abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85054426
Dan gaan we hier maar door over desinformatie en de mensen die het verspreiden. Ook op BNW, zo wordt beweerd. Paranoia of realiteit?

Ik wil nog even uitleg horen van Bankfurt, ik zag nog net jouw post voordat deze (en een heleboel werden verwijderd). Het ging over ''aan hun kant staan''.
pi_85054527
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:33 schreef Orchestra. het volgende:
Dan gaan we hier maar door over desinformatie en de mensen die het verspreiden. Ook op BNW, zo wordt beweerd. Paranoia of realiteit?

Ik wil nog even uitleg horen van Bankfurt, ik zag nog net jouw post voordat deze (en een heleboel werden verwijderd). Het ging over ''aan hun kant staan''.
Sorry ,ik kan het ook niet meer volgen, hele draden die elders on-topic waren worden verwijderd ?

Waar hadden we het over ?
pi_85054607
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:35 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Sorry ,ik kan het ook niet meer volgen, hele draden die elders on-topic waren worden verwijderd ?

Hoe het kan dat je jezelf tegenspreekt als je zegt dat 'ze' je onschadelijk hebben gemaakt, maar je vervolgens wel doodleuk op Fok allerlei complottheorietjes het WereldWijdeWeb rond kan pompen.
pi_85054634
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:35 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Het ging over dat jij onschadelijk was gemaakt, over Salvador kon je niets zeggen, want dat wist je niet.

Ik vroeg wat onschadelijk maken precies inhield, toen zei je iets over ''ik sta al aan hun kant''. Toen ik een minuut later keek was de post al weg dus ik kon het niet quoten.
  maandag 9 augustus 2010 @ 16:40:35 #5
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_85054800
Bankfurt zei dat hij al onschadelijk gemaakt is door "hun" (wie dat ook mogen zijn), maar over Salvad0R was ie niet zeker.
zzz
pi_85054827
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hoe het kan dat je jezelf tegenspreekt als je zegt dat 'ze' je onschadelijk hebben gemaakt, maar je vervolgens wel doodleuk op Fok allerlei complottheorietjes het WereldWijdeWeb rond kan pompen.
Ik spreek mezelf nooit tegen
  maandag 9 augustus 2010 @ 16:42:25 #7
31101 _Led_
pi_85054896
Oh ja, nou je het zegt, natuurlijk, dat klinkt wel logisch.
zzz
pi_85054959
Desalniettemin wil ik eens horen hoe je onschadelijk wordt gemaakt. Beschrijf het proces eens.
pi_85056459
Military Report: Secretly ‘Recruit or Hire Bloggers’

A study, written for U.S. Special Operations Command, suggested "clandestinely recruiting or hiring prominent bloggers."

This 2006 report for the Joint Special Operations University, "Blogs and Military Information Strategy," offers a third approach — co-opting bloggers, or even putting them on the payroll. "Hiring a block of bloggers to verbally attack a specific person or promote a specific message may be worth considering," write the report’s co-authors, James Kinniburgh and Dororthy Denning.

Bron: http://www.wired.com/dang(...)cruit/#ixzz0w7bYaLRM

Bloggers beware.

A newly declassified document gives a fascinating glimpse into the US military's plans for "information operations" - from psychological operations, to attacks on hostile computer networks.

The "roadmap" calls for a far-reaching overhaul of the military's ability to conduct information operations and electronic warfare.

Bron: http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/4655196.stm

Bron (US military .pdf): http://news.bbc.co.uk/2/shared/bsp/hi/pdfs/27_01_06_psyops.pdf

Dus.

Opvallend. Vooral wanneer je tijdens het belichten van gevoelige, massaal onbekende informatie systematisch ad hominem wordt aangevallen door een select groepje users, die verder geen inhoudelijke toevoegende waarde hebben aan Brave New World, maar alleen kortzichtigheid en ontkenning proberen te behouden.

WASHINGTON, Dec. 12, 2004 - The Pentagon is engaged in bitter, high-level debate over how far it can and should go in managing or manipulating information to influence opinion abroad, senior Defense Department civilians and military officers say.

http://ics.leeds.ac.uk/pa(...)Weighs_Deception.pdf

Hier, nog een officiele US DoD (Department of Defence) .pdf betreffende "Effective Use of Internet-Based Capabilities":

http://www.defense.gov/NEWS/DTM%2009-026.pdf

[ Bericht 4% gewijzigd door Salvad0R op 10-08-2010 10:52:42 ]
pi_85056641
Ik pak even een post uit een ander topic erbij, een reactie op Lambiekje die beweerd dat de MSM ten alle tijde gemanipuleerd wordt:

De enige echt bewezen manipulatie wat betreft 9/11 komt van mensen die in een complot geloven.
Die hebben bewust een foto aangepast om te doen geloven dat er gesmolten staal was.

Zoals op deze pagina.
http://whatreallyhappened(...)e.htm?q=thermite.htm

Terwijl het origineel er heel anders uitziet.

Let op de lichtstraal linksonder die er bij de bovenste foto net af is geknipt.

Zie ook http://www.checktheeviden(...)view&id=91&Itemid=60

Daarnaast worden er ook foto's gebruikt waarbij bewust delen worden weggelaten en niet wordt verteld dat die weken na de ramp zijn genomen.
http://www.debunking911.com/thermite.htm
Leaf
pi_85056756
^Ook een beproefde tactiek van desinformanten, onzinnige argumenten herhalen om hetgeen wat daarvoor gezegd is te ondermijnen.
pi_85056767
Des O+
dag
pi_85057043

A study, written for U.S. Special Operations Command, suggested "clandestinely recruiting or hiring prominent bloggers."

This 2006 report for the Joint Special Operations University, "Blogs and Military Information Strategy," offers a third approach — co-opting bloggers, or even putting them on the payroll. "Hiring a block of bloggers to verbally attack a specific person or promote a specific message may be worth considering," write the report’s co-authors, James Kinniburgh and Dororthy Denning.

Bloggers beware.

A newly declassified document gives a fascinating glimpse into the US military's plans for "information operations" - from psychological operations, to attacks on hostile computer networks.

The "roadmap" calls for a far-reaching overhaul of the military's ability to conduct information operations and electronic warfare.

Bron (US military .pdf): http://news.bbc.co.uk/2/shared/bsp/hi/pdfs/27_01_06_psyops.pdf

Dus.

Opvallend. Vooral wanneer je tijdens het belichten van gevoelige, massaal onbekende informatie systematisch ad hominem wordt aangevallen door een select groepje users, die verder geen inhoudelijke toevoegende waarde hebben aan Brave New World, maar alleen kortzichtigheid en ontkenning proberen te behouden.

WASHINGTON, Dec. 12, 2004 - The Pentagon is engaged in bitter, high-level debate over how far it can and should go in managing or manipulating information to influence opinion abroad, senior Defense Department civilians and military officers say.

Hier, nog een officiele US DoD (Department of Defence) .pdf betreffende "Effective Use of Internet-Based Capabilities":

Hop.

[ Bericht 9% gewijzigd door Salvad0R op 09-08-2010 18:17:10 ]
pi_85057084
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:25 schreef Salvad0R het volgende:
^Ook een beproefde tactiek van desinformanten, onzinnige argumenten herhalen om hetgeen wat daarvoor gezegd is te ondermijnen.
Ook een beproefde techniek van desinformanten. Zonder onderbouwingen gaan roepen dat de andere het helemaal fout heeft.
Leaf
pi_85057171
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:33 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ook een beproefde techniek van desinformanten. Zonder onderbouwingen gaan roepen dat de andere het helemaal fout heeft.
Gelukkig is het posten van feitelijke informatie het voorrecht van soevereine individuen, in tegenstelling tot desinformanten, die vast zitten in hun keurslijf van ontkenning O+
pi_85057238
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:36 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Gelukkig is het posten van feitelijke informatie het voorrecht van soevereine individuen, in tegenstelling tot desinformanten, die vast zitten in hun keurslijf van ontkenning O+
Nou vertel maar eens, waar lieg ik als ik zeg dat complot gelovers bewust foto's hebben vervalst.
Leaf
pi_85057258
deze is denk ik ook wel gepast:

(fuck doe ik nou ook al aan linkdumpen :o)
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_85057280
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:22 schreef VancouverFan het volgende:
De enige echt bewezen manipulatie wat betreft 9/11 komt van mensen die in een complot geloven.

Is dat zo'n voorgekauwd idee die het Pentagon zegt dat je moet proberen te marketen- edit,niet doen-

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 09-08-2010 17:42:28 ]
  maandag 9 augustus 2010 @ 17:39:56 #19
31101 _Led_
pi_85057329
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:18 schreef Salvad0R het volgende:
Hm, net zoals voortdurend een select groepje users proberen echt kritische denkers in het hokje dwazen te stoppen door hun gedrag te kopieren maar dan echt in ALLES een conspiracy te zien en met een soort paranoide fanatisme elke gebeurtenis met een overheidsinstantie of samenzwering te relateren, teneinde een soort algemene aversie tegen mensen met een kritische blik te kweken.

Tu quoque ! :)
zzz
pi_85057472
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:39 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Hm, net zoals voortdurend een select groepje users proberen echt kritische denkers in het hokje dwazen te stoppen door hun gedrag te kopieren maar dan echt in ALLES een conspiracy te zien en met een soort paranoide fanatisme elke gebeurtenis met een overheidsinstantie of samenzwering te relateren, teneinde een soort algemene aversie tegen mensen met een kritische blik te kweken.

Tu quoque ! :)
Als jij graag jouw ogen wil sluiten voor de kwaadaardige daden die plaats vinden in de wereld, ga vooral je gang. Dat is jouw probleem.

Maar ga mij niet lastig vallen met je eigen laffe keuze voor kortzichtigheid, terwijl het enige wat kwaadaardigheid nodig heeft om te overwinnen, de passiviteit van het Goede is.

Alle vormen van het aansporen van kortzichtigheid en het accepteren van de wil van de overheid is desinformatief gedrag.
pi_85057484
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:38 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Is dat zo'n voorgekauwd idee die het Pentagon zegt dat je moet proberen te marketen- edit,niet doen-
Onder desinformatie valt wat mij betreft dus ook weigeren antwoord te geven op simpele vragen.
Leaf
pi_85057490
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:44 schreef Orchestra. het volgende:
Desalniettemin wil ik eens horen hoe je onschadelijk wordt gemaakt. Beschrijf het proces eens.
Wil ik ook wel weten idd.
pi_85057517
Zeg Lavenderrr, haal dan even die offtopic blikvanger-posts van de desinformanten weg dan.
pi_85057585
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:43 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Onder desinformatie valt wat mij betreft dus ook weigeren antwoord te geven op simpele vragen.
Als die vragen voortkomen uit een deceptief motief, dan is het weigeren van het beantwoorden er van een vanzelfsprekendheid.
pi_85057618
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:44 schreef Salvad0R het volgende:
Zeg Lavenderrr, haal dan even die offtopic blikvanger-posts van de desinformanten weg dan.
Ik zou niet weten waar ik beginnen moet, iedereen is op elkaar aan het fitten.
Als dit doorgaat gaat de bezem er eens flink doorheen zometeen.
  maandag 9 augustus 2010 @ 17:47:10 #26
31101 _Led_
pi_85057655
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:43 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Als jij graag jouw ogen wil sluiten voor de kwaadaardige daden die plaats vinden in de wereld, ga vooral je gang. Dat is jouw probleem.

Maar ga mij niet lastig vallen met je eigen laffe keuze voor kortzichtigheid, terwijl het enige wat kwaadaardigheid nodig heeft om te overwinnen, de passiviteit van het Goede is.

Alle vormen van het aansporen van kortzichtigheid en het accepteren van de wil van de overheid is desinformatief gedrag.
Zie je, daar heb je weer zo iemand die het niet met argumenten aan kan maar enkel ad-hominems uit kan delen.
Gelukkig heb ik zojuist geleerd dat dat soort mensen gebrainwashed zijn en in opdracht van de "Gemene Mensen van de wereld" handelen.

:)
zzz
pi_85057664
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waar ik beginnen moet, iedereen is op elkaar aan het fitten.
Als dit doorgaat gaat de bezem er eens flink doorheen zometeen.
Zie je die eerste post van mij met iets van zeven relevante links betreffende het inhuren van "bloggers" door het Pentagon?

Daaronder begint de blikvanger-afleidingsmanoeuvre van onze desinfo falers.
pi_85057823
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:45 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Als die vragen voortkomen uit een deceptief motief, dan is het weigeren van het beantwoorden er van een vanzelfsprekendheid.
tuurlijk niet, dan geef je een helder antwoord waarmee je meteen de deceptie bloot legt.
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_85057866
Heerlijk om hier af en toe mee te lezen _O-
Alleen vrij verontrustend dat er mensen zijn die zo ongelofelijk weinig vertrouwen hebben in de hele wereld -O-
Een gezonde kritische houding is goed, maar je kan daar natuurlijk ook in doorslaan.

Als dit de nieuwe trend is om mensen die niet achter een bepaald complot en/of samenzwering staan te betitelen als mensen die ingehuurd om dat te doen dan ontstaat er nog minder ruimte voor discussie.
pi_85057942
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:50 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

tuurlijk niet, dan geef je een helder antwoord waarmee je meteen de deceptie bloot legt.
Het niet antwoorden is in zo'n geval het helderste wat je kan doen.

Anders ontspoort de discussie in irrelevante nonsens over definities; of het nou "weer" of "klimaat" is, over wat nou wel niet de exacte definitie van "chemtrail" is... Allemaal tactieken van professionele desinformanten.

Divide et impera. Ik trap er niet in. Prutsertjes.
  maandag 9 augustus 2010 @ 17:53:58 #31
31101 _Led_
pi_85057952
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:47 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Zie je die eerste post van mij met iets van zeven relevante links betreffende het inhuren van "bloggers" door het Pentagon?

Daaronder begint de blikvanger-afleidingsmanoeuvre van onze desinfo falers.
Ja sorry, toen kreeg ik pas m'n geld overgemaakt van het hoofdkantoor.
En ik begin natuurlijk pas met werken als ik geld zie :7
zzz
pi_85058053
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:45 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

En daar ga jij natuurlijk meteen al de fout in.

In jouw wereld kan het niet anders zijn dan dat er mensen zijn die jou bewust voorliegen. Als dat jouw uitgangspunt is, en dat lijkt zo te zijn, dan is elke discussie natuurlijk al bij voorbaat kansloos en zul je alles wat jou niet zint, als desinformatie beschouwen.
Leaf
pi_85058208
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Alleen vrij verontrustend dat er mensen zijn die zo ongelofelijk weinig vertrouwen hebben in de hele wereld -O-
Een gezonde kritische houding is goed, maar je kan daar natuurlijk ook in doorslaan.

Als dit de nieuwe trend is om mensen die niet achter een bepaald complot en/of samenzwering staan te betitelen als mensen die ingehuurd om dat te doen dan ontstaat er nog minder ruimte voor discussie.
Dat is geen trend.

Het is een feit dat de genen die in dit subforum feitelijke informatie posten die de mensheid kan verlichten, worden tegengewerkt door users die dezelfde desinformatie-tactieken gebruiken als die het Pentagon voorschrijft.

Het internet is het grootste gevaar voor de huidige status quo vol oorlog, leed, depressie en inefficiënte consumptie. Voeg ook nog eens systematische degressie van de menselijke genetische code toe aan dat lijstje, en je hebt een goed idee waar BNW om draait.
  maandag 9 augustus 2010 @ 18:02:26 #34
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_85058302
quote:

Ik durf de stelling wel aan dat als je ervan beschuldigd wordt betrokken te zijn bij het complot dat ter discussie staat dit gelijk staat aan onvoorwaardelijke overgave van de beschuldigende user. Het is het ultieme zwaktebod.

Dat er vanuit bepaalde instanties plannen waren/bestaan om bloggers in te huren om een gewenste versie van de werkelijkheid te promoten doet daar niks aan af, om alvast een te verwachten vlieg af te vangen.
pi_85058443
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:00 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Het internet is het grootste gevaar voor de huidige status quo vol oorlog, leed, depressie en inefficiënte consumptie.
Maar dat is toch eigenlijk fantastisch? Ik help het je van harte hopen. Maar wat wil je er nu precies mee zeggen? Dat blijft altijd maar zo vaag. Het is allemaal suggestief, maar geen boter bij de vis.
Appels. En peren.
pi_85058573
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:05 schreef chauchat het volgende:

[..]

Maar dat is toch eigenlijk fantastisch? Ik help het je van harte hopen. Maar wat wil je er nu precies mee zeggen? Dat blijft altijd maar zo vaag. Het is allemaal suggestief, maar geen boter bij de vis.
Wat ik er mee wil zeggen is dat mensen bewust moeten zijn van de aanwezigheid van professionele desinformanten die niet het doel hebben wijzer te worden/maken, maar het doel hebben te desinformeren, te ontkennen, te ontsporen, te ridiculiseren.

Precies het gedrag wat bepaalde users in BNW tentoon spreiden.
pi_85058680
Eigenlijk lees ik hier vooral posts van mensen die jou om meer en helderder uitleg vragen voor de beweringen die je doet. Je zou ook blij kunnen zijn dat die mensen zoveel interesse voor jouw denkwereld hebben - al is het dan vrees ik vooral uit een vorm van psychologisch ramptoerisme.
Appels. En peren.
pi_85058712
quote:

[..]
Het internet is het grootste gevaar voor de huidige status quo vol oorlog, leed, depressie en inefficiënte consumptie. Voeg ook nog eens systematische degressie van de menselijke genetische code toe aan dat lijstje, en je hebt een goed idee waar BNW om draait.
De huidige status quo kan praktisch alles beheersen, maar iets als het internet kunnen ze blijkbaar niet controleren. Daar klopt volgens mij iets niet.

quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:02 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik durf de stelling wel aan dat als je ervan beschuldigd wordt betrokken te zijn bij het complot dat ter discussie staat dit gelijk staat aan onvoorwaardelijke overgave van de beschuldigende user. Het is het ultieme zwaktebod.
In mijn ogen ook. Men accepteert elkaars bronnen al niet en dan is dit nog een stap verder.
pi_85058719
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:08 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Wat ik er mee wil zeggen is dat mensen bewust moeten zijn van de aanwezigheid van professionele desinformanten die niet het doel hebben wijzer te worden/maken, maar het doel hebben te desinformeren, te ontkennen, te ontsporen, te ridiculiseren.

Zolang er een waarheid is, is open discussie de manier om die te bereiken. Helaas halen sommige mensen continu onbegrepen zaken aan die de hele thread ontsporen, waardoor totaal voor bij gegaan wordt aan mogelijk strafbare/onetische zaken.
  maandag 9 augustus 2010 @ 18:14:03 #40
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_85058802
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:08 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Waarmee je jezelf dus volledig buitenspel zet. You lose. Een schrale troost: de zotskap staat je goed, al kan je act wel wat meer finesse gebruiken. Dat hakken met de botte bijl kennen we onderhand wel.
pi_85058806
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat mensen als Salvad0R acteren als spionnen voor de NWO en als doel hebben om mensen die in samenzweringen geloven bij elkaar te brengen zodat ze in de gaten gehouden kunnen worden. Als ze dan te dicht bij de waarheid komen dan wordt er natuurlijk actie ondernomen :o .

Met een dergelijke redenatie heeft discussiëren dus geen enkele zin. Dan kun je er beter een weblog van maken zonder reactiemogelijkheden
pi_85058847
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:11 schreef chauchat het volgende:
Eigenlijk lees ik hier vooral posts van mensen die jou om meer en helderder uitleg vragen voor de beweringen die je doet. Je zou ook blij kunnen zijn dat die mensen zoveel interesse voor jouw denkwereld hebben - al is het dan vrees ik vooral uit een vorm van psychologisch ramptoerisme.
De feiten spreken voor zich tegen de genen die er voor open staan.

Zoals ik al eerder zei, het maakt niet uit met welke argumentatie/verklaring/bron/uitleg je aan komt zetten bij de users in staat-van-ontkenning, zij hebben van te voren al bepaald dat zij dat gaan verwerpen. Vandaar dat ik ontsporing op dat gebied uit de weg ga. Ik post wel BBC, .gov en .mil bronnen, zodat de soevereine mensen de feiten zelf kunnen lezen, onafhankelijk van het geblaat van de desinformanten.
pi_85058911
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:14 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei, het maakt niet uit met welke argumentatie/verklaring/bron/uitleg je aan komt zetten bij de users in staat-van-ontkenning, zij hebben van te voren al bepaald dat zij dat gaan verwerpen. Vandaar dat ik ontsporing op dat gebied uit de weg ga. Ik post wel BBC, .gov en .mil bronnen, zodat de soevereine mensen de feiten zelf kunnen lezen, onafhankelijk van het geblaat van de desinformanten.
Ben jezelf wel te overtuigen als je ongelijk mocht te hebben of hou je vast aan je eigen ideeën?
pi_85058949
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:14 schreef Terecht het volgende:

[..]

Waarmee je jezelf dus volledig buitenspel zet. You lose. Een schrale troost: de zotskap staat je goed, al kan je act wel wat meer finesse gebruiken. Dat hakken met de botte bijl kennen we onderhand wel.
Hoe zie jij mij precies verliezen, en vanwaar de "zotskap" ?

Nogmaals:

Bloggers beware.

Dus.

pi_85059075
TS. Even terug naar de OP.
Ik geloof wel dat er desinformatie is, maar ik geloof niet dat hier op BNW desinformanten posten.
pi_85059126
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ben jezelf wel te overtuigen als je ongelijk mocht te hebben of hou je vast aan je eigen ideeën?
Mocht ik onwaarheden posten en mensen wijzen mij daar op, dan ga ik echt niet achterlijk doen.

Het is meer dat desinformanten per definitie twijfel proberen te zaaien bij de feiten die ik post. De waarheid is de waarheid, of het nou de Duivel is of God die het uitspreekt.

quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat mensen als Salvad0R acteren als spionnen voor de NWO en als doel hebben om mensen die in samenzweringen geloven bij elkaar te brengen zodat ze in de gaten gehouden kunnen worden. Als ze dan te dicht bij de waarheid komen dan wordt er natuurlijk actie ondernomen :o .

Met een dergelijke redenatie heeft discussiëren dus geen enkele zin. Dan kun je er beter een weblog van maken zonder reactiemogelijkheden
De reden dat ik mij uitspreek tegen de huidige status quo, is zeg maar omdat mijn gedooggrens van terror in mijn leven bereikt was.

Nu ben ik erachter waar het evil vandaan komt, en krijgen ze de wind van voren. Het enige wat ik doe is informeren. Ik houd er geen dubbele agenda's op na, in tegenstelling tot sommige ontkenners hier.
pi_85059137
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:14 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

En waarom zou het niet zo kunnen zijn dat jij van tevoren al hebt bepaald wat je wel en niet geloofd?
Leaf
pi_85059192
Wat bedoeld wordt, is dat je op deze manier jezelf volledig kan indekken tegen wat voor kritiek dan ook, wanneer je stelt dat mensen die het niet met je eens zijn wel door de tegenpartij betaald zullen worden om dat te doen. Dus je hebt het zo voor jezelf geredeneerd dat je altijd gelijk hebt, want je opponenten zijn of sheeple, of ongeïnformeerd en dom, of geheim agent. Er is een woord voor een dergelijke mentale constructie, dat heet paranoia.
Appels. En peren.
pi_85059357
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:22 schreef chauchat het volgende:
Wat bedoeld wordt, is dat je op deze manier jezelf volledig kan indekken tegen wat voor kritiek dan ook, wanneer je stelt dat mensen die het niet met je eens zijn wel door de tegenpartij betaald zullen worden om dat te doen. Dus je hebt het zo voor jezelf geredeneerd dat je altijd gelijk hebt, want je opponenten zijn of sheeple, of ongeïnformeerd en dom, of geheim agent. Er is een woord voor een dergelijke mentale constructie, dat heet paranoia.
In plaats dat inhoudelijk wordt ingegaan op de feitelijkheden betreffende de inmenging van de oorlogsindustrie op het internet, word ik bestempeld als "paranoia", terwijl topic na topic wordt getracht dat soort informatie te laten ontsporen.

Neen, chauchat, paranoia is niet een van mijn eigenschappen. Alertheid daarentegen wel.
pi_85059557
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:22 schreef chauchat het volgende:
Nee, ik denk dat Salvador gewoon echt meent dat dit gaande is, en dat hij bezorgd is voor de wereld.
Maar omdat (bijna) iedereen tegen hem is gaat hij zich uiten in onparlementaire taal. Begrijpelijk, maar het mág gewoon niet. Schelden is niet toegestaan.
Maar hij heeft wel recht op zijn mening, en wellicht heeft hij op sommige punten gelijk.

Ik weet het niet, maar lees alle informatie aandachtig.

En nu graag allemaal on topic, en laat het schelden achterwege.
Het vertroebelt de discussie zo.
pi_85059579
Hoho- ik noem een dergelijke betoogtrant paranoïde.
Appels. En peren.
pi_85059728
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:20 schreef Lavenderr het volgende:
TS. Even terug naar de OP.
Ik geloof wel dat er desinformatie is, maar ik geloof niet dat hier op BNW desinformanten posten.
idd jammer dat het zo snel een scheldtopic wordt...

ik denk ook dat het onzinnig is te denken dat er een 'nut' is voor des-infoirmanten om op een forum als BNW mee te gaan posten...
of dat posts daar mensen zouden 'beinvloedden'.

ik denk wel dat bv inlichtingendiensten deels ook mogelijk wel een zekere intersse _kunnen_ hebben in een bepald 'overzicht' over die 'complot-denkrs-netwerken, enerzijds omdat er veelal ook mensen met een bepaalde politiek-ideologische instelling ageren die mogelijk ook zelf daadwerkelijk 'actie-voerders' kunnen worden en mohgelijk illegale handelingen zouden kunnen plegen vanuit hun 'geloof'...

Enkel zal dat weinig prioriteit hebben zolang er nog nooit een daadwerkelijke politieke aktie ondernomen is (iets dat bv bij dieren-activisten wél zo is, al twintig jaar lang zijn die langzaam maar zeker bezig steeds geweldadiger te worden en daarin zullen 'infiltratie-pogingen' best wel prioriteit hebben)

Mochten er een 'infiltratie-poging' gebeuren denk ik wel dat een forum ala fok! wel een mogelijkheid zou bieden bepaalde 'contacten' te leggen met mensen die ook zeer actief zijn en misschien ook een contacten-netwerk' zouden kunnen uitbreiden...
ik denk echter dat er momenteel bij inlichtingendiensten in europa weinig interesse daarvoor bestaat, in de Verenigde Staten zal het vast en zeker gebeuren, maar zal men ook veel verder zijn qua het 'in-kaart-brengen' van dat sociale netwerk rondom mensen die zer sterk in complot-gedachtes geloven en er actief over publiceren of 'acties voeren'.

Overigens denk ik dat een 'forum' een absolute slechte plek is voor het platsen van 'onjuiste desinformatie'..
juist omdat alle informatie hier veelal een 'mening' is van de poster en er weinig 'geloof' gehecht wordt aan een mening, tenzij die persoon het verder verwijst door een copy-paste of een link van een stuk tekst dat meestal ergens anders op internet te vinden is, meestal weblogs of onderwerp-gebaseerde 'nieuws-sites'...
Ook de informatie daar is veelal gewoon een mening, maar 'buiten' de situatie van en 'forum-post' komt het meestal toch net iets 'geloofwaardiger' over.... 'het staat immers op de internets'
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_85059737
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:31 schreef chauchat het volgende:
Hoho- ik noem een dergelijke betoogtrant paranoïde.
Als de ontkennende users in topics waarin ik feitelijke informatie post niets anders doen dan de feiten negeren en futiel blijven trachten de discussie te laten ontsporen in nonsens over exacte definities en/of irrelevante details, dan is benaming van dat probleem geen teken van paranoia, maar van gezond verstand.
pi_85059986
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:35 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Als de ontkennende users in topics waarin ik feitelijke informatie post niets anders doen dan de feiten negeren en futiel blijven trachten de discussie te laten ontsporen in nonsens over exacte definities en/of irrelevante details, dan is benaming van dat probleem geen teken van paranoia, maar van gezond verstand.
En hoe zou je het dan noemen als iemand feitelijke informatie negeert en dan gaat schelden?
Leaf
pi_85060075
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:14 schreef Citizen.Erased het volgende:

Ondergewaardeerde post
  maandag 9 augustus 2010 @ 18:50:29 #56
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_85060355
Overal desinformatie in zien lijkt mij toch wel een duidelijk symptoom van paranoia.

Edit: Of desinformanten wat dat betreft.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_85060368
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:43 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ondergewaardeerde post
De reden dat ik mij uitspreek tegen de huidige status quo, is zeg maar omdat mijn gedooggrens van terror in mijn leven bereikt was.

Nu ben ik erachter waar het evil vandaan komt, en krijgen ze de wind van voren. Het enige wat ik doe is informeren. Ik houd er geen dubbele agenda's op na, in tegenstelling tot sommige ontkenners hier.
pi_85060521
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:50 schreef ATuin-hek het volgende:
Overal desinformatie in zien lijkt mij toch wel een duidelijk symptoom van paranoia.

Edit: Of desinformanten wat dat betreft.
Eens.
Nergens kritisch over zijn is een duidelijk symptoom van kortzichtigheid.
pi_85060571
Nouja, we zijn er wel uit zo.

Salvador heeft altijd gelijk en de rest van de wereld wordt betaald om tegen hem te liegen.

"1 spookrijder? Ik zie er wel 100"...
Leaf
  maandag 9 augustus 2010 @ 18:56:56 #60
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_85060578
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:43 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ondergewaardeerde post
Mjah. Ik denk dat je ook prima een case voor de omgekeerde variant kan maken. Betaal een aantal mensen om zo absurd mogelijk te doen. Lekker maffe stellingen deponeren, niet reageren op kritiek, onderwerp steeds veranderen bij vervelende vragen en uiteindelijk in een cirkel rond gaan. Daar maak je die groep mensen zo belachelijk mee dat minder mensen ze serieus gaan nemen.
Onikaan ni ov dovah
  maandag 9 augustus 2010 @ 18:57:19 #61
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_85060589
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:55 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Eens.
Nergens kritisch over zijn is een duidelijk symptoom van kortzichtigheid.
Mee eens. Kritisch zijn is goed.
Onikaan ni ov dovah
pi_85060657
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:35 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Helaas kun je weinig anders doen bij mensen die die "feiten" niet kunnen interpreteren.

Mensen die denken dat:
atomen hetzelfde zijn als molekulen (kwik is gevaarlijk dus elke verbinding waar een kwik-attom in zit is gevaarlijk)
inhibitie op cel-niveau altijd slecht is (chemisch process ommagad)
sowieso denken dat alles waar het woord chemisch in voor komt slecht is
etcetc

zijn niet voor enige normale discussie vatbaar, en het weerleggen van claims die sowieso niet op werkelijkheid gestoeld zijn is een onmogelijke taak.
pi_85060714
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Mjah. Ik denk dat je ook prima een case voor de omgekeerde variant kan maken. Betaal een aantal mensen om zo absurd mogelijk te doen. Lekker maffe stellingen deponeren, niet reageren op kritiek, onderwerp steeds veranderen bij vervelende vragen en uiteindelijk in een cirkel rond gaan. Daar maak je die groep mensen zo belachelijk mee dat minder mensen ze serieus gaan nemen.
conspiracy-denken geeft juist meer ruimte voor echt complot ;)

Maar de eindconclusie, dat dat soort aantijgingen elke vorm van discussie stoppen is zeer valide&belangrijk imo.
pi_85060761
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:59 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Helaas kun je weinig anders doen bij mensen die die "feiten" niet kunnen interpreteren.

Mensen die denken dat:
atomen hetzelfde zijn als molekulen (kwik is gevaarlijk dus elke verbinding waar een kwik-attom in zit is gevaarlijk)
inhibitie op cel-niveau altijd slecht is (chemisch process ommagad)
sowieso denken dat alles waar het woord chemisch in voor komt slecht is
etcetc

zijn niet voor enige normale discussie vatbaar, en het weerleggen van claims die sowieso niet op werkelijkheid gestoeld zijn is een onmogelijke taak.
Wat insinueer je nou? Dat ik het verschil niet weet tussen een atoom en een molecuul?
Dat ik het concept van inhibitie niet kan begrijpen?

Dat jij te laf bent om daadwerkelijk te controleren wat fluoride, zilverjodide, barium, en verwante stoffen met je hersens doen moet je mij niet kwalijk nemen.

:r
pi_85060966
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 19:02 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Wat insinueer je nou? Dat ik het verschil niet weet tussen een atoom en een molecuul?
Dat ik het concept van inhibitie niet kan begrijpen?

Insinueren is een understatement ;)
pi_85061005
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:56 schreef VancouverFan het volgende:
Nouja, we zijn er wel uit zo.

Salvador heeft altijd gelijk en de rest van de wereld wordt betaald om tegen hem te liegen.

"1 spookrijder? Ik zie er wel 100"...
Gelukkig gaat het niet om mij, maar om de informatie betreffende het Pentagon die ratten betaald om te ontkennen.

De zwijgende meerderheid van de mensen staat al lang aan de kant van de criticasters van overheden.

Hoe meer belachelijke desinformatie-projectjes, hoe duidelijker het voor iedereen wordt.
pi_85061086
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 19:07 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Insinueren is een understatement ;)
Best wel smadelijk, die uitspraken van je.

Ik snap dat het in diskrediet proberen te brengen van mensen die feitelijkheden posten tot je taken als desinformant behoort.

Gelukkig boeit het mij geen reet wat jij wel en niet denkt te kunnen insinueren.
pi_85061239
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 19:10 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Best wel smadelijk, die uitspraken van je.

Ik snap dat het in diskrediet proberen te brengen van mensen die feitelijkheden posten tot je taken als desinformant behoort.

Gelukkig boeit het mij geen reet wat jij wel en niet denkt te kunnen insinueren.
Ik insinueer niets, ik claim dat je die dingen niet begrijpt. Insinueren zou laf zijn.

quote:
Op zondag 8 augustus 2010 23:01 schreef Salvad0R het volgende:

Ga je kijken wat zo'n inhibitor precies inhoudt:

in·hib·i·tor /ɪnˈhɪbɪtər/ [in-hib-i-ter]
–noun

2.
Chemistry . a substance that decreases the rate of or stops completely a chemical reaction.

Aha. Ga maar na. Ze degraderen ons DNA waar we bijstaan, kondigen het vrolijk aan in de media, en verwachten dat we even roll over & die spelen.

pi_85061313
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 19:14 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik insinueer niets, ik claim dat je die dingen niet begrijpt. Insinueren zou laf zijn.
[..]

Oh dus jij beweert dat fluoride en gerelateerde stoffen geen negatieve uitwerking kunnen hebben op het menselijk DNA? Op de menselijke genetische code?

Hoe kom je tot die conclusie?
pi_85061369
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 19:16 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Oh dus jij beweert dat fluoride en gerelateerde stoffen geen negatieve uitwerking kunnen hebben op het menselijk DNA? Op de menselijke genetische code?

Ook zoiets, de discussie van onderwerp veranderen....
Leaf
pi_85061372
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 19:14 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

[..]

Daarbij komt dat jij dat wel degelijk insinueerde. Je had het over "Mensen die.." terwijl je mijn naam niet eens noemde. Lafaard.
  maandag 9 augustus 2010 @ 19:18:05 #72
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_85061393
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 19:16 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Waar zie jij die bewering? Zo te zien is de bewering meer dat jij bepaalde dingen niet snapt, wat ook blijkt uit jouw posts.
Onikaan ni ov dovah
pi_85061450
Nu wordt al een paar posts door "jullie" geïnsinueerd dat ik "het niet snap" en "dingen niet begrijp".

Okay prima. Leg uit.
pi_85061518
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:34 schreef RM-rf het volgende:

[..]

idd jammer dat het zo snel een scheldtopic wordt...

ik denk ook dat het onzinnig is te denken dat er een 'nut' is voor des-infoirmanten om op een forum als BNW mee te gaan posten...
of dat posts daar mensen zouden 'beinvloedden'.

ik denk wel dat bv inlichtingendiensten deels ook mogelijk wel een zekere intersse _kunnen_ hebben in een bepald 'overzicht' over die 'complot-denkrs-netwerken, enerzijds omdat er veelal ook mensen met een bepaalde politiek-ideologische instelling ageren die mogelijk ook zelf daadwerkelijk 'actie-voerders' kunnen worden en mohgelijk illegale handelingen zouden kunnen plegen vanuit hun 'geloof'...

Enkel zal dat weinig prioriteit hebben zolang er nog nooit een daadwerkelijke politieke aktie ondernomen is (iets dat bv bij dieren-activisten wél zo is, al twintig jaar lang zijn die langzaam maar zeker bezig steeds geweldadiger te worden en daarin zullen 'infiltratie-pogingen' best wel prioriteit hebben)

Mochten er een 'infiltratie-poging' gebeuren denk ik wel dat een forum ala fok! wel een mogelijkheid zou bieden bepaalde 'contacten' te leggen met mensen die ook zeer actief zijn en misschien ook een contacten-netwerk' zouden kunnen uitbreiden...
ik denk echter dat er momenteel bij inlichtingendiensten in europa weinig interesse daarvoor bestaat, in de Verenigde Staten zal het vast en zeker gebeuren, maar zal men ook veel verder zijn qua het 'in-kaart-brengen' van dat sociale netwerk rondom mensen die zer sterk in complot-gedachtes geloven en er actief over publiceren of 'acties voeren'.

Overigens denk ik dat een 'forum' een absolute slechte plek is voor het platsen van 'onjuiste desinformatie'..
juist omdat alle informatie hier veelal een 'mening' is van de poster en er weinig 'geloof' gehecht wordt aan een mening, tenzij die persoon het verder verwijst door een copy-paste of een link van een stuk tekst dat meestal ergens anders op internet te vinden is, meestal weblogs of onderwerp-gebaseerde 'nieuws-sites'...
Ook de informatie daar is veelal gewoon een mening, maar 'buiten' de situatie van en 'forum-post' komt het meestal toch net iets 'geloofwaardiger' over.... 'het staat immers op de internets'
pi_85061812
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 19:19 schreef Salvad0R het volgende:
Nu wordt al een paar posts door "jullie" geïnsinueerd dat ik "het niet snap" en "dingen niet begrijp".

Okay prima. Leg uit.
Je dumpt continu bronnen neer en claimt daarbij dat ze bewijzen dat stofje a tot b,c en d leidt

In die bronnen staat echter dat stofje y tot x en z leidt.

Dat maakt "op de feiten in gaan" nogal moeilijk.
pi_85061901
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 19:28 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Je dumpt continu bronnen neer en claimt daarbij dat ze bewijzen dat stofje a tot b,c en d leidt

In die bronnen staat echter dat stofje y tot x en z leidt.

Dat maakt "op de feiten in gaan" nogal moeilijk.
Ga je weer met je nietszeggende suggestieve nonsens.

Als je nou eens met concrete voorbeelden komt die mijn "ongelijk" zouden aantonen, dan zou je een stuk geloofwaardiger overkomen.
pi_85062015
quote:

Vrij verontrustend dat er mensen zijn die zo ongelooflijk veel vertrouwen hebben in de berichtgeving van de media.

quote:
Ze zijn niet ingehuurd, ze zijn gebrainwashed oftewel geprogrammeerd om zo te reageren, en jij bent er een van.

Dit is geen belediging of getrol, het is een directe hint om er iets mee te doen, bijv. onderzoek en analyse van de technologische ontwikkelingen.
  maandag 9 augustus 2010 @ 19:35:11 #78
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_85062063
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 19:30 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Als je nou eens met concrete voorbeelden komt die mijn "ongelijk" zouden aantonen, dan zou je een stuk geloofwaardiger overkomen.
Nog concreter? OK.
Jij beweerde, met een stuk tekst erbij, dat fluor DNA schaad. De tekst in kwestie had het echter over de remmende werking van fluor op de werking van een paar eiwitten. Uit die tekst bleek niets over DNA.
Onikaan ni ov dovah
pi_85062158
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 19:30 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Had al een voorbeeld op de vorige pagina gepost, maar wil hem hier best nog een keertje plaatsen. Slechts een voorbeeld dus heh. Je bent namelijk in staat om een eindeloze stroom van dit soort posts te maken.

quote:
Op zondag 8 augustus 2010 23:01 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Terwijl dat soort discussies gaande zijn, manipuleren corporaties als Monsanto gewassen dusdanig, dat ze vaccinaties in hun DNA ingebouwd hebben. Poep raakt de ventilator. Intussen hebben dat soort bedrijven discussies ja. Over hoe en wat ze genetisch gaan fucken aan de mens.

Maar dat is weer een ander topic waard..

Ik ben benieuwd wat fluoride voor schade aanricht aan het DNA van mensen.

7 seconden research levert het volgende op:

Keywords:

* Fluoride;
* cell culture;
* protein synthesis;
* DNA synthesis

Fluoride concentrations at and above 0.9 mM caused a progressive, concentration-related inhibition in the incorporation of both 14C-leucine and 3H-thymidine in LS cells incubated in medium with serum. The incorporation of leucine was more affected than that of thymidine, Lowering the pH enhanced the effect of fluoride on both. Removing serum from the incubation medium changed the effect of fluoride, particularly at low pH (7.0). Incorporation of leucine was then stimulated by low fluoride concentrations (0.5 and 0.9 mM), and the effect on thymidine incorporation was eradicated up to 1.3 mM-NaF. No differences were found in the pool and the specific activity of 14C-leucine in the fluoride exposed cells compared to control cells without fluoride (incubated at pH 7.4 in medium without serum). The cellular pool of 3H-thymidine decreased markedly during the incubation period, somewhat less in the fluoride exposed cells than in the control.

Ga je kijken wat zo'n inhibitor precies inhoudt:

in·hib·i·tor /ɪnˈhɪbɪtər/ [in-hib-i-ter]
–noun

2.
Chemistry . a substance that decreases the rate of or stops completely a chemical reaction.

Aha. Ga maar na. Ze degraderen ons DNA waar we bijstaan, kondigen het vrolijk aan in de media, en verwachten dat we even roll over & die spelen.

Iedereen die ook maar een beetje biologie heeft gehad ziet dat je redenering kant noch wal raakt. Toch weiger je dat te geloven wanneer mensen dat aankaarten en ga je daarna klagen dat niemand inhoudelijk op je punten in gaat.
e:fb maar wel met quote :)
pi_85062207
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:33 schreef Orchestra. het volgende:

Het stikt er op BNW van, alleen komt dat volgens mij meer voort uit onnozelheid en is er geen opzet in het spel...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 9 augustus 2010 @ 19:44:30 #81
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_85062456
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:17 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Hoe zie jij mij precies verliezen, en vanwaar de "zotskap" ?
Als je alle kritiek op je opvatting als verdacht aanmerkt vormt in principe alles een bedreiging voor je idee. Het kan zich enkel staande houden door het allemaal in je opvatting te betrekken, waardoor niets het meer kan bedreigen. Maar als er niets bestaat dat je opvatting zou kunnen ontzenuwen kun je er per definitie niets van leren, dan is het een dogma geworden. Dit is waarom je jezelf effectief buitenspel zet. iemand die zichzelf zo uitschakelt is een verliezer, als-ie dan ook nog eens blijft volharden in zijn gelijk is het een dwaas.
quote:
Nogmaals:

Bloggers beware.

Dus.

En welke betrekking zou dit moeten hebben op de discussies hier in BNW? Je tracht te zeggen dat het Pentagon FOK!-users heeft gerecruteerd om de publieke opinie alhier te beinvloeden? Dat is zo ongeveer hetzelfde als dat ik VancouverFan's post over het manipuleren van foto's door de voormannen van 9/11-complotterij als norm neem voor iedereen die ik een complotdenker acht; "als zij het al doen zal iedere complotdenker de boel wel proberen te flessen".

Je laatste link ziet er overigens uit als een publiciteitsvoorschrift, niet heel gek voor publieke instanties. Mijn vermoeden is dat je niet verder hebt gelezen dan de titel van het document, ontzenuw dit eens door aan te geven waar precies er geinstrueerd wordt doelbewust de publieke opinie te manipuleren dmv effectief gebruik te maken van de mogelijkheden op internet?
  maandag 9 augustus 2010 @ 19:51:44 #82
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_85062744
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 19:37 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Had al een voorbeeld op de vorige pagina gepost, maar wil hem hier best nog een keertje plaatsen. Slechts een voorbeeld dus heh. Je bent namelijk in staat om een eindeloze stroom van dit soort posts te maken.
[..]

Iedereen die ook maar een beetje biologie heeft gehad ziet dat je redenering kant noch wal raakt. Toch weiger je dat te geloven wanneer mensen dat aankaarten en ga je daarna klagen dat niemand inhoudelijk op je punten in gaat.
Die tekst dus :D
Onikaan ni ov dovah
pi_85063134
Terecht, gezien de modus operandi van counter-intelligence figuren het postgedrag van sommige users hier reflecteren, geef ik aan dat het een reële mogelijkheid is.

Meer niet.

quote:
Op maandag 9 augustus 2010 19:37 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

[..]

Intussen vertel je er niet bij dat fluoride en gerelateerde stoffen wel degelijk schadelijk zijn voor het menselijk lichaam.
Het enige wat je doet is insinueren dat ik ongelijk heb wat betreft de eigenschappen van bepaalde stoffen om degressie in de genetische code te veroorzaken, terwijl misschien de exacte benadering van mij niet geheel klopt.
Bepaalde stoffen hebben dat effect zeker op DNA.

Jij beweert dus dat fluoride en gerelateerde stoffen niet schadelijk kunnen zijn voor de menselijke genetische code, of hoe moet ik het zien?
pi_85064113
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 19:35 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nog concreter? OK.
Jij beweerde, met een stuk tekst erbij, dat fluor DNA schaad. De tekst in kwestie had het echter over de remmende werking van fluor op de werking van een paar eiwitten. Uit die tekst bleek niets over DNA.
Fluor schaadt DNA indirect; o.a. via het ontregelen van klieren van hormoonhuishouding in de hersenen.
pi_85064177
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:00 schreef Salvad0R het volgende:

Jij beweert dus dat fluoride en gerelateerde stoffen niet schadelijk kunnen zijn voor de menselijke genetische code, of hoe moet ik het zien?
.

Nee ik beweer dat jij te weinig inzicht hebt in basale biologische en natuurkundige processen. Dit gebrek aan inzicht leidt tot het verkeerd interpreteren van informatie. Iets dat discussieren extreem moeilijk, zo niet onmogelijk, met je maakt.
pi_85064275
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:22 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

.

Nee ik beweer dat jij te weinig inzicht hebt in basale biologische en natuurkundige processen. Dit gebrek aan inzicht leidt tot het verkeerd interpreteren van informatie. Iets dat discussieren extreem moeilijk, zo niet onmogelijk, met je maakt.
In de basale biologie ben je hier een MAN en geen vrouw, zoals jij je hier steeds voordoet, meneer. :W
  maandag 9 augustus 2010 @ 20:26:32 #87
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_85064396
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:22 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

.

Mee eens.
Onikaan ni ov dovah
pi_85064566
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:24 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

In de basale biologie ben je hier een MAN en geen vrouw, zoals jij je hier steeds voordoet, meneer. :W
Whaa scherp argument, chapeau

paar vragen:
1: waarom is het überhaupt relevant?
2: heb je dat zelfverzonnen of is die uitspraak ook een onderdeel van je enorme Salvador fanboism waarin je hem klakkeloos napraat zonder zelf na te denken?
3: wat als je ongelijk hebt?
pi_85064732
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:29 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Whaa scherp argument, chapeau

paar vragen:
1: waarom is het überhaupt relevant?
2: heb je dat zelfverzonnen of is die uitspraak ook een onderdeel van je enorme Salvador fanboism waarin je hem klakkeloos napraat zonder zelf na te denken?
3: wat als je ongelijk hebt?
Timestamp en je bent er voorgoed vanaf!
pi_85064941
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:32 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

Timestamp en je bent er voorgoed vanaf!
niet zonder goede tegenprestatie :)
pi_85064958
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:36 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

niet zonder goede tegenprestatie :)
Zijnde?
pi_85065177
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:37 schreef Orchestra. het volgende:

[..]

Zijnde?
Bankfurt die belooft zijn hoed op te eten en dit vastlegt m.b.v. een camera klinkt wel ok :)

edit: als hij ongelijk blijkt te hebben natuurlijk :)

[ Bericht 10% gewijzigd door oompaloompa op 09-08-2010 21:17:17 ]
pi_85065251
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:41 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Bankfurt die belooft zijn hoed op te eten en dit vastlegt m.b.v. een camera klinkt wel ok :)
kicking your ass, dat beloof ik je.
pi_85065363
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:43 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

kicking your ass, dat beloof ik je.
ok, aangezien je ook al niet aan hebt gegeven waarom het relevant is, kunnen we er dan nu over op houden?
(vechten met vrouwen is overigens wel een beetje laf)
  maandag 9 augustus 2010 @ 20:52:49 #95
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_85065826
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 20:00 schreef Salvad0R het volgende:
Terecht, gezien de modus operandi van counter-intelligence figuren het postgedrag van sommige users hier reflecteren, geef ik aan dat het een reële mogelijkheid is.

Meer niet.
Je doet wel meer dan dat: je gebruikt het als argument om niet op de inhoud in te hoeven gaan. Je bestempelt naar eigen blieven kritiek als al dan niet professioneel aangestuurde ontkenning en dus moeten ze wel ongelijk hebben, want: al dan niet professioneel aangestuurde ontkenning.
pi_85072295
Het kan ieder geval de belachelijke blindheid voor kwaadaardige daden van overheden van sommige users verklaren.
pi_85083356
Je bent weer lekker bezig zie ik Derek?

Vraagje, is onze consumptiemaatschappij al ten einde?
pi_85084857
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 08:41 schreef Scorpie het volgende:
Je bent weer lekker bezig zie ik Derek?

Vraagje, is onze consumptiemaatschappij al ten einde?
Nee, verdammt.

We zullen moeten wachten tot de hyperinflatie/deflatie inkickt na al die biljoeneninjecties van de ECB en WB.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:01:42 #99
31101 _Led_
pi_85084868
quote:
Het is een feit dat de genen die in dit subforum feitelijke informatie posten die de mensheid kan verlichten, worden tegengewerkt door users die dezelfde desinformatie-tactieken gebruiken als die het Pentagon voorschrijft.
:D _O- :')

Lambiekje2 in de maak :P
zzz
pi_85085195
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 10:01 schreef _Led_ het volgende:

[..]

:D _O- :')

Lambiekje2 in de maak :P
Haha.

Nee .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo