abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 11 augustus 2010 @ 15:08:59 #51
163650 Greys
pi_85141882
Wat goed dat Lotje ook al een baasje krijgt! w/

En je eerdere foto's van gister, waarom staan die in een spoiler?
We willen er mee doodgegooid worden! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_85141937
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:05 schreef Oognip het volgende:

Net bij doc geweest en helemaal vergeten van oogje te zeggen :? als het morgen niet nog beter is dan maar weer terug voor zalfje.
Tabby, Liesje en Lotje zijn net weer ontwormd en dat ging heel goed. Ik gaf het pilletje aan Liesje en Lotje en die aten hem met vinger en al op :) Tabby ook voor de helft maar die moest een klein beetje geholpen worden.

*O* Net gebeld door een oud collega van mij en die was helemaal verliefd op Tabby. Helaas voor haar was deze al gereserveerd maar ik heb haar kunnen overhalen om voor Lotje te gaan dus deze is nu ook gereserveerd! *O*

Dat betekend helaas wel dat ze over 2 weken echt allemaal weg zijn :@
Goed van je, is dat ontwormen ook weer gedaan.

En Lotje ook al een plekje. ^O^

Van het oogje komt dan eventueel morgen wel, was niet erger geworden, eerder iets beter.

Zijn nog lekker bijna twee weken bij jou. *O*
pi_85143310
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:08 schreef Greys het volgende:
Wat goed dat Lotje ook al een baasje krijgt! w/

En je eerdere foto's van gister, waarom staan die in een spoiler?
We willen er mee doodgegooid worden! *O*
Haha omdat ik in mijn enthousiasme heel veel foto's maak en ik dacht misschien is dat wat overdreven om allemaal te plaatsen dus dan maar zo :)
maar ik zal het niet meer doen :) zo even wat foto's uploaden want Tabby was tijdens het spelen in slaap gevallen. Hij zat en opeens gingen zn oogjes dicht. Zo schattig! Nu ligt het drietal op mijn schoot te slapen, half bovenop elkaar. Af en toe schrikken ze wakker van mn knorrende maag, want ja ik kan natuurlijk niet opstaan om te lunchen als ze zo schattig bij me liggen ;)

Typt wel vervelend met 1 hand..
  † In Memoriam † woensdag 11 augustus 2010 @ 15:45:41 #54
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_85143496
Het schijnt fysisch onmogelijk te zijn té veel foto's van kittens te maken en te plaatsen.

Wat een dotjes O+
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_85145630
En ze zijn weer wakker dus foto's uploaden maar! :D

Tabby viel in slaap tijdens het spelen :)

Mooie Tabby

Tabby kijkt altijd zooo aandoenlijk :*

Mooi meisje Liesje

Liesjes zachte koppie

Lotje! :*

Liesje en Lotje spelen

Zijn ze niet om op te eten? :D

[ Bericht 13% gewijzigd door Oognip op 11-08-2010 16:38:08 ]
  woensdag 11 augustus 2010 @ 16:32:15 #56
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_85145713
Als die katjes van pleeggezin naar pleeggezin worden gestuurd zitten ze binnen no time bij jeugdzorg ;(

[ Bericht 58% gewijzigd door aychelle op 11-08-2010 16:43:26 ]
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_85145956
Wat een scheetjes O+
pi_85146213
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:30 schreef Oognip het volgende:

Tabby viel in slaap tijdens het spelen :)
[ link | afbeelding ]

Mooie Tabby
[ link | afbeelding ]

Tabby kijkt altijd zooo aandoenlijk :*
[ link | afbeelding ]

Mooi meisje Liesje
[ link | afbeelding ]

Liesjes zachte koppie
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Lotje! :*
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Liesje en Lotje spelen
[ link | afbeelding ]

Zijn ze niet om op te eten? :D
Ahhhhhhh TABBY IS ZO LIEF O+!!!!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_85146287
Ik wil ook weer kittens! :(

En uiteraard O+ O+ O+ O+ O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_85147258
Liesje kan heel goed klimmen. Ik liep net de gang in en daar stond ze, bijna helemaal bovenin de krabpaal :) (Luna staat onderaan te blazen 8)7 )

pi_85153665
Fijn dat het zo goed gaat en dat ze nu allemaal al een huisje hebben zeg! En ze blijven ook gewoon wel super schattig he O+
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_85155271
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:56 schreef Miss_Isis het volgende:
Fijn dat het zo goed gaat en dat ze nu allemaal al een huisje hebben zeg! En ze blijven ook gewoon wel super schattig he O+
Echt he, zeker als ze zo schattig bij me komen zitten :) Tabby lag net in mn nek te slapen O+
pi_85156034
Tabbyyyyyyyyyyyyy O+
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_85156049
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 20:34 schreef Oognip het volgende:

Echt he, zeker als ze zo schattig bij me komen zitten :) Tabby lag net in mn nek te slapen O+
Wat vinden ze het fijn bij jou. O+
  † In Memoriam † woensdag 11 augustus 2010 @ 20:56:35 #65
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_85156297
O+ O+ O+
Oogje ziet er ook weer goed uit ^O^
O+ O+ O+
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_85176787
Hmmm vandaag de kittens weer gewogen en Liesje is 12 gram afgevallen, Tabby 30 gram aangekomen en Lotje 20 gram aangekomen. Nu heb ik toch sterke twijfels over de nauwkeurigheid van mijn weegschaal. Helaas heeft het doc geen weegschaal voor me want die zijn op. Wel jammer want het lijkt me vrij belangrijk bij deze kleine wezens.
Verder is Tabbys oogje weer aan het tranen dus ik ga vanmiddag weer naar doc. Lotje is mijn eigen katten op dit moment aan het uitdagen en dat ziet er erg geinig uit. Ze komt scheef aangelopen en als het er op aan komt loopt ze gauw weer weg :D
pi_85177354
Lotje de heldin O+ :D
pi_85178425
Net hebben de kittens nat vlees gegeten. Normaal is Lotje de vreetzak maar vandaag at ze helaas niet zoveel, zeg maar echt weinig. Ze is ook al afgevallen (als ik die weegschaal mag geloven) dus die hou ik even in de gaten. Voor de rest doet ze het prima.

Fotospam!!
Gister ging ik even aan mn bureau zitten waar Tabby op aan het spelen was. Toen ik mijn arm op tafel legde kwam ie lekker tegen me aan liggen O+

Liesje en Lotje vonden die harde tafel ook wel een lekker plekje

Later op de avond stortte Tabby weer in, in mn nek

Tabby bij de drinkfontein. Hij kan er net bij :*

Lotje says hi :W

Ik heb ook nog een filmpje gemaakt O+ Hier zijn ze met het hoesje van mn camera bezig
pi_85178710
O+!!!!!

Die achtervolging ook van Tabby en Liesje? toen het hoesje bleef haken om de poot van Lotje(?) :D!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_85178960
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:27 schreef CantFazeMe het volgende:
O+!!!!!

Die achtervolging ook van Tabby en Liesje? toen het hoesje bleef haken om de poot van Lotje(?) :D!
Haha ja :D Hier nog een filmpje (jaja ik hou niet op :o)

[ Bericht 13% gewijzigd door Oognip op 12-08-2010 12:54:29 ]
pi_85181752
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:34 schreef Oognip het volgende:

Haha ja :D Hier nog een filmpje (jaja ik hou niet op :o)
O+ die Lotte, Liesje, Tabby.

tweede filmpje zie ik effe niet :P of zit die onder een spoiler? maar vooral doorgaan,
niks geen gespam, maar een heel leuk kitten topic.
pi_85182105
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:46 schreef Sinarades het volgende:

[..]

O+ die Lotte, Liesje, Tabby.

tweede filmpje zie ik effe niet :P of zit die onder een spoiler? maar vooral doorgaan,
niks geen gespam, maar een heel leuk kitten topic.
Haha was het filmpje vergeten te plakken, nu moet het lukken.
pi_85182203
O+.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_85190870
Zou een kat als ie wat groter '' alleen dood vervelen? Of moet ik er perse twee nemen? Ik dacht aan een kattenluik en dat hij zich buiten wel kan vermaken?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_85192083
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:07 schreef CantFazeMe het volgende:

Zou een kat als ie wat groter '' alleen dood vervelen? Of moet ik er perse twee nemen?
Ik dacht aan een kattenluik en dat hij zich buiten wel kan vermaken?
Of een kat die alleen is zich dood zal vervelen?

Zag een topic die je eventueel kan lezen.

twijfel over een kat in huis
pi_85192098
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:34 schreef Sinarades het volgende:

[..]

Of een kat alleen zich dood zal vervelen?

Zag een topic die je eventueel kan lezen.

twijfel over een kat in huis
Oké, leuk bedankt. ^O^
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_85192257
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 16:35 schreef CantFazeMe het volgende:

Oké, leuk bedankt. ^O^
Graag gevonden voor je. ^O^
pi_85193571
Volgens mij heeft Liesje wat nieuws bedacht. Ze kan heel goed de krabpaal opklimmen maar ervan af durft ze niet dus dan gaat ze heel hard zitten miauwen tot je haar er af tilt :) Zodra je bij haar bent gaat ze heel hard spinnen. Dat is ook op het filmpje te horen :D Ik vind het geinig :)

pi_85195210
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:11 schreef Oognip het volgende:
Volgens mij heeft Liesje wat nieuws bedacht. Ze kan heel goed de krabpaal opklimmen maar ervan af durft ze niet dus dan gaat ze heel hard zitten miauwen tot je haar er af tilt :) Zodra je bij haar bent gaat ze heel hard spinnen. Dat is ook op het filmpje te horen :D Ik vind het geinig :)

Wat een heldin. :D
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_85197744
dat lappenkatje is echt schattig.

ik heb zelf geen poes maar zorg mee voor Frasier van m'n broer

ik ga misschien wel in de dierenzorg.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  donderdag 12 augustus 2010 @ 19:20:00 #81
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_85198791
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 23:39 schreef APK het volgende:

Ze eten af en toe wat papegaaienvoer van de grond op het balkon, dat lijkt mij wel genoeg. ;)
Volgens mij is buurman trouwens op vakantie. >:)

Ik heb al Vlinders in mijn buik van dit Houtduifje,
maarre Liesje is errug leuk. oO<

quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:30 schreef Oognip het volgende:

Liesjes zachte koppie

pi_85200155
Ok ik heb even advies nodig.
De kittens spelen veel met muisjes waar kattenkruid in zit. Ik heb ze vandaag een ander muisje gegeven met meer kattenkruid en Liesje wordt er helemaal gek van. Of het nou aan het kattenkruid ligt of dat het muisje anders is, geen idee. Ze is in haar eentje aan het spelen met het muisje en ze gromt ontzettend, als er een andere kat in de buurt komt nog harder.
Ik wilde net het muisje afpakken om het haar af te leren maar als ik hem met mn hand pak, gaat ze krabben. Dus ik tilde Liesje op met het muisje nog in haar bekkie en trok het muisje uit haar bekkie en dat ging wel met wat krabben. Toen zette ik haar weer op de grond en beet ze in mn teen.
Ik heb het muisje nu helemaal afgepakt want het hele muisje was helemaal kapot gebeten. Dit probleem is nu dus opgelost want met andere muisjes doet ze niet zo gek.
Echter doet ze hetzelfde met eten, als je erbij komt wordt ze echt vals. Ik weet niet zo goed hoe ik haar dit af kan leren. Heeft iemand enig idee? (het liefst zonder dat ik helemaal open gescheurd word)
pi_85200609
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 19:51 schreef Oognip het volgende:
Ok ik heb even advies nodig.
De kittens spelen veel met muisjes waar kattenkruid in zit. Ik heb ze vandaag een ander muisje gegeven met meer kattenkruid en Liesje wordt er helemaal gek van. Of het nou aan het kattenkruid ligt of dat het muisje anders is, geen idee. Ze is in haar eentje aan het spelen met het muisje en ze gromt ontzettend, als er een andere kat in de buurt komt nog harder.
Ik wilde net het muisje afpakken om het haar af te leren maar als ik hem met mn hand pak, gaat ze krabben. Dus ik tilde Liesje op met het muisje nog in haar bekkie en trok het muisje uit haar bekkie en dat ging wel met wat krabben. Toen zette ik haar weer op de grond en beet ze in mn teen.
Ik heb het muisje nu helemaal afgepakt want het hele muisje was helemaal kapot gebeten. Dit probleem is nu dus opgelost want met andere muisjes doet ze niet zo gek.
Echter doet ze hetzelfde met eten, als je erbij komt wordt ze echt vals. Ik weet niet zo goed hoe ik haar dit af kan leren. Heeft iemand enig idee? (het liefst zonder dat ik helemaal open gescheurd word)
Zou je kunnen proberen om haar met eten apart te nemen en haar kleine hapjes uit de hand te voeren? Dus geen vol bakje geven, maar zelf een bakje vasthouden en haar steeds kleine stukjes uit je hand laten eten (pas wel op voor je vingers ;) )? Dat is in ieder geval hoe ik het gevoelsmatig aan zou pakken, zodat ze leert dat je haar eten niet af zult pakken maar dat je haar juist steeds wat lekkers geeft.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
pi_85201367
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 20:01 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Zou je kunnen proberen om haar met eten apart te nemen en haar kleine hapjes uit de hand te voeren? Dus geen vol bakje geven, maar zelf een bakje vasthouden en haar steeds kleine stukjes uit je hand laten eten (pas wel op voor je vingers ;) )? Dat is in ieder geval hoe ik het gevoelsmatig aan zou pakken, zodat ze leert dat je haar eten niet af zult pakken maar dat je haar juist steeds wat lekkers geeft.
Ja dat kan ik proberen maar als ik haar een snoepje geef, geef ik hem ook uit mn hand en dan pakt ze hem ook hard uit mn hand en slikt ze hem door zonder te kauwen, tis een echte schrokker (ze verslikt zich echt in elk snoepje, hoe klein stukje het ook is). Met eten doen Lotje en Tabby ook zo hebberig. Ik denk dat het komt doordat ze eerst op straat hebben geleefd en ze bang zijn dat ik het inderdaad afpak.
Met een snoepje bijten ze dus ook echt hard in mn vinger, het is dus erg lastig en ik wil dit graag afgeleerd hebben voordat ze naar een ander huisje gaan. Straks weten zij er geen raad mee en staan ze ze weer af ofzo en dat wil ik niet.
pi_85201788
Hmmz, ja lastig... Persoonlijk zou ik het voor een kat geen probleem vinden (onze dames hebben altijd onbeperkt voer en niemand die daar bij komt, dus geen reden voor ze om agressief te worden). Bij honden komt baknijd wel vaker voor, en dat zou ik erger vinden dan bij een kat. Behalve hapje voor hapje uit de hand voeren heb ik geen idee eigenlijk hoe je het af zou kunnen leren... Wellicht onbeperkt voer laten staan (als je dat niet al doet, en als dat kan met de andere katten) zodat ze niet zo hoeven te schrokken? En snoepjes zou ik van de platte hand voeren misschien, zodat ze niet zo snel in je vingers kunnen bijten.
pi_85202021
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 20:29 schreef Miss_Isis het volgende:
Hmmz, ja lastig... Persoonlijk zou ik het voor een kat geen probleem vinden (onze dames hebben altijd onbeperkt voer en niemand die daar bij komt, dus geen reden voor ze om agressief te worden). Bij honden komt baknijd wel vaker voor, en dat zou ik erger vinden dan bij een kat. Behalve hapje voor hapje uit de hand voeren heb ik geen idee eigenlijk hoe je het af zou kunnen leren... Wellicht onbeperkt voer laten staan (als je dat niet al doet, en als dat kan met de andere katten) zodat ze niet zo hoeven te schrokken? En snoepjes zou ik van de platte hand voeren misschien, zodat ze niet zo snel in je vingers kunnen bijten.
Dat met die snoepjes uit mn platte hand geven ga ik proberen, eens kijken hoe ze daar op reageren.

Brokjes hebben ze onbeperkt staan maar nat vlees krijgen ze twee keer per dag.
pi_85204613
Volgens mij kan Lotje trouwens niet miauwen. Ze miauwt wel maar dan zonder geluid. Heel apart maar ik heb nog nooit een geluidje uit haar horen komen op het vele spinnen na...
pi_85206182
Toch zijn ze heel lief hoor! O+ Ik hoop dat het snel goedkomt :).
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_85207841
Oh, dat geluid komt vaak later nog wel ;) Onze poes Savannah kon vroeger toen ze klein was ook niet mauwen, die deed precies hetzelfde (bekje open maar geen geluid maken). Tegenwoordig kan ze echt wel miauwen, maar ietsje 'heser' dan de andere poes. Je kan haar aan het geluid herkennen :)
pi_85211597
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 22:31 schreef Miss_Isis het volgende:
Oh, dat geluid komt vaak later nog wel ;) Onze poes Savannah kon vroeger toen ze klein was ook niet mauwen, die deed precies hetzelfde (bekje open maar geen geluid maken). Tegenwoordig kan ze echt wel miauwen, maar ietsje 'heser' dan de andere poes. Je kan haar aan het geluid herkennen :)
Haha gelukkig maar, ik hoorde haar net toevallig ook een heel klein miauwtje zeggen :)
pi_85211852
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 23:47 schreef Oognip het volgende:

Haha gelukkig maar, ik hoorde haar net toevallig ook een heel klein miauwtje zeggen :)
Gaat het met het oogje iets beter, kreeg je nog creme van de doc?
Slapen ze de hele nacht door? :)

En leuke filmpjes. :D
pi_85219463
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 23:53 schreef Sinarades het volgende:

[..]

Gaat het met het oogje iets beter, kreeg je nog creme van de doc?
Slapen ze de hele nacht door? :)

En leuke filmpjes. :D
Gister was zn oogje niet rood meer, er zat alleen nog troep in, dat schoongemaakt en dat moest ik blijven doen van DOC. Volgens hen kon het niets ergs zijn, dat kon het pas als de troep groen was ofzo.
Vanochtend toen ie wakker werd kon ie zijn oogje niet openkrijgen, zoveel troep zat erin. Hij heeft het oogje eerst gewassen en nu is ie open :) Nu lijkt er niks aan de hand. Kijk vandaag nog aan en anders ga ik ECHT naar DOC, aangezien nu het weekend er aan komt.

Ik weet niet of ze de hele nacht doorslapen. Ze zitten 's nachts in de bench in de woonkamer en ik in de slaapkamer. Gelukkig kunnen ze nog niet zo heel hard miauwen dus ik heb geen last van ze :)

Score vandaag:
Liesje 1 gram aangekomen
Lotje 22 gram aangekomen
Tabby 30 gram aangekomen
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:00:53 #93
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_85224298
Tabby lijkt echt op Muppet volgens mij ook net zo oud

Muppet kleine Duitse Bach kat
pi_85225318
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 12:00 schreef rac het volgende:

:Y Inderdaad maar Tabby is natuurlijk veeel knapper :9 Ik vind wel dat Tabby's koppie jonger lijkt dan die van Muppet.
pi_85232575
Luna, mijn eigen ongesterilliseerde poes van bijna 7 maanden is nog steeds niet erg vriendelijk tegen de kittens. De eerste dag zat ze alleen maar onder m'n bed, tweede dag kwam ze onder het bed vandaan om ze een klap te geven en gauw weer terug te rennen en sinds vandaag zit ze niet meer onder bed maar komt ze ook opzoeken. Ze geeft ze dan een klap met nageltjes en die zijn best scherp. Naar mij toe is ze ook een stuk schuwer. Als ik haar aandacht geef rent ze ook weg. Ik weet niet zo goed of ik haar haar gang moet laten gaan met het krabben van de kittens of dat ik in moet grijpen. Als in ingrijp dan wordt het nooit uitgevochten maar als ik niet ingrijp worden de kittens bang en hebben ze pijn. Ze duiken ineen van haar en dat vind ik zo zielig. Iemand tips?
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:12:11 #96
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_85234306
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 12:28 schreef Oognip het volgende:

[..]

:Y Inderdaad maar Tabby is natuurlijk veeel knapper :9 Ik vind wel dat Tabby's koppie jonger lijkt dan die van Muppet.
Daar heb je wel gelijk in :@ Maar Mup is bezig met een Inhaalslag ;) ik denk zelf dat ze er over een week of twee al heel anders uit ziet, Je ziet zelfs al verschil na die paar dagen
Waar komen je kittens vandaan? Wij wonen nl ook in Enschede!
pi_85238718
Mijn kittens zijn gevangen in Enschede door de Dierenambulance en nu wonen ze bij mij, ook in Enschede.
pi_85240381
Toen ik net mn slaapkamer in liep was Lotje bij Pingoo gaan liggen O+

Liesje had ik erbij gelegd

Daar had Lotje blijkbaar geen zin in want die is ergens anders gaan liggen en Pingoo en Liesje liggen nu nog zo samen
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 16:20:34 #99
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_85242465
Wat lief O+
Ik zie het zelf niet met onze poes gebeuren want die vind geen ander dier leuk blaast en blijft brommen tegen mup , en daarna naar ons en Dicca ;(
pi_85257891
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 12:00 schreef rac het volgende:

quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 14:12 schreef rac het volgende:

Daar heb je wel gelijk in :@ Maar Mup is bezig met een Inhaalslag ;) ik denk zelf dat ze er over een week of twee al heel anders uit ziet, Je ziet zelfs al verschil na die paar dagen
Waar komen je kittens vandaan? Wij wonen nl ook in Enschede!
Mup vind ik prachtig en lief, ze lijkt op Tabby.
Dacht bijna dat ze uit hetzelfde nest kwam uit Enschede, maar Mup vonden jullie in Duitsland.

quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 15:09 schreef Oognip het volgende:

Mijn kittens zijn gevangen in Enschede door de Dierenambulance en nu wonen ze bij mij,
ook in Enschede.
Mooie foto's , wat liggen ze daar lekker. O+

Hoe is het nu met het oogje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')