Dan kost het je je keuzevrijheid over 1 jaar.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja het gaat me verder niks kosten, alleen een 2 jarig abbo ipv 1 jarig
GSMWijzer is jarig. Ik zou gewoon keihard de HTC Desire halen. Helemaal gratis en maar 1 jaar abo:quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga morgen gewoon weer even naar de hi shop.. en dan wil ik ze alle 3 aanzien.. Ik vind het vooral balen dat er gister dus niemand met een wildfire was, de meeste hadden de legend.. En een paar dan de desire en een enkeling de iphone (4)
En ik heb dan weer zoiets van als ik niet voor de wilfdfire zou gaan, en dus voor een 2 jarig abbo, dat ik dan beter de desire kan nemen dan dat ik de legend neem.. Dan heb ik liever ook wat nu helemaal top is.. Alhoewel ik dan weer voor de Desire HD moet gaan en dat is me dan toch weer te duuren zo kom je dan weer in dat cirkeltje.. Conclusie: Morgen even naar de hi winkel, of een andere willekeurige telefoonwinkel.. En dan daar even spelen met de wildfire.. (ben alleen bang dat als je hem dan inderdaad naast de andere twee ziet het juist op gaat vallen)
quote:Vinkje 'alleen 2G netwerken gebruiken' wel uitgezet?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:52 schreef Warrick21 het volgende:
Trouwens. Mijn moeder heeft Vodafone. Wat dus makkelijk 3G is. Maar de Wildfire wilt niet switchen naar 3G/HSDPA. Het bleeft maar GPRS gebruiken.
Het ligt niet aan de receptie want mijn Desire krijgt gewoon 3G/HSDPA.
quote:Ik zocht naar zo'n vinkje maar kon niet vinden. Het is ook zo dat ze het zelf had ingesteld dus wie weet.Op vrijdag 29 oktober 2010 20:37 schreef Dromer het volgende:
[..]
Vinkje 'alleen 2G netwerken gebruiken' wel uitgezet?
Koppelen aan je PC met HTC Sync, via Google Swype zoeken en downloaden. De .apk-file openen op je PC en het wordt gepusht naar je telefoon.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:08 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wil graag Swype er op zetten.. Weet iemand hoe dit moet?
Ah ok! Jij hebt ook swype?quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:11 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Koppelen aan je PC met HTC Sync, via Google Swype zoeken en downloaden. De .apk-file openen op je PC en het wordt gepusht naar je telefoon.
Ik heb hem op de HTC Desire draaien, ik vind het best fijn werken. Op de HTC Wildfire heb ik Swype nog niet geprobeerd, maar dat zou hetzelfde moeten werken als mijn HTC Desire.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoe bevalt het? Ziet er te chill uit
Wildfire is toch ook gratis bij veel 1jr abo's?quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:03 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb 'm besteld!
Heb er zo lang over gedaan om een geschikte mobiel te vinden
Nu betaal ik ongeveer 23.50 2 jaar lang. Daar zit in: 1 GB internet, onbeperkt smsen en 150 belminuten. (Ben geen beller!)
Vodafone ftwquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:03 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb 'm besteld!
Heb er zo lang over gedaan om een geschikte mobiel te vinden
Nu betaal ik ongeveer 23.50 2 jaar lang. Daar zit in: 1 GB internet, onbeperkt smsen en 150 belminuten. (Ben geen beller!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |