Joh, dat deed hij hier al maaaaandenquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:25 schreef Kleurdoos het volgende:
hier is t slapen awesome
kind in bed leggen, weltrusten!
Stil
*slaap*
en dat dus al een week of 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren en eergisteren was zijn middagslaap dus een drama. Huilen huilen huilen. Vandaag dus gewoon gaan liggen en slapen. Volgens mij is er een verband met op druk (familie)bezoek gaan 's ochtends en dan 's middags niet kunnen slapen, gewoon erg onrustig of zo.ti amo più di ieri ma meno di domani
Ik vind het heel knap dat je dat kunt/zo over denkt.. ik kan daar op het moment dat dat gebeurt heel slecht tegenquote:Op maandag 16 augustus 2010 14:07 schreef Jore het volgende:
Nee, maar sommige posters reageren met 'ik durf het haast niet te zeggen' en dat soort dingen. Zeg het lekker wel, want het is toch heerlijk als je kind goed slaapt? En het van je afschrijven is inderdaad fijn, ik heb dat zelf niet zo nodig maar ik kan me best voorstellen dat anderen dat wel nodig hebben.
Wat ik trouwens wel vervelend vind is dat mensen (irl, bedoel ik nu) vaak vragen naar hoe je kind slaapt. Voor je het weet ben je in een vervelend gesprek verwikkeld met allerlei tips over doorslapen en dergelijke, terwijl ik het helemaal geen ramp vind dat hij niet doorslaapt. Overdag is het zo'n leuk jongetje dat ik nachtelijk gespook graag voor lief neem.
O wat lief, Maarten zegt ook één twee drie naquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:53 schreef Vicky het volgende:
We waren daarstraks met een balletje aan het rollen. Ik zei een, twee en toen hoorde ik naast me eee teee
Vanavond werd zelfs de groente geweigerd!quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:54 schreef innepin het volgende:
Ach wat sneu voor Joep!Wat Nijna zegt, hopelijk heeft ie er niet te veel last van. Wat raar joh, dat dat er zomaar ineens zit
Tess, wat doe je nu? Jij at toch altijd alles? ik zal maar niet over Willow en brood beginnen he? Ik ben al blij als ze één reepje brood opeet![]()
Das hier als ze met haar dekentje komt aanwaggelenquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:53 schreef Vicky het volgende:
Basboussa, 2 slaapjes is redelijk veel maar ja, zolang ze ze doet heeft ze ze nodig. Als mevoruw in haar ogen gaat wrijven dan is het bedtijd
Ik weet het het is vermoeiend, maar ik zou toch iedere keer NEE zeggen, mag niet en ze dan afleiden met wat anders, zodat ze niet meteen weer erop zitten. Er niks van zeggen en ze dan afleiden, zou ik zeggen dat ze ook geen signaal krijgen dat ze iets doen wat niet mag. Snap je?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:22 schreef mikoxx het volgende:
Oh ja, ik wilde nog iets vragen![]()
Mijn dreumessen klimmen op de salontafel. Als ik ze eraf pak (een eraf, ander erop), lijken ze dat vooral lollig te vinden. Ik leer ze wel hoe ze eraf moeten, zodat ze, mocht ik een xtje niet op tijd zijn, er niet vanaf kukelen (hoop ik dan). Maar wat zouden jullie doen: ik wil eigenlijk niet heel de dag als een politie agent naast de tafel staan, dus ik probeer ze nu af te leiden met iets 'dat heeeeeeel leuk is
', dat lijkt wel te werken, maar dan zeg ik er dus niks van dat ze op tafel zitten.Doe ik dat wel, dan geef ik dus aandacht op de verdeerde manier.... toch? Dilemma dilemma...
neeh joh niks volgend topic, over een half jaar is ze hier weer terug met de jongstequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:25 schreef miss_sly het volgende:
Fijn Chan!
haha freecell, ik dacht even: zo oud is Florian toch helemaal nog niet![]()
Gefeliciteerd met je oudsteen tot ziens in het volgende topic
Hey!! Jij snaptum! En toch denk ik wel dat ik het moet blijven doen, omdat er anders ongelukken zouden kunnen gebeurenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:49 schreef Chan het volgende:
Marie wat lief dat hij een vriendje heeft!
Mikoxx ik zeg altijd tegen Timo dat het niet mag en daarna waarom het niet mag en dan geef ik hem iets wat hij wel mag. Als hij het dan nog een paar keer doet zet ik hem aan de andere kant van de kamer en leg ik uit dat ik geen zin heb om boos te worden dus dat ik hem daarom even op een andere plek zet. Maar dat lijkt me met 2 juist onhandig want als jij met die ene aan de andere kant van de kamer staat, heeft die ander helemaal alle ruimte om dat te doen wat niet mag
na een kleine 20 mins sliep hij weer. even bij een vriendin van me op schoot gezeten die hier wasquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:49 schreef Marie79 het volgende:
Freecell tot gauw in het peutertopic!
DJMOSterkte met je niet slapende dreumes! (of slaapt hij inmiddels?)
Die van mij hoor ik nog door de babyfoon, maar gelukkig is het huilen/schreeuwen afgelopen!
Maarten heeft een vriendje (M.) op het kdv, M. is net 2 geworden maar ze doen alles samen geloof ik. M. kwam vandaag pas binnen toen ze al aan een broodje zitten, naast Maarten was eigenlijk geen plek meer, maar er moest en zou ingeschikt worden zodat hij naast Maarten kon zitten. En toen we vanmiddag weg gingen, moest er toch echt door de 2 jongens gezwaait worden
Weet jij of van die stofzuigertjes ook een jongensversie bestaat? Ik heb tot nu toe alleen maar roze kinderstofzuigers gezien. Heerlijk cliché weer hequote:Op donderdag 19 augustus 2010 09:05 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Over het huishouden gesproken: ze hebben van die mini-stofzuigertjes voor kinderen die dus echt werken, op batterijen. Die heb ik dus op haar verlanglijstje gezet voor haar verjaardag/sinterklaas. Dan hoef ik waarschijnlijk nooit meer te stofzuigen, dat doet zij dan wel...![]()
![]()
Als ik haar de kruimeldief geef, heeft ze ook de grootste lol, maar het werkt niet echt lekker voor haar en die stofzuigertjes kosten niet eens zo heel veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |