Ja Portugal hoeft voor mij even niet meer... afgevinkt van het lijstjequote:
Nee, ik denk dat je in de war bent met Gellarboy..quote:
Tuurlijk, het is geen Bubblesquote:
* Begint met schrijven.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je in de war bent met Gellarboy..
vooruit, Pak je schriftje, noteer FROTTAGE...nee, we beginnen niet met uitspoelen.![]()
Guitar Heroquote:
quote:De Amsterdamse binnenstad dient steeds meer als decor voor domme vrijgezellenfeestjes van provinciale idioten met opblaaspoppen die nog steeds denken dat Amsterdam uitsluitend gebouwd is om als pisgoot te dienen.
Bareuh....quote:
Is 't dat niet dan?quote:
Sorry. Je hebt gelijk. I've lost my fire & mojo.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:32 schreef Steve het volgende:
En iedereen hier is oud en saai aan het worden.
Tuurlijk wel. maar ik betaal per maand nog steeds minder dan dat ik eerst betaalde en nu zit er onbeperkt internet bij, dus dat boeit me niet echt dan, wel?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Tuurlijk joh... en in je abonnementskosten zitten de kosten voor je toestel ook verder niet inberekend...
Ik heb Portigal ook al tijden afgevinkt van mijn lijst.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja Portugal hoeft voor mij even niet meer... afgevinkt van het lijstje
Ik zit nu alleen op een kamer met mijn Iphonetje aan te werken...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:02 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nu alleen op een kamer met mijn Ipodje aan te werken...
Hebben we die nu ook weggepest,? want ik het Nuno hier al weken niet meer gezienquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb Portigal ook al tijden afgevinkt van mijn lijst.
Maar dat is meer een gate-kwestie geweest
Sinds wanneer doen we aan wegpesten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hebben we die nu ook weggepest,? want ik het Nuno hier al weken niet meer gezien
Trouwen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit nu alleen op een kamer met mijn Iphonetje aan te werken...
ach af en toe stroomt de azijnfabriek hier overquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:12 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Sinds wanneer doen we aan wegpesten.
Jij hebt vast een lijstje van wie wie heeft weggepestquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach af en toe stroomt de azijnfabriek hier over
ik ben veel minder boekhoudkundig onderlegt dan je denktquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij hebt vast een lijstje van wie wie heeft weggepest
Je hebt wel een hoop dossierkennisquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben veel minder boekhoudkundig onderlegt dan je denkt
ik werkt niet met lijstjes
ook zonder lijstje weet ik dat JIJ spellingswonder Netsphere hier weggestuurd hebtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij hebt vast een lijstje van wie wie heeft weggepest
laten we het oog voor detail noemenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:37 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Je hebt wel een hoop dossierkennis
Dat noemen ze gewoon opvoeden... en de leerling heeft de klas verlaten.....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ook zonder lijstje weet ik dat JIJ spellingswonder Netsphere hier weggestuurd hebt
We? Ik negeer hem al bijna een jaar.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hebben we die nu ook weggepest,? want ik het Nuno hier al weken niet meer gezien
Ok. Vragen we Ginger Ninja om een liedje te spelen op de bruiloft.quote:
Maar dat JIJ dan nog weet dat ie Netsphere heette!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ook zonder lijstje weet ik dat JIJ spellingswonder Netsphere hier weggestuurd hebt
normaal moeten ze zich dan toch vervoegen bij de (con)rector en niet in depressieve toestand het pand verlaten ?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat noemen ze gewoon opvoeden... en de leerling heeft de klas verlaten.....
ik zal hem voor de herkenbaarheid vanaf heden dan aanduiden als zomerhoedje, dan weet iedereen ook diect wie er bedoelt wordtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dat JIJ dan nog weet dat ie Netsphere heette!
Mag ik dan tussen jullie in slapen als een soort van adoptiezoon?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:43 schreef Ang3l het volgende:
Edit: O! Kut! Hoeren! Kan niet! Ik trouw al met heulMacho
gewoon verhuizen naar Kwazulu Nathal waar Polygamie wel is toegestaanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok. Vragen we Ginger Ninja om een liedje te spelen op de bruiloft.
Edit: O! Kut! Hoeren! Kan niet! Ik trouw al met heulMacho
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mag ik dan tussen jullie in slapen als een soort van adoptiezoon?
Als een van jullie tweeën met de billen naar me toe ligt vind ik het primaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]Nou naast ons wel. TUSSEN ons in mag de eerste 7 jaar nog niet!
Ik ben snel tevredenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:51 schreef Ang3l het volgende:
Hij heeft grotere billetjes dan ik, dus dat mag hij dan doen!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:55 schreef Ang3l het volgende:
O nou oke, dan wisselen we wel gedurende de nacht. Krijg je zijn mooie kontje (godDAMN zeg) en mijn kleine bipsie omstebeurt in de lepeltjelepel
Ik hoop inderdaad niet dat er heel veel putjes in zijn billen zittenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:59 schreef Ang3l het volgende:
Uh... laten we zeggen dat ik weet hoe mooi zijn kontje is omdat mijn handen er aan gezeten hebben
Ik doe dat net als braille he, ik kijk met mijn handen1 Braillebipsies! (O nee, dat klinkt als cellulitis)
AF! MINE!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:04 schreef Vlarp het volgende:
Ik wil het kontje van HM ook wel eens voelen
Maar die is tenminste gewoon homoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
AF! MINE!
Jij hebt Steve al! Die leen je ook niet uit aan mij!
PM!!!!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar die is tenminste gewoon homo![]()
Tssss! Gaan PM'en is wel een beetje erg. HM woont me veel te ver weg, dus je mag 'm hebben hoorquote:
Zeg doos, hij woont dichterbij dan Steve hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tssss! Gaan PM'en is wel een beetje erg. HM woont me veel te ver weg, dus je mag 'm hebben hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |