Ik zou qua aansterken toch eerder voor ad van hills en kittenvoer van royal canin kiezen. Orijen wordt niet door alle katten graag gegeten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:01 schreef slashdotter3 het volgende:
Milbemax (antiwormen spul) kan je het goedkoopst bij Medpets bestellen:
Een extreem goed aangeschreven merk kattenvoer (271 positieve reacties! en gekozen als kattenvoer van het jaar 2009) is Orijen en kan je het beste bij Zooplus.de krijgen.
Hier kan je een kortingscode krijgen: http://www.retailmenot.com/view/zooplus.de
Pas op met supermarkt kattenvoer, is meestal grote rommel (vol met schadelijke/nutteloze granen als vulmiddel).
Silicaatkorrels voor de kattenbak (beter dan gewone kattenbakvulling)
Jumbo kattenbak (handig voor de grotere katten)
En als je geen duits kan gebruik je Google translate voor de site of kijk je eerst op de nederlandse site (en bestel daarna op de duitse voor lagere prijzen).
Nee, je kunt bij de dierenarts speciale kittenmelk kopen, dat zit boordevol bouwstoffen, de kattemelk van de supermarkt niet. Geen pap voerenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 19:22 schreef Chahna het volgende:
Helpt pap voeren? Dus gewoon een beetje Brinta in zijn melk?
Zo dat gaat de goede kant op! Goed bezig! Bij mij is de lichtste nog maar 644 gram :Squote:Op zondag 15 augustus 2010 09:46 schreef rac het volgende:
Ze is goed aan het aankomen vanochtend woog ze 725 gram dus het gaat de goede kant op
welkom in de wereld van de katteneigenaarquote:Op zondag 15 augustus 2010 10:39 schreef rac het volgende:
Mup is nu ook zeer actief ! wat een verschil met vorige week. Helaas komt ze nu ook veel minder bij je zitten da's dan wel weer jammer.
Speeltjes voor d'r gekocht en waar speelt ze het meeste mee ? Gewoon een kleine wolbol en een haar elastiekje
Niet zoveel als deze mini-muppetquote:Op woensdag 18 augustus 2010 13:10 schreef rac het volgende:
Heb je deze topics ook gezien Nokwanda?
[Showcase] Wilde kitten.[url]foto van wilde kitten[/url]
Oognips Tabby
Die lijken er ook zoveel op en Volgens mij ook bijna net zo oud
Haha die arme Mup heeft ook helemaal geen eten, wat zielig!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:12 schreef rac het volgende:
Toen ik terug kwam van mijn werk Mup bleef maar mauwen
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:12 schreef rac het volgende:
Toen ik terug kwam van mijn werk Mup bleef maar mauwen
Wat heerlijk dat zo lekker aankomt. Ze is trouwens echt een beauty!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:04 schreef rac het volgende:
Ik denk dat ze nu een week of 9 is maar weet dat natuurlijk niet zeker.
Belangerijkste is dat haar magere lichaampje niet langer zwaar ondervoed is en niet overal botten voelt.
Oh. wat leuk, je hebt een zwarte Brit!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:45 schreef rac het volgende:
Dit is haar plekje voor zacht voer , Daar waar ze verblijft als we niet thuis zijn en veilig zit, (ik wil namelijk geen hond op de kitten binden ) daar staan de hele dag brokjes.
[ afbeelding ]
Ze is echt een hongerhals , als ik kook draait ze rond mijn benen of klimt omhoog (erg prettig) ze zat vanavond weer hondebrokken te eten. Het lijkt wel of ze echt onverzadigbaar is
[ afbeelding ]
En dit is Poes (onze oude kat van 10 ) net na dat ze Mup weer had gezien. Ent toen kwam de Hond dichtbij
[ afbeelding ]
Gelukkig zeg, dus ze komt lekker aan.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:04 schreef rac het volgende:
Ik denk dat ze nu een week of 9 is maar weet dat natuurlijk niet zeker.
Belangerijkste is dat haar magere lichaampje niet langer zwaar ondervoed is en niet overal botten voelt.
AansteRken, niet aanstekenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |