Goed van je, is dat ontwormen ook weer gedaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:05 schreef Oognip het volgende:
Net bij doc geweest en helemaal vergeten van oogje te zeggenals het morgen niet nog beter is dan maar weer terug voor zalfje.
Tabby, Liesje en Lotje zijn net weer ontwormd en dat ging heel goed. Ik gaf het pilletje aan Liesje en Lotje en die aten hem met vinger en al opTabby ook voor de helft maar die moest een klein beetje geholpen worden.
Net gebeld door een oud collega van mij en die was helemaal verliefd op Tabby. Helaas voor haar was deze al gereserveerd maar ik heb haar kunnen overhalen om voor Lotje te gaan dus deze is nu ook gereserveerd!
![]()
Dat betekend helaas wel dat ze over 2 weken echt allemaal weg zijn![]()
Haha omdat ik in mijn enthousiasme heel veel foto's maak en ik dacht misschien is dat wat overdreven om allemaal te plaatsen dus dan maar zoquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:08 schreef Greys het volgende:
Wat goed dat Lotje ook al een baasje krijgt!
En je eerdere foto's van gister, waarom staan die in een spoiler?
We willen er mee doodgegooid worden!
Ahhhhhhh TABBY IS ZO LIEFquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:30 schreef Oognip het volgende:
En ze zijn weer wakker dus foto's uploaden maar!
Tabby viel in slaap tijdens het spelen
[ link | afbeelding ]
Mooie Tabby
[ link | afbeelding ]
Tabby kijkt altijd zooo aandoenlijk![]()
[ link | afbeelding ]
Mooi meisje Liesje
[ link | afbeelding ]
Liesjes zachte koppie
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Lotje!![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Liesje en Lotje spelen
[ link | afbeelding ]
Zijn ze niet om op te eten?![]()
Echt he, zeker als ze zo schattig bij me komen zittenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:56 schreef Miss_Isis het volgende:
Fijn dat het zo goed gaat en dat ze nu allemaal al een huisje hebben zeg! En ze blijven ook gewoon wel super schattig he
Wat vinden ze het fijn bij jou.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:34 schreef Oognip het volgende:
Echt he, zeker als ze zo schattig bij me komen zittenTabby lag net in mn nek te slapen
Haha jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:27 schreef CantFazeMe het volgende:!!!!!
Die achtervolging ook van Tabby en Liesje? toen het hoesje bleef haken om de poot van Lotje(?)!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:34 schreef Oognip het volgende:
Haha jaHier nog een filmpje (jaja ik hou niet op
)
Haha was het filmpje vergeten te plakken, nu moet het lukken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:46 schreef Sinarades het volgende:
[..]
die Lotte, Liesje, Tabby.
tweede filmpje zie ik effe nietof zit die onder een spoiler? maar vooral doorgaan,
niks geen gespam, maar een heel leuk kitten topic.
Of een kat die alleen is zich dood zal vervelen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:07 schreef CantFazeMe het volgende:
Zou een kat als ie wat groter '' alleen dood vervelen? Of moet ik er perse twee nemen?
Ik dacht aan een kattenluik en dat hij zich buiten wel kan vermaken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |