abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86941520
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:28 schreef Derfel het volgende:
Arghh volgens de site van KPN zou ik op 28/9 mijn contract kunnen verlengen. Ze denken alleen dat het daar nog niet de 28e is...
Maar je gaat voor de Wildfire is hier dus uit op te maken?
pi_86941609
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:33 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Maar je gaat voor de Wildfire is hier dus uit op te maken?
Ik denk dat het daar wel op uit gaat komen, als ik een eenjarige deal kan krijgen zonder bijbetalen(of niet meer dan 2 a 3 tientjes) dan zou ik voor de legend gaan, maar realistisch gezien gaat dat niet lukken.

Ik heb veel gelezen ook over de Wildfire en ik denk dat ik als startende smartphone gebruiker er prima mee uit de voeten kan. Lees er vrij weinig echt negatieve dingen over. Meeste reviews geven aan dat het veel waar voor je geld is.
pi_86942560
Voor zijn prijs is het inderdaad een leuk toestel, maar een legend is wel vele malen beter.
pi_86946419
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
Voor zijn prijs is het inderdaad een leuk toestel, maar een legend is wel vele malen beter.
Dat is wel zo, maar onder mijn voorwaarden kan ik 'm niet krijgen.

En ik moet zeggen dat ik over de legend ook slechtere dingen hoor mbt ontvangst
pi_86946671
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:48 schreef Derfel het volgende:

[..]

Dat is wel zo, maar onder mijn voorwaarden kan ik 'm niet krijgen.

En ik moet zeggen dat ik over de legend ook slechtere dingen hoor mbt ontvangst
Ik had met mijn Legend nooit problemen met ontvangst. En een Legend kun je voor 250 makkelijk op marktplaats vinden. Voor die 50 euro extra heb je dan een toestel dat veel degelijker is en de dubbele resolutie heeft.
pi_86948086
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:54 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik had met mijn Legend nooit problemen met ontvangst. En een Legend kun je voor 250 makkelijk op marktplaats vinden. Voor die 50 euro extra heb je dan een toestel dat veel degelijker is en de dubbele resolutie heeft.
Voor mij is het hele idee dat ik de telefoon bij het abo krijg om eerlijk te zijn, vandaar ook het één-jarige abonnement, mocht het hele data gebeuren me niet bevalen of ik doe er te weinig mee dan kan ik er daarna weer vanaf.
Mocht het me wel bevallen dan kan ik over een jaar alsnog naar een telefoon met hogere resolutie beter scherm etc.
pi_86966822
Hij is besteld, ben erg benieuwd!
pi_87137880
Iemand hier die misschien nog ideeën heeft om mijn internet te fixen?
Internet HTC Wildfire

in het kort:
mobiel heeft verbinding met internet maar al de standaard apps zeggen dat dit niet zo is.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  zondag 3 oktober 2010 @ 20:03:44 #159
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_87143022
Ik heb 'm sinds vrijdag en ik ben verliefd O+ Hij is geweeeeeeeeeeeldig. Mn man heeft zelf de HD2 dus ik ben al wel bekend met HTC (heb verder zelf nooit een mobiel gehad van HTC).
Hij is echt super, interface en alles, geweldig O+ Typen is ff wennen maar dat komt wel :P
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_87166048
Zustertje *O*

HD2 is een Windows Mobile toestel toch? Alhoewel het flink betere hardware heeft is je Wildfire misschien nog wel sneller, want O+ Android O+
  maandag 4 oktober 2010 @ 13:11:47 #161
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_87166287
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 13:06 schreef Loveless85 het volgende:
Zustertje *O*

HD2 is een Windows Mobile toestel toch? Alhoewel het flink betere hardware heeft is je Wildfire misschien nog wel sneller, want O+ Android O+
LL! *;
Yup, klopt :Y
Oftie sneller is weet ik niet, ik merk iig geen verschil in gebruik qua snelheid, al moet ik zeggen dat ik niet vaak met de HD2 speel, dat doet mn man meer hè :+ Maar android werkt errruggg lekker ja :Y
pi_87166530
Mjah hij is qua hardware stukken sneller dan de Wildfire, maar ik weet uit eigen ervaring met een ander WiMo toestel dat het als OS nogal flink traag of onhandig kan zijn. Was er nooit echt heel ontevreden over, tot ik dus dit toestel eens in ging stellen en mee ging spelen _O- Dan merk je pas hoe omslachtig Windows Mobile is :D
  maandag 4 oktober 2010 @ 13:28:28 #163
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_87166926
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
Mjah hij is qua hardware stukken sneller dan de Wildfire, maar ik weet uit eigen ervaring met een ander WiMo toestel dat het als OS nogal flink traag of onhandig kan zijn. Was er nooit echt heel ontevreden over, tot ik dus dit toestel eens in ging stellen en mee ging spelen _O- Dan merk je pas hoe omslachtig Windows Mobile is :D
Ja joh? :P Oh. Grappig. Nouja, ben ik ff blij mn mn Wildfire met android :D
pi_87240508
Gisteren binnen gehad en mee zitten spelen. erg tof apparaat!
  Moderator / Redactie FP donderdag 7 oktober 2010 @ 00:28:41 #165
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_87270375
Hey mensen :)

Heb sinds vandaag een Wildfire, zit er lekker mee aan te kloten, maar krijg 1 ding niet voor mekaar: ik wil een foto van de persoon zien die me belt, net zoals je op de website van HTC ziet:

Nu zit ik al bij Contacten te pielen, en bij foto's die ik genomen heb, maar krijg nergens de optie om een foto aan een caller ID te linken ;(

Wie wil me uitleggen hoe ik dit doe?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  Moderator / Redactie FP donderdag 7 oktober 2010 @ 00:37:08 #166
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_87270547
Ok, heb ineens ontdekt hoe het moet, maar zodra ik de afbeelding aan de desbetreffende contactpersoon wil koppelen zegt m'n apparaat "geen treffer gevonden", terwijl zij toch écht een contactpersoon is! :?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_87273420
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 00:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hey mensen :)

Heb sinds vandaag een Wildfire, zit er lekker mee aan te kloten, maar krijg 1 ding niet voor mekaar: ik wil een foto van de persoon zien die me belt, net zoals je op de website van HTC ziet:

[ afbeelding ]

Nu zit ik al bij Contacten te pielen, en bij foto's die ik genomen heb, maar krijg nergens de optie om een foto aan een caller ID te linken ;(

Wie wil me uitleggen hoe ik dit doe?
Je kan ze via Facebook koppelen als je dat hebt? Ik krijg heel simpel als ik een contact open rechtsboven een 'knopje' Link, en vaak staat er dan (1) achter als ik al iemand met dezelfde naam op Facebook heb, dan klik je daar gewoon op het koppel-icoontje en heb je zijn/haar Facebook profile pic als Caller ID :Y

Ik heb het voor wat mensen die geen Facebook hebben gewoon online geregeld, kan je heel makkelijk een pic uploaden op http://contacts.google.com of zelfs vanaf URL geloof ik :Y En dit word dan vanzelf gesynced met je phone
pi_87281812
weet iemand of er in de toekomst skype op dit apparaat kan worden gebruikt?
pi_87281892
Volgens mij Skype onlangs voor Android gelanceerd?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:06:47 #170
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_87281910
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:06 schreef Loveless85 het volgende:
Volgens mij Skype onlangs voor Android gelanceerd?
Net even gekeken, staat niet in de market voor wildfire.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_87282203
http://www.appbrain.com/app/com.skype.raider

Hij is er maar werkt dus bijna op geen enkel toestel _O-
pi_87329446
Even een tvp, zit tussen deze en de legend te twijfelen voor mijn nieuwe abbo :)
Dus als mensen me daarmee kunnen helpen?

het grote voordeel van deze vind ik dat hij er speelser uit ziet dan de Legend, en dat hij al te krijgen is bij een éénjarig abbo ipv een 2.. Maar is de Legend nu echt zoveel beter?
pi_87329505
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Even een tvp, zit tussen deze en de legend te twijfelen voor mijn nieuwe abbo :)
Dus als mensen me daarmee kunnen helpen?

het grote voordeel van deze vind ik dat hij er speelser uit ziet dan de Legend, en dat hij al te krijgen is bij een éénjarig abbo ipv een 2.. Maar is de Legend nu echt zoveel beter?
Tis hardwarematig wat beter ja, en dan met name het scherm. Vraag is meer een beetje wat je er allemaal mee wil en van wat voor toestel je vandaan komt of je daar 'last' van hebt :Y
pi_87329571
Qua touch kom ik van een samsung u600, dus dat stelde toen nog niks voor..
Heb nu de oude sony ericson van mijn vriend, heel basic ding.. Dus het zou mijn eerste smarthphone worden :)

Wat ik er mee wil is vooral bellen en smsen natuurlijk ;) en verder beetje mee kunnen browsen op onder andere fok, gmail, facebook.. dat soort zaken.

En misschien wat leuke spelletjes erop :)
pi_87329770
Dan zie ik (persoonlijk) de meerwaarde van een Legend niet. Al die dingen die je noemt kan je ook prima met een Wildfire, en het is echt voor dat geld gewoon heel veel smartphone. Dus ideaal als 'instaptoestel' :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')