestie van tijd.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:43 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Ik zou iig de Silverlady alvast toevoegen op msn voor morgenochtend: telstargirl@hotmail.com
Als ze Arie Pater horen zijn ze verkocht.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:45 schreef Life het volgende:
[..]
Helaas zit ik morgenochtend op kantoor. Afgelopen vrijdag heb ik mijn collega's al laten meegenieten van Peter Bresil. Ze konden zijn engelenstem niet waarderen. Wellicht is het gewoon een kwestie van tijd.
Ik zal hem morgen opzettenquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:46 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Als ze Arie Pater horen zijn ze verkocht.
Oh, en draai dit nummer als je leuke vrouwelijke collega's hebt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:54 schreef Life het volgende:
[..]
Ik zal hem morgen opzettenAls dank een Manita voor jou:
Ja, die is al voorbijgekomen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:59 schreef henkde_j het volgende:
Had iemand de 'nieuwe' van Zanger Bob gepost?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |