abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87546280
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 09:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nog maar 5 dagen *O*
En dan? :S
pi_87555946
Dan zou ik in principe een wildfire mogen gaan halen.. Maar ik was toen straks op een borrel.. (het was wel een informatiekunde/ca borrel) en daar had 90 % met wie ik gesproken had een legend of een desire (of een iphone 4) en die hebben mij toch wel erg gewaarschuwd (het blijven natuurlijk nerdjes) over de schermresolutie van de wildfire dus ik ben nu weer in twijfelland :')
pi_87560299
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan zou ik in principe een wildfire mogen gaan halen.. Maar ik was toen straks op een borrel.. (het was wel een informatiekunde/ca borrel) en daar had 90 % met wie ik gesproken had een legend of een desire (of een iphone 4) en die hebben mij toch wel erg gewaarschuwd (het blijven natuurlijk nerdjes) over de schermresolutie van de wildfire dus ik ben nu weer in twijfelland :')
Het is wel waar wat ze zeggen over de schermresolutie.
Ik ben onwijs blij met mijn wildfire, maar de resolutie is echt bagger omdat sommige apps het niet ondersteunen. Verder is de wildfire echt een top toestel als het je eerste smartphone is. ( zoals bij mij het geval ) Maar stiekem kan ik niet wachten als ik een nieuw toestel mag uitkiezen. ( Desire HD ).

Ik zou eerst eens gaan kijken welke apps je actief gaat gebruiken, want facebook en gmail werken uitstekend op de wildfire.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:36:40 #204
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_87561397
totaal nog geen hinder met apps ondervonden met mijn wildfire
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_87561502
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 08:29 schreef Stroopwafels het volgende:

[..]

Ik ben onwijs blij met mijn wildfire, maar de resolutie is echt bagger omdat sommige apps het niet ondersteunen. Verder is de wildfire echt een top toestel als het je eerste smartphone is. ( zoals bij mij het geval ) Maar stiekem kan ik niet wachten als ik een nieuw toestel mag uitkiezen. ( Desire HD ).

Ik zou eerst eens gaan kijken welke apps je actief gaat gebruiken, want facebook en gmail werken uitstekend op de wildfire.
Dan praat je echt over minder dan 1% van de apps, ik ben nog nagenoeg geen apps tegengekomen die niet op de Wildfire draaien. Dus of je daar dan nu je keuze van af moet laten hangen...

Maar het is wel waar dat de resolutie gewoon minder is dan op de Legend en Desire. Vraag is alleen of dat je gaat storen (ik denk alleen als je een betere phone gewend bent) en of je er eventueel het extra geld voor over hebt voor een duurder toestel.
  Moderator vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:41:34 #206
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_87561518
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 09:36 schreef Ynske het volgende:
totaal nog geen hinder met apps ondervonden met mijn wildfire
Ik ook niet, maar misschien ben ik gewoon niet zo veeleisend. Ik ben nog steeds erg blij met mijn wildfire :Y
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:46:32 #207
42184 crew  DaMart
pi_87561632
Nu mijn Wildfire het weer doet (raar ding, eerst een dag lang geen signaal willen opvangen en 2 dagen later is er niks aan de hand :')), ben ik er ook erg blij mee. Ik heb ook nog geen problemen met resolutie of zo. Maar ja, ik was een Nokia 6300 gewend, dus de resolutie is er alleen maar op vooruit gegaan ;).
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:10:55 #208
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_87562249
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 09:41 schreef Devz het volgende:

[..]

Dan praat je echt over minder dan 1% van de apps, ik ben nog nagenoeg geen apps tegengekomen die niet op de Wildfire draaien. Dus of je daar dan nu je keuze van af moet laten hangen...

Maar het is wel waar dat de resolutie gewoon minder is dan op de Legend en Desire. Vraag is alleen of dat je gaat storen (ik denk alleen als je een betere phone gewend bent) en of je er eventueel het extra geld voor over hebt voor een duurder toestel.
De resolutie stoorde mij wel. Jammer, want in andere opzichten is de Wildfire een heel erg leuk toestel als tweede telefoon. En ik heb voor 150 euro een Legend op de kop kunnen tikken, en het verschil is toch opmerkelijk groot.
  Moderator vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:22:42 #209
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_87562524
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 09:46 schreef DaMart het volgende:
Nu mijn Wildfire het weer doet (raar ding, eerst een dag lang geen signaal willen opvangen en 2 dagen later is er niks aan de hand :')), ben ik er ook erg blij mee. Ik heb ook nog geen problemen met resolutie of zo. Maar ja, ik was een Nokia 6300 gewend, dus de resolutie is er alleen maar op vooruit gegaan ;).
Ik had een samsung omnia dus een nieuw toestel kon ook alleen maar beter ja :P
Maar ik vind het een heel fijn toestel.
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 10:10 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

De resolutie stoorde mij wel. Jammer, want in andere opzichten is de Wildfire een heel erg leuk toestel als tweede telefoon. En ik heb voor 150 euro een Legend op de kop kunnen tikken, en het verschil is toch opmerkelijk groot.
Volgens mij heb ik de legend vanwege de prijs en de accuduur destijds terzijde geschoven. Hoe bevalt die verder? Komt daar ook een 2.2 update voor?
pi_87564593
Ik ga morgen gewoon weer even naar de hi shop.. en dan wil ik ze alle 3 aanzien.. Ik vind het vooral balen dat er gister dus niemand met een wildfire was, de meeste hadden de legend.. En een paar dan de desire en een enkeling de iphone (4)
En ik heb dan weer zoiets van als ik niet voor de wilfdfire zou gaan, en dus voor een 2 jarig abbo, dat ik dan beter de desire kan nemen dan dat ik de legend neem.. Dan heb ik liever ook wat nu helemaal top is.. Alhoewel ik dan weer voor de Desire HD moet gaan en dat is me dan toch weer te duur :P en zo kom je dan weer in dat cirkeltje.. Conclusie: Morgen even naar de hi winkel, of een andere willekeurige telefoonwinkel.. En dan daar even spelen met de wildfire.. (ben alleen bang dat als je hem dan inderdaad naast de andere twee ziet het juist op gaat vallen)

[ Bericht 83% gewijzigd door Yashaaaaa op 15-10-2010 11:34:20 ]
pi_87566010
Tjah dat de afweging, als je sowieso besluit niet voor de Wildfire óf de Legend te gaan maar nog een stapje hoger dan zou ik toch echt voor de Desire HD gaan, anders heb je net een weekje de Desire en dan ligt z'n opvolger in de schappen.

En als gewoon een midrange toestel neemt de Legend, of als die bij 1 jaar te duur is gewoon de Wildfire. Maar bekijk ze idd eens naast elkaar en beslis dan voor jezelf of die betere resolutie de extra looptijd (van je contract) en knaken waard is :Y
pi_87566263
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 08:29 schreef Stroopwafels het volgende:

[..]

Fast web installer + appbrain helpen daar goed bij. Ik ben nog geen app tegengekomen die ik via die weg niet kon installeren en de apps die ik niet uit de store kon halen maar wel op die manier kan installeren werken gewoon goed
pi_87566440
Moet je eik voor die apps betalen?
pi_87566492
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 12:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moet je eik voor die apps betalen?
Het gros is gratis, er zijn ook wel betaalde, maar het meeste is gratis :Y
pi_87566837
In ieder geval bedankt voor het meedenken.. Als inderdaad de resolutie me niet stoort neem ik wss gewoon de wildfire ja :)
pi_87571892
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 09:46 schreef DaMart het volgende:
De resolutie is hetzelfde ;( Alleen dan uitgesmeerd!
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 19:29:01 #217
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_87582062
Heb mijn Wildfire binnen. Vergeleken met mijn Samsung Spica vind ik hem op bijna alle fronten mooier en beter op die vermaledijde resolutie na. :P
Vooral bij het browsen merk ik dat er minder op het scherm past.

Ik zou ze sowieso al naast elkaar gebruiken (privé en company phone) maar nu weet ik niet welke ik het meest ga gebruiken/werktelefoon wordt.

p.s. De Legend blijft toch mijn favoriet. Mooi design met aardige specs.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_87586729
Hmmm dus dat blijft het grote hekelpunt, de resolutie :)

Morgen even naar de stad dan :)
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:45:44 #219
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_87588006
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 21:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmmm dus dat blijft het grote hekelpunt, de resolutie :)

Morgen even naar de stad dan :)
De resolutie als je naar de specs kijkt lijkt erg laag ja, maar het beeld is wel mooi scherp en helder dus merk je het niet zo.
Ik denk alleen als je altijd hogere resoluties gewend bent van iphones of htc desire/legend bv dat je dan even moet wennen.

Als je dat niet gewend bent zul je je prima vermaken met deze telefoon, lage resolutie of niet.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_87592223
Ik heb nu sinds een weekje mijn nokia 5800 ingeruild voor een Wildfire (tevens m'n eerste android toestel), en jezus wat werkt dat ding fijn zeg. De google sync vind ik helemaal geweldig, de friendstream, en dan ook nog eens alle apps die beschikbaar zijn. :D
Het enige minpuntje aan het toestel ten opzichte van m'n nokia is de kwaliteit van de gemaakte foto's (terwijl de Wildfire wel meer megapixels heeft).
Ik moest eerst wel even wennen aan het capacitive scherm, maar het typen gaat mij nu ook steeds beter af. *O*

En hij is zo mooi O+
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 11:04:46 #221
45722 Dromer
pi_87599437
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 21:45 schreef ZodiaX het volgende:
De resolutie als je naar de specs kijkt lijkt erg laag ja, maar het beeld is wel mooi scherp en helder dus merk je het niet zo.
Ik denk alleen als je altijd hogere resoluties gewend bent van iphones of htc desire/legend bv dat je dan even moet wennen.

Als je dat niet gewend bent zul je je prima vermaken met deze telefoon, lage resolutie of niet.
Vergeet niet ook dat bijna alle oudere Android telefoons een hogere resolutie hebben. Ook betaalbaardere zoals de Samsung Spica en T-mobile Pulse.
Het is wel zo dat als je niet beter weet het best okay is en het scherm is idd ook mooi genoeg. (geen Amoled natuurlijk) Je kunt er in principe alles op draaien. En het klopt dat ik er last van heb omdat ik een hogere resolutie gewend ben. (op een Spica dus en met een schuin oog naar de Legend van m'n vrouw kijk :))

Edit: eerste echte resolutie-nadeel dat ik gevonden heb is dat Angry Birds niet werkt. Nu is dat, ook al is het een erg populair spel dat van de Iphone afkomt, niet echt belangrijk; ik denk dat je dit probleem bij meer apps tegen gaat komen waarvan sommige belangrijker zijn.

[ Bericht 10% gewijzigd door Dromer op 16-10-2010 14:53:42 ]
pi_87605843
Angry Birds is te zwaar voor Wildfire :(
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_87606217
Net bij de hi winkel geweest mag mijn abbo pas de 20e verlengen in de winkel ;( en net die dag moet ik tot 17.00 werken, naja gelukkig is de winkel tot 18.00 open :P Je mag dan namelijk de 19e online want dan heb je hem de 20e in huis..

Maar ik vond de wildfire toch niet echt lekker aanvoelen en heb hem ook naast de legend aangehad.. en die had toch echt wel een beter scherm, en voelde gewoon sowieso degelijker.. (wss omdat ie van aluminium is) Maar vooral bij het foto maken bijv. was het scherm van de legend echt zo veel scherper..

Dus dank voor jullie hulp, maar het wordt toch de legend :)
  Moderator zaterdag 16 oktober 2010 @ 15:13:29 #224
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_87606272
Goed dat je nog bent gaan kijken dan en alvast veel plezier met je nieuwe toestel!
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 17:03:58 #225
45722 Dromer
pi_87609292
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 15:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus dank voor jullie hulp, maar het wordt toch de legend :)
Goede keuze hoor. Het scherm is idd briljant. Veel beter dan dat van mijn Spica en Wildfire. Als je het verschil in prijs kunt opbrengen (qua abo dan in dit geval) is het gewoon een betere keuze. Het is dan ook geen eerlijke vergelijking met de Wildfire. Die moet je met andere toestellen in dezelfde prijsklasse vergelijken zoals de Samsung Apollo. :)

quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 14:56 schreef Ame_thyst het volgende:
Angry Birds is te zwaar voor Wildfire :(
Het is volgens mij de resolutie hoor. Op mijn Spica draait ie fantastisch. (die heeft dan wel een 800mhz cpu maar toch)
pi_87609422
Mja het gaat me verder niks kosten, alleen een 2 jarig abbo ipv 1 jarig :)
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 17:13:04 #227
45722 Dromer
pi_87609531
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 17:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja het gaat me verder niks kosten, alleen een 2 jarig abbo ipv 1 jarig :)
Dan kost het je je keuzevrijheid over 1 jaar. ;)
(Maar ik had het ook gedaan als ik 'm bij mijn gewenste abonnement had kunnen krijgen. Heb nu 2 jaar met Wildfire wat ook geen ramp is aangezien het het allergoedkoopste abonnement is)
pi_87609575
Ja, maar ik wil er niet 200 euro voor gaan betalen, en heb eik altijd 2 jarig abbo gehad dus :)
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 17:19:28 #229
45722 Dromer
pi_87609715
Nou... goede keuze gemaakt dus. :)

Meer on-topic: Ik ga mijn Wildfire dit weekend eens helemaal optuigen met mijn favoriete apps en dan komende week de vergelijking met m'n Spica aangaan door hem de hele week als company phone te gebruiken. En om te zien wat wel en wat niet goed werkt. Ik ben benieuwd.
Ook ga ik me verdiepen in custom ROM's die wat meer kunnen dan de standaard ROM.
pi_87685482
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga morgen gewoon weer even naar de hi shop.. en dan wil ik ze alle 3 aanzien.. Ik vind het vooral balen dat er gister dus niemand met een wildfire was, de meeste hadden de legend.. En een paar dan de desire en een enkeling de iphone (4)
En ik heb dan weer zoiets van als ik niet voor de wilfdfire zou gaan, en dus voor een 2 jarig abbo, dat ik dan beter de desire kan nemen dan dat ik de legend neem.. Dan heb ik liever ook wat nu helemaal top is.. Alhoewel ik dan weer voor de Desire HD moet gaan en dat is me dan toch weer te duur :P en zo kom je dan weer in dat cirkeltje.. Conclusie: Morgen even naar de hi winkel, of een andere willekeurige telefoonwinkel.. En dan daar even spelen met de wildfire.. (ben alleen bang dat als je hem dan inderdaad naast de andere twee ziet het juist op gaat vallen)
GSMWijzer is jarig. Ik zou gewoon keihard de HTC Desire halen. Helemaal gratis en maar 1 jaar abo:
http://www.gsmwijzer.nl/s(...)re?gsm_bundle_id=788
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 00:33:25 #231
45722 Dromer
pi_87699162
Ik draai nu de PuzzleRom (Froyo) en dat gaat aardig. Eerst ook overgeklokt, maar dat leidde hoe onlogisch ook tot ernstige slowdowns. :P
Nu heb ik de meeste apps op de sd-card staan en ben wat aan het klooien met live wallpapers. (die doen het door de resolutie helaas niet allemaal)

Edit: plusje voor de Wildfire. Na 2 dagen nog meer dan de helft van de batterij over. *O*

[ Bericht 20% gewijzigd door Dromer op 19-10-2010 19:49:19 ]
pi_88117277
Trouwens. Mijn moeder heeft Vodafone. Wat dus makkelijk 3G is. Maar de Wildfire wilt niet switchen naar 3G/HSDPA. Het bleeft maar GPRS gebruiken.

Het ligt niet aan de receptie want mijn Desire krijgt gewoon 3G/HSDPA.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 20:37:05 #233
45722 Dromer
pi_88118836
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 19:52 schreef Warrick21 het volgende:
Trouwens. Mijn moeder heeft Vodafone. Wat dus makkelijk 3G is. Maar de Wildfire wilt niet switchen naar 3G/HSDPA. Het bleeft maar GPRS gebruiken.

Het ligt niet aan de receptie want mijn Desire krijgt gewoon 3G/HSDPA.
Vinkje 'alleen 2G netwerken gebruiken' wel uitgezet?
pi_88133545
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 20:37 schreef Dromer het volgende:

[..]

Vinkje 'alleen 2G netwerken gebruiken' wel uitgezet?
Ik zocht naar zo'n vinkje maar kon niet vinden. Het is ook zo dat ze het zelf had ingesteld dus wie weet.

Edit: Bij netwerkmodus onder mobiel netwerken kan je kiezen tussen alleen WCDMA, alleen GSM of GSM/WCDMA automatisch. De laatste keuze moet worden gekozen. Hij stond op alleen GSM.

[ Bericht 17% gewijzigd door Warrick21 op 30-10-2010 08:58:14 ]
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 19:39:09 #235
45722 Dromer
pi_88149485
Deze week bijna 4 dagen met de batterij gedaan. (incl. umts aan en wat bellen)
Een dergelijke standby-tijd is voor mij reden om de Wildfire mijn dagelijkse telefoon te maken want bellen en bereikbaar zijn is natuurlijk een primaire functie van een telefoon. :P
De probleempjes met de resolutie en de traagheid neem ik op de koop toe.
  zaterdag 13 november 2010 @ 16:13:42 #236
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_88673198
Leuk speelgoed :Y. Ik heb hem sinds kort. Op de lage resolutie na, ben ik tevreden drmee. Nu nog wat jofele apps vinden.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_88676094
Ik heb 'm besteld! *O*

Heb er zo lang over gedaan om een geschikte mobiel te vinden :')

Nu betaal ik ongeveer 23.50 2 jaar lang. Daar zit in: 1 GB internet, onbeperkt smsen en 150 belminuten. (Ben geen beller!)
Noot noot.
pi_88676238
Ik wil graag Swype er op zetten.. Weet iemand hoe dit moet?
Noot noot.
pi_88676290
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:08 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wil graag Swype er op zetten.. Weet iemand hoe dit moet?
Koppelen aan je PC met HTC Sync, via Google Swype zoeken en downloaden. De .apk-file openen op je PC en het wordt gepusht naar je telefoon.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_88676332
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:11 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Koppelen aan je PC met HTC Sync, via Google Swype zoeken en downloaden. De .apk-file openen op je PC en het wordt gepusht naar je telefoon.
Ah ok! Jij hebt ook swype?
Noot noot.
pi_88676353
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:12 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ah ok! Jij hebt ook swype?
Yes.
pi_88676364
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:12 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Yes.
Hoe bevalt het? Ziet er te chill uit :)
Noot noot.
pi_88676410
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:13 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Hoe bevalt het? Ziet er te chill uit :)
Ik heb hem op de HTC Desire draaien, ik vind het best fijn werken. Op de HTC Wildfire heb ik Swype nog niet geprobeerd, maar dat zou hetzelfde moeten werken als mijn HTC Desire.
pi_88677122
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:03 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb 'm besteld! *O*

Nu betaal ik ongeveer 23.50 2 jaar lang. Daar zit in: 1 GB internet, onbeperkt smsen en 150 belminuten. (Ben geen beller!)
Wildfire is toch ook gratis bij veel 1jr abo's? :o

maar welcome to the club :Y
  zaterdag 13 november 2010 @ 19:09:37 #245
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_88677837
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:03 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb 'm besteld! *O*

Vodafone ftw ;)
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_88677929
:Y

Thanks! :)
Noot noot.
  zaterdag 13 november 2010 @ 20:46:34 #247
45722 Dromer
pi_88680854
Swype schijnt wat moeizaam te gaan op de Wildfire. Gedoe met resolutie. Er is wel ergens een gemodde versie schijnt. Zelf gebruik ik SlideIt. Bijna hetzelfde.
pi_88681201
Ja ik kreeg Swype niet aan de praat op m'n Wildfire. Maar SlideIt is dus in principe hetzelfde? Gewoon uit de market te vissen?
pi_88681530
Slidelt ja? Nog nooit van gehoord :+

Moet straks nog wel uitvinden hoe ik alles op mijn mobiel krijg :')
Noot noot.
  zaterdag 13 november 2010 @ 22:30:20 #250
45722 Dromer
pi_88684041
Yep.. moet je gewoon in de market kunnen vinden. Niet goedkoop though.
pi_88684076
Toch gek dat de Swype het bij de één wel doet en bij de ander niet.
Bij de market kun je dus dingen 'kopen'? Soms gratis? Soms duur dus? :{
Noot noot.
  zaterdag 13 november 2010 @ 23:39:57 #252
45722 Dromer
pi_88686191
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 22:31 schreef Jojoortje het volgende:
Toch gek dat de Swype het bij de één wel doet en bij de ander niet.
Bij de market kun je dus dingen 'kopen'? Soms gratis? Soms duur dus? :{
1. Klopt. Dat komt omdat er veel soorten Android telefoons zijn. De Wildfire heeft een lager resolutie dan de meeste Android telefoons en komt dus soms in de problemen bij bepaalde apps.
2. Ja. In de market kun je zowel gratis als betaalde apps downloaden/installeren. De niet gratis apps kosten meestal maar een paar dollar, maar soms meer.
pi_88686999
Hoe is de accuduur van de Wildfire? Ik heb nu een HTC Snap met WM 6.5 erop, en daarmee kan ik syncen met outlook. Kan dat met de Wilddfire ook?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_88690949
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 00:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hoe is de accuduur van de Wildfire? Ik heb nu een HTC Snap met WM 6.5 erop, en daarmee kan ik syncen met outlook. Kan dat met de Wilddfire ook?
HTC Snap is een top ding, heb ik ook gehad. Mijn vriendin heeft nu HTC Wildfire en die gaat vaak een dag of ander half mee, bij normaal tot veel gebruik.

Verder kun je met Android (in dit geval HTC Sync) o.a. syncen met MS Outlook en Gmail.
pi_88695080
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 00:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Welke mailaccount sync je met Outlook? Gmail gaat vanzelfsprekend zeer makkelijk met de Wildfire, en het heeft ook Exchange ondersteuning dus in principe heb je heel Outlook niet meer nodig. Maar het kán idd wel via de HTC PC Suite software
pi_88713049
quote:
14s.gif Op zondag 14 november 2010 12:08 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Welke mailaccount sync je met Outlook? Gmail gaat vanzelfsprekend zeer makkelijk met de Wildfire, en het heeft ook Exchange ondersteuning dus in principe heb je heel Outlook niet meer nodig. Maar het kán idd wel via de HTC PC Suite software
Ik sync alleen mijn afspraken. Mail doe ik via een apart gmail account.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_88713623
Waarom gebruik je daar dan geen Google Calendar voor? Die synct gewoon direct met je toestel dan, en niet alleen als je hem aan je PC hangt zoals bij Outlook
pi_88713927
quote:
14s.gif Op zondag 14 november 2010 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom gebruik je daar dan geen Google Calendar voor? Die synct gewoon direct met je toestel dan, en niet alleen als je hem aan je PC hangt zoals bij Outlook
Omdat ik graag de agenda functie van WM gebruik en die goed synct met outlook.
  maandag 15 november 2010 @ 03:08:54 #259
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_88727030
tvp
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_88858192
Ik krijg vandaag mijn Wildfire O+

Hebben jullie trouwens ook zo'n hoesje er bij gekocht? Zo ja, waar?
Noot noot.
  donderdag 18 november 2010 @ 12:46:07 #261
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_88858322
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 12:42 schreef Jojoortje het volgende:
Ik krijg vandaag mijn Wildfire O+

Hebben jullie trouwens ook zo'n hoesje er bij gekocht? Zo ja, waar?
eBay. :Y Kost geen drol, heb je een nepleren hoesje voor echt 1 dollar, dus ik zou ze niet in de winkel kopen voor 30 euro als ik jou was! ;)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_88858373
quote:
7s.gif Op donderdag 18 november 2010 12:46 schreef Enfermera het volgende:

[..]

eBay. :Y Kost geen drol, heb je een nepleren hoesje voor echt 1 dollar, dus ik zou ze niet in de winkel kopen voor 30 euro als ik jou was! ;)
En dan zit binnen no-time je toestel onder de vegen en vlekken ;)
  donderdag 18 november 2010 @ 12:54:13 #263
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_88858583
quote:
14s.gif Op donderdag 18 november 2010 12:47 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

En dan zit binnen no-time je toestel onder de vegen en vlekken ;)
Eh, neehoor. :s)
pi_88858618
Telefoon beschadigd door hoesje. Webshop aansprakelijk?

En het is ook bij die van mijn vriendin
pi_88858978
Hmmm, maar goed dat ik dat topic zag! :o

@ Loveless: heeft jouw vriendin een leren hoesje?
Noot noot.
  donderdag 18 november 2010 @ 13:08:19 #266
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_88859094
quote:
14s.gif Op donderdag 18 november 2010 12:55 schreef Loveless85 het volgende:
Telefoon beschadigd door hoesje. Webshop aansprakelijk?

En het is ook bij die van mijn vriendin
Oh, apart. Maar zo'n hoesje heb ik niet, ik heb gewoon een hoesje van sky, met aan de binnenkant een soort verlours. Heb 'm nu een paar maanden en nog totaal geen vlekken oid.
pi_88859137
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 13:05 schreef Jojoortje het volgende:
Hmmm, maar goed dat ik dat topic zag! :o

@ Loveless: heeft jouw vriendin een leren hoesje?
ik weet niet of het echt leer is, gewoon ook zo'n ebay prulletje. En hij maakt dus heel snel 'vegen' op de Wildfire (lijkt ook door de cover van de telefoon te komen) die er dan niet meer af gaan. Maar goed, tis niet onoverkomelijk ofzo, het scherm bescherm je er uiteraard wel mee.

quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 13:08 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Oh, apart. Maar zo'n hoesje heb ik niet, ik heb gewoon een hoesje van sky, met aan de binnenkant een soort verlours. Heb 'm nu een paar maanden en nog totaal geen vlekken oid.
Das beter denk ik :Y Het zal misschien vooral bij die goedkopere hoesjes zijn van (nep)-leer, en ook aan de binnenkant dan van dat leer hebben... Als je idd een 'zachte' stof aan de binnenkant hebt lijkt het me beter?

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2010 13:10:27 ]
pi_88859186
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 13:08 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ja ik moet toch aannemen dat zo'n zacht stofje geen vlekken veroorzaakt op de mobiel!
Noot noot.
  donderdag 18 november 2010 @ 13:22:27 #269
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_88859584
quote:
14s.gif Op donderdag 18 november 2010 13:09 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

ik weet niet of het echt leer is, gewoon ook zo'n ebay prulletje. En hij maakt dus heel snel 'vegen' op de Wildfire (lijkt ook door de cover van de telefoon te komen) die er dan niet meer af gaan. Maar goed, tis niet onoverkomelijk ofzo, het scherm bescherm je er uiteraard wel mee.

[..]

Das beter denk ik :Y Het zal misschien vooral bij die goedkopere hoesjes zijn van (nep)-leer, en ook aan de binnenkant dan van dat leer hebben... Als je idd een 'zachte' stof aan de binnenkant hebt lijkt het me beter?
Ja, dat lijkt mij ook. Daar heb ik idd ook wel naar gekeken, niet zo'n hoesje als wat jij liet zien.
Wellicht dat ik in de toekomst een leren ga kopen, maar ik heb nu iig een hoesje voor bescherming :)
pi_88924758
Ok, ik kan nog geen apps downloaden.

Als ik op shop ofzo klik, moet ik eerst dat kloten googleaccount invullen? En dan zegt die dit:

'Uw telefoon moet communiceren met google servers om uw account in te stellen. En dan zegt die dat die geen netwerkverbinding maakt? '

:{

Moet ik perse dat doorlopen wil ik apps er op zetten?
Noot noot.
pi_88925755
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 22:56 schreef Jojoortje het volgende:
Ok, ik kan nog geen apps downloaden.

Als ik op shop ofzo klik, moet ik eerst dat kloten googleaccount invullen? En dan zegt die dit:

'Uw telefoon moet communiceren met google servers om uw account in te stellen. En dan zegt die dat die geen netwerkverbinding maakt? '

:{

Moet ik perse dat doorlopen wil ik apps er op zetten?
Probeer dit eens: http://www.guruht.com/201(...)mail-connection.html
pi_88926685
Je bent mijn held O+

Nu prutsen met apps! O+
Noot noot.
pi_88945867
Er komt een light versie van Angry Birds! *O*

http://www.engadget.com/2(...)ion-plans-light-ver/
pi_88951698
Ik heb de Watchdog er maar opgezet. Die waarschuwt mij als ik bijna over mijn limiet zit wat internet betreft :Y

Ben benieuwd wanneer ik trouwens over mijn 1 GB ga zitten, gebeurt haast niet toch? :+
Noot noot.
pi_88952253
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 19:22 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb de Watchdog er maar opgezet. Die waarschuwt mij als ik bijna over mijn limiet zit wat internet betreft :Y

Ben benieuwd wanneer ik trouwens over mijn 1 GB ga zitten, gebeurt haast niet toch? :+
Als je fulltime Youtube video's zit te kijken. :P
pi_88952451
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 19:37 schreef Stroopwafels het volgende:

[..]

Als je fulltime Youtube video's zit te kijken. :P
Fulltime porno ook dus? :{
Noot noot.
pi_89074294
Welke swype moet ik nou downloaden? Hoe heet die officieel in de Market?
Noot noot.
pi_89086069
Volgens mij staat Swype nog niet in de Market?
pi_89092651
Ik wacht wel af :)

Wil trouwens wel een hoesje kopen, maar dan maar niet van leer.
Is er een speciale site ofzo waar je die dingen kunt kopen? Hoorde ook al dat ebay betrouwbare spullen levert? Of moet ik gewoon op de markt kijken?
Noot noot.
  Moderator woensdag 24 november 2010 @ 14:26:45 #280
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_89094433
Ik zou gewoon een stoffen hoesje kopen of zo. In ieder geval even dubbelchecken i.v.m afgeven.
pi_89094446
Ik haal een paar babysokjes :Y
Noot noot.
  Moderator woensdag 24 november 2010 @ 14:29:01 #282
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_89094513
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:27 schreef Jojoortje het volgende:
Ik haal een paar babysokjes :Y
:D Met antislip? :P
pi_89094535
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:29 schreef senesta het volgende:

[..]

:D Met antislip? :P
Ja zoiets :o Perfect formaat serieus :Y
Noot noot.
pi_89097526
hoe is de mediaplayer om mp3's te luisteren?
pi_89097556
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:47 schreef ghizzer het volgende:
hoe is de mediaplayer om mp3's te luisteren?
Ik vind het prima, maar ik ben dan ook een een 5 jaar oude mobiel gewend.
Noot noot.
  woensdag 24 november 2010 @ 21:30:39 #286
286543 ViezeFreddiey
Sigillum Militum Χpis
pi_89113542
Ben van plan om een Wildfire te kopen :P
Maar ik ben altijd bang geweest voor touchscreens...
Zijn hier mensen die dezelfde angst hadden maar het toch maar hebben geprobeerd?
Wat vinden jullie ervan? :o

Freddiey
It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...
pi_89115150
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 21:30 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ben van plan om een Wildfire te kopen :P
Maar ik ben altijd bang geweest voor touchscreens...
Zijn hier mensen die dezelfde angst hadden maar het toch maar hebben geprobeerd?
Wat vinden jullie ervan? :o

Freddiey
Ja ik dus en die angst was heel groot, maar heb hem toch gekocht.

Bevalt me echt heel goed :Y
Noot noot.
pi_89751074
Gister heeft de Legend Froyo (Android 2.2) gehad. Als we de geruchten mogen geloven krijgt de Wildfire hem nog dit jaar :Y

En er zijn ook al wat (zeer buggy en amper werkbare) custom ROM's te vinden met Gingerbread (Android 2.3), misschien ga ik dat eens proberen als ze volledig werken :D Denk dat de updates vanuit HTC wel snel ophouden na 2.2, zie ze niet ook nog 2.3 naar een 'budget' toestel brengen... ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2010 08:13:28 ]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 10 december 2010 @ 08:18:12 #289
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_89751153
Heb hier gister nog een systeem update gedraaid, en nu is mn weerwidget weg, alleen nog de applicatie. Erg jammer
Today is life -

Dale Carnegie
pi_89751164
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 08:18 schreef Ynske het volgende:
Heb hier gister nog een systeem update gedraaid, en nu is mn weerwidget weg, alleen nog de applicatie. Erg jammer
Ja er was idd eergister ook een update voor de Wildfire, maar dat was nog niet Froyo ;(

En ik heb m'n weerwidget nog gewoon :o
pi_89758391
Tnx :o Ik (met mijn legend, had gister update voor versie 2.05.405.2 pas gekregen.. Nadat ie update controle had gedaan (had er nog nooit naar gekeken..) maar zie inderdaad nu ik het nog een keer doe dat android 2.2 en htc sense voor me klaar staan.. 82 mb :')
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 10 december 2010 @ 19:59:36 #292
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_89776705
nog een vraag
wilde vandaag voor t eerst de fmradio gebruiken, maar doe blijkbaar iets verkeerd.
als ik de bijgeleverde headset erin doe, vind hij zenders, hij ziet ook dat t headset erin zit, als ik t geluid harder zet hoor je ook die melding van hoe hard, maar de radio hoor ik niet. daarna geprobeerd om een mp3tje af te luisteren via de headset, maar die laat ook niets horen

iemand enig idee wat ik fout doe?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_89874173
Ik zie lees veel enthousiaste reacties over deze telefoon. Heb een 2 jarig abonnement en ben zat van mn huidige tel. Ben van plan om deze te kopen tot ik abonnement kan verlengen, maar.. wat zijn de nadelen van deze telefoon?
pi_89874228
Het wordt als mid/low-budget toestel gezien, dus ja... het mindere schermformaat en resolutie met name. En als je echt zware mobile games er op wil spelen is dit NIET je toestel...
  Moderator maandag 13 december 2010 @ 14:43:58 #295
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_89874229
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 14:42 schreef ReflectieveReflector het volgende:
Ik zie veel enthousiasme over deze telefoon. Heb een 2 jarig abonnement en ben zat van mn huidige tel. Ben van plan om deze te kopen tot ik abonnement kan verlengen, maar.. wat zijn de nadelen van deze telefoon?
Een aantal mensen vinden de resolutie van het scherm te laag. Persoonlijk heb ik daar geen last van maar het is maar welke eisen je aan een telefoon stelt. Verder zou ik eigenlijk geen nadelen kunnen verzinnen.
pi_89874487
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 14:43 schreef senesta het volgende:

[..]

Een aantal mensen vinden de resolutie van het scherm te laag. Persoonlijk heb ik daar geen last van maar het is maar welke eisen je aan een telefoon stelt. Verder zou ik eigenlijk geen nadelen kunnen verzinnen.
De resolutie en de processor, waardoor sommige games het maar matig trekken. En de batterijduur, maar dat geldt voor alle smartphones van dit moment.

Voor de rest prima instaptoestel.
pi_89874528
batterijduur valt bij deze juist nog wel mee vindt ik. Gaat als 'm gewoon normaal belast wel een uurtje of 35 - 40 mee bij mij.
pi_89874596
quote:
14s.gif Op maandag 13 december 2010 14:50 schreef Loveless85 het volgende:
batterijduur valt bij deze juist nog wel mee vindt ik. Gaat als 'm gewoon normaal belast wel een uurtje of 35 - 40 mee bij mij.
Bij mij met veel moeite 24 uur, als ik er echt heel weinig tot niets mee doe.
  Moderator maandag 13 december 2010 @ 14:52:38 #299
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_89874613
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 14:49 schreef Devz het volgende:

[..]

De resolutie en de processor, waardoor sommige games het maar matig trekken. En de batterijduur, maar dat geldt voor alle smartphones van dit moment.

Voor de rest prima instaptoestel.
Ik vind de accuduur voor een smartphone helemaal niet slecht. Ik had hiervoor een samsung omnia en die deed een 1,5 dag hooguit met de accu. Ik doe nu met de Wildfire gemiddeld 3 a 4 dagen met de accu. Alleen als ik routeplanner gebruik gaat het heeeeel hard :D
pi_89874784
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 14:52 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik vind de accuduur voor een smartphone helemaal niet slecht. Ik had hiervoor een samsung omnia en die deed een 1,5 dag hooguit met de accu. Ik doe nu met de Wildfire gemiddeld 3 a 4 dagen met de accu. Alleen als ik routeplanner gebruik gaat het heeeeel hard :D
Dit zijn goeie berichten :) Ik voelde mij verwend met m'n 4 dagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')