abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 oktober 2010 @ 13:11:47 #161
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_87166287
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 13:06 schreef Loveless85 het volgende:
Zustertje *O*

HD2 is een Windows Mobile toestel toch? Alhoewel het flink betere hardware heeft is je Wildfire misschien nog wel sneller, want O+ Android O+
LL! *;
Yup, klopt :Y
Oftie sneller is weet ik niet, ik merk iig geen verschil in gebruik qua snelheid, al moet ik zeggen dat ik niet vaak met de HD2 speel, dat doet mn man meer hè :+ Maar android werkt errruggg lekker ja :Y
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_87166530
Mjah hij is qua hardware stukken sneller dan de Wildfire, maar ik weet uit eigen ervaring met een ander WiMo toestel dat het als OS nogal flink traag of onhandig kan zijn. Was er nooit echt heel ontevreden over, tot ik dus dit toestel eens in ging stellen en mee ging spelen _O- Dan merk je pas hoe omslachtig Windows Mobile is :D
  maandag 4 oktober 2010 @ 13:28:28 #163
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_87166926
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
Mjah hij is qua hardware stukken sneller dan de Wildfire, maar ik weet uit eigen ervaring met een ander WiMo toestel dat het als OS nogal flink traag of onhandig kan zijn. Was er nooit echt heel ontevreden over, tot ik dus dit toestel eens in ging stellen en mee ging spelen _O- Dan merk je pas hoe omslachtig Windows Mobile is :D
Ja joh? :P Oh. Grappig. Nouja, ben ik ff blij mn mn Wildfire met android :D
pi_87240508
Gisteren binnen gehad en mee zitten spelen. erg tof apparaat!
  Moderator / Redactie FP donderdag 7 oktober 2010 @ 00:28:41 #165
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_87270375
Hey mensen :)

Heb sinds vandaag een Wildfire, zit er lekker mee aan te kloten, maar krijg 1 ding niet voor mekaar: ik wil een foto van de persoon zien die me belt, net zoals je op de website van HTC ziet:

Nu zit ik al bij Contacten te pielen, en bij foto's die ik genomen heb, maar krijg nergens de optie om een foto aan een caller ID te linken ;(

Wie wil me uitleggen hoe ik dit doe?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  Moderator / Redactie FP donderdag 7 oktober 2010 @ 00:37:08 #166
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_87270547
Ok, heb ineens ontdekt hoe het moet, maar zodra ik de afbeelding aan de desbetreffende contactpersoon wil koppelen zegt m'n apparaat "geen treffer gevonden", terwijl zij toch écht een contactpersoon is! :?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_87273420
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 00:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hey mensen :)

Heb sinds vandaag een Wildfire, zit er lekker mee aan te kloten, maar krijg 1 ding niet voor mekaar: ik wil een foto van de persoon zien die me belt, net zoals je op de website van HTC ziet:

[ afbeelding ]

Nu zit ik al bij Contacten te pielen, en bij foto's die ik genomen heb, maar krijg nergens de optie om een foto aan een caller ID te linken ;(

Wie wil me uitleggen hoe ik dit doe?
Je kan ze via Facebook koppelen als je dat hebt? Ik krijg heel simpel als ik een contact open rechtsboven een 'knopje' Link, en vaak staat er dan (1) achter als ik al iemand met dezelfde naam op Facebook heb, dan klik je daar gewoon op het koppel-icoontje en heb je zijn/haar Facebook profile pic als Caller ID :Y

Ik heb het voor wat mensen die geen Facebook hebben gewoon online geregeld, kan je heel makkelijk een pic uploaden op http://contacts.google.com of zelfs vanaf URL geloof ik :Y En dit word dan vanzelf gesynced met je phone
pi_87281812
weet iemand of er in de toekomst skype op dit apparaat kan worden gebruikt?
pi_87281892
Volgens mij Skype onlangs voor Android gelanceerd?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:06:47 #170
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_87281910
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:06 schreef Loveless85 het volgende:
Volgens mij Skype onlangs voor Android gelanceerd?
Net even gekeken, staat niet in de market voor wildfire.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_87282203
http://www.appbrain.com/app/com.skype.raider

Hij is er maar werkt dus bijna op geen enkel toestel _O-
pi_87329446
Even een tvp, zit tussen deze en de legend te twijfelen voor mijn nieuwe abbo :)
Dus als mensen me daarmee kunnen helpen?

het grote voordeel van deze vind ik dat hij er speelser uit ziet dan de Legend, en dat hij al te krijgen is bij een éénjarig abbo ipv een 2.. Maar is de Legend nu echt zoveel beter?
pi_87329505
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Even een tvp, zit tussen deze en de legend te twijfelen voor mijn nieuwe abbo :)
Dus als mensen me daarmee kunnen helpen?

het grote voordeel van deze vind ik dat hij er speelser uit ziet dan de Legend, en dat hij al te krijgen is bij een éénjarig abbo ipv een 2.. Maar is de Legend nu echt zoveel beter?
Tis hardwarematig wat beter ja, en dan met name het scherm. Vraag is meer een beetje wat je er allemaal mee wil en van wat voor toestel je vandaan komt of je daar 'last' van hebt :Y
pi_87329571
Qua touch kom ik van een samsung u600, dus dat stelde toen nog niks voor..
Heb nu de oude sony ericson van mijn vriend, heel basic ding.. Dus het zou mijn eerste smarthphone worden :)

Wat ik er mee wil is vooral bellen en smsen natuurlijk ;) en verder beetje mee kunnen browsen op onder andere fok, gmail, facebook.. dat soort zaken.

En misschien wat leuke spelletjes erop :)
pi_87329770
Dan zie ik (persoonlijk) de meerwaarde van een Legend niet. Al die dingen die je noemt kan je ook prima met een Wildfire, en het is echt voor dat geld gewoon heel veel smartphone. Dus ideaal als 'instaptoestel' :Y
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:00:23 #176
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_87329815
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
Dan zie ik (persoonlijk) de meerwaarde van een Legend niet. Al die dingen die je noemt kan je ook prima met een Wildfire, en het is echt voor dat geld gewoon heel veel smartphone. Dus ideaal als 'instaptoestel' :Y
Inderdaad, ik gebruik 'm ook voor fokken, facebook, twitter enzo. Werkt ie echt prima voor, tis een geweldige telefoon daarvoor vind ik :Y :D
pi_87329822
Oki, ja ik neigde inderdaad al meer naar de Wildfire, vooral ook omdat ik die er leuker uit vind zien (blijf een vrouw he) en omdat een eenjarig abbo me gewoon meer aanspreekt.. Maar als de Legend nu echt noemenswaardig beter was geweest..

Nog 11 dagen wachten ;(
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:02:54 #178
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_87329879
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oki, ja ik neigde inderdaad al meer naar de Wildfire, vooral ook omdat ik die er leuker uit vind zien (blijf een vrouw he) en omdat een eenjarig abbo me gewoon meer aanspreekt.. Maar als de Legend nu echt noemenswaardig beter was geweest..

Nog 11 dagen wachten ;(
:P
Succes, ik ken het gevoel! :*
pi_87330307
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:00 schreef Yashaaaaa het volgende:

Nog 11 dagen wachten ;(
1jarig is sowieso relaxed, zeker als het je eerste PDA wordt. Bevalt het kan je na een jaartje switchen naar een wat krachtiger toestel, vindt je het niks ben je ook na een jaar zo weer terug op een 'dumbphone' :)
pi_87379274
Ben benieuwd of ik bij Hi ook nog uit kleuren kan kiezen, want het liefst wil ik dan de helemaal zwarte :) Of de witte :') Nee denk toch de zwarte :')

Is het al 19 oktober?
pi_87383732
Bij KPN(en volgens mij ook bij HI) is er alleen de witte, ik vind dat wel jammer, ik had liever de mokkabruine gehad.
pi_87383997
Hm volgens mij hing in de shop de bruine :) Kan me namelijk niet heugen dat hij wit was :)
  Moderator zondag 10 oktober 2010 @ 15:05:45 #183
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_87384860
De wildfire? Die is er zeker wel in mokkabruin.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_87384883
Maar krijg je die keuze ook bij Hi?
pi_87384911
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 11:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben benieuwd of ik bij Hi ook nog uit kleuren kan kiezen, want het liefst wil ik dan de helemaal zwarte :) Of de witte :') Nee denk toch de zwarte :')

Is het al 19 oktober?
Ik kon de kleur niet kiezen, ik kreeg de witte opgestuurd.
pi_87385122
Ja ik ga gewoon naar de hi winkel, want ik vind de voorwaarde van de online shop kut. (Beltegoed maar één maand houdbaar enzo) en in de winkel krijg ik studentenkorting en betaal ik uiteindelijk 20,50 dus even duur volgens mij :)
  zondag 10 oktober 2010 @ 15:21:15 #187
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_87385247
Ik krijg woensdag m'n Wildfire en ik denk dat de lage resolutie me toch tegen gaat vallen in vergelijking met m'n Samsung Spica.
Gelukkig is ie maar voor erbij en ziet ie er wel leuker uit. :)

@hierboven: ik zou voor de Legend zijn gegaan. Mijn vrouw heeft er één en het scherm is echt fantastisch mooi met die Amoled. Het is dat ik bij mijn verlenging niet bij wil betalen, anders was die het toch geworden aangezien ik de casing ook mooi vind. Maar ik kan me voorstellen dat je niet 2 jaar aan je abonnement vast wil zitten als dat niet hoeft en misschien vind je 'm ook wat te zwaar.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  Moderator zondag 10 oktober 2010 @ 15:36:38 #188
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_87385641
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar krijg je die keuze ook bij Hi?
Oh dat weet ik niet, ik heb hem los gekocht gewoon in de winkel.
pi_87386786
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik ga gewoon naar de hi winkel, want ik vind de voorwaarde van de online shop kut. (Beltegoed maar één maand houdbaar enzo) en in de winkel krijg ik studentenkorting en betaal ik uiteindelijk 20,50 dus even duur volgens mij :)
Volgens mij kan je dan wel gewoon kiezen? En zeker als je in winkel bestelt kan je er gewoon ff naar vragen :Y
pi_87450261
Even kruisposten, vond wat leuke nieuwe widgets gister. Weet niet of iedereen ze (al) heeft en/of dat ze exclusief voor de Wildfire zijn;

quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
Er zaten een paar (voor mij) nieuwe widgets in Sense gister. Keek weer eens bij 'Nieuw widgets toevoegen' als je in het menu'tje zit op een widget te zetten op je homescreen.

Wel een paar leuke :Y

Eentje was 'dobbelstenen', is gewoon 1 klein snelkoppelingetje (gebruikt de ruimte ook van 1 snelkoppeling), en als je hem kiest dan krijg je 2 dobbelstenen op je scherm, vervolgens schud je je telefoon om de stenen te laten gooien.

Andere is 'direct rec', beetje nutteloos in mijn ogen. Ook gewoon een soortement snelkoppeling (ook maar 1 'plekje' qua grootte). Als je er op tikt start hij meteen een voice memo.

Volgende is 'Vandaag in de geschiedenis'. Heel erg leuk! _O_ Hij neemt wel een heel homescreen in beslag, maar veel info over de huidige datum in geschiedenis. In de widget zelfs zitten 3 tabjes, eentje met belangrijke gebeurtenissen, eentje met 'belangrijke personen' die op deze dag in de geschiedenis zijn geboren, en nogmaals hetzelfde maar dan qua overlijden.

Volgende is een soort post-it memoblokje, neemt ook een heel homescreen in beslag, dus is ietwat groot naar mijn smaak, maar wel grappig. Je kan gewoon met je vinger iets 'tekenen' op een briefje, of je drukt op het keyboard icoontje en je kan wat typen. Je kan ook nieuwe memo's toevoegen, dus meerdere 'briefjes' krijgen. Nadeel hier is wel dat je niet kan bladeren tussen de memo's, dus je moet er echt eentje verwijderen wil je de onderliggende zien.

Laatste was iets waar al veel app's voor zijn; een fooicalculator. Voer het bedrag van je rekening in, met hoeveel mensen je bent, en hoeveel procent fooi je ongeveer wil geven. Alleen nog in dollars beschikbaar volgens mij :Y
pi_87450584
Hm, ik heb ze hier niet op mijn Wildfire en er zijn ook geen nieuwe updates.
pi_87451847
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:10 schreef Devz het volgende:
Hm, ik heb ze hier niet op mijn Wildfire en er zijn ook geen nieuwe updates.
Je vindt ze als je op een 'leeg' scherm widget toevoegen kiest, en dan staat er bovenaan 'Nieuwe HTC widgets zoeken' ofzo.
  Moderator dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:11:02 #193
42184 crew  DaMart
pi_87466839
Ik ben bang dat ik mijn Wildfire even een tijdje kwijt ga zijn. Vanochtend viel het signaal weg, en op af en toe een paar seconden na als ik handmatig verbinding met een netwerk probeerde te maken, is het signaal niet meer teruggekomen. Aan Telfort ligt het niet, want mijn oude Nokia heeft gewoon signaal... ik vrees dus dat na een maand of 2 mijn Wildfire kapot is -O-.
pi_87502925
Doe gewoon een hard reset? Nadat je eventueel je data hebt gebackuped

quote:
Turn the power off. If your HTC Wildfire is frozen, pull the battery out and reinsert it
Hold the Volume Down button
Press and release the Power button
You are now presented with a menu that allows for Fastbook, Recovery, Clear Storage, and Simlock
Select Clear Storage by pressing the Volume Down button
Press and release the Power button
Now simply confirm your decision: Volume Up for YES and Volume Down for NO
  Moderator donderdag 14 oktober 2010 @ 06:47:13 #195
42184 crew  DaMart
pi_87522054
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:51 schreef Blocko het volgende:
Doe gewoon een hard reset? Nadat je eventueel je data hebt gebackuped
[..]

Dinsdagavond heb ik nog de fabrieksinstellingen teruggezet, maar toen mocht dat ook niet baten, helaas. Vanochtend stopte ik als test nog een keer de simkaart erin, en hij doet het gewoon. Maar even kijken of hij het blijft doen, dat scheelt weer een gang naar de winkel :P.
pi_87524290
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:52 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Je vindt ze als je op een 'leeg' scherm widget toevoegen kiest, en dan staat er bovenaan 'Nieuwe HTC widgets zoeken' ofzo.
Gevonden, thanks :)
pi_87524297
Nog maar 5 dagen *O*
pi_87525296
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 09:46 schreef Devz het volgende:

[..]

Gevonden, thanks :)
Leuke dingen toch :Y
pi_87525380
goede morgen
ik heb een vraag
ik zoek een laptop/netbook voor school
ik ga er voornamelijk office en gewoon internet op gebruiken ( iedere dag )
alleen ik weet niet wat nou een goeie laptop/notebook is
mischien kunnen jullie mij er 1 aanraden ?? ( ik hoop het )
ik wil sowieso onder de 450 euro blijven
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
gr kevin
pi_87525422
Dat is dit niet helemaal het topic voor :') maar kijk anders even op de site van dell ;)
pi_87546280
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 09:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nog maar 5 dagen *O*
En dan? :S
pi_87555946
Dan zou ik in principe een wildfire mogen gaan halen.. Maar ik was toen straks op een borrel.. (het was wel een informatiekunde/ca borrel) en daar had 90 % met wie ik gesproken had een legend of een desire (of een iphone 4) en die hebben mij toch wel erg gewaarschuwd (het blijven natuurlijk nerdjes) over de schermresolutie van de wildfire dus ik ben nu weer in twijfelland :')
pi_87560299
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan zou ik in principe een wildfire mogen gaan halen.. Maar ik was toen straks op een borrel.. (het was wel een informatiekunde/ca borrel) en daar had 90 % met wie ik gesproken had een legend of een desire (of een iphone 4) en die hebben mij toch wel erg gewaarschuwd (het blijven natuurlijk nerdjes) over de schermresolutie van de wildfire dus ik ben nu weer in twijfelland :')
Het is wel waar wat ze zeggen over de schermresolutie.
Ik ben onwijs blij met mijn wildfire, maar de resolutie is echt bagger omdat sommige apps het niet ondersteunen. Verder is de wildfire echt een top toestel als het je eerste smartphone is. ( zoals bij mij het geval ) Maar stiekem kan ik niet wachten als ik een nieuw toestel mag uitkiezen. ( Desire HD ).

Ik zou eerst eens gaan kijken welke apps je actief gaat gebruiken, want facebook en gmail werken uitstekend op de wildfire.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:36:40 #204
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_87561397
totaal nog geen hinder met apps ondervonden met mijn wildfire
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_87561502
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 08:29 schreef Stroopwafels het volgende:

[..]

Ik ben onwijs blij met mijn wildfire, maar de resolutie is echt bagger omdat sommige apps het niet ondersteunen. Verder is de wildfire echt een top toestel als het je eerste smartphone is. ( zoals bij mij het geval ) Maar stiekem kan ik niet wachten als ik een nieuw toestel mag uitkiezen. ( Desire HD ).

Ik zou eerst eens gaan kijken welke apps je actief gaat gebruiken, want facebook en gmail werken uitstekend op de wildfire.
Dan praat je echt over minder dan 1% van de apps, ik ben nog nagenoeg geen apps tegengekomen die niet op de Wildfire draaien. Dus of je daar dan nu je keuze van af moet laten hangen...

Maar het is wel waar dat de resolutie gewoon minder is dan op de Legend en Desire. Vraag is alleen of dat je gaat storen (ik denk alleen als je een betere phone gewend bent) en of je er eventueel het extra geld voor over hebt voor een duurder toestel.
  Moderator vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:41:34 #206
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_87561518
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 09:36 schreef Ynske het volgende:
totaal nog geen hinder met apps ondervonden met mijn wildfire
Ik ook niet, maar misschien ben ik gewoon niet zo veeleisend. Ik ben nog steeds erg blij met mijn wildfire :Y
  Moderator vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:46:32 #207
42184 crew  DaMart
pi_87561632
Nu mijn Wildfire het weer doet (raar ding, eerst een dag lang geen signaal willen opvangen en 2 dagen later is er niks aan de hand :')), ben ik er ook erg blij mee. Ik heb ook nog geen problemen met resolutie of zo. Maar ja, ik was een Nokia 6300 gewend, dus de resolutie is er alleen maar op vooruit gegaan ;).
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:10:55 #208
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_87562249
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 09:41 schreef Devz het volgende:

[..]

Dan praat je echt over minder dan 1% van de apps, ik ben nog nagenoeg geen apps tegengekomen die niet op de Wildfire draaien. Dus of je daar dan nu je keuze van af moet laten hangen...

Maar het is wel waar dat de resolutie gewoon minder is dan op de Legend en Desire. Vraag is alleen of dat je gaat storen (ik denk alleen als je een betere phone gewend bent) en of je er eventueel het extra geld voor over hebt voor een duurder toestel.
De resolutie stoorde mij wel. Jammer, want in andere opzichten is de Wildfire een heel erg leuk toestel als tweede telefoon. En ik heb voor 150 euro een Legend op de kop kunnen tikken, en het verschil is toch opmerkelijk groot.
  Moderator vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:22:42 #209
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_87562524
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 09:46 schreef DaMart het volgende:
Nu mijn Wildfire het weer doet (raar ding, eerst een dag lang geen signaal willen opvangen en 2 dagen later is er niks aan de hand :')), ben ik er ook erg blij mee. Ik heb ook nog geen problemen met resolutie of zo. Maar ja, ik was een Nokia 6300 gewend, dus de resolutie is er alleen maar op vooruit gegaan ;).
Ik had een samsung omnia dus een nieuw toestel kon ook alleen maar beter ja :P
Maar ik vind het een heel fijn toestel.
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 10:10 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

De resolutie stoorde mij wel. Jammer, want in andere opzichten is de Wildfire een heel erg leuk toestel als tweede telefoon. En ik heb voor 150 euro een Legend op de kop kunnen tikken, en het verschil is toch opmerkelijk groot.
Volgens mij heb ik de legend vanwege de prijs en de accuduur destijds terzijde geschoven. Hoe bevalt die verder? Komt daar ook een 2.2 update voor?
pi_87564593
Ik ga morgen gewoon weer even naar de hi shop.. en dan wil ik ze alle 3 aanzien.. Ik vind het vooral balen dat er gister dus niemand met een wildfire was, de meeste hadden de legend.. En een paar dan de desire en een enkeling de iphone (4)
En ik heb dan weer zoiets van als ik niet voor de wilfdfire zou gaan, en dus voor een 2 jarig abbo, dat ik dan beter de desire kan nemen dan dat ik de legend neem.. Dan heb ik liever ook wat nu helemaal top is.. Alhoewel ik dan weer voor de Desire HD moet gaan en dat is me dan toch weer te duur :P en zo kom je dan weer in dat cirkeltje.. Conclusie: Morgen even naar de hi winkel, of een andere willekeurige telefoonwinkel.. En dan daar even spelen met de wildfire.. (ben alleen bang dat als je hem dan inderdaad naast de andere twee ziet het juist op gaat vallen)

[ Bericht 83% gewijzigd door Yashaaaaa op 15-10-2010 11:34:20 ]
pi_87566010
Tjah dat de afweging, als je sowieso besluit niet voor de Wildfire óf de Legend te gaan maar nog een stapje hoger dan zou ik toch echt voor de Desire HD gaan, anders heb je net een weekje de Desire en dan ligt z'n opvolger in de schappen.

En als gewoon een midrange toestel neemt de Legend, of als die bij 1 jaar te duur is gewoon de Wildfire. Maar bekijk ze idd eens naast elkaar en beslis dan voor jezelf of die betere resolutie de extra looptijd (van je contract) en knaken waard is :Y
pi_87566263
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 08:29 schreef Stroopwafels het volgende:

[..]

Fast web installer + appbrain helpen daar goed bij. Ik ben nog geen app tegengekomen die ik via die weg niet kon installeren en de apps die ik niet uit de store kon halen maar wel op die manier kan installeren werken gewoon goed
pi_87566440
Moet je eik voor die apps betalen?
pi_87566492
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 12:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Moet je eik voor die apps betalen?
Het gros is gratis, er zijn ook wel betaalde, maar het meeste is gratis :Y
pi_87566837
In ieder geval bedankt voor het meedenken.. Als inderdaad de resolutie me niet stoort neem ik wss gewoon de wildfire ja :)
pi_87571892
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 09:46 schreef DaMart het volgende:
De resolutie is hetzelfde ;( Alleen dan uitgesmeerd!
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 19:29:01 #217
45722 Dromer
pi_87582062
Heb mijn Wildfire binnen. Vergeleken met mijn Samsung Spica vind ik hem op bijna alle fronten mooier en beter op die vermaledijde resolutie na. :P
Vooral bij het browsen merk ik dat er minder op het scherm past.

Ik zou ze sowieso al naast elkaar gebruiken (privé en company phone) maar nu weet ik niet welke ik het meest ga gebruiken/werktelefoon wordt.

p.s. De Legend blijft toch mijn favoriet. Mooi design met aardige specs.
pi_87586729
Hmmm dus dat blijft het grote hekelpunt, de resolutie :)

Morgen even naar de stad dan :)
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 21:45:44 #219
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_87588006
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 21:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmmm dus dat blijft het grote hekelpunt, de resolutie :)

Morgen even naar de stad dan :)
De resolutie als je naar de specs kijkt lijkt erg laag ja, maar het beeld is wel mooi scherp en helder dus merk je het niet zo.
Ik denk alleen als je altijd hogere resoluties gewend bent van iphones of htc desire/legend bv dat je dan even moet wennen.

Als je dat niet gewend bent zul je je prima vermaken met deze telefoon, lage resolutie of niet.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_87592223
Ik heb nu sinds een weekje mijn nokia 5800 ingeruild voor een Wildfire (tevens m'n eerste android toestel), en jezus wat werkt dat ding fijn zeg. De google sync vind ik helemaal geweldig, de friendstream, en dan ook nog eens alle apps die beschikbaar zijn. :D
Het enige minpuntje aan het toestel ten opzichte van m'n nokia is de kwaliteit van de gemaakte foto's (terwijl de Wildfire wel meer megapixels heeft).
Ik moest eerst wel even wennen aan het capacitive scherm, maar het typen gaat mij nu ook steeds beter af. *O*

En hij is zo mooi O+
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 11:04:46 #221
45722 Dromer
pi_87599437
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 21:45 schreef ZodiaX het volgende:
De resolutie als je naar de specs kijkt lijkt erg laag ja, maar het beeld is wel mooi scherp en helder dus merk je het niet zo.
Ik denk alleen als je altijd hogere resoluties gewend bent van iphones of htc desire/legend bv dat je dan even moet wennen.

Als je dat niet gewend bent zul je je prima vermaken met deze telefoon, lage resolutie of niet.
Vergeet niet ook dat bijna alle oudere Android telefoons een hogere resolutie hebben. Ook betaalbaardere zoals de Samsung Spica en T-mobile Pulse.
Het is wel zo dat als je niet beter weet het best okay is en het scherm is idd ook mooi genoeg. (geen Amoled natuurlijk) Je kunt er in principe alles op draaien. En het klopt dat ik er last van heb omdat ik een hogere resolutie gewend ben. (op een Spica dus en met een schuin oog naar de Legend van m'n vrouw kijk :))

Edit: eerste echte resolutie-nadeel dat ik gevonden heb is dat Angry Birds niet werkt. Nu is dat, ook al is het een erg populair spel dat van de Iphone afkomt, niet echt belangrijk; ik denk dat je dit probleem bij meer apps tegen gaat komen waarvan sommige belangrijker zijn.

[ Bericht 10% gewijzigd door Dromer op 16-10-2010 14:53:42 ]
pi_87605843
Angry Birds is te zwaar voor Wildfire :(
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_87606217
Net bij de hi winkel geweest mag mijn abbo pas de 20e verlengen in de winkel ;( en net die dag moet ik tot 17.00 werken, naja gelukkig is de winkel tot 18.00 open :P Je mag dan namelijk de 19e online want dan heb je hem de 20e in huis..

Maar ik vond de wildfire toch niet echt lekker aanvoelen en heb hem ook naast de legend aangehad.. en die had toch echt wel een beter scherm, en voelde gewoon sowieso degelijker.. (wss omdat ie van aluminium is) Maar vooral bij het foto maken bijv. was het scherm van de legend echt zo veel scherper..

Dus dank voor jullie hulp, maar het wordt toch de legend :)
  Moderator zaterdag 16 oktober 2010 @ 15:13:29 #224
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_87606272
Goed dat je nog bent gaan kijken dan en alvast veel plezier met je nieuwe toestel!
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 17:03:58 #225
45722 Dromer
pi_87609292
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 15:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus dank voor jullie hulp, maar het wordt toch de legend :)
Goede keuze hoor. Het scherm is idd briljant. Veel beter dan dat van mijn Spica en Wildfire. Als je het verschil in prijs kunt opbrengen (qua abo dan in dit geval) is het gewoon een betere keuze. Het is dan ook geen eerlijke vergelijking met de Wildfire. Die moet je met andere toestellen in dezelfde prijsklasse vergelijken zoals de Samsung Apollo. :)

quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 14:56 schreef Ame_thyst het volgende:
Angry Birds is te zwaar voor Wildfire :(
Het is volgens mij de resolutie hoor. Op mijn Spica draait ie fantastisch. (die heeft dan wel een 800mhz cpu maar toch)
pi_87609422
Mja het gaat me verder niks kosten, alleen een 2 jarig abbo ipv 1 jarig :)
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 17:13:04 #227
45722 Dromer
pi_87609531
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 17:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja het gaat me verder niks kosten, alleen een 2 jarig abbo ipv 1 jarig :)
Dan kost het je je keuzevrijheid over 1 jaar. ;)
(Maar ik had het ook gedaan als ik 'm bij mijn gewenste abonnement had kunnen krijgen. Heb nu 2 jaar met Wildfire wat ook geen ramp is aangezien het het allergoedkoopste abonnement is)
pi_87609575
Ja, maar ik wil er niet 200 euro voor gaan betalen, en heb eik altijd 2 jarig abbo gehad dus :)
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 17:19:28 #229
45722 Dromer
pi_87609715
Nou... goede keuze gemaakt dus. :)

Meer on-topic: Ik ga mijn Wildfire dit weekend eens helemaal optuigen met mijn favoriete apps en dan komende week de vergelijking met m'n Spica aangaan door hem de hele week als company phone te gebruiken. En om te zien wat wel en wat niet goed werkt. Ik ben benieuwd.
Ook ga ik me verdiepen in custom ROM's die wat meer kunnen dan de standaard ROM.
pi_87685482
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga morgen gewoon weer even naar de hi shop.. en dan wil ik ze alle 3 aanzien.. Ik vind het vooral balen dat er gister dus niemand met een wildfire was, de meeste hadden de legend.. En een paar dan de desire en een enkeling de iphone (4)
En ik heb dan weer zoiets van als ik niet voor de wilfdfire zou gaan, en dus voor een 2 jarig abbo, dat ik dan beter de desire kan nemen dan dat ik de legend neem.. Dan heb ik liever ook wat nu helemaal top is.. Alhoewel ik dan weer voor de Desire HD moet gaan en dat is me dan toch weer te duur :P en zo kom je dan weer in dat cirkeltje.. Conclusie: Morgen even naar de hi winkel, of een andere willekeurige telefoonwinkel.. En dan daar even spelen met de wildfire.. (ben alleen bang dat als je hem dan inderdaad naast de andere twee ziet het juist op gaat vallen)
GSMWijzer is jarig. Ik zou gewoon keihard de HTC Desire halen. Helemaal gratis en maar 1 jaar abo:
http://www.gsmwijzer.nl/s(...)re?gsm_bundle_id=788
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 00:33:25 #231
45722 Dromer
pi_87699162
Ik draai nu de PuzzleRom (Froyo) en dat gaat aardig. Eerst ook overgeklokt, maar dat leidde hoe onlogisch ook tot ernstige slowdowns. :P
Nu heb ik de meeste apps op de sd-card staan en ben wat aan het klooien met live wallpapers. (die doen het door de resolutie helaas niet allemaal)

Edit: plusje voor de Wildfire. Na 2 dagen nog meer dan de helft van de batterij over. *O*

[ Bericht 20% gewijzigd door Dromer op 19-10-2010 19:49:19 ]
pi_88117277
Trouwens. Mijn moeder heeft Vodafone. Wat dus makkelijk 3G is. Maar de Wildfire wilt niet switchen naar 3G/HSDPA. Het bleeft maar GPRS gebruiken.

Het ligt niet aan de receptie want mijn Desire krijgt gewoon 3G/HSDPA.
  vrijdag 29 oktober 2010 @ 20:37:05 #233
45722 Dromer
pi_88118836
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2010 19:52 schreef Warrick21 het volgende:
Trouwens. Mijn moeder heeft Vodafone. Wat dus makkelijk 3G is. Maar de Wildfire wilt niet switchen naar 3G/HSDPA. Het bleeft maar GPRS gebruiken.

Het ligt niet aan de receptie want mijn Desire krijgt gewoon 3G/HSDPA.
Vinkje 'alleen 2G netwerken gebruiken' wel uitgezet?
pi_88133545
quote:
Op vrijdag 29 oktober 2010 20:37 schreef Dromer het volgende:

[..]

Vinkje 'alleen 2G netwerken gebruiken' wel uitgezet?
Ik zocht naar zo'n vinkje maar kon niet vinden. Het is ook zo dat ze het zelf had ingesteld dus wie weet.

Edit: Bij netwerkmodus onder mobiel netwerken kan je kiezen tussen alleen WCDMA, alleen GSM of GSM/WCDMA automatisch. De laatste keuze moet worden gekozen. Hij stond op alleen GSM.

[ Bericht 17% gewijzigd door Warrick21 op 30-10-2010 08:58:14 ]
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 19:39:09 #235
45722 Dromer
pi_88149485
Deze week bijna 4 dagen met de batterij gedaan. (incl. umts aan en wat bellen)
Een dergelijke standby-tijd is voor mij reden om de Wildfire mijn dagelijkse telefoon te maken want bellen en bereikbaar zijn is natuurlijk een primaire functie van een telefoon. :P
De probleempjes met de resolutie en de traagheid neem ik op de koop toe.
  zaterdag 13 november 2010 @ 16:13:42 #236
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_88673198
Leuk speelgoed :Y. Ik heb hem sinds kort. Op de lage resolutie na, ben ik tevreden drmee. Nu nog wat jofele apps vinden.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_88676094
Ik heb 'm besteld! *O*

Heb er zo lang over gedaan om een geschikte mobiel te vinden :')

Nu betaal ik ongeveer 23.50 2 jaar lang. Daar zit in: 1 GB internet, onbeperkt smsen en 150 belminuten. (Ben geen beller!)
Noot noot.
pi_88676238
Ik wil graag Swype er op zetten.. Weet iemand hoe dit moet?
Noot noot.
pi_88676290
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:08 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wil graag Swype er op zetten.. Weet iemand hoe dit moet?
Koppelen aan je PC met HTC Sync, via Google Swype zoeken en downloaden. De .apk-file openen op je PC en het wordt gepusht naar je telefoon.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_88676332
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 18:11 schreef poepeneesje het volgende:

[..]

Koppelen aan je PC met HTC Sync, via Google Swype zoeken en downloaden. De .apk-file openen op je PC en het wordt gepusht naar je telefoon.
Ah ok! Jij hebt ook swype?
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')