Inderdaad, ik gebruik 'm ook voor fokken, facebook, twitter enzo. Werkt ie echt prima voor, tis een geweldige telefoon daarvoor vind ikquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
Dan zie ik (persoonlijk) de meerwaarde van een Legend niet. Al die dingen die je noemt kan je ook prima met een Wildfire, en het is echt voor dat geld gewoon heel veel smartphone. Dus ideaal als 'instaptoestel'
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oki, ja ik neigde inderdaad al meer naar de Wildfire, vooral ook omdat ik die er leuker uit vind zien (blijf een vrouw he) en omdat een eenjarig abbo me gewoon meer aanspreekt.. Maar als de Legend nu echt noemenswaardig beter was geweest..
Nog 11 dagen wachten
1jarig is sowieso relaxed, zeker als het je eerste PDA wordt. Bevalt het kan je na een jaartje switchen naar een wat krachtiger toestel, vindt je het niks ben je ook na een jaar zo weer terug op een 'dumbphone'quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oki, ja ik neigde inderdaad al meer naar de Wildfire, vooral ook omdat ik die er leuker uit vind zien (blijf een vrouw he) en omdat een eenjarig abbo me gewoon meer aanspreekt.. Maar als de Legend nu echt noemenswaardig beter was geweest..
Nog 11 dagen wachten
Ik kon de kleur niet kiezen, ik kreeg de witte opgestuurd.quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben benieuwd of ik bij Hi ook nog uit kleuren kan kiezen, want het liefst wil ik dan de helemaal zwarteOf de witte
Nee denk toch de zwarte
Is het al 19 oktober?
Oh dat weet ik niet, ik heb hem los gekocht gewoon in de winkel.quote:
Volgens mij kan je dan wel gewoon kiezen? En zeker als je in winkel bestelt kan je er gewoon ff naar vragenquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik ga gewoon naar de hi winkel, want ik vind de voorwaarde van de online shop kut. (Beltegoed maar één maand houdbaar enzo) en in de winkel krijg ik studentenkorting en betaal ik uiteindelijk 20,50 dus even duur volgens mij
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
Er zaten een paar (voor mij) nieuwe widgets in Sense gister. Keek weer eens bij 'Nieuw widgets toevoegen' als je in het menu'tje zit op een widget te zetten op je homescreen.
Wel een paar leuke
Eentje was 'dobbelstenen', is gewoon 1 klein snelkoppelingetje (gebruikt de ruimte ook van 1 snelkoppeling), en als je hem kiest dan krijg je 2 dobbelstenen op je scherm, vervolgens schud je je telefoon om de stenen te laten gooien.
Andere is 'direct rec', beetje nutteloos in mijn ogen. Ook gewoon een soortement snelkoppeling (ook maar 1 'plekje' qua grootte). Als je er op tikt start hij meteen een voice memo.
Volgende is 'Vandaag in de geschiedenis'. Heel erg leuk!Hij neemt wel een heel homescreen in beslag, maar veel info over de huidige datum in geschiedenis. In de widget zelfs zitten 3 tabjes, eentje met belangrijke gebeurtenissen, eentje met 'belangrijke personen' die op deze dag in de geschiedenis zijn geboren, en nogmaals hetzelfde maar dan qua overlijden.
Volgende is een soort post-it memoblokje, neemt ook een heel homescreen in beslag, dus is ietwat groot naar mijn smaak, maar wel grappig. Je kan gewoon met je vinger iets 'tekenen' op een briefje, of je drukt op het keyboard icoontje en je kan wat typen. Je kan ook nieuwe memo's toevoegen, dus meerdere 'briefjes' krijgen. Nadeel hier is wel dat je niet kan bladeren tussen de memo's, dus je moet er echt eentje verwijderen wil je de onderliggende zien.
Laatste was iets waar al veel app's voor zijn; een fooicalculator. Voer het bedrag van je rekening in, met hoeveel mensen je bent, en hoeveel procent fooi je ongeveer wil geven. Alleen nog in dollars beschikbaar volgens mij
Je vindt ze als je op een 'leeg' scherm widget toevoegen kiest, en dan staat er bovenaan 'Nieuwe HTC widgets zoeken' ofzo.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:10 schreef Devz het volgende:
Hm, ik heb ze hier niet op mijn Wildfire en er zijn ook geen nieuwe updates.
quote:Turn the power off. If your HTC Wildfire is frozen, pull the battery out and reinsert it
Hold the Volume Down button
Press and release the Power button
You are now presented with a menu that allows for Fastbook, Recovery, Clear Storage, and Simlock
Select Clear Storage by pressing the Volume Down button
Press and release the Power button
Now simply confirm your decision: Volume Up for YES and Volume Down for NO
Dinsdagavond heb ik nog de fabrieksinstellingen teruggezet, maar toen mocht dat ook niet baten, helaas. Vanochtend stopte ik als test nog een keer de simkaart erin, en hij doet het gewoon. Maar even kijken of hij het blijft doen, dat scheelt weer een gang naar de winkelquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:51 schreef Blocko het volgende:
Doe gewoon een hard reset? Nadat je eventueel je data hebt gebackuped
[..]
Gevonden, thanksquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je vindt ze als je op een 'leeg' scherm widget toevoegen kiest, en dan staat er bovenaan 'Nieuwe HTC widgets zoeken' ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |