Ik ben heel bewust overgegaan van mijn HTC touch diamant naar de Noka e71. Alhoewel ik nu wm 6.5.1 op de HTC gezet hebt en dat scheelt ook weer stukken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Heb je wel eens naar de interface gekeken? Het is net Windows 3.11
Ik heb er ook 5 jaar tevreden mee gewerkt hoor
Dat zal best... maar veel mensen betalen en voor een toestel en een abonnement... dat snap ik dus niet...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, jij betaalt veel voor je abonnement. Je betaalt je toestel echt wel hoor
Valt wel mee hoor. 29.95.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, jij betaalt veel voor je abonnement. Je betaalt je toestel echt wel hoor
Daarom zijn er ook Sim-Only abonnementenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zal best... maar veel mensen betalen en voor een toestel en een abonnement... dat snap ik dus niet...
Ik ben niet zo thuis verder in de telefoonbranchequote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daarom zijn er ook Sim-Only abonnementen. Dan krijg je de toestel subsidie als korting op je abonnement en betaal je dus veel minder per maand dan normaal.
Lowlands is komend weekend ?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik vind het weer vandaag ideaal lowlands weer, maar of dat zo blijft, de voorspellingen zijn somber
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Biddinghuizen/4058941
volgend weekend, niet komend weekend alquote:
oh maar dan kan jij dus helemaal niet als ere gast ontvangen worden met Dolle Dinsdag in Oss, want dan ben jij nog aan het bijkomen/herstellenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
volgend weekend, niet komend weekend al
Er gebeurd zo weinig, geen drama ofzo...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:18 schreef Vlarp het volgende:
Pfff.. het topic is wel bijzonder traag de laatste weken heh?
Misschien moeten wij elkaar minder vaak zienquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:26 schreef Steve het volgende:
[..]
Er gebeurd zo weinig, geen drama ofzo...
ik wordt toch niet als eregast ontvangenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh maar dan kan jij dus helemaal niet als ere gast ontvangen worden met Dolle Dinsdag in Oss, want dan ben jij nog aan het bijkomen/herstellen
u doet het niet voor minder dan een kroon en mantel ?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik wordt toch niet als eregast ontvangen
I beg to differ!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:32 schreef Steve het volgende:
En iedereen hier is oud en saai aan het worden.
jij begint over eregast, niet ik, het ligt er aan hoe moe ik ben iddquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
u doet het niet voor minder dan een kroon en mantel ?
achtergronddanseresjequote:
familietallentenjacht?quote:
Verenigingenplayback.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
familietallentenjacht?
bonte avond op de camping?
jullie zijn vaag
in de zomervakantie?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:01 schreef creno het volgende:
[..]
Verenigingenplayback.
Dit deden we vorig jaar:
Tuurlijk joh... en in je abonnementskosten zitten de kosten voor je toestel ook verder niet inberekend...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. 29.95.
Was ik eerst ook kwijt
ja, mijn lerarendagen.quote:
Zo, jij bent ook terug.quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:01 schreef creno het volgende:
[..]
Verenigingenplayback.
Dit deden we vorig jaar:
Yup... voor een weekje prima te doenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zo, jij bent ook terug.
Leuk gehad?
Hier nog een groepsfoto:quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
in de zomervakantie?
ziet er overigens behoorlijk uit
racegames zuigenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:19 schreef mike_hunt het volgende:
Ja, die wil ik ook!![]()
![]()
http://www.vkmag.com/videos/videos_doe_mij_er_maar_eentje/
Tuurlijk, ik denk dat ik dat mijn moeder laat doen.quote:
Las net je 'ergenissen'.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup... voor een weekje prima te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |