abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85054426
Dan gaan we hier maar door over desinformatie en de mensen die het verspreiden. Ook op BNW, zo wordt beweerd. Paranoia of realiteit?

Ik wil nog even uitleg horen van Bankfurt, ik zag nog net jouw post voordat deze (en een heleboel werden verwijderd). Het ging over ''aan hun kant staan''.
pi_85054527
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:33 schreef Orchestra. het volgende:
Dan gaan we hier maar door over desinformatie en de mensen die het verspreiden. Ook op BNW, zo wordt beweerd. Paranoia of realiteit?

Ik wil nog even uitleg horen van Bankfurt, ik zag nog net jouw post voordat deze (en een heleboel werden verwijderd). Het ging over ''aan hun kant staan''.
Sorry ,ik kan het ook niet meer volgen, hele draden die elders on-topic waren worden verwijderd ?

Waar hadden we het over ?
pi_85054607
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:35 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Sorry ,ik kan het ook niet meer volgen, hele draden die elders on-topic waren worden verwijderd ?

Hoe het kan dat je jezelf tegenspreekt als je zegt dat 'ze' je onschadelijk hebben gemaakt, maar je vervolgens wel doodleuk op Fok allerlei complottheorietjes het WereldWijdeWeb rond kan pompen.
pi_85054634
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:35 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Het ging over dat jij onschadelijk was gemaakt, over Salvador kon je niets zeggen, want dat wist je niet.

Ik vroeg wat onschadelijk maken precies inhield, toen zei je iets over ''ik sta al aan hun kant''. Toen ik een minuut later keek was de post al weg dus ik kon het niet quoten.
  maandag 9 augustus 2010 @ 16:40:35 #5
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_85054800
Bankfurt zei dat hij al onschadelijk gemaakt is door "hun" (wie dat ook mogen zijn), maar over Salvad0R was ie niet zeker.
zzz
pi_85054827
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hoe het kan dat je jezelf tegenspreekt als je zegt dat 'ze' je onschadelijk hebben gemaakt, maar je vervolgens wel doodleuk op Fok allerlei complottheorietjes het WereldWijdeWeb rond kan pompen.
Ik spreek mezelf nooit tegen
  maandag 9 augustus 2010 @ 16:42:25 #7
31101 _Led_
pi_85054896
Oh ja, nou je het zegt, natuurlijk, dat klinkt wel logisch.
zzz
pi_85054959
Desalniettemin wil ik eens horen hoe je onschadelijk wordt gemaakt. Beschrijf het proces eens.
pi_85056459
Military Report: Secretly ‘Recruit or Hire Bloggers’

A study, written for U.S. Special Operations Command, suggested "clandestinely recruiting or hiring prominent bloggers."

This 2006 report for the Joint Special Operations University, "Blogs and Military Information Strategy," offers a third approach — co-opting bloggers, or even putting them on the payroll. "Hiring a block of bloggers to verbally attack a specific person or promote a specific message may be worth considering," write the report’s co-authors, James Kinniburgh and Dororthy Denning.

Bron: http://www.wired.com/dang(...)cruit/#ixzz0w7bYaLRM

Bloggers beware.

A newly declassified document gives a fascinating glimpse into the US military's plans for "information operations" - from psychological operations, to attacks on hostile computer networks.

The "roadmap" calls for a far-reaching overhaul of the military's ability to conduct information operations and electronic warfare.

Bron: http://news.bbc.co.uk/2/hi/americas/4655196.stm

Bron (US military .pdf): http://news.bbc.co.uk/2/shared/bsp/hi/pdfs/27_01_06_psyops.pdf

Dus.

Opvallend. Vooral wanneer je tijdens het belichten van gevoelige, massaal onbekende informatie systematisch ad hominem wordt aangevallen door een select groepje users, die verder geen inhoudelijke toevoegende waarde hebben aan Brave New World, maar alleen kortzichtigheid en ontkenning proberen te behouden.

WASHINGTON, Dec. 12, 2004 - The Pentagon is engaged in bitter, high-level debate over how far it can and should go in managing or manipulating information to influence opinion abroad, senior Defense Department civilians and military officers say.

http://ics.leeds.ac.uk/pa(...)Weighs_Deception.pdf

Hier, nog een officiele US DoD (Department of Defence) .pdf betreffende "Effective Use of Internet-Based Capabilities":

http://www.defense.gov/NEWS/DTM%2009-026.pdf

[ Bericht 4% gewijzigd door Salvad0R op 10-08-2010 10:52:42 ]
pi_85056641
Ik pak even een post uit een ander topic erbij, een reactie op Lambiekje die beweerd dat de MSM ten alle tijde gemanipuleerd wordt:

De enige echt bewezen manipulatie wat betreft 9/11 komt van mensen die in een complot geloven.
Die hebben bewust een foto aangepast om te doen geloven dat er gesmolten staal was.

Zoals op deze pagina.
http://whatreallyhappened(...)e.htm?q=thermite.htm

Terwijl het origineel er heel anders uitziet.

Let op de lichtstraal linksonder die er bij de bovenste foto net af is geknipt.

Zie ook http://www.checktheeviden(...)view&id=91&Itemid=60

Daarnaast worden er ook foto's gebruikt waarbij bewust delen worden weggelaten en niet wordt verteld dat die weken na de ramp zijn genomen.
http://www.debunking911.com/thermite.htm
Leaf
pi_85056756
^Ook een beproefde tactiek van desinformanten, onzinnige argumenten herhalen om hetgeen wat daarvoor gezegd is te ondermijnen.
pi_85056767
Des O+
dag
pi_85057043

A study, written for U.S. Special Operations Command, suggested "clandestinely recruiting or hiring prominent bloggers."

This 2006 report for the Joint Special Operations University, "Blogs and Military Information Strategy," offers a third approach — co-opting bloggers, or even putting them on the payroll. "Hiring a block of bloggers to verbally attack a specific person or promote a specific message may be worth considering," write the report’s co-authors, James Kinniburgh and Dororthy Denning.

Bloggers beware.

A newly declassified document gives a fascinating glimpse into the US military's plans for "information operations" - from psychological operations, to attacks on hostile computer networks.

The "roadmap" calls for a far-reaching overhaul of the military's ability to conduct information operations and electronic warfare.

Bron (US military .pdf): http://news.bbc.co.uk/2/shared/bsp/hi/pdfs/27_01_06_psyops.pdf

Dus.

Opvallend. Vooral wanneer je tijdens het belichten van gevoelige, massaal onbekende informatie systematisch ad hominem wordt aangevallen door een select groepje users, die verder geen inhoudelijke toevoegende waarde hebben aan Brave New World, maar alleen kortzichtigheid en ontkenning proberen te behouden.

WASHINGTON, Dec. 12, 2004 - The Pentagon is engaged in bitter, high-level debate over how far it can and should go in managing or manipulating information to influence opinion abroad, senior Defense Department civilians and military officers say.

Hier, nog een officiele US DoD (Department of Defence) .pdf betreffende "Effective Use of Internet-Based Capabilities":

Hop.

[ Bericht 9% gewijzigd door Salvad0R op 09-08-2010 18:17:10 ]
pi_85057084
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:25 schreef Salvad0R het volgende:
^Ook een beproefde tactiek van desinformanten, onzinnige argumenten herhalen om hetgeen wat daarvoor gezegd is te ondermijnen.
Ook een beproefde techniek van desinformanten. Zonder onderbouwingen gaan roepen dat de andere het helemaal fout heeft.
Leaf
pi_85057171
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:33 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Ook een beproefde techniek van desinformanten. Zonder onderbouwingen gaan roepen dat de andere het helemaal fout heeft.
Gelukkig is het posten van feitelijke informatie het voorrecht van soevereine individuen, in tegenstelling tot desinformanten, die vast zitten in hun keurslijf van ontkenning O+
pi_85057238
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:36 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Gelukkig is het posten van feitelijke informatie het voorrecht van soevereine individuen, in tegenstelling tot desinformanten, die vast zitten in hun keurslijf van ontkenning O+
Nou vertel maar eens, waar lieg ik als ik zeg dat complot gelovers bewust foto's hebben vervalst.
Leaf
pi_85057258
deze is denk ik ook wel gepast:

(fuck doe ik nou ook al aan linkdumpen :o)
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_85057280
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:22 schreef VancouverFan het volgende:
De enige echt bewezen manipulatie wat betreft 9/11 komt van mensen die in een complot geloven.

Is dat zo'n voorgekauwd idee die het Pentagon zegt dat je moet proberen te marketen- edit,niet doen-

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 09-08-2010 17:42:28 ]
  maandag 9 augustus 2010 @ 17:39:56 #19
31101 _Led_
pi_85057329
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:18 schreef Salvad0R het volgende:
Hm, net zoals voortdurend een select groepje users proberen echt kritische denkers in het hokje dwazen te stoppen door hun gedrag te kopieren maar dan echt in ALLES een conspiracy te zien en met een soort paranoide fanatisme elke gebeurtenis met een overheidsinstantie of samenzwering te relateren, teneinde een soort algemene aversie tegen mensen met een kritische blik te kweken.

Tu quoque ! :)
zzz
pi_85057472
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:39 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Hm, net zoals voortdurend een select groepje users proberen echt kritische denkers in het hokje dwazen te stoppen door hun gedrag te kopieren maar dan echt in ALLES een conspiracy te zien en met een soort paranoide fanatisme elke gebeurtenis met een overheidsinstantie of samenzwering te relateren, teneinde een soort algemene aversie tegen mensen met een kritische blik te kweken.

Tu quoque ! :)
Als jij graag jouw ogen wil sluiten voor de kwaadaardige daden die plaats vinden in de wereld, ga vooral je gang. Dat is jouw probleem.

Maar ga mij niet lastig vallen met je eigen laffe keuze voor kortzichtigheid, terwijl het enige wat kwaadaardigheid nodig heeft om te overwinnen, de passiviteit van het Goede is.

Alle vormen van het aansporen van kortzichtigheid en het accepteren van de wil van de overheid is desinformatief gedrag.
pi_85057484
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:38 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Is dat zo'n voorgekauwd idee die het Pentagon zegt dat je moet proberen te marketen- edit,niet doen-
Onder desinformatie valt wat mij betreft dus ook weigeren antwoord te geven op simpele vragen.
Leaf
pi_85057490
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 16:44 schreef Orchestra. het volgende:
Desalniettemin wil ik eens horen hoe je onschadelijk wordt gemaakt. Beschrijf het proces eens.
Wil ik ook wel weten idd.
pi_85057517
Zeg Lavenderrr, haal dan even die offtopic blikvanger-posts van de desinformanten weg dan.
pi_85057585
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:43 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Onder desinformatie valt wat mij betreft dus ook weigeren antwoord te geven op simpele vragen.
Als die vragen voortkomen uit een deceptief motief, dan is het weigeren van het beantwoorden er van een vanzelfsprekendheid.
pi_85057618
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:44 schreef Salvad0R het volgende:
Zeg Lavenderrr, haal dan even die offtopic blikvanger-posts van de desinformanten weg dan.
Ik zou niet weten waar ik beginnen moet, iedereen is op elkaar aan het fitten.
Als dit doorgaat gaat de bezem er eens flink doorheen zometeen.
  maandag 9 augustus 2010 @ 17:47:10 #26
31101 _Led_
pi_85057655
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:43 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Als jij graag jouw ogen wil sluiten voor de kwaadaardige daden die plaats vinden in de wereld, ga vooral je gang. Dat is jouw probleem.

Maar ga mij niet lastig vallen met je eigen laffe keuze voor kortzichtigheid, terwijl het enige wat kwaadaardigheid nodig heeft om te overwinnen, de passiviteit van het Goede is.

Alle vormen van het aansporen van kortzichtigheid en het accepteren van de wil van de overheid is desinformatief gedrag.
Zie je, daar heb je weer zo iemand die het niet met argumenten aan kan maar enkel ad-hominems uit kan delen.
Gelukkig heb ik zojuist geleerd dat dat soort mensen gebrainwashed zijn en in opdracht van de "Gemene Mensen van de wereld" handelen.

:)
zzz
pi_85057664
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waar ik beginnen moet, iedereen is op elkaar aan het fitten.
Als dit doorgaat gaat de bezem er eens flink doorheen zometeen.
Zie je die eerste post van mij met iets van zeven relevante links betreffende het inhuren van "bloggers" door het Pentagon?

Daaronder begint de blikvanger-afleidingsmanoeuvre van onze desinfo falers.
pi_85057823
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:45 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Als die vragen voortkomen uit een deceptief motief, dan is het weigeren van het beantwoorden er van een vanzelfsprekendheid.
tuurlijk niet, dan geef je een helder antwoord waarmee je meteen de deceptie bloot legt.
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_85057866
Heerlijk om hier af en toe mee te lezen _O-
Alleen vrij verontrustend dat er mensen zijn die zo ongelofelijk weinig vertrouwen hebben in de hele wereld -O-
Een gezonde kritische houding is goed, maar je kan daar natuurlijk ook in doorslaan.

Als dit de nieuwe trend is om mensen die niet achter een bepaald complot en/of samenzwering staan te betitelen als mensen die ingehuurd om dat te doen dan ontstaat er nog minder ruimte voor discussie.
pi_85057942
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:50 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

tuurlijk niet, dan geef je een helder antwoord waarmee je meteen de deceptie bloot legt.
Het niet antwoorden is in zo'n geval het helderste wat je kan doen.

Anders ontspoort de discussie in irrelevante nonsens over definities; of het nou "weer" of "klimaat" is, over wat nou wel niet de exacte definitie van "chemtrail" is... Allemaal tactieken van professionele desinformanten.

Divide et impera. Ik trap er niet in. Prutsertjes.
  maandag 9 augustus 2010 @ 17:53:58 #31
31101 _Led_
pi_85057952
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:47 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Zie je die eerste post van mij met iets van zeven relevante links betreffende het inhuren van "bloggers" door het Pentagon?

Daaronder begint de blikvanger-afleidingsmanoeuvre van onze desinfo falers.
Ja sorry, toen kreeg ik pas m'n geld overgemaakt van het hoofdkantoor.
En ik begin natuurlijk pas met werken als ik geld zie :7
zzz
pi_85058053
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:45 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

En daar ga jij natuurlijk meteen al de fout in.

In jouw wereld kan het niet anders zijn dan dat er mensen zijn die jou bewust voorliegen. Als dat jouw uitgangspunt is, en dat lijkt zo te zijn, dan is elke discussie natuurlijk al bij voorbaat kansloos en zul je alles wat jou niet zint, als desinformatie beschouwen.
Leaf
pi_85058208
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
Alleen vrij verontrustend dat er mensen zijn die zo ongelofelijk weinig vertrouwen hebben in de hele wereld -O-
Een gezonde kritische houding is goed, maar je kan daar natuurlijk ook in doorslaan.

Als dit de nieuwe trend is om mensen die niet achter een bepaald complot en/of samenzwering staan te betitelen als mensen die ingehuurd om dat te doen dan ontstaat er nog minder ruimte voor discussie.
Dat is geen trend.

Het is een feit dat de genen die in dit subforum feitelijke informatie posten die de mensheid kan verlichten, worden tegengewerkt door users die dezelfde desinformatie-tactieken gebruiken als die het Pentagon voorschrijft.

Het internet is het grootste gevaar voor de huidige status quo vol oorlog, leed, depressie en inefficiënte consumptie. Voeg ook nog eens systematische degressie van de menselijke genetische code toe aan dat lijstje, en je hebt een goed idee waar BNW om draait.
  maandag 9 augustus 2010 @ 18:02:26 #34
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_85058302
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:51 schreef Citizen.Erased het volgende:

Ik durf de stelling wel aan dat als je ervan beschuldigd wordt betrokken te zijn bij het complot dat ter discussie staat dit gelijk staat aan onvoorwaardelijke overgave van de beschuldigende user. Het is het ultieme zwaktebod.

Dat er vanuit bepaalde instanties plannen waren/bestaan om bloggers in te huren om een gewenste versie van de werkelijkheid te promoten doet daar niks aan af, om alvast een te verwachten vlieg af te vangen.
pi_85058443
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:00 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Het internet is het grootste gevaar voor de huidige status quo vol oorlog, leed, depressie en inefficiënte consumptie.
Maar dat is toch eigenlijk fantastisch? Ik help het je van harte hopen. Maar wat wil je er nu precies mee zeggen? Dat blijft altijd maar zo vaag. Het is allemaal suggestief, maar geen boter bij de vis.
Appels. En peren.
pi_85058573
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:05 schreef chauchat het volgende:

[..]

Maar dat is toch eigenlijk fantastisch? Ik help het je van harte hopen. Maar wat wil je er nu precies mee zeggen? Dat blijft altijd maar zo vaag. Het is allemaal suggestief, maar geen boter bij de vis.
Wat ik er mee wil zeggen is dat mensen bewust moeten zijn van de aanwezigheid van professionele desinformanten die niet het doel hebben wijzer te worden/maken, maar het doel hebben te desinformeren, te ontkennen, te ontsporen, te ridiculiseren.

Precies het gedrag wat bepaalde users in BNW tentoon spreiden.
pi_85058680
Eigenlijk lees ik hier vooral posts van mensen die jou om meer en helderder uitleg vragen voor de beweringen die je doet. Je zou ook blij kunnen zijn dat die mensen zoveel interesse voor jouw denkwereld hebben - al is het dan vrees ik vooral uit een vorm van psychologisch ramptoerisme.
Appels. En peren.
pi_85058712
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:00 schreef Salvad0R het volgende:

[..]
Het internet is het grootste gevaar voor de huidige status quo vol oorlog, leed, depressie en inefficiënte consumptie. Voeg ook nog eens systematische degressie van de menselijke genetische code toe aan dat lijstje, en je hebt een goed idee waar BNW om draait.
De huidige status quo kan praktisch alles beheersen, maar iets als het internet kunnen ze blijkbaar niet controleren. Daar klopt volgens mij iets niet.

quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:02 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik durf de stelling wel aan dat als je ervan beschuldigd wordt betrokken te zijn bij het complot dat ter discussie staat dit gelijk staat aan onvoorwaardelijke overgave van de beschuldigende user. Het is het ultieme zwaktebod.
In mijn ogen ook. Men accepteert elkaars bronnen al niet en dan is dit nog een stap verder.
pi_85058719
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:08 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Wat ik er mee wil zeggen is dat mensen bewust moeten zijn van de aanwezigheid van professionele desinformanten die niet het doel hebben wijzer te worden/maken, maar het doel hebben te desinformeren, te ontkennen, te ontsporen, te ridiculiseren.

Zolang er een waarheid is, is open discussie de manier om die te bereiken. Helaas halen sommige mensen continu onbegrepen zaken aan die de hele thread ontsporen, waardoor totaal voor bij gegaan wordt aan mogelijk strafbare/onetische zaken.
  maandag 9 augustus 2010 @ 18:14:03 #40
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_85058802
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:08 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Waarmee je jezelf dus volledig buitenspel zet. You lose. Een schrale troost: de zotskap staat je goed, al kan je act wel wat meer finesse gebruiken. Dat hakken met de botte bijl kennen we onderhand wel.
pi_85058806
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat mensen als Salvad0R acteren als spionnen voor de NWO en als doel hebben om mensen die in samenzweringen geloven bij elkaar te brengen zodat ze in de gaten gehouden kunnen worden. Als ze dan te dicht bij de waarheid komen dan wordt er natuurlijk actie ondernomen :o .

Met een dergelijke redenatie heeft discussiëren dus geen enkele zin. Dan kun je er beter een weblog van maken zonder reactiemogelijkheden
pi_85058847
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:11 schreef chauchat het volgende:
Eigenlijk lees ik hier vooral posts van mensen die jou om meer en helderder uitleg vragen voor de beweringen die je doet. Je zou ook blij kunnen zijn dat die mensen zoveel interesse voor jouw denkwereld hebben - al is het dan vrees ik vooral uit een vorm van psychologisch ramptoerisme.
De feiten spreken voor zich tegen de genen die er voor open staan.

Zoals ik al eerder zei, het maakt niet uit met welke argumentatie/verklaring/bron/uitleg je aan komt zetten bij de users in staat-van-ontkenning, zij hebben van te voren al bepaald dat zij dat gaan verwerpen. Vandaar dat ik ontsporing op dat gebied uit de weg ga. Ik post wel BBC, .gov en .mil bronnen, zodat de soevereine mensen de feiten zelf kunnen lezen, onafhankelijk van het geblaat van de desinformanten.
pi_85058911
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:14 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder zei, het maakt niet uit met welke argumentatie/verklaring/bron/uitleg je aan komt zetten bij de users in staat-van-ontkenning, zij hebben van te voren al bepaald dat zij dat gaan verwerpen. Vandaar dat ik ontsporing op dat gebied uit de weg ga. Ik post wel BBC, .gov en .mil bronnen, zodat de soevereine mensen de feiten zelf kunnen lezen, onafhankelijk van het geblaat van de desinformanten.
Ben jezelf wel te overtuigen als je ongelijk mocht te hebben of hou je vast aan je eigen ideeën?
pi_85058949
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:14 schreef Terecht het volgende:

[..]

Waarmee je jezelf dus volledig buitenspel zet. You lose. Een schrale troost: de zotskap staat je goed, al kan je act wel wat meer finesse gebruiken. Dat hakken met de botte bijl kennen we onderhand wel.
Hoe zie jij mij precies verliezen, en vanwaar de "zotskap" ?

Nogmaals:

Bloggers beware.

Dus.

pi_85059075
TS. Even terug naar de OP.
Ik geloof wel dat er desinformatie is, maar ik geloof niet dat hier op BNW desinformanten posten.
pi_85059126
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:16 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ben jezelf wel te overtuigen als je ongelijk mocht te hebben of hou je vast aan je eigen ideeën?
Mocht ik onwaarheden posten en mensen wijzen mij daar op, dan ga ik echt niet achterlijk doen.

Het is meer dat desinformanten per definitie twijfel proberen te zaaien bij de feiten die ik post. De waarheid is de waarheid, of het nou de Duivel is of God die het uitspreekt.

quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat mensen als Salvad0R acteren als spionnen voor de NWO en als doel hebben om mensen die in samenzweringen geloven bij elkaar te brengen zodat ze in de gaten gehouden kunnen worden. Als ze dan te dicht bij de waarheid komen dan wordt er natuurlijk actie ondernomen :o .

Met een dergelijke redenatie heeft discussiëren dus geen enkele zin. Dan kun je er beter een weblog van maken zonder reactiemogelijkheden
De reden dat ik mij uitspreek tegen de huidige status quo, is zeg maar omdat mijn gedooggrens van terror in mijn leven bereikt was.

Nu ben ik erachter waar het evil vandaan komt, en krijgen ze de wind van voren. Het enige wat ik doe is informeren. Ik houd er geen dubbele agenda's op na, in tegenstelling tot sommige ontkenners hier.
pi_85059137
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:14 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

En waarom zou het niet zo kunnen zijn dat jij van tevoren al hebt bepaald wat je wel en niet geloofd?
Leaf
pi_85059192
Wat bedoeld wordt, is dat je op deze manier jezelf volledig kan indekken tegen wat voor kritiek dan ook, wanneer je stelt dat mensen die het niet met je eens zijn wel door de tegenpartij betaald zullen worden om dat te doen. Dus je hebt het zo voor jezelf geredeneerd dat je altijd gelijk hebt, want je opponenten zijn of sheeple, of ongeïnformeerd en dom, of geheim agent. Er is een woord voor een dergelijke mentale constructie, dat heet paranoia.
Appels. En peren.
pi_85059357
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:22 schreef chauchat het volgende:
Wat bedoeld wordt, is dat je op deze manier jezelf volledig kan indekken tegen wat voor kritiek dan ook, wanneer je stelt dat mensen die het niet met je eens zijn wel door de tegenpartij betaald zullen worden om dat te doen. Dus je hebt het zo voor jezelf geredeneerd dat je altijd gelijk hebt, want je opponenten zijn of sheeple, of ongeïnformeerd en dom, of geheim agent. Er is een woord voor een dergelijke mentale constructie, dat heet paranoia.
In plaats dat inhoudelijk wordt ingegaan op de feitelijkheden betreffende de inmenging van de oorlogsindustrie op het internet, word ik bestempeld als "paranoia", terwijl topic na topic wordt getracht dat soort informatie te laten ontsporen.

Neen, chauchat, paranoia is niet een van mijn eigenschappen. Alertheid daarentegen wel.
pi_85059557
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 18:22 schreef chauchat het volgende:
Nee, ik denk dat Salvador gewoon echt meent dat dit gaande is, en dat hij bezorgd is voor de wereld.
Maar omdat (bijna) iedereen tegen hem is gaat hij zich uiten in onparlementaire taal. Begrijpelijk, maar het mág gewoon niet. Schelden is niet toegestaan.
Maar hij heeft wel recht op zijn mening, en wellicht heeft hij op sommige punten gelijk.

Ik weet het niet, maar lees alle informatie aandachtig.

En nu graag allemaal on topic, en laat het schelden achterwege.
Het vertroebelt de discussie zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')