Sorry ,ik kan het ook niet meer volgen, hele draden die elders on-topic waren worden verwijderd ?quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:33 schreef Orchestra. het volgende:
Dan gaan we hier maar door over desinformatie en de mensen die het verspreiden. Ook op BNW, zo wordt beweerd. Paranoia of realiteit?
Ik wil nog even uitleg horen van Bankfurt, ik zag nog net jouw post voordat deze (en een heleboel werden verwijderd). Het ging over ''aan hun kant staan''.
Hoe het kan dat je jezelf tegenspreekt als je zegt dat 'ze' je onschadelijk hebben gemaakt, maar je vervolgens wel doodleuk op Fok allerlei complottheorietjes het WereldWijdeWeb rond kan pompen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:35 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Sorry ,ik kan het ook niet meer volgen, hele draden die elders on-topic waren worden verwijderd ?
Waar hadden we het over ?
Het ging over dat jij onschadelijk was gemaakt, over Salvador kon je niets zeggen, want dat wist je niet.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:35 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Sorry ,ik kan het ook niet meer volgen, hele draden die elders on-topic waren worden verwijderd ?
Waar hadden we het over ?
Ik spreek mezelf nooit tegenquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe het kan dat je jezelf tegenspreekt als je zegt dat 'ze' je onschadelijk hebben gemaakt, maar je vervolgens wel doodleuk op Fok allerlei complottheorietjes het WereldWijdeWeb rond kan pompen.
Ook een beproefde techniek van desinformanten. Zonder onderbouwingen gaan roepen dat de andere het helemaal fout heeft.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:25 schreef Salvad0R het volgende:
^Ook een beproefde tactiek van desinformanten, onzinnige argumenten herhalen om hetgeen wat daarvoor gezegd is te ondermijnen.
Gelukkig is het posten van feitelijke informatie het voorrecht van soevereine individuen, in tegenstelling tot desinformanten, die vast zitten in hun keurslijf van ontkenningquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:33 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ook een beproefde techniek van desinformanten. Zonder onderbouwingen gaan roepen dat de andere het helemaal fout heeft.
Nou vertel maar eens, waar lieg ik als ik zeg dat complot gelovers bewust foto's hebben vervalst.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:36 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Gelukkig is het posten van feitelijke informatie het voorrecht van soevereine individuen, in tegenstelling tot desinformanten, die vast zitten in hun keurslijf van ontkenning
Is dat zo'n voorgekauwd idee die het Pentagon zegt dat je moet proberen te marketen- edit,niet doen-quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:22 schreef VancouverFan het volgende:
De enige echt bewezen manipulatie wat betreft 9/11 komt van mensen die in een complot geloven.
Hm, net zoals voortdurend een select groepje users proberen echt kritische denkers in het hokje dwazen te stoppen door hun gedrag te kopieren maar dan echt in ALLES een conspiracy te zien en met een soort paranoide fanatisme elke gebeurtenis met een overheidsinstantie of samenzwering te relateren, teneinde een soort algemene aversie tegen mensen met een kritische blik te kweken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:18 schreef Salvad0R het volgende:
Opvallend. Vooral wanneer je tijdens het belichten van gevoelige, massaal onbekende informatie systematisch ad hominem wordt aangevallen door een select groepje users, die verder geen inhoudelijke toevoegende waarde hebben aan Brave New World, maar alleen kortzichtigheid en ontkenning proberen te behouden.
Als jij graag jouw ogen wil sluiten voor de kwaadaardige daden die plaats vinden in de wereld, ga vooral je gang. Dat is jouw probleem.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:39 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Hm, net zoals voortdurend een select groepje users proberen echt kritische denkers in het hokje dwazen te stoppen door hun gedrag te kopieren maar dan echt in ALLES een conspiracy te zien en met een soort paranoide fanatisme elke gebeurtenis met een overheidsinstantie of samenzwering te relateren, teneinde een soort algemene aversie tegen mensen met een kritische blik te kweken.
Tu quoque !
Onder desinformatie valt wat mij betreft dus ook weigeren antwoord te geven op simpele vragen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:38 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Is dat zo'n voorgekauwd idee die het Pentagon zegt dat je moet proberen te marketen- edit,niet doen-
Wil ik ook wel weten idd.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:44 schreef Orchestra. het volgende:
Desalniettemin wil ik eens horen hoe je onschadelijk wordt gemaakt. Beschrijf het proces eens.
Als die vragen voortkomen uit een deceptief motief, dan is het weigeren van het beantwoorden er van een vanzelfsprekendheid.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:43 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Onder desinformatie valt wat mij betreft dus ook weigeren antwoord te geven op simpele vragen.
Ik zou niet weten waar ik beginnen moet, iedereen is op elkaar aan het fitten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:44 schreef Salvad0R het volgende:
Zeg Lavenderrr, haal dan even die offtopic blikvanger-posts van de desinformanten weg dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |