abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:00:23 #176
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_87329815
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
Dan zie ik (persoonlijk) de meerwaarde van een Legend niet. Al die dingen die je noemt kan je ook prima met een Wildfire, en het is echt voor dat geld gewoon heel veel smartphone. Dus ideaal als 'instaptoestel' :Y
Inderdaad, ik gebruik 'm ook voor fokken, facebook, twitter enzo. Werkt ie echt prima voor, tis een geweldige telefoon daarvoor vind ik :Y :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_87329822
Oki, ja ik neigde inderdaad al meer naar de Wildfire, vooral ook omdat ik die er leuker uit vind zien (blijf een vrouw he) en omdat een eenjarig abbo me gewoon meer aanspreekt.. Maar als de Legend nu echt noemenswaardig beter was geweest..

Nog 11 dagen wachten ;(
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:02:54 #178
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_87329879
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oki, ja ik neigde inderdaad al meer naar de Wildfire, vooral ook omdat ik die er leuker uit vind zien (blijf een vrouw he) en omdat een eenjarig abbo me gewoon meer aanspreekt.. Maar als de Legend nu echt noemenswaardig beter was geweest..

Nog 11 dagen wachten ;(
:P
Succes, ik ken het gevoel! :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_87330307
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:00 schreef Yashaaaaa het volgende:

Nog 11 dagen wachten ;(
1jarig is sowieso relaxed, zeker als het je eerste PDA wordt. Bevalt het kan je na een jaartje switchen naar een wat krachtiger toestel, vindt je het niks ben je ook na een jaar zo weer terug op een 'dumbphone' :)
pi_87379274
Ben benieuwd of ik bij Hi ook nog uit kleuren kan kiezen, want het liefst wil ik dan de helemaal zwarte :) Of de witte :') Nee denk toch de zwarte :')

Is het al 19 oktober?
pi_87383732
Bij KPN(en volgens mij ook bij HI) is er alleen de witte, ik vind dat wel jammer, ik had liever de mokkabruine gehad.
pi_87383997
Hm volgens mij hing in de shop de bruine :) Kan me namelijk niet heugen dat hij wit was :)
  Moderator zondag 10 oktober 2010 @ 15:05:45 #183
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_87384860
De wildfire? Die is er zeker wel in mokkabruin.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_87384883
Maar krijg je die keuze ook bij Hi?
pi_87384911
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 11:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben benieuwd of ik bij Hi ook nog uit kleuren kan kiezen, want het liefst wil ik dan de helemaal zwarte :) Of de witte :') Nee denk toch de zwarte :')

Is het al 19 oktober?
Ik kon de kleur niet kiezen, ik kreeg de witte opgestuurd.
pi_87385122
Ja ik ga gewoon naar de hi winkel, want ik vind de voorwaarde van de online shop kut. (Beltegoed maar één maand houdbaar enzo) en in de winkel krijg ik studentenkorting en betaal ik uiteindelijk 20,50 dus even duur volgens mij :)
  zondag 10 oktober 2010 @ 15:21:15 #187
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_87385247
Ik krijg woensdag m'n Wildfire en ik denk dat de lage resolutie me toch tegen gaat vallen in vergelijking met m'n Samsung Spica.
Gelukkig is ie maar voor erbij en ziet ie er wel leuker uit. :)

@hierboven: ik zou voor de Legend zijn gegaan. Mijn vrouw heeft er één en het scherm is echt fantastisch mooi met die Amoled. Het is dat ik bij mijn verlenging niet bij wil betalen, anders was die het toch geworden aangezien ik de casing ook mooi vind. Maar ik kan me voorstellen dat je niet 2 jaar aan je abonnement vast wil zitten als dat niet hoeft en misschien vind je 'm ook wat te zwaar.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  Moderator zondag 10 oktober 2010 @ 15:36:38 #188
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_87385641
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar krijg je die keuze ook bij Hi?
Oh dat weet ik niet, ik heb hem los gekocht gewoon in de winkel.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_87386786
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik ga gewoon naar de hi winkel, want ik vind de voorwaarde van de online shop kut. (Beltegoed maar één maand houdbaar enzo) en in de winkel krijg ik studentenkorting en betaal ik uiteindelijk 20,50 dus even duur volgens mij :)
Volgens mij kan je dan wel gewoon kiezen? En zeker als je in winkel bestelt kan je er gewoon ff naar vragen :Y
pi_87450261
Even kruisposten, vond wat leuke nieuwe widgets gister. Weet niet of iedereen ze (al) heeft en/of dat ze exclusief voor de Wildfire zijn;

quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
Er zaten een paar (voor mij) nieuwe widgets in Sense gister. Keek weer eens bij 'Nieuw widgets toevoegen' als je in het menu'tje zit op een widget te zetten op je homescreen.

Wel een paar leuke :Y

Eentje was 'dobbelstenen', is gewoon 1 klein snelkoppelingetje (gebruikt de ruimte ook van 1 snelkoppeling), en als je hem kiest dan krijg je 2 dobbelstenen op je scherm, vervolgens schud je je telefoon om de stenen te laten gooien.

Andere is 'direct rec', beetje nutteloos in mijn ogen. Ook gewoon een soortement snelkoppeling (ook maar 1 'plekje' qua grootte). Als je er op tikt start hij meteen een voice memo.

Volgende is 'Vandaag in de geschiedenis'. Heel erg leuk! _O_ Hij neemt wel een heel homescreen in beslag, maar veel info over de huidige datum in geschiedenis. In de widget zelfs zitten 3 tabjes, eentje met belangrijke gebeurtenissen, eentje met 'belangrijke personen' die op deze dag in de geschiedenis zijn geboren, en nogmaals hetzelfde maar dan qua overlijden.

Volgende is een soort post-it memoblokje, neemt ook een heel homescreen in beslag, dus is ietwat groot naar mijn smaak, maar wel grappig. Je kan gewoon met je vinger iets 'tekenen' op een briefje, of je drukt op het keyboard icoontje en je kan wat typen. Je kan ook nieuwe memo's toevoegen, dus meerdere 'briefjes' krijgen. Nadeel hier is wel dat je niet kan bladeren tussen de memo's, dus je moet er echt eentje verwijderen wil je de onderliggende zien.

Laatste was iets waar al veel app's voor zijn; een fooicalculator. Voer het bedrag van je rekening in, met hoeveel mensen je bent, en hoeveel procent fooi je ongeveer wil geven. Alleen nog in dollars beschikbaar volgens mij :Y
pi_87450584
Hm, ik heb ze hier niet op mijn Wildfire en er zijn ook geen nieuwe updates.
pi_87451847
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:10 schreef Devz het volgende:
Hm, ik heb ze hier niet op mijn Wildfire en er zijn ook geen nieuwe updates.
Je vindt ze als je op een 'leeg' scherm widget toevoegen kiest, en dan staat er bovenaan 'Nieuwe HTC widgets zoeken' ofzo.
  Moderator dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:11:02 #193
42184 crew  DaMart
pi_87466839
Ik ben bang dat ik mijn Wildfire even een tijdje kwijt ga zijn. Vanochtend viel het signaal weg, en op af en toe een paar seconden na als ik handmatig verbinding met een netwerk probeerde te maken, is het signaal niet meer teruggekomen. Aan Telfort ligt het niet, want mijn oude Nokia heeft gewoon signaal... ik vrees dus dat na een maand of 2 mijn Wildfire kapot is -O-.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_87502925
Doe gewoon een hard reset? Nadat je eventueel je data hebt gebackuped

quote:
Turn the power off. If your HTC Wildfire is frozen, pull the battery out and reinsert it
Hold the Volume Down button
Press and release the Power button
You are now presented with a menu that allows for Fastbook, Recovery, Clear Storage, and Simlock
Select Clear Storage by pressing the Volume Down button
Press and release the Power button
Now simply confirm your decision: Volume Up for YES and Volume Down for NO
  Moderator donderdag 14 oktober 2010 @ 06:47:13 #195
42184 crew  DaMart
pi_87522054
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:51 schreef Blocko het volgende:
Doe gewoon een hard reset? Nadat je eventueel je data hebt gebackuped
[..]

Dinsdagavond heb ik nog de fabrieksinstellingen teruggezet, maar toen mocht dat ook niet baten, helaas. Vanochtend stopte ik als test nog een keer de simkaart erin, en hij doet het gewoon. Maar even kijken of hij het blijft doen, dat scheelt weer een gang naar de winkel :P.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_87524290
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:52 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Je vindt ze als je op een 'leeg' scherm widget toevoegen kiest, en dan staat er bovenaan 'Nieuwe HTC widgets zoeken' ofzo.
Gevonden, thanks :)
pi_87524297
Nog maar 5 dagen *O*
pi_87525296
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 09:46 schreef Devz het volgende:

[..]

Gevonden, thanks :)
Leuke dingen toch :Y
pi_87525380
goede morgen
ik heb een vraag
ik zoek een laptop/netbook voor school
ik ga er voornamelijk office en gewoon internet op gebruiken ( iedere dag )
alleen ik weet niet wat nou een goeie laptop/notebook is
mischien kunnen jullie mij er 1 aanraden ?? ( ik hoop het )
ik wil sowieso onder de 450 euro blijven
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
gr kevin
pi_87525422
Dat is dit niet helemaal het topic voor :') maar kijk anders even op de site van dell ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')