quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 19:49 schreef Marie79 het volgende:
Freecell tot gauw in het peutertopic!
DJMO

Sterkte met je niet slapende dreumes! (of slaapt hij inmiddels?)
Die van mij hoor ik nog door de babyfoon, maar gelukkig is het huilen/schreeuwen afgelopen!
Maarten heeft een vriendje (M.) op het kdv, M. is net 2 geworden maar ze doen alles samen geloof ik. M. kwam vandaag pas binnen toen ze al aan een broodje zitten, naast Maarten was eigenlijk geen plek meer, maar er moest en zou ingeschikt worden zodat hij naast Maarten kon zitten. En toen we vanmiddag weg gingen, moest er toch echt door de 2 jongens gezwaait worden

na een kleine 20 mins sliep hij weer. even bij een vriendin van me op schoot gezeten die hier was

Leuk dat maarten een vriendje heeft!
Tinuviel: Het ene moment luistert hij prima (hier blijven, niet weglopen < naar de eendjes toe ) t andere moment niet doen jan, dat doet pijn < tegen mijn benen aanrijden met zijn loopkar < dan blijft hij het doen tot ik boos word en kwaad zeg dat het nu afgelopen is omdat hij mama pijn doet .. .. ik moet gewoon echt streng zijn. De ellende is dat wij ook maar (kom ik weer met mijn gezeik

) een klein speelopperblak hebben in huis. Hij raakt dus altijd wel dingen die niet mogen, en alleen daarom zou ik hem ook graag naar de psz zien gaan, zodat hij tenminste ook echt kan spelen zonder politieagentje mama naast zich .. daar komt nog bij dat ik zwanger ben en ik merk aan mezelf dat ik minder kan hebben, opvliegender ben dan normaal (ook omdat ik veel pijn in mijn rug heb) en ik ben 24/7 samen met Jan. Hij is dus echt de eerste die "last" van mij heeft, en dat wil ik helemaal niet, maar het gebeurt wel ..
om t niet alleen een sjago post te maken: hij kan ook ontzettend lief zijn, kusjes geven en kroelen en zijn bordje goed leegeten, en opdrachtjes uitvoeren, en samen spelen.. dan bouw ik een blokkentoren van vijf blokken, spelen we eerst een paar seconden kiekeboe en dan gooit hij de toren in mijn schoot of ik in de zijne en dat zit hij echt te schateren van het lachen

(op die momenten ben ik ook echt weer verliefd .. ipv de strenge mama te zijn

)