abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88684076
Toch gek dat de Swype het bij de één wel doet en bij de ander niet.
Bij de market kun je dus dingen 'kopen'? Soms gratis? Soms duur dus? :{
Noot noot.
  zaterdag 13 november 2010 @ 23:39:57 #252
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_88686191
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 22:31 schreef Jojoortje het volgende:
Toch gek dat de Swype het bij de één wel doet en bij de ander niet.
Bij de market kun je dus dingen 'kopen'? Soms gratis? Soms duur dus? :{
1. Klopt. Dat komt omdat er veel soorten Android telefoons zijn. De Wildfire heeft een lager resolutie dan de meeste Android telefoons en komt dus soms in de problemen bij bepaalde apps.
2. Ja. In de market kun je zowel gratis als betaalde apps downloaden/installeren. De niet gratis apps kosten meestal maar een paar dollar, maar soms meer.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_88686999
Hoe is de accuduur van de Wildfire? Ik heb nu een HTC Snap met WM 6.5 erop, en daarmee kan ik syncen met outlook. Kan dat met de Wilddfire ook?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_88690949
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 00:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hoe is de accuduur van de Wildfire? Ik heb nu een HTC Snap met WM 6.5 erop, en daarmee kan ik syncen met outlook. Kan dat met de Wilddfire ook?
HTC Snap is een top ding, heb ik ook gehad. Mijn vriendin heeft nu HTC Wildfire en die gaat vaak een dag of ander half mee, bij normaal tot veel gebruik.

Verder kun je met Android (in dit geval HTC Sync) o.a. syncen met MS Outlook en Gmail.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
pi_88695080
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 00:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Welke mailaccount sync je met Outlook? Gmail gaat vanzelfsprekend zeer makkelijk met de Wildfire, en het heeft ook Exchange ondersteuning dus in principe heb je heel Outlook niet meer nodig. Maar het kán idd wel via de HTC PC Suite software
pi_88713049
quote:
14s.gif Op zondag 14 november 2010 12:08 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Welke mailaccount sync je met Outlook? Gmail gaat vanzelfsprekend zeer makkelijk met de Wildfire, en het heeft ook Exchange ondersteuning dus in principe heb je heel Outlook niet meer nodig. Maar het kán idd wel via de HTC PC Suite software
Ik sync alleen mijn afspraken. Mail doe ik via een apart gmail account.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_88713623
Waarom gebruik je daar dan geen Google Calendar voor? Die synct gewoon direct met je toestel dan, en niet alleen als je hem aan je PC hangt zoals bij Outlook
pi_88713927
quote:
14s.gif Op zondag 14 november 2010 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom gebruik je daar dan geen Google Calendar voor? Die synct gewoon direct met je toestel dan, en niet alleen als je hem aan je PC hangt zoals bij Outlook
Omdat ik graag de agenda functie van WM gebruik en die goed synct met outlook.
  maandag 15 november 2010 @ 03:08:54 #259
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_88727030
tvp
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_88858192
Ik krijg vandaag mijn Wildfire O+

Hebben jullie trouwens ook zo'n hoesje er bij gekocht? Zo ja, waar?
Noot noot.
  donderdag 18 november 2010 @ 12:46:07 #261
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_88858322
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 12:42 schreef Jojoortje het volgende:
Ik krijg vandaag mijn Wildfire O+

Hebben jullie trouwens ook zo'n hoesje er bij gekocht? Zo ja, waar?
eBay. :Y Kost geen drol, heb je een nepleren hoesje voor echt 1 dollar, dus ik zou ze niet in de winkel kopen voor 30 euro als ik jou was! ;)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_88858373
quote:
7s.gif Op donderdag 18 november 2010 12:46 schreef Enfermera het volgende:

[..]

eBay. :Y Kost geen drol, heb je een nepleren hoesje voor echt 1 dollar, dus ik zou ze niet in de winkel kopen voor 30 euro als ik jou was! ;)
En dan zit binnen no-time je toestel onder de vegen en vlekken ;)
  donderdag 18 november 2010 @ 12:54:13 #263
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_88858583
quote:
14s.gif Op donderdag 18 november 2010 12:47 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

En dan zit binnen no-time je toestel onder de vegen en vlekken ;)
Eh, neehoor. :s)
pi_88858618
Telefoon beschadigd door hoesje. Webshop aansprakelijk?

En het is ook bij die van mijn vriendin
pi_88858978
Hmmm, maar goed dat ik dat topic zag! :o

@ Loveless: heeft jouw vriendin een leren hoesje?
Noot noot.
  donderdag 18 november 2010 @ 13:08:19 #266
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_88859094
quote:
14s.gif Op donderdag 18 november 2010 12:55 schreef Loveless85 het volgende:
Telefoon beschadigd door hoesje. Webshop aansprakelijk?

En het is ook bij die van mijn vriendin
Oh, apart. Maar zo'n hoesje heb ik niet, ik heb gewoon een hoesje van sky, met aan de binnenkant een soort verlours. Heb 'm nu een paar maanden en nog totaal geen vlekken oid.
pi_88859137
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 13:05 schreef Jojoortje het volgende:
Hmmm, maar goed dat ik dat topic zag! :o

@ Loveless: heeft jouw vriendin een leren hoesje?
ik weet niet of het echt leer is, gewoon ook zo'n ebay prulletje. En hij maakt dus heel snel 'vegen' op de Wildfire (lijkt ook door de cover van de telefoon te komen) die er dan niet meer af gaan. Maar goed, tis niet onoverkomelijk ofzo, het scherm bescherm je er uiteraard wel mee.

quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 13:08 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Oh, apart. Maar zo'n hoesje heb ik niet, ik heb gewoon een hoesje van sky, met aan de binnenkant een soort verlours. Heb 'm nu een paar maanden en nog totaal geen vlekken oid.
Das beter denk ik :Y Het zal misschien vooral bij die goedkopere hoesjes zijn van (nep)-leer, en ook aan de binnenkant dan van dat leer hebben... Als je idd een 'zachte' stof aan de binnenkant hebt lijkt het me beter?

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2010 13:10:27 ]
pi_88859186
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 13:08 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ja ik moet toch aannemen dat zo'n zacht stofje geen vlekken veroorzaakt op de mobiel!
Noot noot.
  donderdag 18 november 2010 @ 13:22:27 #269
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_88859584
quote:
14s.gif Op donderdag 18 november 2010 13:09 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

ik weet niet of het echt leer is, gewoon ook zo'n ebay prulletje. En hij maakt dus heel snel 'vegen' op de Wildfire (lijkt ook door de cover van de telefoon te komen) die er dan niet meer af gaan. Maar goed, tis niet onoverkomelijk ofzo, het scherm bescherm je er uiteraard wel mee.

[..]

Das beter denk ik :Y Het zal misschien vooral bij die goedkopere hoesjes zijn van (nep)-leer, en ook aan de binnenkant dan van dat leer hebben... Als je idd een 'zachte' stof aan de binnenkant hebt lijkt het me beter?
Ja, dat lijkt mij ook. Daar heb ik idd ook wel naar gekeken, niet zo'n hoesje als wat jij liet zien.
Wellicht dat ik in de toekomst een leren ga kopen, maar ik heb nu iig een hoesje voor bescherming :)
pi_88924758
Ok, ik kan nog geen apps downloaden.

Als ik op shop ofzo klik, moet ik eerst dat kloten googleaccount invullen? En dan zegt die dit:

'Uw telefoon moet communiceren met google servers om uw account in te stellen. En dan zegt die dat die geen netwerkverbinding maakt? '

:{

Moet ik perse dat doorlopen wil ik apps er op zetten?
Noot noot.
pi_88925755
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 22:56 schreef Jojoortje het volgende:
Ok, ik kan nog geen apps downloaden.

Als ik op shop ofzo klik, moet ik eerst dat kloten googleaccount invullen? En dan zegt die dit:

'Uw telefoon moet communiceren met google servers om uw account in te stellen. En dan zegt die dat die geen netwerkverbinding maakt? '

:{

Moet ik perse dat doorlopen wil ik apps er op zetten?
Probeer dit eens: http://www.guruht.com/201(...)mail-connection.html
pi_88926685
Je bent mijn held O+

Nu prutsen met apps! O+
Noot noot.
pi_88945867
Er komt een light versie van Angry Birds! *O*

http://www.engadget.com/2(...)ion-plans-light-ver/
pi_88951698
Ik heb de Watchdog er maar opgezet. Die waarschuwt mij als ik bijna over mijn limiet zit wat internet betreft :Y

Ben benieuwd wanneer ik trouwens over mijn 1 GB ga zitten, gebeurt haast niet toch? :+
Noot noot.
pi_88952253
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 19:22 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb de Watchdog er maar opgezet. Die waarschuwt mij als ik bijna over mijn limiet zit wat internet betreft :Y

Ben benieuwd wanneer ik trouwens over mijn 1 GB ga zitten, gebeurt haast niet toch? :+
Als je fulltime Youtube video's zit te kijken. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')