1. Klopt. Dat komt omdat er veel soorten Android telefoons zijn. De Wildfire heeft een lager resolutie dan de meeste Android telefoons en komt dus soms in de problemen bij bepaalde apps.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:31 schreef Jojoortje het volgende:
Toch gek dat de Swype het bij de één wel doet en bij de ander niet.
Bij de market kun je dus dingen 'kopen'? Soms gratis? Soms duur dus?
HTC Snap is een top ding, heb ik ook gehad. Mijn vriendin heeft nu HTC Wildfire en die gaat vaak een dag of ander half mee, bij normaal tot veel gebruik.quote:Op zondag 14 november 2010 00:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hoe is de accuduur van de Wildfire? Ik heb nu een HTC Snap met WM 6.5 erop, en daarmee kan ik syncen met outlook. Kan dat met de Wilddfire ook?
Welke mailaccount sync je met Outlook? Gmail gaat vanzelfsprekend zeer makkelijk met de Wildfire, en het heeft ook Exchange ondersteuning dus in principe heb je heel Outlook niet meer nodig. Maar het kán idd wel via de HTC PC Suite softwarequote:Op zondag 14 november 2010 00:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hoe is de accuduur van de Wildfire? Ik heb nu een HTC Snap met WM 6.5 erop, en daarmee kan ik syncen met outlook. Kan dat met de Wilddfire ook?
Ik sync alleen mijn afspraken. Mail doe ik via een apart gmail account.quote:Op zondag 14 november 2010 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Welke mailaccount sync je met Outlook? Gmail gaat vanzelfsprekend zeer makkelijk met de Wildfire, en het heeft ook Exchange ondersteuning dus in principe heb je heel Outlook niet meer nodig. Maar het kán idd wel via de HTC PC Suite software
Omdat ik graag de agenda functie van WM gebruik en die goed synct met outlook.quote:Op zondag 14 november 2010 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom gebruik je daar dan geen Google Calendar voor? Die synct gewoon direct met je toestel dan, en niet alleen als je hem aan je PC hangt zoals bij Outlook
eBay.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:42 schreef Jojoortje het volgende:
Ik krijg vandaag mijn Wildfire
Hebben jullie trouwens ook zo'n hoesje er bij gekocht? Zo ja, waar?
En dan zit binnen no-time je toestel onder de vegen en vlekkenquote:Op donderdag 18 november 2010 12:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
eBay.Kost geen drol, heb je een nepleren hoesje voor echt 1 dollar, dus ik zou ze niet in de winkel kopen voor 30 euro als ik jou was!
Eh, neehoor.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dan zit binnen no-time je toestel onder de vegen en vlekken
Oh, apart. Maar zo'n hoesje heb ik niet, ik heb gewoon een hoesje van sky, met aan de binnenkant een soort verlours. Heb 'm nu een paar maanden en nog totaal geen vlekken oid.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:55 schreef Loveless85 het volgende:
Telefoon beschadigd door hoesje. Webshop aansprakelijk?
En het is ook bij die van mijn vriendin
ik weet niet of het echt leer is, gewoon ook zo'n ebay prulletje. En hij maakt dus heel snel 'vegen' op de Wildfire (lijkt ook door de cover van de telefoon te komen) die er dan niet meer af gaan. Maar goed, tis niet onoverkomelijk ofzo, het scherm bescherm je er uiteraard wel mee.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:05 schreef Jojoortje het volgende:
Hmmm, maar goed dat ik dat topic zag!
@ Loveless: heeft jouw vriendin een leren hoesje?
Das beter denk ikquote:Op donderdag 18 november 2010 13:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, apart. Maar zo'n hoesje heb ik niet, ik heb gewoon een hoesje van sky, met aan de binnenkant een soort verlours. Heb 'm nu een paar maanden en nog totaal geen vlekken oid.
Ja ik moet toch aannemen dat zo'n zacht stofje geen vlekken veroorzaakt op de mobiel!quote:Op donderdag 18 november 2010 13:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh, apart. Maar zo'n hoesje heb ik niet, ik heb gewoon een hoesje van sky, met aan de binnenkant een soort verlours. Heb 'm nu een paar maanden en nog totaal geen vlekken oid.
Ja, dat lijkt mij ook. Daar heb ik idd ook wel naar gekeken, niet zo'n hoesje als wat jij liet zien.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ik weet niet of het echt leer is, gewoon ook zo'n ebay prulletje. En hij maakt dus heel snel 'vegen' op de Wildfire (lijkt ook door de cover van de telefoon te komen) die er dan niet meer af gaan. Maar goed, tis niet onoverkomelijk ofzo, het scherm bescherm je er uiteraard wel mee.
[..]
Das beter denk ikHet zal misschien vooral bij die goedkopere hoesjes zijn van (nep)-leer, en ook aan de binnenkant dan van dat leer hebben... Als je idd een 'zachte' stof aan de binnenkant hebt lijkt het me beter?
Probeer dit eens: http://www.guruht.com/201(...)mail-connection.htmlquote:Op vrijdag 19 november 2010 22:56 schreef Jojoortje het volgende:
Ok, ik kan nog geen apps downloaden.
Als ik op shop ofzo klik, moet ik eerst dat kloten googleaccount invullen? En dan zegt die dit:
'Uw telefoon moet communiceren met google servers om uw account in te stellen. En dan zegt die dat die geen netwerkverbinding maakt? '
Moet ik perse dat doorlopen wil ik apps er op zetten?
Als je fulltime Youtube video's zit te kijken.quote:Op zaterdag 20 november 2010 19:22 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb de Watchdog er maar opgezet. Die waarschuwt mij als ik bijna over mijn limiet zit wat internet betreft
Ben benieuwd wanneer ik trouwens over mijn 1 GB ga zitten, gebeurt haast niet toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |