Kan je beter vanmiddag of vanavond terugkomenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:11 schreef Sitethief het volgende:
* Sitethief gaat klaar zitten voor de eerste les.
Jammer, hoopte nog wat te lerenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kan je beter vanmiddag of vanavond terugkomen
Meester Mike is niet van de vroege colleges
de bottom line uit zijn lessen is toch vooral face down and ass upquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:33 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jammer, hoopte nog wat te leren.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de bottom line uit zijn lessen is toch vooral face down and ass up
Rotterdam is wel een mooie stad om doorheen te fietsen of niet?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:49 schreef Vlarp het volgende:
Zo, fietspomp en tweede kettingslot ook weer gehaald. Kan ik eindelijk eens op de fiets stappen in Rotterdam
Geen idee... ik moet het nog steeds een keer doenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:52 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Rotterdam is wel een mooie stad om doorheen te fietsen of niet?
Neem een camera mee, sportief doen staat altijd leuk op foto's!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Geen idee... ik moet het nog steeds een keer doen
Het is middag. HOI SAJ!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je komt straks terug voor de middag?
Hoi Steve! Goed dat je het zegt , ik moet nog lunch laten halen.quote:
Nou ja op de fiets stappen is op zich het probleem niet, terug willen komen met de fiets kan dat nog wel zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:49 schreef Vlarp het volgende:
Zo, fietspomp en tweede kettingslot ook weer gehaald. Kan ik eindelijk eens op de fiets stappen in Rotterdam
Die jongen had even de zeer belangrijke taak mij een goedemiddag te wensen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoi Steve! Moet je niet heel hard werken!?
Soms staat je fiets ineens niet meer op de plek waar je hem hebt achter gelaten, heel stomquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou ja op de fiets stappen is op zich het probleem niet, terug willen komen met de fiets kan dat nog wel zijn.
Ik gooi hem meestal gewoon op een stapel fietsen en dan ligt ie er nog als ik terugkom.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Soms staat je fiets ineens niet meer op de plek waar je hem hebt achter gelaten, heel stom
In de gracht?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik gooi hem meestal gewoon op een stapel fietsen en dan ligt ie er nog als ik terugkom.
Nee dan had ik wel geschreven dat ik hem op een stapel fietsen, autobanden, Amsterdammertjes, stenen en naalden zou gooien.quote:
Ik moet gelijk weer denken aan al die mensen die zaterdag in de gracht gingen zwemmenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee dan had ik wel geschreven dat ik hem op een stapel fietsen, autobanden, Amsterdammertjes, stenen en naalden zou gooien.
O, serieus!? Is dàt de oplossing?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dan moet je er niet aan denken.
Zijn daar de zwarte films voor?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Iets wat je niet ziet hoef je ook niet over na te denken. Dat is trouwens ook ons bedrijfsmotto.
Wat bedoel je? Het wordt me wel eens zwart voor de ogen als ik naar die meuk kijk, maar dat bedoel je vast niet.quote:
Ik bedoel als je geen beeld hebt, alleen geluidquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Het wordt me wel eens zwart voor de ogen als ik naar die meuk kijk, maar dat bedoel je vast niet.
En opeens moet ik weer denken aan dat ik de dvd van 2001: A Space Odyssey in de speler schoof en daarna op mijn tv aan het timmeren was omdat ik gen beeld had.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik bedoel als je geen beeld hebt, alleen geluid
(ofzo)
Toen zat de stekker er niet in?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En opeens moet ik weer denken aan dat ik de dvd van 2001: A Space Odyssey in de speler schoof en daarna op mijn tv aan het timmeren was omdat ik gen beeld had.
Nee, de film begint de eerste 3 minuten met een zwart beeld met alleen muziek. Dan vervolgt de film met het eerste van vier hoofdstukken ‘The Dawn of Man’, waarin we ruim 4 miljoen jaar terug gaan in de tijd.quote:
biedt Telephone dan niet meer mogelijkheden/uitdagingen ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:07 schreef creno het volgende:
wij gaan dit jaar lady gaga playbacken, bad romance. En nu kwamen we tot de conclusie dat het dansje wel erg lijkt op thriller en die hebben we vorig jaar gedaan, dus qua leren is dat makkelijk, maar ik hoop dat 't publiek en de jury het niet doorhebben.
Oh.. maar ja, film uit 1968...............................................quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, de film begint de eerste 3 minuten met een zwart beeld met alleen muziek. Dan vervolgt de film met het eerste van vier hoofdstukken ‘The Dawn of Man’, waarin we ruim 4 miljoen jaar terug gaan in de tijd.
Het is wel een klassieker.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh.. maar ja, film uit 1968...............................................
Wat voor jaarlijks evenement is dat? Ga jij als Gaga?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:07 schreef creno het volgende:
wij gaan dit jaar lady gaga playbacken, bad romance. En nu kwamen we tot de conclusie dat het dansje wel erg lijkt op thriller en die hebben we vorig jaar gedaan, dus qua leren is dat makkelijk, maar ik hoop dat 't publiek en de jury het niet doorhebben.
Niet zo maar een film uit 1968 !!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh.. maar ja, film uit 1968...............................................
Ik wou net zeggenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Niet zo maar een film uit 1968 !!
Een feest georganiseerd door de carnavals-stichting, verenigingen kunnen zich opgeven voor de playbackwedstrijd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wat voor jaarlijks evenement is dat? Ga jij als Gaga?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:25 schreef Stroekie het volgende:
Vlarp toch..........
http://www.telegraaf.nl/b(...)waffelaar_aan__.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |