abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85362636
Join the club vicks :P :')
Alleen weet jij iig dat ze het wel kán. Hier is het nooit beter geweest dan dat het nu is. Stronteigenwijs kind. Groente weigeren, en dan wel papa's noodles (!! met héél veel kruiden) zo uit z'n kom vissen en opeten. :? Dat soort dingen.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 16 augustus 2010 @ 20:13:03 #227
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_85362682
Vicky, shake hands....

Joep :o hoe kan dat nou? Arme kerel.... :* en ook voor papa en mama :*
  maandag 16 augustus 2010 @ 20:18:45 #228
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85362954
Ach gossie die Joep. Hij is nu wel weer thuis? Heel veel beterschap en een dikke knuffel :* :*
Make love, not war ☮
pi_85363149
Ah arme Joep en arme jullie... Hoe kan dat zomaar gebeuren Seilram? Heel veel beterschap :* .
  maandag 16 augustus 2010 @ 20:25:50 #230
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_85363274
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 19:53 schreef Vicky het volgende:
Basboussa, 2 slaapjes is redelijk veel maar ja, zolang ze ze doet heeft ze ze nodig. Als mevoruw in haar ogen gaat wrijven dan is het bedtijd :D

Das hier als ze met haar dekentje komt aanwaggelen ;).... En ik vond het gisteren al wat vroeg, maar kind wilde echt slapen, en heeft vervolgens ook rustig een (redelijk) goede nacht gemaakt...
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  maandag 16 augustus 2010 @ 20:51:00 #231
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_85364648
Thomas wrijft als hij moe is ook in zijn oogjes, maar hij wordt dan ook heel druk en gaat zijn hele repertoire aan kunstjes afwerken. Druk fladderen, klappen in de handjes, zwaaien, kiekeboe spelen, pfffffrt geluidjes en kusgeluidjes maken. Sinds een paar dagen ook knuffelen en kroelen, dat is wel heel lief.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  maandag 16 augustus 2010 @ 21:00:47 #232
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_85365154
Joep, beterschap!

Hier gaat eigenlijk ook alles fijn, al herken ik het brood-probleem. Maar ze drinkt nog goed aan de borst en ze eet wel fruit en sommige groenten. Zelfs tomaat gaat er een beetje in, al is het een beetje een haat/liefde verhouding met die dingen. :P

Slapen gaat wel goed, ik voed haar nog steeds in slaap en ze krijgt nog steeds één nachtvoeding. Al heeft ze de laatste week een paar keer nog een half uur extra aan de borst gelegen. Maar dat komt misschien omdat ze nu duidelijk vooruit is gegaan met praten.

We hebben nu al minimaal 30 woordjes geteld, en er komen iedere dag bij. :D De leukste is nog wel 'aabei', als ze aardbeien wil hebben. En sinds een paar dagen gebruikt ze frequent het woord 'mee', als ze wil dat we met haar meegaan naar iets. (Speeltuin, keuken als ze fruit of water wil oid) En ze kan nu redelijk springen. :D
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_85365659
Springen is leuk hè? O+

Hier is alles nee :+ elfs de dingen die hij wél graag wil. Hoezo peuterpuber in wording :D
pi_85383053
Ohh Joep wat schrikken zeg! Hoe is het nu met hem?

Wat leuk al die pratende dreumesen :D

Timo heeft vannacht van 7 tot 7 geslapen *O*

Qua slaapjes zit hij op de overgang van 2 slaapjes naar 1.. Het is een beetje om de dag nu..
pi_85383704
Wat goed van Timo :z ^O^ Heerlijk he, die nachten bijtrekken

Seb kan aardbei zeggen...in het italiaans. Heeft hij van mij :D Fragola. Hij zei eerst iets van fraaooo-aa. Maar vrijdagavond zei mijn moeder: Seb ik heb hier nog yoghurt: fragoola (klemtoon op de o) Seb kijkt haar aan en zegt luid en duidelijk: frAAAgola. Alsof hij wilde zeggen, nee oma dat spreek je zo niet uit _O-

Hij zegt nu ook echt alles na O+
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:34:16 #236
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_85385989
Ja hoe kom je eraan... het was een klein puistje en daar is hij zaterdagochtend op gevallen. Toen was het meteen echt een bult en dat is blijkbaar gaan irriteren. Zo erg dat het een flinke ontsteking is geworden. Zaterdagmiddag ook wat koorst. Zondag was zijn halve voorhoofd rood en dik en ook in de middag weer wat koorts. Verder wel vrolijk. Dus inderdaad, ik dacht ik laat er even naar kijken en gelijk door naar het zkh. Hij mocht gelukkig gister om 17.00 al mee naar huis.

Vanmorgen voor het eerst zelf gespoeld en dus ook de wond gezien. Best een flinke jaap hoor! En diep :'( . Het spoelen was ook echt een heel gedoe en dat moet dus 2 keer per dag... tot het dicht is gegroeid. Die chirurg zei: een weekje of 2, dan is het wel dicht, maar als ik die wond zie, dan denk ik zelf dat dat toch wel iets langer gaat duren. Na het spoelen moet er eerst een vet gaasje op, dan een gewone en dan afplakken. Het is dus een heel secuur en tijdrovend zaakje wat ik samen met lief moet doen. Joep vond het een drama :'( en toen de pleister er eenmaal af was, en ik hem aan het spoelen was, toen dacht ik dat ie van zijn eigen af ging! Hij had ineens zijn ogen dicht en was helemaal stil. Toen ik zijn naam zei keek ie wel gelukkig, maar ik vond het dood eng!
Niet mieten! Door gieten!
pi_85386201
Seilram wat eng dat Joep ineens zo snel geopereerd moest worden. Sterkte en beterschap voor Joep :*

Vicky en Innepin sterkte met je niet etende dreumesen. Het is gewoon een fase, gaat zo weer over. Innepin jouw meisje zal er ook nog achterkomen, dat eten lekker is.

Beisan wat ben je goed gegroeid. Grote meid ben je al *O*

Timo en Chan lekker goed geslapen *G*

GWS Jair zegt ook net zo het woord aardbei als Annicka. Lief is dat O+ En alles napraten is hier ook aan de orde. Vanaf nu moeten wij erg goed op onze woorden letten. Jairs oom heeft er al lol in om juist de woorden te zeggen waarvan wij niet willen dat hij ze leert.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  Moderator dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:55:36 #238
5428 crew  miss_sly
pi_85386746
seilram, wat schirkken zeg! Fijn dat je meteen geholpen kon worden enzo, maar het lijkt me heel naar en eng. Ik hoop dat het snel goed dicht groeit en dat het spoelen een beetje soepeler loopt als je er wat handigheid in krijgt. Heeft Joep nu nergens meer last van? Beterschap iig :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:20:01 #239
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_85390266
Och Seilram, da's voor jullie ook niet niks zeg! Als je het niet vertrouwt, zou ik wel ff bellen hoor! Als dat manneke zoveel pijn lijkt te hebben...... :*
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:22:43 #240
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_85390412
Oh ja, ik wilde nog iets vragen 8)7

Mijn dreumessen klimmen op de salontafel. Als ik ze eraf pak (een eraf, ander erop :') ), lijken ze dat vooral lollig te vinden. Ik leer ze wel hoe ze eraf moeten, zodat ze, mocht ik een xtje niet op tijd zijn, er niet vanaf kukelen (hoop ik dan). Maar wat zouden jullie doen: ik wil eigenlijk niet heel de dag als een politie agent naast de tafel staan, dus ik probeer ze nu af te leiden met iets 'dat heeeeeeel leuk is ;)', dat lijkt wel te werken, maar dan zeg ik er dus niks van dat ze op tafel zitten.Doe ik dat wel, dan geef ik dus aandacht op de verdeerde manier.... toch? Dilemma dilemma...
pi_85393281
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 13:22 schreef mikoxx het volgende:
Oh ja, ik wilde nog iets vragen 8)7

Mijn dreumessen klimmen op de salontafel. Als ik ze eraf pak (een eraf, ander erop :') ), lijken ze dat vooral lollig te vinden. Ik leer ze wel hoe ze eraf moeten, zodat ze, mocht ik een xtje niet op tijd zijn, er niet vanaf kukelen (hoop ik dan). Maar wat zouden jullie doen: ik wil eigenlijk niet heel de dag als een politie agent naast de tafel staan, dus ik probeer ze nu af te leiden met iets 'dat heeeeeeel leuk is ;)', dat lijkt wel te werken, maar dan zeg ik er dus niks van dat ze op tafel zitten.Doe ik dat wel, dan geef ik dus aandacht op de verdeerde manier.... toch? Dilemma dilemma...
Ik weet het het is vermoeiend, maar ik zou toch iedere keer NEE zeggen, mag niet en ze dan afleiden met wat anders, zodat ze niet meteen weer erop zitten. Er niks van zeggen en ze dan afleiden, zou ik zeggen dat ze ook geen signaal krijgen dat ze iets doen wat niet mag. Snap je?
Als Seb iets doet wat niet mag probeer ik iedere keer te zeggen dat hij dat niet mag, ook al lacht hij me recht in mijn gezicht uit :( Daarna komt de afleidingsmanouvre maar dat is meer om te voorkomen dat hij het meteen weer doet en ik steeds nee moet zeggen.
Ik probeer altijd op gelijke hoogte met hem te gaan zitten (niet op de salontafel! :P ) en dan waarschuw ik hem heel duidelijk. En de volgende (3000) keer hoef ik alleen nog maar mijn vinger op te steken en zijn naam te zeggen.
pi_85397810
Jemig Seilram, heftig allemaal :*

Wij zijn vandaag even naar het weeguurtje geweest op t cb, Timo was de afgelopen 2 keer afgevallen, dus nu even kijken of hij weer aankomt, en jawel, hij is nu zelfs alweer zwaarder dan voor hij begon met afvallen *O* 8860 gram nu :)
pi_85398073
Hoppa Timo!

Wij verlaten jullie vandaag :)
pi_85398290
*O* Leander alweer 2! Van harte! *O*
  Moderator dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:25:34 #245
5428 crew  miss_sly
pi_85398312
Fijn Chan!

haha freecell, ik dacht even: zo oud is Florian toch helemaal nog niet :? :D

Gefeliciteerd met je oudste :* en tot ziens in het volgende topic :W
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_85399054
Chan fijn dat Timo aangekomen is. Wat een opluchting kan ik me voorstellen!

Leander gefeliciteerd met je verjaardag *G*. Je bent alweer twee, wat gaat de tijd hard. Tot ziens in het volgende topic.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_85399107
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 16:25 schreef miss_sly het volgende:
Fijn Chan!

haha freecell, ik dacht even: zo oud is Florian toch helemaal nog niet :? :D

Gefeliciteerd met je oudste :* en tot ziens in het volgende topic :W
neeh joh niks volgend topic, over een half jaar is ze hier weer terug met de jongste :P

gefeliciteerd Leander! Tot ziens in het volgende topic :+ *O*
pi_85399214
:D
Welja, ik ben maar heel even weg :P
Dan hebben we inderdaad nog een gedeelte overlap :o
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 augustus 2010 @ 18:15:09 #249
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85402986
timo aangekomen *O*
Joep wat heb je nou gedaan mannetje .. je moet je mama niet zo laten schrikken hoor. Succes met spoelen Seilram!

Leander *O* gefeliciteerd :D Tot snel maar weer Freecell ;)

slapen is weer helemaal in hier. Uitslapen tot half negen, (terwijl hij voor zessen in zijn bed ligt), smiddags nog een slaapje .. zou hij de gemiste uren in zijn papa's vakantie willen inhalen?? 8-) Verder t ene moment strontvervelend, (duizend keer moeten waarschuwen en dan nog de computer uit weten te zetten :') ) t andere moment superlief en goed luisteren (mee lopen aan de hand naar de eendjes en de eendjes stukjes brood geven (alleen jammer dat er geen op af kwamen, die bleven in het water .. stomme beesten :{ ), maar wel helemaal zelf stukjes brood afscheuren van een boterham en dat weggooien naar de eenden O+.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:19:28 #250
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85405493
stomme FOK!wet :') ik had gewoon mijn grote mond moeten dichthouden over slapen :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')