Op dinsdag 10 augustus 2010 01:03 schreef Japsnars het volgende:Zozo, dat was me het dagje wel. Een bedankje is natuurlijk wel op zijn plaats.
Op de eerste plaats natuurlijk
Arcee. Bedankt voor het (redelijk) nauwkeurig bij houden van de postaantallen en het doorgeven van de tussenstanden.
Trollface. ook jij bedankt voor het bijhouden van mijn stand en het KLB-topic.

In
men ben ik vandaag door heel wat users geholpen, die allen ook in de top 10 van de dagcijfers zijn beland.
Adames bedankt voor het constante getouwtrek.
Hyuandai en
Henkdepenk, ook jullie bedankt voor alle tijd die jullie verpest hebben met touwtrekken.
Luna bedankt voor het supporten, het feli-topic en natuurlijk ook voor al je posts in het touwtrek- en de andere MEN-topics .
Goldfinger,
The_chosen_1,
Justink,
Chufi en
Socios jullie natuurlijk ook allemaal bedankt voor de vele posts in alle MEN-topics.
Luckass,
Kanovinnie,
Casualty,
DuTank,
BarrieButsers en
.D ook bedankt voor jullie kleine bijdrages, alle beetjes helpen immers.
TheSilentEnigma,
08gnoT. en ongetwijfeld nog wat anderen, ook bedankt voor de gelukwensen en aanmoedigingen.

Natuurlijk ook een kleine shoutout naar
GlowMouse voor de officiële telling.

Last maar zeker not least,
Nectar. Het spijt me dat ik je al na 1 dag van de troon heb gestoten maar ik wens je daarbij ook meteen alle geluk met toekomstige pogingen het record te heroveren. Ik zal hem in ieder geval niet meer van je gaan afpakken als het je lukt.

Zometeen maar lekker nog wat filmpjes kijken en de komende tijd ga ik denk ik flink wat minder FOK!en en zinnige dingen doen, leren, oefenen met producen, oefenen met skateboarden en nog veel meer.
Disclaimer: Mocht ik iemand vergeten zijn, dan spijt het mij heel erg. Iedereen die heeft geholpen is natuurlijk enorm bedankt.