quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg doos, hij woont dichterbij dan Steve hoor
<G_E mode>quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kontjes, kontjes...zijn buikje lijkt me veel boeiender.
Ja, maar daar heeft Ang3l natuurlijk geen foto van...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kontjes, kontjes...zijn buikje lijkt me veel boeiender.
Jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
<G_E mode>
inderdaad, zitten daar blokjes op ?
</G_E mode>
Uhuquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:25 schreef Ang3l het volgende:
ERIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK!
Heb je de laatste aflevering gezien? Van seizoen 3?
I'm bored. Take of your clothes.quote:
We zien de foto's zo wel danquote:
quote:
mooie ogen, rare oren!quote:
Joe Manganielloquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:40 schreef Ang3l het volgende:
Maar ik ga echt voor Alcide. Zeker na die tergend lieve scene van afgelopen week
Wat een geile goedzak is dat zeg!
Jij hebt dan ook niks om voor te juichen!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:39 schreef Vlarp het volgende:
Ik vind er geen zak aan... die filmpjes...
Bartjequote:
Nee Jesus, in True Bloodquote:
Ik welquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook niks om voor te juichen!
Hiquote:
Ik denk dat ik verliefd benquote:
Op HM?quote:
Is toch nie té geleuven!quote:
Dit is een andere vorm van moeheid dan slaapgebrek.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:18 schreef Vlarp het volgende:
Lag je zeker weer om 1 uur op bed gisteren?
Luiheid!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Dit is een andere vorm van moeheid dan slaapgebrek.
Ah goshquote:
Die gozer is hetero, dus natuurlijk nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ah gosh
Maar heeft het "nut"?
Uhm, nou.... voor de lange termijn weet ik het eerlijk gezegd niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ah gosh
Maar heeft het "nut"?
Weet jij veel... misschien issie wel zoals Mike...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Die gozer is hetero, dus natuurlijk niet
Issie minder hetero dan ie beweerd?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm, nou.... voor de lange termijn weet ik het eerlijk gezegd niet.
Maar op de korte termijn moet ik zeggen dat het nut zioch al 2x bewezen heeftEigenlijk.
Pffff.
Ik hoop 't, en dat ik niet alleen maar weer een experimentje was of zoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Issie minder hetero dan ie beweerd?
Niet om 't ander, maar dit soort dingen openbaar op FOK! zetten waar hij het ook kan zien lijkt me niet de beste strategiequote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoop 't, en dat ik niet alleen maar weer een experimentje was of zo
Het is een Fokker?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Niet om 't ander, maar dit soort dingen openbaar op FOK! zetten waar hij het ook kan zien lijkt me niet de beste strategie
Hoezo, dan weet ie gelijk dat ie niet moet spelen met Ang3l's gevoelens...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Niet om 't ander, maar dit soort dingen openbaar op FOK! zetten waar hij het ook kan zien lijkt me niet de beste strategie
Of bij mij in bedquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoezo, dan weet ie gelijk dat ie niet moet spelen met Ang3l's gevoelens...
Experimenteren doe je maar in een laboratorium
Of een SM-kelder
Dat. Plus het feit dat z'n vrienden niet op fok zitten en hij zelf ook wel eens hint in het Singles-topic. Wie van buiten homo gaat hier nou een reeks posts lezen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoezo, dan weet ie gelijk dat ie niet moet spelen met Ang3l's gevoelens...
Experimenteren doe je maar in een laboratorium
Of een SM-kelder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |