Anders was er vast duct tape gebruikt om jouw schepje ergens te bevestigenquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:32 schreef very het volgende:
Ik snap alleen niet dat mensen opeens zo bang zijn om te struikelen...wat Smoeske al zei: alsof al die scheerlijnen geen obstakels zijn.
Maar ik vertrouw op jullie expertise, en zal mijn schepje thuis laten

Uhuquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Anders was er vast duct tape gebruikt om jouw schepje ergens te bevestigen

quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:32 schreef very het volgende:
Ik snap alleen niet dat mensen opeens zo bang zijn om te struikelen...wat Smoeske al zei: alsof al die scheerlijnen geen obstakels zijn.
Maar ik vertrouw op jullie expertise, en zal mijn schepje thuis laten

haha...als je beloofd het bij dat ene (digitale) kusje te latenquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:36 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Zullen we weer vriendjes worden?

deal. en ja, dacht het wel.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:41 schreef very het volgende:
[..]
haha...als je beloofd het bij dat ene (digitale) kusje te laten
*edit:
dat is toch een kusje-smiley?![]()

quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:11 schreef LostFormat het volgende:
Heel het weekend z'n burcht en z'n slotgracht aan het verdedigen.

So true! Ms. stbabylon rijdt eend, en die heeft er idd twee rollen inliggenquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ook mensen.
Maar bijvoorbeeld ook 2 delen van je tent die los zitten, maar eigenlijk aan elkaar vast horen. Het is ook redelijk waterproof, dus een lek dichttapen zou ook nog wel eens kunnen. En ik ben wel eens met een vriend meegereden in een eend. Dan heb je sowieso tape nodig om onderweg de auto te kunnen repareren.

Eigenlijk zou er dan ook een tap met bar in moetenquote:Op maandag 16 augustus 2010 13:01 schreef JvS het volgende:
Very, goed dat je geen kuiltje gaat graven. Ervaring met camperen en camperen op lowlands hebben niets met elkaar te maken. Op LL staan de tenten zo dicht bij elkaar, dat je er no way een kuil omheen kunt graven. En als we dan toch tips aan het geven zijn. Ga ook niet op donderag 5tenten in een kring zetten met ruimte ertussen waar een tent past. Want dan wordt je vrijdag wakker met een nieuwe buurman tussen jullie tenten in.
Dat fort als tent is trouwens wel weer heel stijlvol! Daar moet natuurlijk ook een gracht omheen. Onmisbaar lijkt mij overigens ook de 'inflatable pub' !
[ afbeelding ]

quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:26 schreef savale het volgende:
ff serieus mensen, want ik hecht erg aan mijn nachtrust: Ik heb een tent en een slaapzak. Moet ik dan nog een soort matrasje hebben of ligt dat al prima denken jullie?

Nou, in slaap vallen is meestal geen probleem, wat voor ondergrond je ook hebt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:26 schreef savale het volgende:
ff serieus mensen, want ik hecht erg aan mijn nachtrust: Ik heb een tent en een slaapzak. Moet ik dan nog een soort matrasje hebben of ligt dat al prima denken jullie?

Daar hebben ik deze voor gekregen van mijn vriendin!quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:01 schreef JvS het volgende:
Ga ook niet op donderag 5tenten in een kring zetten met ruimte ertussen waar een tent past. Want dan wordt je vrijdag wakker met een nieuwe buurman tussen jullie tenten in.

hehe ja was te druk bezig met t blokkenschema, maaruh waar haal je zo n matje zo snel nog?quote:

kun jezelf niet nadenken??quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:57 schreef savale het volgende:
[..]
hehe ja was te druk bezig met t blokkenschema, maaruh waar haal je zo n matje zo snel nog?
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |