Goed zo! Grote jongen!quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:59 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Is goed Ferry, ga maar lekker graven. Ik ga je uitlachen, met een biertje in m'n hand.
Mooie plek wel om je blaas te ledigen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:59 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Is goed Ferry, ga maar lekker graven. Ik ga je uitlachen, met een biertje in m'n hand.
Dan hoop ik voor je dat ik niet "thuis" ben, want anders heb ik opeens een nog veel mooiere plek om mijn blaas te ledigenquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:02 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Mooie plek wel om je blaas te ledigen.
Goed zo! Grote jongen!quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:07 schreef WalterSobchak het volgende:
Waar ga je die aarde eigenlijk laten? Kan ik 's nacht je gootje weer dichtgooien
Goed zo! Grote jongen!quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:03 schreef very het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat ik niet "thuis" ben, want anders heb ik opeens een nog veel mooiere plek om mijn blaas te ledigen
Ontharen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:51 schreef Spirit82 het volgende:
WAAROM neemt iedereen duct tape mee?? Ben nu wel supernieuwsgierig eigenlijkHeb het zelf al op mn lijst staan omdat iedereen het meeneemt (verder helemaal geen meeloper ofzo) maar nu ben ik benieuwd naar alle toepassingsmogelijkheden!
Hier ben ik te visueel voor ingesteldquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:11 schreef LostFormat het volgende:
Heel het weekend z'n burcht en z'n slotgracht aan het verdedigen.
en hier ben ik te visueel voor ingesteldquote:
Hahaquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
en hier ben ik te visueel voor ingesteld
Haha, ja ik besefte me dat het enigszins dubbelzinnig isquote:Op maandag 16 augustus 2010 12:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
en hier ben ik te visueel voor ingesteld
Er is überhaupt weinig kans dat er 30 centimeter rond de tent niet al een andere tent staat. Het staat er behoorlijk vol hoor.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:25 schreef very het volgende:
Maar serieus mensen, ik weet niet of het echt nodig is daar, maar ik heb op aanraden van een die-hard campeerder dit op mijn lijstje gezet.
Zelf weinig ervaring met tenten, camperen, zijl etc etc...maar het klonk mij logisch in de oren.
Blijkbaar niet dus...
Dat sowieso. Ook omdat al het eventuele regenwater van de paden het veld op stroomt, de paden liggen net even hoger. Vaak is het deel net langs het pad ook nog lager dan verder op het veld. Dus daar sta je niet ideaal als het veel regent.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zou iig niet te dicht langs de paden gaan staan, want volgens mij wordt het niet echt gedoogd door de security, dat graven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |