Daarom is het ook je ex?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:20 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Ik heb een ex uit Budel.......
En ik mag Lady Gaga spelen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:07 schreef creno het volgende:
wij gaan dit jaar lady gaga playbacken, bad romance. En nu kwamen we tot de conclusie dat het dansje wel erg lijkt op thriller en die hebben we vorig jaar gedaan, dus qua leren is dat makkelijk, maar ik hoop dat 't publiek en de jury het niet doorhebben.
nee Ikkequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wat voor jaarlijks evenement is dat? Ga jij als Gaga?
Was jij weg?quote:
Naam? Foto?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:20 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Ik heb een ex uit Budel.......
Weekje Portugal... op zich leuk maar goddomme wat een verschrikkelijk land... totaal geen infrastructuur en de bevolking is nog te lui om uit de ogen te kijkenquote:
Ja iemand moet jou hier toch streng aanpakken... je wordt al genoeg als schattige geile toyboy gebruikt hierquote:
Ik dacht al, ik zag je nergens.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Weekje Portugal... op zich leuk maar goddomme wat een verschrikkelijk land... totaal geen infrastructuur en de bevolking is nog te lui om uit de ogen te kijken
Iedereen roept maar "paulapatriciopaulapatricio" en dan moet je het allemaal maar kunnen volgen...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Weekje Portugal... op zich leuk maar goddomme wat een verschrikkelijk land... totaal geen infrastructuur en de bevolking is nog te lui om uit de ogen te kijken
Paula Patricioquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Iedereen roept maar "paulapatriciopaulapatricio" en dan moet je het allemaal maar kunnen volgen...
Zeg, maar hai, en met de Corsa?
Er viel gelukkig niet al teveel bij te lezen de afgelopen weekquote:
goedenavond. Goeie vakantie gehad, bruin geworden ? foto ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap best dat mijn terugkeer een schok is maar jullie mogen nu best weer posten hoor
Weet jij het?quote:
Wat voor dansje?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:58 schreef creno het volgende:
[..]
goedenavond. Goeie vakantie gehad, bruin geworden ? foto ?
Oefenen ging goed ! Dansje zit er redelijk in, en dat na 2 keer al, kan alleen maar beter gaan.
quote:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:07 schreef creno het volgende:
wij gaan dit jaar lady gaga playbacken, bad romance. En nu kwamen we tot de conclusie dat het dansje wel erg lijkt op thriller en die hebben we vorig jaar gedaan, dus qua leren is dat makkelijk, maar ik hoop dat 't publiek en de jury het niet doorhebben.
Legendarisch, dat was de gaypride wel, legendarisch natquote:Ja ben redelijk bruin geworden, voor zover ik dat al niet was... verder was het leuk voor een weekje maar verre van legendarisch
het is vakantiequote:Op woensdag 11 augustus 2010 06:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Zo, jullie lagen er gisteren vroeg in.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en zat de veldhovenaar er ook weer ?
je bent er naast gaan zitten, en omdat de film zo slecht was heb je je aandachtsveld maar verlegd ?quote:
maar ook Halina, Gijs en hans zaten er toch ondermeer in, dat zijn toch goede acteurs?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 07:38 schreef Ang3l het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeezus wat is Sterke Verhalen een podium voor slechte acteurs
Nokia is inderdaad wel heel erg prehistorisch met Symbianquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nokia en gebruikers van andere merken hebben helemaal geen sex ?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nokia is inderdaad wel heel erg prehistorisch met Symbian
dus dan ben ik gedwongen om straks dus wel naar de apple over te stappen want ik wil geen windhoos mobile op mijn nieuwe telefoonquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
en toch gaat Nokia het komende september groots uitrollen met de introductie van de N8quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Android!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus dan ben ik gedwongen om straks dus wel naar de apple over te stappen want ik wil geen windhoos mobile op mijn nieuwe telefoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |