Misschien wel, maar het is echt niet pikkedonker in zijn kamerquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:52 schreef DJMO het volgende:
en een nachtlampje Free ? of neemt hij daar geen genoegen mee ?
jen is zolang ik me kan heugen al geen fan van donker. Als baby al niet en nu kan ze het ook vertellen dat donker niet leuk is. Ik heb altijd een lampje branden.quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:51 schreef freecell het volgende:
Klinkt goed!
Wij hadden hier net even een kort: 'nee, lamp nee uit! Lamp aan! Mama, lamp aan! Mij bed, lamp aan!'
Hmmmm. Wanneer begint 'bang in donker' ?
Nu jinx ik mezelf vast, maar goed: jeuj het werktquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:04 schreef Ca.ra het volgende:Slapen ze ineens door als je hier mag posten?
Dan hoop ik dat de komende week heel snel voorbij is!
nouja, voorheen sliep ze dus ook niet door he.. en zaten we uren aan r bedquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:41 schreef Jore het volgende:
Je hebt altijd baas boven baas, dat hoef ik niet te proberen.
Joh, dat deed hij hier al maaaaandenquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:25 schreef Kleurdoos het volgende:
hier is t slapen awesome
kind in bed leggen, weltrusten!
Stil
*slaap*
en dat dus al een week of 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren en eergisteren was zijn middagslaap dus een drama. Huilen huilen huilen. Vandaag dus gewoon gaan liggen en slapen. Volgens mij is er een verband met op druk (familie)bezoek gaan 's ochtends en dan 's middags niet kunnen slapen, gewoon erg onrustig of zo.ti amo più di ieri ma meno di domani
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |