abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85345986
ik heb ineens een notoire broodweigeraar.... at ze voorheen zo 1 of 2 boterhammen op, nu gaat er moeite 1 in..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 16 augustus 2010 @ 13:26:40 #202
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_85346202
Oh, lastig is dat vicky? En iets van cracker oid? Ik maak er zelf nooit zo'n drama van als ze niet willen eten. Hier gaat het avondeten al een paar dagen slecht, wordt vast vanzelf weer beter. En: ze gaan ook minder eten heb ik begrepen, omdat ze minder hard gaan groeien nu....
pi_85346267
ik maak er ook geen drama van hoor.. WIl ze niet eten, pech :D
En het avondeten is momenteel ook prut.. het zal wel weer een FAAAAAAAAAAAAASE zijn
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 16 augustus 2010 @ 13:29:06 #204
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_85346343
hihi..... liever dit dan een slaapprobleem :P :D
pi_85346578
Ik word niet jaloers van andermans goede slaapverhalen hoor! Fijn toch? Ik ben alleen zo blij dat mijn kind het ook kan, ik had er al niet meer op gerekend. Met een of twee keer wakker worden 's nachts heb ik weinig moeite maar voor hemzelf is het gewoon fijner als hij leert om zelf weer in slaap te vallen. We gaan thuis nu ook een campingbedje neerzetten, hij draait nogal en stoot dan z'n hoofd tegen de spijlen van het ledikant en dat doet zeer natuurlijk. Plus dat hij op de tast z'n speentje zoekt en die valt dan tussen de spijltjes door --> wakker --> huilen. Maar ik vind hem even lief als hij 's nachts wel wakker wordt, en met 's avonds bij hem zitten/liggen tot hij slaapt heb ik helemaal geen moeite.
  maandag 16 augustus 2010 @ 13:50:37 #206
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_85347331
:? Niemand zegt toch dat je jaloers bent/moet zijn Jore? Het is idd fijn als kindjes goed slapen, maar het is ook fijn dat we het hier even van ons af kunnen schrijven als het een beetje minder gaat. Vind ik dan ;)
pi_85348008
Nee, maar sommige posters reageren met 'ik durf het haast niet te zeggen' en dat soort dingen. Zeg het lekker wel, want het is toch heerlijk als je kind goed slaapt? En het van je afschrijven is inderdaad fijn, ik heb dat zelf niet zo nodig maar ik kan me best voorstellen dat anderen dat wel nodig hebben.
Wat ik trouwens wel vervelend vind is dat mensen (irl, bedoel ik nu) vaak vragen naar hoe je kind slaapt. Voor je het weet ben je in een vervelend gesprek verwikkeld met allerlei tips over doorslapen en dergelijke, terwijl ik het helemaal geen ramp vind dat hij niet doorslaapt. Overdag is het zo'n leuk jongetje dat ik nachtelijk gespook graag voor lief neem :) .
  maandag 16 augustus 2010 @ 14:08:52 #208
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_85348065
:D
  maandag 16 augustus 2010 @ 14:10:26 #209
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85348111
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 14:07 schreef Jore het volgende:
Nee, maar sommige posters reageren met 'ik durf het haast niet te zeggen' en dat soort dingen. Zeg het lekker wel, want het is toch heerlijk als je kind goed slaapt? En het van je afschrijven is inderdaad fijn, ik heb dat zelf niet zo nodig maar ik kan me best voorstellen dat anderen dat wel nodig hebben.
Wat ik trouwens wel vervelend vind is dat mensen (irl, bedoel ik nu) vaak vragen naar hoe je kind slaapt. Voor je het weet ben je in een vervelend gesprek verwikkeld met allerlei tips over doorslapen en dergelijke, terwijl ik het helemaal geen ramp vind dat hij niet doorslaapt. Overdag is het zo'n leuk jongetje dat ik nachtelijk gespook graag voor lief neem :) .
Ik vind het heel knap dat je dat kunt/zo over denkt.. ik kan daar op het moment dat dat gebeurt heel slecht tegen :@
Make love, not war ☮
pi_85348288
ik geloof dat we hier overgaan op 1 slaapje..
Vanmorgen heeft Tess wel geslapen maar nu weigert ze in alle toonaarden... Zeer prettig :X
Ze ligt nu alleen maar te keten in d'r nest..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Frontpage Koningin / Reizende reporter maandag 16 augustus 2010 @ 15:18:22 #211
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85350776
gewoon eens proberen wat ze doet als je haar smiddags na de lunch naar bed doet ?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_85351084
Dat doe ik dus ook. Ze gaat rond half 2
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 16 augustus 2010 @ 16:06:59 #213
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_85352809
Vicky, Tess gaat nu overdag 2 keer slapen? Of bedoel je dat je haar overdag helemaal niet meer wilt laten slapen?

Diaan, ik trek dat ook slecht hoor, maar kan wel des te meer genieten als het goed gaat!
pi_85353032
Mikoxx, ze deed 2 slaapjes en ik denk dat we naar 1 gaan..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 16 augustus 2010 @ 18:19:50 #215
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_85358173
2 slaapjes is best veel toch, Vicky? 1 lang slaapje werkt misschien wat beter. En brood weigeren, ehm, hier weigert het altijd brood, als dat 1 boterham betekent. :) Kind is dan ook wel een stukkie lichter dan Tess, eet sowieso niet heel veel.

Ben blij dat de zomer bijna voorbij is trouwens. We gingen de zomer in met 74-80 shirtjes en we gaan het uit met 86 wat eigenlijk al redelijk armoedig staat. Met name met haar afzakbroeken is het geen gezicht... Ga voor die paar weken dat het nog warm is (was hier de warmste zomer allertijden, met eigenlijk geen dag onder de 25 graden, regen of geen regen) geen nieuwe shirts aanschaffen. Het is echt opeens een grote dame geworden!
Verder alles goed, ze heeft last van 1 kies die doorkomt, en slaapt daarom nu wat minder, maar verder is ze lekker actief, en probeert ze vanalles uit. Kletst me de oren van het hoofd, maar het repetoire van woordjes blijft beperkt. Ze gebruikt een woord een paar dagen en dan verdwijnt het gewoon weer... :D Ach, ze zal vast zich ooit bal wel weer gherinneren, denk ik dan!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  maandag 16 augustus 2010 @ 18:45:01 #216
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_85358927
Hoi,

Ik heb helemaal niet bijgelezen :@ las alleen even snel dat Tess geen brood wil momenteel! Tess! En dat is zo lekker, al vindt Joep ook van niet hoor ;)

Joep is vandaag geopereerd :'( . Vanmorgen naar de ha met een bult op zijn hoofd, meteen door naar het zkh en daar onder narcose is zijn voorhoofd open gesneden. Het was een abces. Ze laten het open. Net bij apo spullen gehaald om het zelf te verbinden. We moeten 2 keer per dag spoelen en er zal wel een litteken te zien blijven. Hij was vandaag zo dapper! Heeft alleen amper geslapen. Op de hele dag een kwartier bij mij op de arm en even bij papa op de arm en tuurlijk dat half uur dat hij onder narcose was.
Niet mieten! Door gieten!
  maandag 16 augustus 2010 @ 18:50:19 #217
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_85359103
Bah, seilram, was dus niet een geplande operatie? Een abces kan toch verder geen kwaad? Heftige dag voor jullie, en hopen dat Joep er snel weer bovenop is, met een ieniemienie littekentje, wat de dames later kjoet gaan vinden ;).

Beterschap, en succes met spoelen en verbinden enzo...
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_85359170
Wow, hoe komt hij daar dan ineens aan? Arme Joep ;( Dat is echt zielig!
pi_85359317
Ach wat sneu zeg voor Joep.
pi_85361466
Och Joep toch... dat lijkt me ook schrikken Seilram, ik neem aan dat je naar de huisarts ging met het idee even te laten kijken en dan zit je ineens in het ziekenhuis en gaan ze t open maken...
Hopelijk heeft Joep er niet al teveel last van en valt het litteken wat overblijft erg mee :* voor jullie!
Fake it till you make it...
pi_85361851
A gos, arme Joep! Wat sneu!!

Basboussa, 2 slaapjes is redelijk veel maar ja, zolang ze ze doet heeft ze ze nodig. Als mevoruw in haar ogen gaat wrijven dan is het bedtijd :D

We waren daarstraks met een balletje aan het rollen. Ik zei een, twee en toen hoorde ik naast me eee teee O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 16 augustus 2010 @ 19:54:02 #222
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_85361893
Jee Joep... hoe kom je daar nu weer aan? hoe kom je eraf? wordt vaak gevraagd, maar ja, die vraag is al beantwoordt Sterkte hoor manneke en ook voor pappa en mamma!

Hoera! Hier vanmiddag en vanavond geen schreeuwend mannetje in bed, hij is wel wakker, ik hoor gerommel maar vind het wel goed zo! :)
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_85361937
Ach wat sneu voor Joep! :* Wat Nijna zegt, hopelijk heeft ie er niet te veel last van. Wat raar joh, dat dat er zomaar ineens zit :?

Tess, wat doe je nu? Jij at toch altijd alles? ik zal maar niet over Willow en brood beginnen he? Ik ben al blij als ze één reepje brood opeet :')
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 16 augustus 2010 @ 19:55:04 #224
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_85361938
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 19:53 schreef Vicky het volgende:
We waren daarstraks met een balletje aan het rollen. Ik zei een, twee en toen hoorde ik naast me eee teee O+
O wat lief, Maarten zegt ook één twee drie na O+
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_85362119
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 19:54 schreef innepin het volgende:
Ach wat sneu voor Joep! :* Wat Nijna zegt, hopelijk heeft ie er niet te veel last van. Wat raar joh, dat dat er zomaar ineens zit :?

Tess, wat doe je nu? Jij at toch altijd alles? ik zal maar niet over Willow en brood beginnen he? Ik ben al blij als ze één reepje brood opeet :')
Vanavond werd zelfs de groente geweigerd! :o
Eten is sowieso drama op dit moment.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')