Zijn daar de zwarte films voor?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Iets wat je niet ziet hoef je ook niet over na te denken. Dat is trouwens ook ons bedrijfsmotto.
Wat bedoel je? Het wordt me wel eens zwart voor de ogen als ik naar die meuk kijk, maar dat bedoel je vast niet.quote:
Ik bedoel als je geen beeld hebt, alleen geluidquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Het wordt me wel eens zwart voor de ogen als ik naar die meuk kijk, maar dat bedoel je vast niet.
En opeens moet ik weer denken aan dat ik de dvd van 2001: A Space Odyssey in de speler schoof en daarna op mijn tv aan het timmeren was omdat ik gen beeld had.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik bedoel als je geen beeld hebt, alleen geluid
(ofzo)
Toen zat de stekker er niet in?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En opeens moet ik weer denken aan dat ik de dvd van 2001: A Space Odyssey in de speler schoof en daarna op mijn tv aan het timmeren was omdat ik gen beeld had.
Nee, de film begint de eerste 3 minuten met een zwart beeld met alleen muziek. Dan vervolgt de film met het eerste van vier hoofdstukken ‘The Dawn of Man’, waarin we ruim 4 miljoen jaar terug gaan in de tijd.quote:
biedt Telephone dan niet meer mogelijkheden/uitdagingen ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:07 schreef creno het volgende:
wij gaan dit jaar lady gaga playbacken, bad romance. En nu kwamen we tot de conclusie dat het dansje wel erg lijkt op thriller en die hebben we vorig jaar gedaan, dus qua leren is dat makkelijk, maar ik hoop dat 't publiek en de jury het niet doorhebben.
Oh.. maar ja, film uit 1968...............................................quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, de film begint de eerste 3 minuten met een zwart beeld met alleen muziek. Dan vervolgt de film met het eerste van vier hoofdstukken ‘The Dawn of Man’, waarin we ruim 4 miljoen jaar terug gaan in de tijd.
Het is wel een klassieker.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh.. maar ja, film uit 1968...............................................
Wat voor jaarlijks evenement is dat? Ga jij als Gaga?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:07 schreef creno het volgende:
wij gaan dit jaar lady gaga playbacken, bad romance. En nu kwamen we tot de conclusie dat het dansje wel erg lijkt op thriller en die hebben we vorig jaar gedaan, dus qua leren is dat makkelijk, maar ik hoop dat 't publiek en de jury het niet doorhebben.
Niet zo maar een film uit 1968 !!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh.. maar ja, film uit 1968...............................................
Ik wou net zeggenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Niet zo maar een film uit 1968 !!
Een feest georganiseerd door de carnavals-stichting, verenigingen kunnen zich opgeven voor de playbackwedstrijd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wat voor jaarlijks evenement is dat? Ga jij als Gaga?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:25 schreef Stroekie het volgende:
Vlarp toch..........
http://www.telegraaf.nl/b(...)waffelaar_aan__.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |