Klerenquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:25 schreef SnuggLe het volgende:
Als 1x Lowlands ganger (als bezoeker) graag jullie tips:
Wat zeker wel en wat zeker niet mee te nemen?
Tips zijn welkom!
Slaapmatje en slaapzak zijn ook wel handig, alsmede ook tevens een petje voor als het onverhoopt zonnig mocht worden. Laarzen zijn dan weer handig als het regent.quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:31 schreef Vanzwanen het volgende:
Kleren
Zeil voor onder je tent
Condooms
Eten
Drinken
Geld
Je vriendin
Deo
Face wash
Handoek
Shampoo
Bodygel, weet ik veel wat je allemaal gebruikt onder de douche
En je tentje.
Gewoon de standaard dingetjes.
Dat is op het festivalterrein ja, maar mag deels weer wel op het campingterrein toch?quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:31 schreef Vanzwanen het volgende:
Alle dranken en voedsel, glas, flessen in plastiek, blik, scherpe voorwerpen, wapens, opnameapparatuur, film/audio/fotocamera's, drugs, vouwstoeltjes, vlaggenmasten, parasols, niet inschuifbare paraplu's met pin, drinkbussen.
Huisdieren worden niet toegelaten, geleide honden voor mensen met een visuele handicap zijn uiteraard wel toegelaten.
Crowdsurfen is verboden.
Op en rond het festivalterrein (dus ook op de camping en op de openbare weg), is het ten strengste verboden flyers of ander promotioneel materiaal te verdelen. Voor de andere festivals voorzien wij grote affichageborden verspreid over het hele festivalterrein. Die affiches dienen ons wel vooraf bezorgd te worden.
Ik neem gewoon een fles drank en een colafles met vodka-appelsap ofzo mee, die colafles is vrijdagochtend leeg en dan kan je hem makkelijk vullen met water.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:46 schreef whosvegas het volgende:
En sportdrank, elke dag als je met je brakke kop, wakker wordt, is een halve liter sportdrank wel lekker. En als ik er ben koop ik altijd zo'n mega pak water voor in de tent, dat ga je natuurlijk niet mee zitten slepen.
Als je dat nou gewoon niet zegt. Nou wordt het vast weer ongeloofelijk drukquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:10 schreef de_Paans het volgende:
Iedereen vergeet het belangrijkste dat je niet moet vergeten, je toegangskaartje.
bij mij gaat er meestal ook wel een pak pleisters doorheenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:42 schreef SvenM het volgende:
Ik heb altijd het probleem dat ik teveel meeneem en mezelf dan een breuk sjouw met al die troep.
Als ik jouw lijstje lees word ik toch weer blij, was al bang dat ik 5 tassen mee moest.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:40 schreef friekin_ het volgende:
Mee:
Foon, Camera, Bier, Golden Power, Tent, Slaapshizz, Knijpkat, Kleding, Geld.
Ik krijg mijn rugzak nooit vol
hihi. Ik pak altijd lichtquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:10 schreef TWP het volgende:
[..]
Als ik jouw lijstje lees word ik toch weer blij, was al bang dat ik 5 tassen mee moest.
Da's een goeie!quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:43 schreef nio_ofzo het volgende:
Tiende keer Lowlands voor mij, en op mijn lijstje staan zaken als:
• bevroren biertjes als koelblokken en vervolgens als koele biertjes voor later..
Je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:20 schreef friekin_ het volgende:
[..]
hihi. Ik pak altijd lichtWaarom zou ik op LL mijn tijd verspillen aan ijdeltuiten, beautykits en kleding
![]()
Oh. En zonnebril moet mee. Want ik ben waarschijnlijk een zombie met wallen door te weinig slaapquote:
Neem je dan meteen de zon mee? Weerbericht ziet er nog niet geweldig uit, of kijk ik op de verkeerde website?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oh. En zonnebril moet mee. Want ik ben waarschijnlijk een zombie met wallen door te weinig slaap
Zonnebril zonder zon was toch stoerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:34 schreef TWP het volgende:
[..]
Neem je dan meteen de zon mee? Weerbericht ziet er nog niet geweldig uit, of kijk ik op de verkeerde website?
Misschien ben ik niet zo modebewustquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zonnebril zonder zon was toch stoer?
Het zal wel bijtrekken hoor
als ik t lijstje zo zie,dan vind ik t ook veel,maar uiteindelijk past t makkelijk in de 5 tassen die we meenemen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:45 schreef friekin_ het volgende:
Doe normaalTis een festival. Geen wereldreis.
Ik vind het anders verdomd relaxed om als je helemaal kapot bent een fatsoenlijk kussen te hebben.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Mensen die kussens meenemen
gewoon wat kleding in een tas en dat als kussen gebruiken.
Ik ook! Ik neem 'm zeker ook weer mee dit jaar!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:21 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Ik vind het anders verdomd relaxed om als je helemaal kapot bent een fatsoenlijk kussen te hebben.
2 man?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:17 schreef kesselman het volgende:
na 10 jaar festivals had ik een lijstje dat perfect was. Als ik om 13 uur begin met inpakken ,ben ik om 14 uur klaar.
Ben mijn lijstje kwijt geraakt! Erg balen,heb nu een nieuw lijstje,het is misschien wat erg uitgebreid,maar zo ben ik nou eenmaal!
We zijn met 2 man en we hebben een nogal ouderwetse tent en slaap spullen,neemt veel plek in:
Tas 1,Rugzak
bellenblaas
beursje
blokkenschema
camera + extra batterij
doppen
drugs
flesjes leeg
flesjeshouder
geld
Gsm+extra batterij+oplader
heuptasje
huissleutels
lollies
oordopjes
pen en papier
petje
pinpas
poncho’s
regenjasje + broek
rugzakje voor fetsivalterrein
scheerapparaat
tentlamp + batterijen
tickets
tie-raps
wc papier
zaklamp + batterijen
zakmes
zonnebril
zweetbandje
Tas 2a(in tas 2)
antibacteriële gel
borstel
condooms
deo
douche/toilettas plastic
douchespullen
elastiek (haar)
flos
gel
make up
paracetamol
pleisters
scheermesje
shampoo
spiegel
tampons/de pil
tandenborstel
tandpasta
veiligheidsspelden
verfrissingdoekjes
zonnebrandcrème
Tas 2,Rugzak:
alles in plastic zakken
handdoeken
theedoek
kleding:
ondergoed
lange broek met zakken
t-shirt
vest / trui + capuchon
sokken
gympies
kistjes
regenlaarzen
riem
zakdoek
slippers
slaapkleding:
lange onderbroek
shirt
sokken
Tas 3,Tent:
hamer + haringen (extra)
herkenningsitem tent
onderzeil
scheerlijnen
tent
Tas 4,Slapen:
deken
kussens
luchtbed + overtrek
slaapzakken
Tas 5,Eten:
bacardi
chips
cola
kauwgom/frisk
koelelement/koeltas
mosterd
stoeltjes
wijn
worst
Tas 6,voor op de Terugweg in de auto: zo heerlijk om je smerige kleding achter in de koffer de kunnen
gooien en wat schoons aan t doen!
shirt
trainingspak
sokken
sloffen
handdoek
zakdoek
water
Niet vergeten:
cd auto
Gsm opladen
hdd programeren
scheerapparaat opladen
Als je dit lijstje naloopt dan kun je onmogelijk wat vergeten
Oh ja,wij drinken geen bier,dus dat moet je nog ff zelf toevoegen!!
Ik ben in de war...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:17 schreef kesselman het volgende:
We zijn met 2 man
heuptasje
scheerapparaat
condooms
make up
scheermesje
tampons/de pil
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:17 schreef kesselman het volgende:
na 10 jaar festivals had ik een lijstje dat perfect was. Als ik om 13 uur begin met inpakken ,ben ik om 14 uur klaar.
Ben mijn lijstje kwijt geraakt! Erg balen,heb nu een nieuw lijstje,het is misschien wat erg uitgebreid,maar zo ben ik nou eenmaal!
We zijn met 2 man en we hebben een nogal ouderwetse tent en slaap spullen,neemt veel plek in:
Tas 1,Rugzak
bellenblaas why?!
beursje
blokkenschema je hebt daar toch gewoon van die prachtig mooie boekjes???
camera + extra batterij
doppen
drugs
flesjes leeg
flesjeshouder houder?! serieus? Waarom?
geld
heuptasje
huissleutels
lollies
oordopjes
pen en papier
petje
pinpas
poncho’s
regenjasje + broek
scheerapparaat Scheren... Op Lowlands...![]()
tentlamp + batterijen
tickets
tie-raps
wc papier
zaklamp + batterijen
zakmes
zonnebril
zweetbandje
Tas 2a(in tas 2)
antibacteriële gel ?!
borstel
condooms
deo
douche/toilettas plastic
douchespullen
elastiek (haar)
flos
gel
make up
paracetamol
pleisters
scheermesje
shampoo
spiegel
tampons/de pil
tandenborstel
tandpasta
veiligheidsspelden
verfrissingdoekjes
zonnebrandcrème
Tas 2,Rugzak:
alles in plastic zakken
handdoeken
theedoek
kleding:
ondergoed
lange broek met zakken
t-shirt
vest / trui + capuchon
sokken
gympies
kistjes
regenlaarzen
riem
zakdoek
slippers
slaapkleding:
lange onderbroek
shirt
sokken
Tas 3,Tent:
hamer + haringen (extra)
herkenningsitem tent
onderzeil
scheerlijnen
tent
Tas 4,Slapen:
deken
kussens
luchtbed + overtrek
slaapzakken
Tas 5,Eten:
bacardi
chips
cola
kauwgom/frisk
koelelement/koeltas
mosterd
stoeltjes
wijn
worst
Tas 6,voor op de Terugweg in de auto: zo heerlijk om je smerige kleding achter in de koffer de kunnen
shirt
trainingspak
sokken
sloffen
handdoek
zakdoek
water
Niet vergeten:
cd auto
Gsm opladen
hdd programeren
scheerapparaat opladen
WTF, Lowlands is toch nog steeds maar een paar dagen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:17 schreef kesselman het volgende:
Tas 1,Rugzak
bellenblaas
beursje
blokkenschema
camera + extra batterij
doppen
drugs
flesjes leeg
flesjeshouder
geld
heuptasje
huissleutels
lollies
oordopjes
pen en papier
petje
pinpas
poncho’s
regenjasje + broek
scheerapparaat
tentlamp + batterijen
tickets
tie-raps
wc papier
zaklamp + batterijen
zakmes
zonnebril
zweetbandje
Tas 2a(in tas 2)
antibacteriële gel
borstel
condooms
deo
douche/toilettas plastic
douchespullen
elastiek (haar)
flos
gel
make up
paracetamol
pleisters
scheermesje
shampoo
spiegel
tampons/de pil
tandenborstel
tandpasta
veiligheidsspelden
verfrissingdoekjes
zonnebrandcrème
Tas 2,Rugzak:
alles in plastic zakken
handdoeken
theedoek
kleding:
ondergoed
lange broek met zakken
t-shirt
vest / trui + capuchon
sokken
gympies
kistjes
regenlaarzen
riem
zakdoek
slippers
slaapkleding:
lange onderbroek
shirt
sokken
Tas 3,Tent:
hamer + haringen (extra)
herkenningsitem tent
onderzeil
scheerlijnen
tent
Tas 4,Slapen:
deken
kussens
luchtbed + overtrek
slaapzakken
Tas 5,Eten:
bacardi
chips
cola
kauwgom/frisk
koelelement/koeltas
mosterd
stoeltjes
wijn
worst
shirt
trainingspak
sokken
sloffen
handdoek
zakdoek
water
Niet vergeten:
cd auto
Gsm opladen
hdd programeren
scheerapparaat opladen
En je bewaart die emmer nog wel in je tent!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:51 schreef smoeske het volgende:
tsja , ik moet zeggen dat ik altijd een enigsinds wat dubieus gevoel heb bij die apparaten, het is ook wel fijn om gewoon niet de tent uit te hoeven en gewoon op mijn emmertje te zitten , deksel er weer op en weer in mijn slaapzak kruipen.
Ah, ok... Maar dan nog, met je slaperige kop zo'n emmer omgooien in je tent... Niet relaxed!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:11 schreef smoeske het volgende:
Dan heb je mijn tent nog niet gezien :
http://www.kijkshop.nl/pr(...)pedition-tunneltent/
Joh, als je de boel op donderdag snoeit heb je echt niet op zondag al weer bossen hangen hoor...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:35 schreef frame-saw het volgende:
Scheermesje als vrouwzijnde is toch wel wat frisser. Vieze bossen haar onder je oksels, bah.
Verder dit ongeveer:
Tent
Matje
Slaapzak
Toegangskaart
Portemonnee met geld+pinpas+ovkaart+ID
Kleding, waaronder heel veel sokken.
Make-up (alleen mascara en lippenbalsem)
Van die schoonmaakdoekjes voor hoofd+lichaam
Scheermesje
Wegwerpcamera's
1 handdoek
Klein flesje douchegel voor als ik wel ga douchen
Aansteker
Wat drinken+krentenbollen en van die kleine cupjes met jam
Telefoon+oplader
Borstel
Deodorant
Dat was het wel denk ik. En ik ben een meisje dus al die make-up enzo hoeft als man niet, hoop ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |