van wondererquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:39 schreef mike_hunt het volgende:
wtf? waar komt dit nu weer vandaan?
No shit Sherlockquote:
nog nooit gegeten.quote:
que? who the fuck is tom poes? Moest 'em googlen...quote:
quote:
Grote jongen!quote:
47quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:57 schreef Bartjebart het volgende:
Hej maar Mike... hoe oud ben je dan nu eigenlijk? Ergens begin 30?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik neem wel een pakje mee in oktober
ik voel een sneer aan komen, maar goed...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:57 schreef Bartjebart het volgende:
Hej maar Mike... hoe oud ben je dan nu eigenlijk? Ergens begin 30?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk, ik neem veel over van 'the American Culture' zover er één is maar dat heb ik nou nooit gegeten.
Bijna jarig, he?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik voel een sneer aan komen, maar goed...
34
![]()
![]()
ja, tuurlijk wel..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Noiot die pakjes zien staan in de supermarkt?
fuck ja, 3 september...quote:
Rightquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, tuurlijk wel..maar ik bak en/of kook (haast) nooit.
Tevens ga ik alleen naar de supermarkt voor de dingen die ik nodig heb. Ik struin niet alle schappen af en ook niet de bargains and shit.. Xie dat allemaal niet.
Word je nou 34 of ben je het al en word je 35?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
fuck ja, 3 september...Anthony gaf al aan dat ik maar moet gaan liegen over mijn leeftijd.
![]()
fucking bitch, echt niet...34! i'm proud of it.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
RightZo'n pakje is 57 cent... en je gooit er een beetje melk en een ei in. Maar ik doe het wel voor, straks
13quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Word je nou 34 of ben je het al en word je 35?
Kerel dan ben je maar 8 jaar ouder... jees en dan al gedragen alsof je 20 jaar ouder bentquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik voel een sneer aan komen, maar goed...
34
![]()
![]()
Wat maakt dit zo bijzonder? Qua smaak of zo?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Noiot die pakjes zien staan in de supermarkt?
wat??quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kerel dan ben je maar 8 jaar ouder... jees en dan al gedragen alsof je 20 jaar ouder bent
hallowquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat??je doet net of ik een oude lul ben,
![]()
nee, tuurlijk niet.. maar het leven vormt je..![]()
voor iemand die uit de kast, doe je wel heel naief.
't Is gewoon lekker... Korrelige structuur... vergelijk vochtige cake, maar dan korreliger (wel even nat)... lastig uitleggen, ik neem wel twee pakjes meequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:32 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat maakt dit zo bijzonder? Qua smaak of zo?
muffin meetquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 03:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
't Is gewoon lekker... Korrelige structuur... vergelijk vochtige cake, maar dan korreliger (wel even nat)... lastig uitleggen, ik neem wel twee pakjes mee
en 't bölke dan ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
hallowDie dingen kennen we hier in de regio niet zo he... Maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik ook niet echt heel erg veel zin heb om aan dat soort dingen mee te doen...
Wil je dat graag dan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je komt straks terug voor de middag?
Heb ik iig nog iets om voor terug te komen.quote:
Kan je beter vanmiddag of vanavond terugkomenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:11 schreef Sitethief het volgende:
* Sitethief gaat klaar zitten voor de eerste les.
Jammer, hoopte nog wat te lerenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kan je beter vanmiddag of vanavond terugkomen
Meester Mike is niet van de vroege colleges
de bottom line uit zijn lessen is toch vooral face down and ass upquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:33 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jammer, hoopte nog wat te leren.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de bottom line uit zijn lessen is toch vooral face down and ass up
Rotterdam is wel een mooie stad om doorheen te fietsen of niet?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:49 schreef Vlarp het volgende:
Zo, fietspomp en tweede kettingslot ook weer gehaald. Kan ik eindelijk eens op de fiets stappen in Rotterdam
Geen idee... ik moet het nog steeds een keer doenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:52 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Rotterdam is wel een mooie stad om doorheen te fietsen of niet?
Neem een camera mee, sportief doen staat altijd leuk op foto's!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Geen idee... ik moet het nog steeds een keer doen
Het is middag. HOI SAJ!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je komt straks terug voor de middag?
Hoi Steve! Goed dat je het zegt , ik moet nog lunch laten halen.quote:
Nou ja op de fiets stappen is op zich het probleem niet, terug willen komen met de fiets kan dat nog wel zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:49 schreef Vlarp het volgende:
Zo, fietspomp en tweede kettingslot ook weer gehaald. Kan ik eindelijk eens op de fiets stappen in Rotterdam
Die jongen had even de zeer belangrijke taak mij een goedemiddag te wensen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoi Steve! Moet je niet heel hard werken!?
Soms staat je fiets ineens niet meer op de plek waar je hem hebt achter gelaten, heel stomquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou ja op de fiets stappen is op zich het probleem niet, terug willen komen met de fiets kan dat nog wel zijn.
Ik gooi hem meestal gewoon op een stapel fietsen en dan ligt ie er nog als ik terugkom.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Soms staat je fiets ineens niet meer op de plek waar je hem hebt achter gelaten, heel stom
In de gracht?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik gooi hem meestal gewoon op een stapel fietsen en dan ligt ie er nog als ik terugkom.
Nee dan had ik wel geschreven dat ik hem op een stapel fietsen, autobanden, Amsterdammertjes, stenen en naalden zou gooien.quote:
Ik moet gelijk weer denken aan al die mensen die zaterdag in de gracht gingen zwemmenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee dan had ik wel geschreven dat ik hem op een stapel fietsen, autobanden, Amsterdammertjes, stenen en naalden zou gooien.
O, serieus!? Is dàt de oplossing?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dan moet je er niet aan denken.
Zijn daar de zwarte films voor?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Iets wat je niet ziet hoef je ook niet over na te denken. Dat is trouwens ook ons bedrijfsmotto.
Wat bedoel je? Het wordt me wel eens zwart voor de ogen als ik naar die meuk kijk, maar dat bedoel je vast niet.quote:
Ik bedoel als je geen beeld hebt, alleen geluidquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Het wordt me wel eens zwart voor de ogen als ik naar die meuk kijk, maar dat bedoel je vast niet.
En opeens moet ik weer denken aan dat ik de dvd van 2001: A Space Odyssey in de speler schoof en daarna op mijn tv aan het timmeren was omdat ik gen beeld had.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik bedoel als je geen beeld hebt, alleen geluid
(ofzo)
Toen zat de stekker er niet in?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En opeens moet ik weer denken aan dat ik de dvd van 2001: A Space Odyssey in de speler schoof en daarna op mijn tv aan het timmeren was omdat ik gen beeld had.
Nee, de film begint de eerste 3 minuten met een zwart beeld met alleen muziek. Dan vervolgt de film met het eerste van vier hoofdstukken ‘The Dawn of Man’, waarin we ruim 4 miljoen jaar terug gaan in de tijd.quote:
biedt Telephone dan niet meer mogelijkheden/uitdagingen ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:07 schreef creno het volgende:
wij gaan dit jaar lady gaga playbacken, bad romance. En nu kwamen we tot de conclusie dat het dansje wel erg lijkt op thriller en die hebben we vorig jaar gedaan, dus qua leren is dat makkelijk, maar ik hoop dat 't publiek en de jury het niet doorhebben.
Oh.. maar ja, film uit 1968...............................................quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, de film begint de eerste 3 minuten met een zwart beeld met alleen muziek. Dan vervolgt de film met het eerste van vier hoofdstukken ‘The Dawn of Man’, waarin we ruim 4 miljoen jaar terug gaan in de tijd.
Het is wel een klassieker.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh.. maar ja, film uit 1968...............................................
Wat voor jaarlijks evenement is dat? Ga jij als Gaga?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:07 schreef creno het volgende:
wij gaan dit jaar lady gaga playbacken, bad romance. En nu kwamen we tot de conclusie dat het dansje wel erg lijkt op thriller en die hebben we vorig jaar gedaan, dus qua leren is dat makkelijk, maar ik hoop dat 't publiek en de jury het niet doorhebben.
Niet zo maar een film uit 1968 !!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh.. maar ja, film uit 1968...............................................
Ik wou net zeggenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Niet zo maar een film uit 1968 !!
Een feest georganiseerd door de carnavals-stichting, verenigingen kunnen zich opgeven voor de playbackwedstrijd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wat voor jaarlijks evenement is dat? Ga jij als Gaga?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:25 schreef Stroekie het volgende:
Vlarp toch..........
http://www.telegraaf.nl/b(...)waffelaar_aan__.html
Daarom is het ook je ex?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:20 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Ik heb een ex uit Budel.......
En ik mag Lady Gaga spelen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:07 schreef creno het volgende:
nee Ikkequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wat voor jaarlijks evenement is dat? Ga jij als Gaga?
Was jij weg?quote:
Naam? Foto?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:20 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Ik heb een ex uit Budel.......
Weekje Portugal... op zich leuk maar goddomme wat een verschrikkelijk land... totaal geen infrastructuur en de bevolking is nog te lui om uit de ogen te kijkenquote:
Ja iemand moet jou hier toch streng aanpakken... je wordt al genoeg als schattige geile toyboy gebruikt hierquote:
Ik dacht al, ik zag je nergens.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Weekje Portugal... op zich leuk maar goddomme wat een verschrikkelijk land... totaal geen infrastructuur en de bevolking is nog te lui om uit de ogen te kijken
Iedereen roept maar "paulapatriciopaulapatricio" en dan moet je het allemaal maar kunnen volgen...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Weekje Portugal... op zich leuk maar goddomme wat een verschrikkelijk land... totaal geen infrastructuur en de bevolking is nog te lui om uit de ogen te kijken
Paula Patricioquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Iedereen roept maar "paulapatriciopaulapatricio" en dan moet je het allemaal maar kunnen volgen...
Zeg, maar hai, en met de Corsa?
Er viel gelukkig niet al teveel bij te lezen de afgelopen weekquote:
goedenavond. Goeie vakantie gehad, bruin geworden ? foto ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap best dat mijn terugkeer een schok is maar jullie mogen nu best weer posten hoor
Weet jij het?quote:
Wat voor dansje?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:58 schreef creno het volgende:
[..]
goedenavond. Goeie vakantie gehad, bruin geworden ? foto ?
Oefenen ging goed ! Dansje zit er redelijk in, en dat na 2 keer al, kan alleen maar beter gaan.
quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:07 schreef creno het volgende:
Legendarisch, dat was de gaypride wel, legendarisch natquote:Ja ben redelijk bruin geworden, voor zover ik dat al niet was... verder was het leuk voor een weekje maar verre van legendarisch
het is vakantiequote:Op woensdag 11 augustus 2010 06:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo, jullie lagen er gisteren vroeg in.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en zat de veldhovenaar er ook weer ?
je bent er naast gaan zitten, en omdat de film zo slecht was heb je je aandachtsveld maar verlegd ?quote:
maar ook Halina, Gijs en hans zaten er toch ondermeer in, dat zijn toch goede acteurs?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 07:38 schreef Ang3l het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeezus wat is Sterke Verhalen een podium voor slechte acteurs
Nokia is inderdaad wel heel erg prehistorisch met Symbianquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nokia en gebruikers van andere merken hebben helemaal geen sex ?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nokia is inderdaad wel heel erg prehistorisch met Symbian
dus dan ben ik gedwongen om straks dus wel naar de apple over te stappen want ik wil geen windhoos mobile op mijn nieuwe telefoonquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
en toch gaat Nokia het komende september groots uitrollen met de introductie van de N8quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Android!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus dan ben ik gedwongen om straks dus wel naar de apple over te stappen want ik wil geen windhoos mobile op mijn nieuwe telefoon
Heb je wel eens naar de interface gekeken? Het is net Windows 3.11quote:
Ik ben heel bewust overgegaan van mijn HTC touch diamant naar de Noka e71. Alhoewel ik nu wm 6.5.1 op de HTC gezet hebt en dat scheelt ook weer stukken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb je wel eens naar de interface gekeken? Het is net Windows 3.11
Ik heb er ook 5 jaar tevreden mee gewerkt hoor
Dat zal best... maar veel mensen betalen en voor een toestel en een abonnement... dat snap ik dus niet...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, jij betaalt veel voor je abonnement. Je betaalt je toestel echt wel hoor
Valt wel mee hoor. 29.95.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, jij betaalt veel voor je abonnement. Je betaalt je toestel echt wel hoor
Daarom zijn er ook Sim-Only abonnementenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zal best... maar veel mensen betalen en voor een toestel en een abonnement... dat snap ik dus niet...
Ik ben niet zo thuis verder in de telefoonbranchequote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daarom zijn er ook Sim-Only abonnementen. Dan krijg je de toestel subsidie als korting op je abonnement en betaal je dus veel minder per maand dan normaal.
Lowlands is komend weekend ?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik vind het weer vandaag ideaal lowlands weer, maar of dat zo blijft, de voorspellingen zijn somber
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Biddinghuizen/4058941
volgend weekend, niet komend weekend alquote:
oh maar dan kan jij dus helemaal niet als ere gast ontvangen worden met Dolle Dinsdag in Oss, want dan ben jij nog aan het bijkomen/herstellenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
volgend weekend, niet komend weekend al
Er gebeurd zo weinig, geen drama ofzo...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:18 schreef Vlarp het volgende:
Pfff.. het topic is wel bijzonder traag de laatste weken heh?
Misschien moeten wij elkaar minder vaak zienquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:26 schreef Steve het volgende:
[..]
Er gebeurd zo weinig, geen drama ofzo...
ik wordt toch niet als eregast ontvangenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh maar dan kan jij dus helemaal niet als ere gast ontvangen worden met Dolle Dinsdag in Oss, want dan ben jij nog aan het bijkomen/herstellen
u doet het niet voor minder dan een kroon en mantel ?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik wordt toch niet als eregast ontvangen
I beg to differ!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:32 schreef Steve het volgende:
En iedereen hier is oud en saai aan het worden.
jij begint over eregast, niet ik, het ligt er aan hoe moe ik ben iddquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
u doet het niet voor minder dan een kroon en mantel ?
achtergronddanseresjequote:
familietallentenjacht?quote:
Verenigingenplayback.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
familietallentenjacht?
bonte avond op de camping?
jullie zijn vaag
in de zomervakantie?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:01 schreef creno het volgende:
[..]
Verenigingenplayback.
Dit deden we vorig jaar:
Tuurlijk joh... en in je abonnementskosten zitten de kosten voor je toestel ook verder niet inberekend...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. 29.95.
Was ik eerst ook kwijt
ja, mijn lerarendagen.quote:
Zo, jij bent ook terug.quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:01 schreef creno het volgende:
[..]
Verenigingenplayback.
Dit deden we vorig jaar:
Yup... voor een weekje prima te doenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zo, jij bent ook terug.
Leuk gehad?
Hier nog een groepsfoto:quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
in de zomervakantie?
ziet er overigens behoorlijk uit
racegames zuigenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:19 schreef mike_hunt het volgende:
Ja, die wil ik ook!![]()
![]()
http://www.vkmag.com/videos/videos_doe_mij_er_maar_eentje/
Tuurlijk, ik denk dat ik dat mijn moeder laat doen.quote:
Las net je 'ergenissen'.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup... voor een weekje prima te doen
Ja Portugal hoeft voor mij even niet meer... afgevinkt van het lijstjequote:
Nee, ik denk dat je in de war bent met Gellarboy..quote:
Tuurlijk, het is geen Bubblesquote:
* Begint met schrijven.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je in de war bent met Gellarboy..
vooruit, Pak je schriftje, noteer FROTTAGE...nee, we beginnen niet met uitspoelen.![]()
Guitar Heroquote:
quote:De Amsterdamse binnenstad dient steeds meer als decor voor domme vrijgezellenfeestjes van provinciale idioten met opblaaspoppen die nog steeds denken dat Amsterdam uitsluitend gebouwd is om als pisgoot te dienen.
Bareuh....quote:
Is 't dat niet dan?quote:
Sorry. Je hebt gelijk. I've lost my fire & mojo.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:32 schreef Steve het volgende:
En iedereen hier is oud en saai aan het worden.
Tuurlijk wel. maar ik betaal per maand nog steeds minder dan dat ik eerst betaalde en nu zit er onbeperkt internet bij, dus dat boeit me niet echt dan, wel?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Tuurlijk joh... en in je abonnementskosten zitten de kosten voor je toestel ook verder niet inberekend...
Ik heb Portigal ook al tijden afgevinkt van mijn lijst.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja Portugal hoeft voor mij even niet meer... afgevinkt van het lijstje
Ik zit nu alleen op een kamer met mijn Iphonetje aan te werken...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nu alleen op een kamer met mijn Ipodje aan te werken...
Hebben we die nu ook weggepest,? want ik het Nuno hier al weken niet meer gezienquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb Portigal ook al tijden afgevinkt van mijn lijst.
Maar dat is meer een gate-kwestie geweest
Sinds wanneer doen we aan wegpesten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hebben we die nu ook weggepest,? want ik het Nuno hier al weken niet meer gezien
Trouwen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit nu alleen op een kamer met mijn Iphonetje aan te werken...
ach af en toe stroomt de azijnfabriek hier overquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:12 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Sinds wanneer doen we aan wegpesten.
Jij hebt vast een lijstje van wie wie heeft weggepestquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach af en toe stroomt de azijnfabriek hier over
ik ben veel minder boekhoudkundig onderlegt dan je denktquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij hebt vast een lijstje van wie wie heeft weggepest
Je hebt wel een hoop dossierkennisquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben veel minder boekhoudkundig onderlegt dan je denkt
ik werkt niet met lijstjes
ook zonder lijstje weet ik dat JIJ spellingswonder Netsphere hier weggestuurd hebtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij hebt vast een lijstje van wie wie heeft weggepest
laten we het oog voor detail noemenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:37 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Je hebt wel een hoop dossierkennis
Dat noemen ze gewoon opvoeden... en de leerling heeft de klas verlaten.....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ook zonder lijstje weet ik dat JIJ spellingswonder Netsphere hier weggestuurd hebt
We? Ik negeer hem al bijna een jaar.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hebben we die nu ook weggepest,? want ik het Nuno hier al weken niet meer gezien
Ok. Vragen we Ginger Ninja om een liedje te spelen op de bruiloft.quote:
Maar dat JIJ dan nog weet dat ie Netsphere heette!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ook zonder lijstje weet ik dat JIJ spellingswonder Netsphere hier weggestuurd hebt
normaal moeten ze zich dan toch vervoegen bij de (con)rector en niet in depressieve toestand het pand verlaten ?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat noemen ze gewoon opvoeden... en de leerling heeft de klas verlaten.....
ik zal hem voor de herkenbaarheid vanaf heden dan aanduiden als zomerhoedje, dan weet iedereen ook diect wie er bedoelt wordtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dat JIJ dan nog weet dat ie Netsphere heette!
Mag ik dan tussen jullie in slapen als een soort van adoptiezoon?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:43 schreef Ang3l het volgende:
Edit: O! Kut! Hoeren! Kan niet! Ik trouw al met heulMacho
gewoon verhuizen naar Kwazulu Nathal waar Polygamie wel is toegestaanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok. Vragen we Ginger Ninja om een liedje te spelen op de bruiloft.
Edit: O! Kut! Hoeren! Kan niet! Ik trouw al met heulMacho
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mag ik dan tussen jullie in slapen als een soort van adoptiezoon?
Als een van jullie tweeën met de billen naar me toe ligt vind ik het primaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]Nou naast ons wel. TUSSEN ons in mag de eerste 7 jaar nog niet!
Ik ben snel tevredenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:51 schreef Ang3l het volgende:
Hij heeft grotere billetjes dan ik, dus dat mag hij dan doen!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:55 schreef Ang3l het volgende:
O nou oke, dan wisselen we wel gedurende de nacht. Krijg je zijn mooie kontje (godDAMN zeg) en mijn kleine bipsie omstebeurt in de lepeltjelepel
Ik hoop inderdaad niet dat er heel veel putjes in zijn billen zittenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:59 schreef Ang3l het volgende:
Uh... laten we zeggen dat ik weet hoe mooi zijn kontje is omdat mijn handen er aan gezeten hebben
Ik doe dat net als braille he, ik kijk met mijn handen1 Braillebipsies! (O nee, dat klinkt als cellulitis)
AF! MINE!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:04 schreef Vlarp het volgende:
Ik wil het kontje van HM ook wel eens voelen
Maar die is tenminste gewoon homoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
AF! MINE!
Jij hebt Steve al! Die leen je ook niet uit aan mij!
PM!!!!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar die is tenminste gewoon homo![]()
Tssss! Gaan PM'en is wel een beetje erg. HM woont me veel te ver weg, dus je mag 'm hebben hoorquote:
Zeg doos, hij woont dichterbij dan Steve hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tssss! Gaan PM'en is wel een beetje erg. HM woont me veel te ver weg, dus je mag 'm hebben hoor
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg doos, hij woont dichterbij dan Steve hoor
<G_E mode>quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kontjes, kontjes...zijn buikje lijkt me veel boeiender.
Ja, maar daar heeft Ang3l natuurlijk geen foto van...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kontjes, kontjes...zijn buikje lijkt me veel boeiender.
Jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
<G_E mode>
inderdaad, zitten daar blokjes op ?
</G_E mode>
Uhuquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:25 schreef Ang3l het volgende:
ERIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK!
Heb je de laatste aflevering gezien? Van seizoen 3?
I'm bored. Take of your clothes.quote:
We zien de foto's zo wel danquote:
quote:
mooie ogen, rare oren!quote:
Joe Manganielloquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:40 schreef Ang3l het volgende:
Maar ik ga echt voor Alcide. Zeker na die tergend lieve scene van afgelopen week
Wat een geile goedzak is dat zeg!
Jij hebt dan ook niks om voor te juichen!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:39 schreef Vlarp het volgende:
Ik vind er geen zak aan... die filmpjes...
Bartjequote:
Nee Jesus, in True Bloodquote:
Ik welquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook niks om voor te juichen!
Hiquote:
Ik denk dat ik verliefd benquote:
Op HM?quote:
Is toch nie té geleuven!quote:
Dit is een andere vorm van moeheid dan slaapgebrek.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:18 schreef Vlarp het volgende:
Lag je zeker weer om 1 uur op bed gisteren?
Luiheid!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Dit is een andere vorm van moeheid dan slaapgebrek.
Ah goshquote:
Die gozer is hetero, dus natuurlijk nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ah gosh
Maar heeft het "nut"?
Uhm, nou.... voor de lange termijn weet ik het eerlijk gezegd niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ah gosh
Maar heeft het "nut"?
Weet jij veel... misschien issie wel zoals Mike...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die gozer is hetero, dus natuurlijk niet
Issie minder hetero dan ie beweerd?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm, nou.... voor de lange termijn weet ik het eerlijk gezegd niet.
Maar op de korte termijn moet ik zeggen dat het nut zioch al 2x bewezen heeftEigenlijk.
Pffff.
Ik hoop 't, en dat ik niet alleen maar weer een experimentje was of zoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Issie minder hetero dan ie beweerd?
Niet om 't ander, maar dit soort dingen openbaar op FOK! zetten waar hij het ook kan zien lijkt me niet de beste strategiequote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoop 't, en dat ik niet alleen maar weer een experimentje was of zo
Het is een Fokker?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Niet om 't ander, maar dit soort dingen openbaar op FOK! zetten waar hij het ook kan zien lijkt me niet de beste strategie
Hoezo, dan weet ie gelijk dat ie niet moet spelen met Ang3l's gevoelens...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Niet om 't ander, maar dit soort dingen openbaar op FOK! zetten waar hij het ook kan zien lijkt me niet de beste strategie
Of bij mij in bedquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoezo, dan weet ie gelijk dat ie niet moet spelen met Ang3l's gevoelens...
Experimenteren doe je maar in een laboratorium
Of een SM-kelder
Dat. Plus het feit dat z'n vrienden niet op fok zitten en hij zelf ook wel eens hint in het Singles-topic. Wie van buiten homo gaat hier nou een reeks posts lezen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoezo, dan weet ie gelijk dat ie niet moet spelen met Ang3l's gevoelens...
Experimenteren doe je maar in een laboratorium
Of een SM-kelder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |