Maar je gaat voor de Wildfire is hier dus uit op te maken?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:28 schreef Derfel het volgende:
Arghh volgens de site van KPN zou ik op 28/9 mijn contract kunnen verlengen. Ze denken alleen dat het daar nog niet de 28e is...
Ik denk dat het daar wel op uit gaat komen, als ik een eenjarige deal kan krijgen zonder bijbetalen(of niet meer dan 2 a 3 tientjes) dan zou ik voor de legend gaan, maar realistisch gezien gaat dat niet lukken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar je gaat voor de Wildfire is hier dus uit op te maken?
Dat is wel zo, maar onder mijn voorwaarden kan ik 'm niet krijgen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
Voor zijn prijs is het inderdaad een leuk toestel, maar een legend is wel vele malen beter.
Ik had met mijn Legend nooit problemen met ontvangst. En een Legend kun je voor 250 makkelijk op marktplaats vinden. Voor die 50 euro extra heb je dan een toestel dat veel degelijker is en de dubbele resolutie heeft.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:48 schreef Derfel het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar onder mijn voorwaarden kan ik 'm niet krijgen.
En ik moet zeggen dat ik over de legend ook slechtere dingen hoor mbt ontvangst
Voor mij is het hele idee dat ik de telefoon bij het abo krijg om eerlijk te zijn, vandaar ook het één-jarige abonnement, mocht het hele data gebeuren me niet bevalen of ik doe er te weinig mee dan kan ik er daarna weer vanaf.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik had met mijn Legend nooit problemen met ontvangst. En een Legend kun je voor 250 makkelijk op marktplaats vinden. Voor die 50 euro extra heb je dan een toestel dat veel degelijker is en de dubbele resolutie heeft.
LL!quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:06 schreef Loveless85 het volgende:
Zustertje
HD2 is een Windows Mobile toestel toch? Alhoewel het flink betere hardware heeft is je Wildfire misschien nog wel sneller, wantAndroid
Ja joh?quote:Op maandag 4 oktober 2010 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
Mjah hij is qua hardware stukken sneller dan de Wildfire, maar ik weet uit eigen ervaring met een ander WiMo toestel dat het als OS nogal flink traag of onhandig kan zijn. Was er nooit echt heel ontevreden over, tot ik dus dit toestel eens in ging stellen en mee ging spelenDan merk je pas hoe omslachtig Windows Mobile is
Je kan ze via Facebook koppelen als je dat hebt? Ik krijg heel simpel als ik een contact open rechtsboven een 'knopje' Link, en vaak staat er dan (1) achter als ik al iemand met dezelfde naam op Facebook heb, dan klik je daar gewoon op het koppel-icoontje en heb je zijn/haar Facebook profile pic als Caller IDquote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hey mensen
Heb sinds vandaag een Wildfire, zit er lekker mee aan te kloten, maar krijg 1 ding niet voor mekaar: ik wil een foto van de persoon zien die me belt, net zoals je op de website van HTC ziet:
[ afbeelding ]
Nu zit ik al bij Contacten te pielen, en bij foto's die ik genomen heb, maar krijg nergens de optie om een foto aan een caller ID te linken
Wie wil me uitleggen hoe ik dit doe?
Net even gekeken, staat niet in de market voor wildfire.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:06 schreef Loveless85 het volgende:
Volgens mij Skype onlangs voor Android gelanceerd?
Tis hardwarematig wat beter ja, en dan met name het scherm. Vraag is meer een beetje wat je er allemaal mee wil en van wat voor toestel je vandaan komt of je daar 'last' van hebtquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Even een tvp, zit tussen deze en de legend te twijfelen voor mijn nieuwe abbo
Dus als mensen me daarmee kunnen helpen?
het grote voordeel van deze vind ik dat hij er speelser uit ziet dan de Legend, en dat hij al te krijgen is bij een éénjarig abbo ipv een 2.. Maar is de Legend nu echt zoveel beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |