Het zal ongetwijfeld moeilijk worden als ze weggaan maar ik denk dat ik er met een heel ander gevoel in stap omdat ik weet dat ze weggaan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 20:07 schreef Scully het volgende:
Ga je je niet enorm hechten aan die beestjes? Lijkt me niet leuk als ze na 2 weken weer weg moeten.
Veel succes!(en plezier
)
Hehe jepquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:52 schreef Miss_Isis het volgende:
Oeh, Lotje is wel een schatje zeg![]()
enneh... woonde jij toevallig niet in Enschede...?
Ik zou wel willen, maar dan moet ze bij mijn ouders gaan wonen en die zijn helaas iets minder makkelijk te overtuigenquote:
Haha dan ga ik mijn best doen voor een paar hele mooie foto'squote:Op maandag 9 augustus 2010 21:43 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar dan moet ze bij mijn ouders gaan wonen en die zijn helaas iets minder makkelijk te overtuigenWe/zij hebben al twee poezen en hoewel we er voorheen drie en zelfs vier tegelijk hebben gehad vindt met name mijn moeder 2 genoeg. Maar ze heeft een zwak voor mooie lapjes, dus ik blijf mee gluren en hopen op een paar mooie foto's waarmee ik haar misschien over kan halen
en dan willen we graag een heleboel foto'squote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:38 schreef Oognip het volgende:
Ik ben ook benieuwd hoe ik reageer op het afscheid maar ik denk dat het meevalt omdat het van te voren al duidelijk is dat ik ze niet hou.
Ze komen over een paar uurtjes
En zijn ze er?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:38 schreef Oognip het volgende:
Ik ben ook benieuwd hoe ik reageer op het afscheid maar ik denk dat het meevalt omdat het van te voren al duidelijk is dat ik ze niet hou.
Ze komen over een paar uurtjes
Neequote:
ik zal de laatste maar niet aan mijn vrouw laten zien anders wordt het weer een extra dier in huis.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:38 schreef Oognip het volgende:
Jaja vanaf morgen is het eindelijk zover: ik krijg mijn eerste opvangkittens!
Deze kittens zijn al 8 weken oud en wonen nu bij een ander gastgezin. Dit gastgezin heeft nog meer kittens gekregen waardoor deze nu overval zit dus mogen ze naar mij! Het is helaas maar voor 2 weekjes maar toch leuk!
Hier alvast wat foto's van het vorige gastgezin
Dit is Tabby en deze heeft ook al een baasje dus is sowieso over 2 weken al weg.
[ link | afbeelding ]
Liesje (ook al gereserveerd):
[ link | afbeelding ]
Lotje (nog niet gereserveerd):
[ link | afbeelding ]
Dan kan het evengoed hoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:26 schreef -moppie- het volgende:
Wat goed van je Oognip! Ik zou het ook graag willen maar ik werk 40 uur/week. En ik weet niet of ik al lieve kleine en zielige beestje nog af zou kunnen staan![]()
Het zijn schatjes
Wachten op drie kittens .quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:51 schreef Oognip het volgende:
Neeze worden gebracht met de dierenambulance omdat ik zelf geen auto heb en die komt zodra ze tijd hebben... Ik word gek van het wachten dus ga zo maar even door de straat ijsberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdorie wat rot voor Tabby en jou.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:26 schreef Oognip het volgende:
Ik maak me wel steeds meer zorgen om Tabby en zijn oogjeHet oogje blijft maar tranen en ook heel erg, het stroomt er nog net niet uit zeg maar. Ik blijf het schoonmaken maar het helpt niet. Het oogje wordt alleen maar roder. Morgen meteen het doc bellen.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:41 schreef Sinarades het volgende:
[..]
Verdorie wat rot voor Tabby en jou.
Ik zat al te zoeken voor je, deppen met gekookt water deed je al,
kan een verstopte traankanaaltje of een verhoogde traanvochtproductie zijn.
Dank je voor het meedenken. Die thee heb ik niet in huis dus het blijft water. Net nog voor de laatste keer gedaan en dan hopen dat zijn oogje een stuk minder rood is. Hopelijk doet zijn nachtrust hem goed.
Eventueel deppen met kamillethee of Saliethee.
Graag denk ik mee, of zoek ik op google voor je mee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:42 schreef Oognip het volgende:
Tabby heeft een ontzettend tranend oogjeheb hem net met afgekoeld gekookt water schoon
gemaakt maar het is alweer terug, het oogje is ook erg rood
Dank je voor het meedenken. Die thee heb ik niet in huis dus het blijft water.
Net nog voor de laatste keer gedaan en dan hopen dat zijn oogje een stuk minder rood is.
Hopelijk doet zijn nachtrust hem goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |