Klerenquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:25 schreef SnuggLe het volgende:
Als 1x Lowlands ganger (als bezoeker) graag jullie tips:
Wat zeker wel en wat zeker niet mee te nemen?
Tips zijn welkom!
Slaapmatje en slaapzak zijn ook wel handig, alsmede ook tevens een petje voor als het onverhoopt zonnig mocht worden. Laarzen zijn dan weer handig als het regent.quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:31 schreef Vanzwanen het volgende:
Kleren
Zeil voor onder je tent
Condooms
Eten
Drinken
Geld
Je vriendin
Deo
Face wash
Handoek
Shampoo
Bodygel, weet ik veel wat je allemaal gebruikt onder de douche
En je tentje.
Gewoon de standaard dingetjes.
Dat is op het festivalterrein ja, maar mag deels weer wel op het campingterrein toch?quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:31 schreef Vanzwanen het volgende:
Alle dranken en voedsel, glas, flessen in plastiek, blik, scherpe voorwerpen, wapens, opnameapparatuur, film/audio/fotocamera's, drugs, vouwstoeltjes, vlaggenmasten, parasols, niet inschuifbare paraplu's met pin, drinkbussen.
Huisdieren worden niet toegelaten, geleide honden voor mensen met een visuele handicap zijn uiteraard wel toegelaten.
Crowdsurfen is verboden.
Op en rond het festivalterrein (dus ook op de camping en op de openbare weg), is het ten strengste verboden flyers of ander promotioneel materiaal te verdelen. Voor de andere festivals voorzien wij grote affichageborden verspreid over het hele festivalterrein. Die affiches dienen ons wel vooraf bezorgd te worden.
Ik neem gewoon een fles drank en een colafles met vodka-appelsap ofzo mee, die colafles is vrijdagochtend leeg en dan kan je hem makkelijk vullen met water.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:46 schreef whosvegas het volgende:
En sportdrank, elke dag als je met je brakke kop, wakker wordt, is een halve liter sportdrank wel lekker. En als ik er ben koop ik altijd zo'n mega pak water voor in de tent, dat ga je natuurlijk niet mee zitten slepen.
Als je dat nou gewoon niet zegt. Nou wordt het vast weer ongeloofelijk drukquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:10 schreef de_Paans het volgende:
Iedereen vergeet het belangrijkste dat je niet moet vergeten, je toegangskaartje.
bij mij gaat er meestal ook wel een pak pleisters doorheenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:42 schreef SvenM het volgende:
Ik heb altijd het probleem dat ik teveel meeneem en mezelf dan een breuk sjouw met al die troep.
Als ik jouw lijstje lees word ik toch weer blij, was al bang dat ik 5 tassen mee moest.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:40 schreef friekin_ het volgende:
Mee:
Foon, Camera, Bier, Golden Power, Tent, Slaapshizz, Knijpkat, Kleding, Geld.
Ik krijg mijn rugzak nooit vol
hihi. Ik pak altijd lichtquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:10 schreef TWP het volgende:
[..]
Als ik jouw lijstje lees word ik toch weer blij, was al bang dat ik 5 tassen mee moest.
Da's een goeie!quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:43 schreef nio_ofzo het volgende:
Tiende keer Lowlands voor mij, en op mijn lijstje staan zaken als:
• bevroren biertjes als koelblokken en vervolgens als koele biertjes voor later..
Je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:20 schreef friekin_ het volgende:
[..]
hihi. Ik pak altijd lichtWaarom zou ik op LL mijn tijd verspillen aan ijdeltuiten, beautykits en kleding
![]()
Oh. En zonnebril moet mee. Want ik ben waarschijnlijk een zombie met wallen door te weinig slaapquote:
Neem je dan meteen de zon mee? Weerbericht ziet er nog niet geweldig uit, of kijk ik op de verkeerde website?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oh. En zonnebril moet mee. Want ik ben waarschijnlijk een zombie met wallen door te weinig slaap
Zonnebril zonder zon was toch stoerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:34 schreef TWP het volgende:
[..]
Neem je dan meteen de zon mee? Weerbericht ziet er nog niet geweldig uit, of kijk ik op de verkeerde website?
Misschien ben ik niet zo modebewustquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zonnebril zonder zon was toch stoer?
Het zal wel bijtrekken hoor
als ik t lijstje zo zie,dan vind ik t ook veel,maar uiteindelijk past t makkelijk in de 5 tassen die we meenemen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:45 schreef friekin_ het volgende:
Doe normaalTis een festival. Geen wereldreis.
Ik vind het anders verdomd relaxed om als je helemaal kapot bent een fatsoenlijk kussen te hebben.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die kussens meenemen
gewoon wat kleding in een tas en dat als kussen gebruiken.
Ik ook! Ik neem 'm zeker ook weer mee dit jaar!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:21 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Ik vind het anders verdomd relaxed om als je helemaal kapot bent een fatsoenlijk kussen te hebben.
2 man?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:17 schreef kesselman het volgende:
na 10 jaar festivals had ik een lijstje dat perfect was. Als ik om 13 uur begin met inpakken ,ben ik om 14 uur klaar.
Ben mijn lijstje kwijt geraakt! Erg balen,heb nu een nieuw lijstje,het is misschien wat erg uitgebreid,maar zo ben ik nou eenmaal!
We zijn met 2 man en we hebben een nogal ouderwetse tent en slaap spullen,neemt veel plek in:
Tas 1,Rugzak
bellenblaas
beursje
blokkenschema
camera + extra batterij
doppen
drugs
flesjes leeg
flesjeshouder
geld
Gsm+extra batterij+oplader
heuptasje
huissleutels
lollies
oordopjes
pen en papier
petje
pinpas
poncho’s
regenjasje + broek
rugzakje voor fetsivalterrein
scheerapparaat
tentlamp + batterijen
tickets
tie-raps
wc papier
zaklamp + batterijen
zakmes
zonnebril
zweetbandje
Tas 2a(in tas 2)
antibacteriële gel
borstel
condooms
deo
douche/toilettas plastic
douchespullen
elastiek (haar)
flos
gel
make up
paracetamol
pleisters
scheermesje
shampoo
spiegel
tampons/de pil
tandenborstel
tandpasta
veiligheidsspelden
verfrissingdoekjes
zonnebrandcrème
Tas 2,Rugzak:
alles in plastic zakken
handdoeken
theedoek
kleding:
ondergoed
lange broek met zakken
t-shirt
vest / trui + capuchon
sokken
gympies
kistjes
regenlaarzen
riem
zakdoek
slippers
slaapkleding:
lange onderbroek
shirt
sokken
Tas 3,Tent:
hamer + haringen (extra)
herkenningsitem tent
onderzeil
scheerlijnen
tent
Tas 4,Slapen:
deken
kussens
luchtbed + overtrek
slaapzakken
Tas 5,Eten:
bacardi
chips
cola
kauwgom/frisk
koelelement/koeltas
mosterd
stoeltjes
wijn
worst
Tas 6,voor op de Terugweg in de auto: zo heerlijk om je smerige kleding achter in de koffer de kunnen
gooien en wat schoons aan t doen!
shirt
trainingspak
sokken
sloffen
handdoek
zakdoek
water
Niet vergeten:
cd auto
Gsm opladen
hdd programeren
scheerapparaat opladen
Als je dit lijstje naloopt dan kun je onmogelijk wat vergeten
Oh ja,wij drinken geen bier,dus dat moet je nog ff zelf toevoegen!!
Ik ben in de war...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:17 schreef kesselman het volgende:
We zijn met 2 man
heuptasje
scheerapparaat
condooms
make up
scheermesje
tampons/de pil
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:17 schreef kesselman het volgende:
na 10 jaar festivals had ik een lijstje dat perfect was. Als ik om 13 uur begin met inpakken ,ben ik om 14 uur klaar.
Ben mijn lijstje kwijt geraakt! Erg balen,heb nu een nieuw lijstje,het is misschien wat erg uitgebreid,maar zo ben ik nou eenmaal!
We zijn met 2 man en we hebben een nogal ouderwetse tent en slaap spullen,neemt veel plek in:
Tas 1,Rugzak
bellenblaas why?!
beursje
blokkenschema je hebt daar toch gewoon van die prachtig mooie boekjes???
camera + extra batterij
doppen
drugs
flesjes leeg
flesjeshouder houder?! serieus? Waarom?
geld
heuptasje
huissleutels
lollies
oordopjes
pen en papier
petje
pinpas
poncho’s
regenjasje + broek
scheerapparaat Scheren... Op Lowlands...![]()
tentlamp + batterijen
tickets
tie-raps
wc papier
zaklamp + batterijen
zakmes
zonnebril
zweetbandje
Tas 2a(in tas 2)
antibacteriële gel ?!
borstel
condooms
deo
douche/toilettas plastic
douchespullen
elastiek (haar)
flos
gel
make up
paracetamol
pleisters
scheermesje
shampoo
spiegel
tampons/de pil
tandenborstel
tandpasta
veiligheidsspelden
verfrissingdoekjes
zonnebrandcrème
Tas 2,Rugzak:
alles in plastic zakken
handdoeken
theedoek
kleding:
ondergoed
lange broek met zakken
t-shirt
vest / trui + capuchon
sokken
gympies
kistjes
regenlaarzen
riem
zakdoek
slippers
slaapkleding:
lange onderbroek
shirt
sokken
Tas 3,Tent:
hamer + haringen (extra)
herkenningsitem tent
onderzeil
scheerlijnen
tent
Tas 4,Slapen:
deken
kussens
luchtbed + overtrek
slaapzakken
Tas 5,Eten:
bacardi
chips
cola
kauwgom/frisk
koelelement/koeltas
mosterd
stoeltjes
wijn
worst
Tas 6,voor op de Terugweg in de auto: zo heerlijk om je smerige kleding achter in de koffer de kunnen
shirt
trainingspak
sokken
sloffen
handdoek
zakdoek
water
Niet vergeten:
cd auto
Gsm opladen
hdd programeren
scheerapparaat opladen
WTF, Lowlands is toch nog steeds maar een paar dagen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:17 schreef kesselman het volgende:
Tas 1,Rugzak
bellenblaas
beursje
blokkenschema
camera + extra batterij
doppen
drugs
flesjes leeg
flesjeshouder
geld
heuptasje
huissleutels
lollies
oordopjes
pen en papier
petje
pinpas
poncho’s
regenjasje + broek
scheerapparaat
tentlamp + batterijen
tickets
tie-raps
wc papier
zaklamp + batterijen
zakmes
zonnebril
zweetbandje
Tas 2a(in tas 2)
antibacteriële gel
borstel
condooms
deo
douche/toilettas plastic
douchespullen
elastiek (haar)
flos
gel
make up
paracetamol
pleisters
scheermesje
shampoo
spiegel
tampons/de pil
tandenborstel
tandpasta
veiligheidsspelden
verfrissingdoekjes
zonnebrandcrème
Tas 2,Rugzak:
alles in plastic zakken
handdoeken
theedoek
kleding:
ondergoed
lange broek met zakken
t-shirt
vest / trui + capuchon
sokken
gympies
kistjes
regenlaarzen
riem
zakdoek
slippers
slaapkleding:
lange onderbroek
shirt
sokken
Tas 3,Tent:
hamer + haringen (extra)
herkenningsitem tent
onderzeil
scheerlijnen
tent
Tas 4,Slapen:
deken
kussens
luchtbed + overtrek
slaapzakken
Tas 5,Eten:
bacardi
chips
cola
kauwgom/frisk
koelelement/koeltas
mosterd
stoeltjes
wijn
worst
shirt
trainingspak
sokken
sloffen
handdoek
zakdoek
water
Niet vergeten:
cd auto
Gsm opladen
hdd programeren
scheerapparaat opladen
En je bewaart die emmer nog wel in je tent!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:51 schreef smoeske het volgende:
tsja , ik moet zeggen dat ik altijd een enigsinds wat dubieus gevoel heb bij die apparaten, het is ook wel fijn om gewoon niet de tent uit te hoeven en gewoon op mijn emmertje te zitten , deksel er weer op en weer in mijn slaapzak kruipen.
Ah, ok... Maar dan nog, met je slaperige kop zo'n emmer omgooien in je tent... Niet relaxed!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:11 schreef smoeske het volgende:
Dan heb je mijn tent nog niet gezien :
http://www.kijkshop.nl/pr(...)pedition-tunneltent/
Joh, als je de boel op donderdag snoeit heb je echt niet op zondag al weer bossen hangen hoor...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:35 schreef frame-saw het volgende:
Scheermesje als vrouwzijnde is toch wel wat frisser. Vieze bossen haar onder je oksels, bah.
Verder dit ongeveer:
Tent
Matje
Slaapzak
Toegangskaart
Portemonnee met geld+pinpas+ovkaart+ID
Kleding, waaronder heel veel sokken.
Make-up (alleen mascara en lippenbalsem)
Van die schoonmaakdoekjes voor hoofd+lichaam
Scheermesje
Wegwerpcamera's
1 handdoek
Klein flesje douchegel voor als ik wel ga douchen
Aansteker
Wat drinken+krentenbollen en van die kleine cupjes met jam
Telefoon+oplader
Borstel
Deodorant
Dat was het wel denk ik. En ik ben een meisje dus al die make-up enzo hoeft als man niet, hoop ik.
Als jij ze gewoon op donderdag maait, dan stoort de gemiddelde bezoeker zich echt niet aan wat stoppeltjes op zondag. Scheermesjes kun je dus wel wegstrepenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:35 schreef frame-saw het volgende:
Scheermesje als vrouwzijnde is toch wel wat frisser. Vieze bossen haar onder je oksels, bah.
Stoppeltjes? Het zal wel aan mijn haargroei liggen maar ik heb dan geen stoppeltjes meer hoor.. + je zweet minder als je geen haartjes heb. En voor de benen is het ook fijn, al kan dat wel 4 dagen zonder :pquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:58 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Als jij ze gewoon op donderdag maait, dan stoort de gemiddelde bezoeker zich echt niet aan wat stoppeltjes op zondag. Scheermesjes kun je dus wel wegstrepen
Zal ik dan speciaal voor jou mijn lijstje hier neerzetten?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:41 schreef Byte_Me het volgende:
bah wat nemen jullie weinig drugs mee
ik had toch minstens wat vaker wiet op het lijstje verwacht
Ik ga niet op een openbaar forum mijn pharmacielijst neerplempen. Waar zie je me voor aan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:41 schreef Byte_Me het volgende:
bah wat nemen jullie weinig drugs mee
ik had toch minstens wat vaker wiet op het lijstje verwacht
Als je wil overkomen als iemand die aan de drugs zit vooral doenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zonnebril zonder zon was toch stoer?
Het zal wel bijtrekken hoor
Mwa. Dat boeit me niet zo.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:02 schreef Perquisite het volgende:
[..]
Als je wil overkomen als iemand die aan de drugs zit vooral doen
Zijn we nog wat vergeten?quote:LL 10
Voor reis t/m camping:
ticket
water
geld
telefoon
Onderkomen:
tent
matje
slaza
kussen ?
gore-tex hoes
klapstoeltje
hangslot
party-tent
HPG:
toilettas (tandenborstel, tandpasta, scheergerei, shampoo, kam)
deo
toilletpapier
vuilniszakken
maximaal diclofenac
oordoppen
Kleding:
4 x ondergoed
4 x t-shirt
2 x vest/trui
2 x lange broek
2 x korte broek
4 x sokken
2 x dikke sokken
1 x kisten
3 x handdoek
Voeding:
1 x kooktoestelletje in foudraal
2 x gasbusje
2 x mestins
1 x bestek (vork, mes, lepel, opener, mulitool in foudraal)
5 x zakje noodles
2 x voedingblik
1 x brood
broodbeleg
2 x siroop
jerrycan (water)
Overig
lader
zonnebril + doossie
hoedje
goed humeur
snoepjes o.i.d.
Op de man:
horloge
telefoon
porte-monnee
wegwerp-camaraatje
.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 03:47 schreef vannilesoep het volgende:
Naar aanleiding van dit topic maar even een voorlopig lijstje gemaakt... heb even snel geprobeerd ALLES (dus ook de kleine dingetjes) erop te zetten, dus schrik niet :p
[..]
Zijn we nog wat vergeten?
Want dat is heel gek op LL, iemand die drugs gebruikt...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:02 schreef Perquisite het volgende:
[..]
Als je wil overkomen als iemand die aan de drugs zit vooral doen
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:45 schreef smoeske het volgende:
Ja ... das net zoiets als dat je in je normale kleren tussen de carnavals vierders staat ofzo...
Mwah, valt mee, ongeveer hetzelfde wat ik heb.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 03:47 schreef vannilesoep het volgende:
Naar aanleiding van dit topic maar even een voorlopig lijstje gemaakt... heb even snel geprobeerd ALLES (dus ook de kleine dingetjes) erop te zetten, dus schrik niet :p
[..]
Zijn we nog wat vergeten?
Heldquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:02 schreef nio_ofzo het volgende:
[..]
Mwah, valt mee, ongeveer hetzelfde wat ik heb.
Wil je gewicht besparen dan zou je kunnen overwegen de kookspullen thuis te laten, al vind ik de noodles wel een briljant idee..
Verder zou je iets minder kleren mee kunnen nemen. Als het fris is doe ik meestal een t-shirt over een longsleeve, en evt de volgende dag andersom. Verder koop ik daar vaak nog een shirt o.i.d. Ondergoed kan binnenstebuiten gedragen worden. Sokken zijn belangrijk dus niets aan veranderen. En voor de benen kies ik afritsbroeken, ideaal voor zo'n festival; afritsbaar indien warm, vrij lichtgewicht en het droogt veel sneller dan spijkerbroeken.
Verder kan je kijken of die super compacte samengeperste reishanddoeken (o.a. bij de Xenos) niet voldoende zijn om je grotere, zwaardere handdoeken te vervangen.
En stop shampoo en douchegel in kleine flesjes; je hebt er hooguit een paar dopjes van nodig..
Da's nog wel een goede!!!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:02 schreef nio_ofzo het volgende:
[..]
Verder kan je kijken of die super compacte samengeperste reishanddoeken (o.a. bij de Xenos) niet voldoende zijn om je grotere, zwaardere handdoeken te vervangen.
Die dingen zijn toch formaat washandje? Ik heb me nog eens kapot gelachen toen een vriend van me zeiknat en heel beteuterd terugkwam uit het badhuis met een miniscuul lapje stof in zijn handen. Overigens moet je die dingen ook nog eerst natmaken voor je ze kan gebruiken, dus ik zie het nut er niet van in.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:08 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Da's nog wel een goede!
Oh, kijk dat wist ik dan weer niet. Waar het forum wel niet goed voor is!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:14 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Die dingen zijn toch formaat washandje? Ik heb me nog eens kapot gelachen toen een vriend van me zeiknat en heel beteuterd terugkwam uit het badhuis met een miniscuul lapje stof in zijn handen. Overigens moet je die dingen ook nog eerst natmaken voor je ze kan gebruiken, dus ik zie het nut er niet van in.
Nouja, misschien bedoelt nio_ofzo wel andere reishanddoekjes die wel bruikbaar zijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:15 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[..]
Oh, kijk dat wist ik dan weer niet. Waar het forum wel niet goed voor is!
Ik vermoed dat je m'n post niet gelezen hebt,quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:39 schreef smoeske het volgende:
[..]
ehhh ja .... wat dacht je van een vrachtwagen ?
Kijk daar hebben we wat aan. M'n kookspulletjes zijn héél licht. Ik denk nog geen halve kilo. Kleren even zien misschien, maar ik neem wel genoeg schoon ondergoed/sokken meequote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:02 schreef nio_ofzo het volgende:
[..]
Mwah, valt mee, ongeveer hetzelfde wat ik heb.
Wil je gewicht besparen dan zou je kunnen overwegen de kookspullen thuis te laten, al vind ik de noodles wel een briljant idee..
Verder zou je iets minder kleren mee kunnen nemen. Als het fris is doe ik meestal een t-shirt over een longsleeve, en evt de volgende dag andersom. Verder koop ik daar vaak nog een shirt o.i.d. Ondergoed kan binnenstebuiten gedragen worden. Sokken zijn belangrijk dus niets aan veranderen. En voor de benen kies ik afritsbroeken, ideaal voor zo'n festival; afritsbaar indien warm, vrij lichtgewicht en het droogt veel sneller dan spijkerbroeken.
En stop shampoo en douchegel in kleine flesjes; je hebt er hooguit een paar dopjes van nodig..
Waarom de partytent thuislaten?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:48 schreef kesselman het volgende:
partytent zou ik thuislaten!
Wel een zeil voor onder je tent meenemen!!
Als je een goede tent hebt, heeft die sowieso van zichzelf al wel een goed grondzeil, dus lijkt me inderdaad vrij overbodig.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:15 schreef frame-saw het volgende:
Ik snap het nut van zeil onder je tent niet want het water blijft dan onder je tent ipv dat het wegloopt als het droog is. Verder ben ik een kampeern00b dus correct me if I'm wrong.
Dan hou je hem een beetje schoon, is tijdens het inpakken makkelijker.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:15 schreef frame-saw het volgende:
Ik snap het nut van zeil onder je tent niet want het water blijft dan onder je tent ipv dat het wegloopt als het droog is. Verder ben ik een kampeern00b dus correct me if I'm wrong.
Dan heb je het zeil niet goed neergelegdquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:28 schreef de_Paans het volgende:
Eén keer tijdens lowlands een zeil onder de tent gebruikt, hadden we na een flinke regenbui een plas water in de tent staan. Water stond op het zeil, onderkant tent niet helemaal waterdicht en daarom water in de tent.
Die 2 gaan niet samenquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:31 schreef Vanzwanen het volgende:
[..]
Kleren
Zeil voor onder je tent
Condooms
Eten
Drinken
Geld
Je vriendin
Deo
Face wash
Handoek
Shampoo
Bodygel, weet ik veel wat je allemaal gebruikt onder de douche
En je tentje.
Mobiel
harsen/epileren ftwquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:30 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Stoppeltjes? Het zal wel aan mijn haargroei liggen maar ik heb dan geen stoppeltjes meer hoor.. + je zweet minder als je geen haartjes heb. En voor de benen is het ook fijn, al kan dat wel 4 dagen zonder :p
Ja maar.. onder de oksels? AUWIEquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:00 schreef zonisdegod het volgende:
[..]
harsen/epileren ftw![]()
3 weken niks
Rockbitch danquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:08 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ja maar.. onder de oksels? AUWIEBenen doe ik wel harsen vaak, als ik zin heb op m'n haren te laten staan.
En noem me geen rockvrouwOf rockchick, dan sla ik je.
Iedereen kan haten op deze lijst, maar ik zie er weinig tussen staan wat niet van pas kan komen. Hoogstens het scheerapparaat en al het slaapgerei (overtrek?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:17 schreef kesselman het volgende:
Tas 1,Rugzak
bellenblaas
beursje
blokkenschema
camera + extra batterij
doppen
drugs
flesjes leeg
flesjeshouder
geld
heuptasje
huissleutels
lollies
oordopjes
pen en papier
petje
pinpas
poncho’s
regenjasje + broek
scheerapparaat
tentlamp + batterijen
tickets
tie-raps
wc papier
zaklamp + batterijen
zakmes
zonnebril
zweetbandje
Tas 2a(in tas 2)
antibacteriële gel
borstel
condooms
deo
douche/toilettas plastic
douchespullen
elastiek (haar)
flos
gel
make up
paracetamol
pleisters
scheermesje
shampoo
spiegel
tampons/de pil
tandenborstel
tandpasta
veiligheidsspelden
verfrissingdoekjes
zonnebrandcrème
Tas 2,Rugzak:
alles in plastic zakken
handdoeken
theedoek
kleding:
ondergoed
lange broek met zakken
t-shirt
vest / trui + capuchon
sokken
gympies
kistjes
regenlaarzen
riem
zakdoek
slippers
slaapkleding:
lange onderbroek
shirt
sokken
Tas 3,Tent:
hamer + haringen (extra)
herkenningsitem tent
onderzeil
scheerlijnen
tent
Tas 4,Slapen:
deken
kussens
luchtbed + overtrek
slaapzakken
Tas 5,Eten:
bacardi
chips
cola
kauwgom/frisk
koelelement/koeltas
mosterd
stoeltjes
wijn
worst
shirt
trainingspak
sokken
sloffen
handdoek
zakdoek
water
Niet vergeten:
cd auto
Gsm opladen
hdd programeren
scheerapparaat opladen
harsen en epileren doe je voor het festival begint hequote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:07 schreef Nouct het volgende:
Echte rockvrouwen harsen tijdens festivals niet!!!
ja, ik heb tactiek; eerst harsen onder je oksels, en dan bijhouden met epileerapparaatquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:08 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ja maar.. onder de oksels? AUWIE![]()
Oh my godth, wat een zooi neem je mee, zeg!quote:Tas 1,Rugzak
bellenblaas
beursje
blokkenschema
camera + extra batterij
doppen
drugs
flesjes leeg
flesjeshouder
geld
heuptasje
huissleutels
lollies
oordopjes
pen en papier
petje
pinpas
poncho’s
regenjasje + broek
scheerapparaat
tentlamp + batterijen
tickets
tie-raps
wc papier
zaklamp + batterijen
zakmes
zonnebril
zweetbandje
Tas 2a(in tas 2)
antibacteriële gel
borstel
condooms
deo
douche/toilettas plastic
douchespullen
elastiek (haar)
flos
gel
make up
paracetamol
pleisters
scheermesje
shampoo
spiegel
tampons/de pil
tandenborstel
tandpasta
veiligheidsspelden
verfrissingdoekjes
zonnebrandcrème
Tas 2,Rugzak:
alles in plastic zakken
handdoeken
theedoek
kleding:
ondergoed
lange broek met zakken
t-shirt
vest / trui + capuchon
sokken
gympies
kistjes
regenlaarzen
riem
zakdoek
slippers
slaapkleding:
lange onderbroek
shirt
sokken
Tas 3,Tent:
hamer + haringen (extra)
herkenningsitem tent
onderzeil
scheerlijnen
tent
Tas 4,Slapen:
deken
kussens
luchtbed + overtrek
slaapzakken
Tas 5,Eten:
bacardi
chips
cola
kauwgom/frisk
koelelement/koeltas
mosterd
stoeltjes
wijn
worst
shirt
trainingspak
sokken
sloffen
handdoek
zakdoek
water
Rock, brrr.quote:
Wat ben je dan een braaf meisje-meisje? Die haar beautycase meeneemt?quote:En noem me geen rockvrouwOf rockchick, dan sla ik je.
Nee sorry, Anouk is een rockchick.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:24 schreef Nouct het volgende:
[..]
Wat ben je dan een braaf meisje-meisje? Die haar beautycase meeneemt?
Zie het als een compliment..
Alsof er drie soorten vrouwen zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:39 schreef Nouct het volgende:
Ach meisje toch, zolang je maar een onderdak en eten hebt.. zie je dan als een 'hippie' uit?
Of kan ik jou typeren als een gewoon normaal doorsnee meisje
ja ik doe het zelfquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:24 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Rock, brrr.
@zonisdegod, ik blijf het knap vinden. Maar doe je het zelf of laat je het doen? Zelf doen lijkt me lastig
Tas 1,Rugzakquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:17 schreef kesselman het volgende:
Ja ik doe wel m'n benen harsen maar mijn oksels.. lijkt me zo lastig met 1 arm/hand. Maar idd, laten we over haren ophouden want ik denk dat de meesten hier er nu achterkomen dat vrouwen niet van nature haarvrij zijnquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 18:45 schreef zonisdegod het volgende:
[..]
ja ik doe het zelf
ja is wel soms lastig, kleverig gedoe
enfin, laten we de jongens niet misselijk maken met zulke gesprekken die eerder in een a-rock-chick *stinky eye geeft aan Nouct* forum hoort![]()
Dan maak ik er wel eentje van een stok + vuilniszakquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 12:29 schreef N-E-R-D het volgende:
Die mogen het festival terrein toch niet op?
hipstersquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:44 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Alsof er drie soorten vrouwen zijn.
Ik ben geen meisje-meisje, ik ben geen alto, ik ben geen gothic, ik ben geen zwerver/hippie. Ik was mijn haar, scheer mijn benen, etc. maar zie er niet op en top-verzorgd uit. En ik draag graag bandshirts/wijde shirts icm rokjes/strakke broeken. Een beetje doorsnee en een beetje hipster.
oid
Een beetje 80's dus , a la Bowie tijd !quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:44 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Alsof er drie soorten vrouwen zijn.
Ik ben geen meisje-meisje, ik ben geen alto, ik ben geen gothic, ik ben geen zwerver/hippie. Ik was mijn haar, scheer mijn benen, etc. maar zie er niet op en top-verzorgd uit. En ik draag graag bandshirts/wijde shirts icm rokjes/strakke broeken. Een beetje doorsnee en een beetje hipster.
oid
Of je pak Bar le duc met je luieremmer.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:19 schreef stbabylon het volgende:
Plastip: maak zsm zo'n pak Bar-le-duc leeg, zeker als mannetje prima te doen 's ochtends, scheelt je een hele wandeling.
Pro-tip: niet het Bar-le-duc pak met water omwisselen met het pak met ochtendurine
Sow, da klinkt gezelli! Ook Camping 3 toch?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:29 schreef smoeske het volgende:
lach gas capsules,de slagroom spuit en ballonnen
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Sow, da klinkt gezelli! Ook Camping 3 toch?
ik heb het idee dat iedereen in nederland met een LL kaartje op camping 3 komt staan ,gezellige boel toch!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb wel eens het idee dat heel Camping 3 vol staat met Fokkers, alleen weten ze het niet van elkaar..
Ik heb gehoord over vroeg inpakken (als vaag concept, zelf pak ik altijd max een uur voor vertrek in, of het nou een weekend Ameland is, of drie weken Amerika, maar goed), maar nu al?? Kolere he...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:28 schreef Haantjedevoorste het volgende:
Nou, heb net mijn tas ingepakt:
- 1 spijkerbroek
- 2 3/4 broeken
- 2 t-shirts
- 3 longsleeves
- 1 vest
- 7 paar sokken (extra sokken voor de natte voetjes)
- 4 boxershortjes
- pakje Zwitsal washandjes
- Toilettas (douchegel mini's, shampoo mini;s, deo mini's, wat make-up, ibuprofen, oordopjes, norit, rennie, tandpasta, tandenborstels, gezichtdoekjes, wattenstaafjes. Alles voor mij en wederhelft)
- fleecedeken
- tentzeil
- 2 handdoeken
- slaapzak er boven op gebonden
- 2 zaklampjes
- poncho's
Nou, dan ben je er wel!
Ik doe donderdag een t-shirt, spijkerbroek en trui aan, dan heb ik wel genoeg!
Ik heb liever dat de niet-Fokkers op 3 komen, want op Fok komen alleen de niet-coole nerdsquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:03 schreef smoeske het volgende:
[..]
ik heb het idee dat iedereen in nederland met een LL kaartje op camping 3 komt staan ,gezellige boel toch!
Daar zitten idd ook van die rete-irritante figuren. De hele tijd dat pssst, en dan zitten er weer een groepje lui duf voor zich uit te staren, het erg gezellig te hebben /sarcasm.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Sow, da klinkt gezelli! Ook Camping 3 toch?
Ik ook. Ik pak laat in vanwege het weer. Moet er wel een bietje op berekend zijnquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb gehoord over vroeg inpakken (als vaag concept, zelf pak ik altijd max een uur voor vertrek in, of het nou een weekend Ameland is, of drie weken Amerika, maar goed), maar nu al?? Kolere he...
Bijna het zelfdequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:53 schreef julian6 het volgende:
Tent
Luchtbed + Slaapzak
Stoel
2 lange broeken
1 korte broek
4 T-shirts
Boxers
Sokken
Sanitair stuff
extra paar schoenen
heb de mijne gisteren ingepakt wat nu al in te pakken vielquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:27 schreef Nouct het volgende:
wtf wie pakt zijn tas 4 dagen vantevoren in!!!
you make no sense. je hebt toch geld nodig om te overleven n00bquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:09 schreef zonisdegod het volgende:
geld equals pinpas so basically you are saying 'money' twice
dunno 'bout you but i don't find that one twice as important as the feeling at the festival
Ja, en je kunt maar 1x overleven, dus of money, of een pinpas. Daabzequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:13 schreef vault_tec het volgende:
[..]
you make no sense. je hebt toch geld nodig om te overleven n00b
ik neem 200 euro contant + mijn pinpas mee om bij te pinnen indien nodigquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:09 schreef zonisdegod het volgende:
dunno 'bout you but i don't find that money is twice as important as the feeling at the festival
200 euro contant, best veel. Daar kun je toch je muntjes gewoon pinnen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:15 schreef julian6 het volgende:
[..]
ik neem 200 euro contant + mijn pinpas mee om bij te pinnen indien nodigequals my ass
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:09 schreef zonisdegod het volgende:
dunno 'bout you but i don't find that money is twice as important as the feeling at the festival
Geef mijn gedachte terugquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Waarom in vredesnaam contant geld meenemen als je overal met muntjes betaalt en de muntjes met pin kunt betalen?
Omdat je sommige dingen niet met muntjes kan betalen, en je niet in de rij wilt staan bij de pin.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Waarom in vredesnaam contant geld meenemen als je overal met muntjes betaalt en de muntjes met pin kunt betalen?
Wat kun je niet met muntjes betalen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:42 schreef pietpiraat88 het volgende:
[..]
Omdat je sommige dingen niet met muntjes kan betalen, en je niet in de rij wilt staan bij de pin.
En als je cash en pin bij je hebt kan je de de automaten kiezen met kortere rijen.
Het is eerder de vraag waarom je niet beide meeneemt.
Ik heb zo`n klapstoeltje gekocht ideaal, zit ook nog heerlijk, 10tje bij de xenos.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:56 schreef kikoooooo het volgende:
Nemen jullie iets van een stoel ofzo mee?
Zo'n invouwbaar regiseursstoeltjedingetje, erg relaxed om eventjes op een stoeltje te zitten zo dan&nu!quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:15 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Ik heb zo`n klapstoeltje gekocht ideaal, zit ook nog heerlijk, 10tje bij de xenos.
Merchandise.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat kun je niet met muntjes betalen?
Nooit gedaan, maar misschien dat ik er nu ook maar een ga scoren. Is toch wel relaxed om zo af en toe normaal te kunnen zitten ja.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:15 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Ik heb zo`n klapstoeltje gekocht ideaal, zit ook nog heerlijk, 10tje bij de xenos.
Merchandise kun je prima met munten betalen.quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:00 schreef very het volgende:
-Schepje (om een gootje rond mijn tent te maken)
Want je vindt het leuk als mensen daar 's nachts in stappen en daardoor over je tent vallen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:00 schreef very het volgende:
-Schepje (om een gootje rond mijn tent te maken)
Je kunt, als je op tijd aankomt, ook op Lowlands een stoeltje kopen. Al vermoed ik dat je die te duur zult vinden, daar wordt namelijk zeer aardig aan verdiend. Maar je hoeft er niet mee te sjouwen. Ze zijn doorgaans wel op donderdag al op.quote:Op maandag 16 augustus 2010 02:08 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Nooit gedaan, maar misschien dat ik er nu ook maar een ga scoren. Is toch wel relaxed om zo af en toe normaal te kunnen zitten ja.
Mits niet te duur en niet te zwaar natuurlijk, want ik heb geen zin om veel te sjouwen.
Inderdaad, totaal zinloze bedoeling. Gootjesgravers, achterlijk volk.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Want je vindt het leuk als mensen daar 's nachts in stappen en daardoor over je tent vallen?
Het is bedoeld als een soort safety barrier tegen eventueel regenwater....DUH!quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:27 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Inderdaad, totaal zinloze bedoeling. Gootjesgravers, achterlijk volk.
Wat doen die mensen 's nachts binnen een straal van hooguit 30cm binnen mijn tent?quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Want je vindt het leuk als mensen daar 's nachts in stappen en daardoor over je tent vallen?
Hun eigen tent zoeken, dronken, in het donker.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:41 schreef very het volgende:
[..]
Wat doen die mensen 's nachts binnen een straal van hooguit 30cm binnen mijn tent?
Naar hun tent toe lopen misschien.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:41 schreef very het volgende:
[..]
Wat doen die mensen 's nachts binnen een straal van hooguit 30cm binnen mijn tent?
Wat verwacht je? Een zondvloed? regenwater zakt weg in de bodem, en zo niet, dan helpt zo'n stom gootje echt niks. Een gootje heeft echt geen functie.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:37 schreef very het volgende:
[..]
Het is bedoeld als een soort safety barrier tegen eventueel regenwater....DUH!
Vooral op LL niet. Plat en met genoeg afwateringsmogelijkheden.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:47 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Wat verwacht je? Een zondvloed? regenwater zakt weg in de bodem, en zo niet, dan helpt zo'n stom gootje echt niks. Een gootje heeft echt geen functie.
Je kunt er dingen mee aan elkaar tapen. Meer redenen heb je toch niet nodig?quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:51 schreef Spirit82 het volgende:
WAAROM neemt iedereen duct tape mee?? Ben nu wel supernieuwsgierig eigenlijkHeb het zelf al op mn lijst staan omdat iedereen het meeneemt (verder helemaal geen meeloper ofzo) maar nu ben ik benieuwd naar alle toepassingsmogelijkheden!
Jouw opvatting hierover heeft geen functie.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:47 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Wat verwacht je? Een zondvloed? regenwater zakt weg in de bodem, en zo niet, dan helpt zo'n stom gootje echt niks. Een gootje heeft echt geen functie.
Ook mensen? Dat lijkt me dan wel weer een leuke uitdaging opleveren. Ik gok zo dat ik de hele rol ga gebruiken voor ´iets´, puur omdat het kan en ik het waarschijnlijk toch nergens voor nodig ga hebben omdat het hele principe aan mij voorbij gaatquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je kunt er dingen mee aan elkaar tapen. Meer redenen heb je toch niet nodig?
quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:53 schreef very het volgende:
[..]
Jouw opvatting hierover heeft geen functie.
Ook mensen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ook mensen? Dat lijkt me dan wel weer een leuke uitdaging opleveren. Ik gok zo dat ik de hele rol ga gebruiken voor ´iets´, puur omdat het kan en ik het waarschijnlijk toch nergens voor nodig ga hebben omdat het hele principe aan mij voorbij gaat
Is goed Ferry, ga maar lekker graven. Ik ga je uitlachen, met een biertje in m'n hand.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:53 schreef very het volgende:
[..]
Jouw opvatting hierover heeft geen functie.
Goed zo! Grote jongen!quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:59 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Is goed Ferry, ga maar lekker graven. Ik ga je uitlachen, met een biertje in m'n hand.
Mooie plek wel om je blaas te ledigen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:59 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Is goed Ferry, ga maar lekker graven. Ik ga je uitlachen, met een biertje in m'n hand.
Dan hoop ik voor je dat ik niet "thuis" ben, want anders heb ik opeens een nog veel mooiere plek om mijn blaas te ledigenquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:02 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Mooie plek wel om je blaas te ledigen.
Goed zo! Grote jongen!quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:07 schreef WalterSobchak het volgende:
Waar ga je die aarde eigenlijk laten? Kan ik 's nacht je gootje weer dichtgooien
Goed zo! Grote jongen!quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:03 schreef very het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat ik niet "thuis" ben, want anders heb ik opeens een nog veel mooiere plek om mijn blaas te ledigen
Ontharen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:51 schreef Spirit82 het volgende:
WAAROM neemt iedereen duct tape mee?? Ben nu wel supernieuwsgierig eigenlijkHeb het zelf al op mn lijst staan omdat iedereen het meeneemt (verder helemaal geen meeloper ofzo) maar nu ben ik benieuwd naar alle toepassingsmogelijkheden!
Hier ben ik te visueel voor ingesteldquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:11 schreef LostFormat het volgende:
Heel het weekend z'n burcht en z'n slotgracht aan het verdedigen.
en hier ben ik te visueel voor ingesteldquote:
Hahaquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
en hier ben ik te visueel voor ingesteld
Haha, ja ik besefte me dat het enigszins dubbelzinnig isquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
en hier ben ik te visueel voor ingesteld
Er is überhaupt weinig kans dat er 30 centimeter rond de tent niet al een andere tent staat. Het staat er behoorlijk vol hoor.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:25 schreef very het volgende:
Maar serieus mensen, ik weet niet of het echt nodig is daar, maar ik heb op aanraden van een die-hard campeerder dit op mijn lijstje gezet.
Zelf weinig ervaring met tenten, camperen, zijl etc etc...maar het klonk mij logisch in de oren.
Blijkbaar niet dus...
Dat sowieso. Ook omdat al het eventuele regenwater van de paden het veld op stroomt, de paden liggen net even hoger. Vaak is het deel net langs het pad ook nog lager dan verder op het veld. Dus daar sta je niet ideaal als het veel regent.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zou iig niet te dicht langs de paden gaan staan, want volgens mij wordt het niet echt gedoogd door de security, dat graven.
Anders was er vast duct tape gebruikt om jouw schepje ergens te bevestigenquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:32 schreef very het volgende:
Ik snap alleen niet dat mensen opeens zo bang zijn om te struikelen...wat Smoeske al zei: alsof al die scheerlijnen geen obstakels zijn.
Maar ik vertrouw op jullie expertise, en zal mijn schepje thuis laten
Uhuquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Anders was er vast duct tape gebruikt om jouw schepje ergens te bevestigen
quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:32 schreef very het volgende:
Ik snap alleen niet dat mensen opeens zo bang zijn om te struikelen...wat Smoeske al zei: alsof al die scheerlijnen geen obstakels zijn.
Maar ik vertrouw op jullie expertise, en zal mijn schepje thuis laten
haha...als je beloofd het bij dat ene (digitale) kusje te latenquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:36 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Zullen we weer vriendjes worden?
deal. en ja, dacht het wel.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:41 schreef very het volgende:
[..]
haha...als je beloofd het bij dat ene (digitale) kusje te laten
*edit:
dat is toch een kusje-smiley?![]()
quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:11 schreef LostFormat het volgende:
Heel het weekend z'n burcht en z'n slotgracht aan het verdedigen.
So true! Ms. stbabylon rijdt eend, en die heeft er idd twee rollen inliggenquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ook mensen.
Maar bijvoorbeeld ook 2 delen van je tent die los zitten, maar eigenlijk aan elkaar vast horen. Het is ook redelijk waterproof, dus een lek dichttapen zou ook nog wel eens kunnen. En ik ben wel eens met een vriend meegereden in een eend. Dan heb je sowieso tape nodig om onderweg de auto te kunnen repareren.
Eigenlijk zou er dan ook een tap met bar in moetenquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:01 schreef JvS het volgende:
Very, goed dat je geen kuiltje gaat graven. Ervaring met camperen en camperen op lowlands hebben niets met elkaar te maken. Op LL staan de tenten zo dicht bij elkaar, dat je er no way een kuil omheen kunt graven. En als we dan toch tips aan het geven zijn. Ga ook niet op donderag 5tenten in een kring zetten met ruimte ertussen waar een tent past. Want dan wordt je vrijdag wakker met een nieuwe buurman tussen jullie tenten in.
Dat fort als tent is trouwens wel weer heel stijlvol! Daar moet natuurlijk ook een gracht omheen. Onmisbaar lijkt mij overigens ook de 'inflatable pub' !
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:26 schreef savale het volgende:
ff serieus mensen, want ik hecht erg aan mijn nachtrust: Ik heb een tent en een slaapzak. Moet ik dan nog een soort matrasje hebben of ligt dat al prima denken jullie?
Nou, in slaap vallen is meestal geen probleem, wat voor ondergrond je ook hebt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:26 schreef savale het volgende:
ff serieus mensen, want ik hecht erg aan mijn nachtrust: Ik heb een tent en een slaapzak. Moet ik dan nog een soort matrasje hebben of ligt dat al prima denken jullie?
Daar hebben ik deze voor gekregen van mijn vriendin!quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:01 schreef JvS het volgende:
Ga ook niet op donderag 5tenten in een kring zetten met ruimte ertussen waar een tent past. Want dan wordt je vrijdag wakker met een nieuwe buurman tussen jullie tenten in.
hehe ja was te druk bezig met t blokkenschema, maaruh waar haal je zo n matje zo snel nog?quote:
kun jezelf niet nadenken??quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:57 schreef savale het volgende:
[..]
hehe ja was te druk bezig met t blokkenschema, maaruh waar haal je zo n matje zo snel nog?
Jawel maar wil graag aandacht!quote:
XENOS heeft een kleine kampeerafdeling met matjes een slaapzakken etc. Cheap en relatief comfortabel. Beter dan de grond in elk geval.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:24 schreef savale het volgende:
[..]
Jawel maar wil graag aandacht!Zie ze bij Perry voor 40 euro, nog duurder dan mn tent hehe. Moet nog wat geld voor bier overhouden.
Top: staat er één in de digitale folder op de site voor 15 euro, prima dusquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:38 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
XENOS heeft een kleine kampeerafdeling met matjes een slaapzakken etc. Cheap en relatief comfortabel. Beter dan de grond in elk geval.
Condooms?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:08 schreef Haunter het volgende:
Zojuist bier, brood, mueslirepen, flesje, opblaaswalvis, Bob de Bouwer-oorwamers, poncho's, dekzijl, duct-tape en een zaklamp gekochtNu nog kleren, tent, slaapzak, luchtbed en condooms mee, en dan ben ik er klaar voor.
Nopequote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Condooms?
Ben ik de enige die het gewoon niet op LL wil doen?
Ik heb net zelfs de condooms demonstratief uit m'n toilettas gegooidquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaar.
Bij mij is het ook het laatste waar mijn hoofd naar staat.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:24 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Daar hebben ik deze voor gekregen van mijn vriendin!
[ afbeelding ]
Ik heb gewoon een tent + garage.![]()
'Wie haalt er even bier?'
'Waar staat het?'
'In de garage!'
haha. Ik moet er gewoon niet eens aan denken. Had ze ook niet trouwens. Mijn hoofd zit bij iemand anders.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:36 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik heb net zelfs de condooms demonstratief uit m'n toilettas gegooid
Ben het ook niet van plan, maar mochten we er ECHT zin in hebben..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Condooms?
Ben ik de enige die het gewoon niet op LL wil doen?
Ontbijt en drinken voor iedere dag? Kun je niet veel beter ter plekke de spullen daarvoor kopen? Zo vers is je meegenomen ontbijt ook niet meer op de maandag lijkt me.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:05 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik neem mee:
Mijn tent
Mijn slaapzak
Kussen
Dekbed
Pyjama
Ontbijt en drinken voor iedere dag
Laptop
SolarCharger
iPhone
PCMCIA Wireless internet kaartje
Extra laptop accu
Zonnebrandcreme
Mijn sandalen voor als de zon schijnt
iPod met koptelefoon
Stoeltje om voor mijn tent te kunnen zitten in de zon
Paraplu voor schaduw als het heel zonnig is
Witte sportsokken
Trainingsbroek
Mijn gympies
Vitaminepilletjes
En een 6-pack bier
Ik neem ook voor iedere dag ontbijt mee, krekkers en een pot speculoosquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:17 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ontbijt en drinken voor iedere dag? Kun je niet veel beter ter plekke de spullen daarvoor kopen? Zo vers is je meegenomen ontbijt ook niet meer op de maandag lijkt me.
Chocoladebroodjes ftw.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:17 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ontbijt en drinken voor iedere dag? Kun je niet veel beter ter plekke de spullen daarvoor kopen? Zo vers is je meegenomen ontbijt ook niet meer op de maandag lijkt me.
Bier, patat, frikandellen ftw! Volgende week weer balansen etc.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:22 schreef NiteSpeed het volgende:
Sultana bosfruit, Sultana Yo-fruit! Sultana peer-kaneel! Dát is ontbijt!
Present, ik weet wel beter. Heb P20 mee, 1 keer smeren, 10 uur gecoveredquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:40 schreef ebeaydojraes het volgende:
belangrijkste wat iedereen altijd vergeet op elk festival: zonnebrandcreme/olie whatever
Lowlands is eind augustus, dan heb je toch zelf al wel een beschermingslaag opgebouwd. Ik ben gewoon bruin. (maar niet een neger!)quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:40 schreef ebeaydojraes het volgende:
belangrijkste wat iedereen altijd vergeet op elk festival: zonnebrandcreme/olie whatever
Als je een albino bent jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:40 schreef ebeaydojraes het volgende:
Nee hoor, dat is standaard uitrusting.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:40 schreef ebeaydojraes het volgende:
En tosti's bij La Place. Ook een goed ontbijt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:38 schreef Breuls het volgende:
Ik ontbijt gewoon op de Cape. Uitsmijters
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |