LL!quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:06 schreef Loveless85 het volgende:
Zustertje
HD2 is een Windows Mobile toestel toch? Alhoewel het flink betere hardware heeft is je Wildfire misschien nog wel sneller, wantAndroid
Ja joh?quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
Mjah hij is qua hardware stukken sneller dan de Wildfire, maar ik weet uit eigen ervaring met een ander WiMo toestel dat het als OS nogal flink traag of onhandig kan zijn. Was er nooit echt heel ontevreden over, tot ik dus dit toestel eens in ging stellen en mee ging spelenDan merk je pas hoe omslachtig Windows Mobile is
Je kan ze via Facebook koppelen als je dat hebt? Ik krijg heel simpel als ik een contact open rechtsboven een 'knopje' Link, en vaak staat er dan (1) achter als ik al iemand met dezelfde naam op Facebook heb, dan klik je daar gewoon op het koppel-icoontje en heb je zijn/haar Facebook profile pic als Caller IDquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hey mensen
Heb sinds vandaag een Wildfire, zit er lekker mee aan te kloten, maar krijg 1 ding niet voor mekaar: ik wil een foto van de persoon zien die me belt, net zoals je op de website van HTC ziet:
[ afbeelding ]
Nu zit ik al bij Contacten te pielen, en bij foto's die ik genomen heb, maar krijg nergens de optie om een foto aan een caller ID te linken
Wie wil me uitleggen hoe ik dit doe?
Net even gekeken, staat niet in de market voor wildfire.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:06 schreef Loveless85 het volgende:
Volgens mij Skype onlangs voor Android gelanceerd?
Tis hardwarematig wat beter ja, en dan met name het scherm. Vraag is meer een beetje wat je er allemaal mee wil en van wat voor toestel je vandaan komt of je daar 'last' van hebtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Even een tvp, zit tussen deze en de legend te twijfelen voor mijn nieuwe abbo
Dus als mensen me daarmee kunnen helpen?
het grote voordeel van deze vind ik dat hij er speelser uit ziet dan de Legend, en dat hij al te krijgen is bij een éénjarig abbo ipv een 2.. Maar is de Legend nu echt zoveel beter?
Inderdaad, ik gebruik 'm ook voor fokken, facebook, twitter enzo. Werkt ie echt prima voor, tis een geweldige telefoon daarvoor vind ikquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
Dan zie ik (persoonlijk) de meerwaarde van een Legend niet. Al die dingen die je noemt kan je ook prima met een Wildfire, en het is echt voor dat geld gewoon heel veel smartphone. Dus ideaal als 'instaptoestel'
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oki, ja ik neigde inderdaad al meer naar de Wildfire, vooral ook omdat ik die er leuker uit vind zien (blijf een vrouw he) en omdat een eenjarig abbo me gewoon meer aanspreekt.. Maar als de Legend nu echt noemenswaardig beter was geweest..
Nog 11 dagen wachten
1jarig is sowieso relaxed, zeker als het je eerste PDA wordt. Bevalt het kan je na een jaartje switchen naar een wat krachtiger toestel, vindt je het niks ben je ook na een jaar zo weer terug op een 'dumbphone'quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oki, ja ik neigde inderdaad al meer naar de Wildfire, vooral ook omdat ik die er leuker uit vind zien (blijf een vrouw he) en omdat een eenjarig abbo me gewoon meer aanspreekt.. Maar als de Legend nu echt noemenswaardig beter was geweest..
Nog 11 dagen wachten
Ik kon de kleur niet kiezen, ik kreeg de witte opgestuurd.quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben benieuwd of ik bij Hi ook nog uit kleuren kan kiezen, want het liefst wil ik dan de helemaal zwarteOf de witte
Nee denk toch de zwarte
Is het al 19 oktober?
Oh dat weet ik niet, ik heb hem los gekocht gewoon in de winkel.quote:
Volgens mij kan je dan wel gewoon kiezen? En zeker als je in winkel bestelt kan je er gewoon ff naar vragenquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ik ga gewoon naar de hi winkel, want ik vind de voorwaarde van de online shop kut. (Beltegoed maar één maand houdbaar enzo) en in de winkel krijg ik studentenkorting en betaal ik uiteindelijk 20,50 dus even duur volgens mij
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:47 schreef Loveless85 het volgende:
Er zaten een paar (voor mij) nieuwe widgets in Sense gister. Keek weer eens bij 'Nieuw widgets toevoegen' als je in het menu'tje zit op een widget te zetten op je homescreen.
Wel een paar leuke
Eentje was 'dobbelstenen', is gewoon 1 klein snelkoppelingetje (gebruikt de ruimte ook van 1 snelkoppeling), en als je hem kiest dan krijg je 2 dobbelstenen op je scherm, vervolgens schud je je telefoon om de stenen te laten gooien.
Andere is 'direct rec', beetje nutteloos in mijn ogen. Ook gewoon een soortement snelkoppeling (ook maar 1 'plekje' qua grootte). Als je er op tikt start hij meteen een voice memo.
Volgende is 'Vandaag in de geschiedenis'. Heel erg leuk!Hij neemt wel een heel homescreen in beslag, maar veel info over de huidige datum in geschiedenis. In de widget zelfs zitten 3 tabjes, eentje met belangrijke gebeurtenissen, eentje met 'belangrijke personen' die op deze dag in de geschiedenis zijn geboren, en nogmaals hetzelfde maar dan qua overlijden.
Volgende is een soort post-it memoblokje, neemt ook een heel homescreen in beslag, dus is ietwat groot naar mijn smaak, maar wel grappig. Je kan gewoon met je vinger iets 'tekenen' op een briefje, of je drukt op het keyboard icoontje en je kan wat typen. Je kan ook nieuwe memo's toevoegen, dus meerdere 'briefjes' krijgen. Nadeel hier is wel dat je niet kan bladeren tussen de memo's, dus je moet er echt eentje verwijderen wil je de onderliggende zien.
Laatste was iets waar al veel app's voor zijn; een fooicalculator. Voer het bedrag van je rekening in, met hoeveel mensen je bent, en hoeveel procent fooi je ongeveer wil geven. Alleen nog in dollars beschikbaar volgens mij
Je vindt ze als je op een 'leeg' scherm widget toevoegen kiest, en dan staat er bovenaan 'Nieuwe HTC widgets zoeken' ofzo.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:10 schreef Devz het volgende:
Hm, ik heb ze hier niet op mijn Wildfire en er zijn ook geen nieuwe updates.
quote:Turn the power off. If your HTC Wildfire is frozen, pull the battery out and reinsert it
Hold the Volume Down button
Press and release the Power button
You are now presented with a menu that allows for Fastbook, Recovery, Clear Storage, and Simlock
Select Clear Storage by pressing the Volume Down button
Press and release the Power button
Now simply confirm your decision: Volume Up for YES and Volume Down for NO
Dinsdagavond heb ik nog de fabrieksinstellingen teruggezet, maar toen mocht dat ook niet baten, helaas. Vanochtend stopte ik als test nog een keer de simkaart erin, en hij doet het gewoon. Maar even kijken of hij het blijft doen, dat scheelt weer een gang naar de winkelquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:51 schreef Blocko het volgende:
Doe gewoon een hard reset? Nadat je eventueel je data hebt gebackuped
[..]
Gevonden, thanksquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je vindt ze als je op een 'leeg' scherm widget toevoegen kiest, en dan staat er bovenaan 'Nieuwe HTC widgets zoeken' ofzo.
Het is wel waar wat ze zeggen over de schermresolutie.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan zou ik in principe een wildfire mogen gaan halen.. Maar ik was toen straks op een borrel.. (het was wel een informatiekunde/ca borrel) en daar had 90 % met wie ik gesproken had een legend of een desire (of een iphone 4) en die hebben mij toch wel erg gewaarschuwd (het blijven natuurlijk nerdjes) over de schermresolutie van de wildfire dus ik ben nu weer in twijfelland
Dan praat je echt over minder dan 1% van de apps, ik ben nog nagenoeg geen apps tegengekomen die niet op de Wildfire draaien. Dus of je daar dan nu je keuze van af moet laten hangen...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:29 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Het is wel waar wat ze zeggen over de schermresolutie.
Ik ben onwijs blij met mijn wildfire, maar de resolutie is echt bagger omdat sommige apps het niet ondersteunen. Verder is de wildfire echt een top toestel als het je eerste smartphone is. ( zoals bij mij het geval ) Maar stiekem kan ik niet wachten als ik een nieuw toestel mag uitkiezen. ( Desire HD ).
Ik zou eerst eens gaan kijken welke apps je actief gaat gebruiken, want facebook en gmail werken uitstekend op de wildfire.
Ik ook niet, maar misschien ben ik gewoon niet zo veeleisend. Ik ben nog steeds erg blij met mijn wildfirequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:36 schreef Ynske het volgende:
totaal nog geen hinder met apps ondervonden met mijn wildfire
De resolutie stoorde mij wel. Jammer, want in andere opzichten is de Wildfire een heel erg leuk toestel als tweede telefoon. En ik heb voor 150 euro een Legend op de kop kunnen tikken, en het verschil is toch opmerkelijk groot.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:41 schreef Devz het volgende:
[..]
Dan praat je echt over minder dan 1% van de apps, ik ben nog nagenoeg geen apps tegengekomen die niet op de Wildfire draaien. Dus of je daar dan nu je keuze van af moet laten hangen...
Maar het is wel waar dat de resolutie gewoon minder is dan op de Legend en Desire. Vraag is alleen of dat je gaat storen (ik denk alleen als je een betere phone gewend bent) en of je er eventueel het extra geld voor over hebt voor een duurder toestel.
Ik had een samsung omnia dus een nieuw toestel kon ook alleen maar beter jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:46 schreef DaMart het volgende:
Nu mijn Wildfire het weer doet (raar ding, eerst een dag lang geen signaal willen opvangen en 2 dagen later is er niks aan de hand), ben ik er ook erg blij mee. Ik heb ook nog geen problemen met resolutie of zo. Maar ja, ik was een Nokia 6300 gewend, dus de resolutie is er alleen maar op vooruit gegaan
.
Volgens mij heb ik de legend vanwege de prijs en de accuduur destijds terzijde geschoven. Hoe bevalt die verder? Komt daar ook een 2.2 update voor?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De resolutie stoorde mij wel. Jammer, want in andere opzichten is de Wildfire een heel erg leuk toestel als tweede telefoon. En ik heb voor 150 euro een Legend op de kop kunnen tikken, en het verschil is toch opmerkelijk groot.
Fast web installer + appbrain helpen daar goed bij. Ik ben nog geen app tegengekomen die ik via die weg niet kon installeren en de apps die ik niet uit de store kon halen maar wel op die manier kan installeren werken gewoon goedquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:29 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Het is wel waar wat ze zeggen over de schermresolutie.
Ik ben onwijs blij met mijn wildfire, maar de resolutie is echt bagger omdat sommige apps het niet ondersteunen. Verder is de wildfire echt een top toestel als het je eerste smartphone is. ( zoals bij mij het geval ) Maar stiekem kan ik niet wachten als ik een nieuw toestel mag uitkiezen. ( Desire HD ).
Ik zou eerst eens gaan kijken welke apps je actief gaat gebruiken, want facebook en gmail werken uitstekend op de wildfire.
De resolutie is hetzelfdequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:46 schreef DaMart het volgende:
Nu mijn Wildfire het weer doet (raar ding, eerst een dag lang geen signaal willen opvangen en 2 dagen later is er niks aan de hand), ben ik er ook erg blij mee. Ik heb ook nog geen problemen met resolutie of zo. Maar ja, ik was een Nokia 6300 gewend, dus de resolutie is er alleen maar op vooruit gegaan
.
De resolutie als je naar de specs kijkt lijkt erg laag ja, maar het beeld is wel mooi scherp en helder dus merk je het niet zo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmmm dus dat blijft het grote hekelpunt, de resolutie
Morgen even naar de stad dan
Vergeet niet ook dat bijna alle oudere Android telefoons een hogere resolutie hebben. Ook betaalbaardere zoals de Samsung Spica en T-mobile Pulse.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:45 schreef ZodiaX het volgende:
De resolutie als je naar de specs kijkt lijkt erg laag ja, maar het beeld is wel mooi scherp en helder dus merk je het niet zo.
Ik denk alleen als je altijd hogere resoluties gewend bent van iphones of htc desire/legend bv dat je dan even moet wennen.
Als je dat niet gewend bent zul je je prima vermaken met deze telefoon, lage resolutie of niet.
Goede keuze hoor. Het scherm is idd briljant. Veel beter dan dat van mijn Spica en Wildfire. Als je het verschil in prijs kunt opbrengen (qua abo dan in dit geval) is het gewoon een betere keuze. Het is dan ook geen eerlijke vergelijking met de Wildfire. Die moet je met andere toestellen in dezelfde prijsklasse vergelijken zoals de Samsung Apollo.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus dank voor jullie hulp, maar het wordt toch de legend
Het is volgens mij de resolutie hoor. Op mijn Spica draait ie fantastisch. (die heeft dan wel een 800mhz cpu maar toch)quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:56 schreef Ame_thyst het volgende:
Angry Birds is te zwaar voor Wildfire
Dan kost het je je keuzevrijheid over 1 jaar.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja het gaat me verder niks kosten, alleen een 2 jarig abbo ipv 1 jarig
GSMWijzer is jarig. Ik zou gewoon keihard de HTC Desire halen. Helemaal gratis en maar 1 jaar abo:quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga morgen gewoon weer even naar de hi shop.. en dan wil ik ze alle 3 aanzien.. Ik vind het vooral balen dat er gister dus niemand met een wildfire was, de meeste hadden de legend.. En een paar dan de desire en een enkeling de iphone (4)
En ik heb dan weer zoiets van als ik niet voor de wilfdfire zou gaan, en dus voor een 2 jarig abbo, dat ik dan beter de desire kan nemen dan dat ik de legend neem.. Dan heb ik liever ook wat nu helemaal top is.. Alhoewel ik dan weer voor de Desire HD moet gaan en dat is me dan toch weer te duuren zo kom je dan weer in dat cirkeltje.. Conclusie: Morgen even naar de hi winkel, of een andere willekeurige telefoonwinkel.. En dan daar even spelen met de wildfire.. (ben alleen bang dat als je hem dan inderdaad naast de andere twee ziet het juist op gaat vallen)
quote:Vinkje 'alleen 2G netwerken gebruiken' wel uitgezet?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:52 schreef Warrick21 het volgende:
Trouwens. Mijn moeder heeft Vodafone. Wat dus makkelijk 3G is. Maar de Wildfire wilt niet switchen naar 3G/HSDPA. Het bleeft maar GPRS gebruiken.
Het ligt niet aan de receptie want mijn Desire krijgt gewoon 3G/HSDPA.
quote:Ik zocht naar zo'n vinkje maar kon niet vinden. Het is ook zo dat ze het zelf had ingesteld dus wie weet.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:37 schreef Dromer het volgende:
[..]
Vinkje 'alleen 2G netwerken gebruiken' wel uitgezet?
Koppelen aan je PC met HTC Sync, via Google Swype zoeken en downloaden. De .apk-file openen op je PC en het wordt gepusht naar je telefoon.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:08 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wil graag Swype er op zetten.. Weet iemand hoe dit moet?
Ah ok! Jij hebt ook swype?quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:11 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Koppelen aan je PC met HTC Sync, via Google Swype zoeken en downloaden. De .apk-file openen op je PC en het wordt gepusht naar je telefoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |