Jawel maar wil graag aandacht!quote:
XENOS heeft een kleine kampeerafdeling met matjes een slaapzakken etc. Cheap en relatief comfortabel. Beter dan de grond in elk geval.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:24 schreef savale het volgende:
[..]
Jawel maar wil graag aandacht!Zie ze bij Perry voor 40 euro, nog duurder dan mn tent hehe. Moet nog wat geld voor bier overhouden.
Top: staat er één in de digitale folder op de site voor 15 euro, prima dusquote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:38 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
XENOS heeft een kleine kampeerafdeling met matjes een slaapzakken etc. Cheap en relatief comfortabel. Beter dan de grond in elk geval.
Condooms?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:08 schreef Haunter het volgende:
Zojuist bier, brood, mueslirepen, flesje, opblaaswalvis, Bob de Bouwer-oorwamers, poncho's, dekzijl, duct-tape en een zaklamp gekochtNu nog kleren, tent, slaapzak, luchtbed en condooms mee, en dan ben ik er klaar voor.
Nopequote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Condooms?
Ben ik de enige die het gewoon niet op LL wil doen?
Ik heb net zelfs de condooms demonstratief uit m'n toilettas gegooidquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaar.
Bij mij is het ook het laatste waar mijn hoofd naar staat.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 14:24 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Daar hebben ik deze voor gekregen van mijn vriendin!
[ afbeelding ]
Ik heb gewoon een tent + garage.![]()
'Wie haalt er even bier?'
'Waar staat het?'
'In de garage!'
haha. Ik moet er gewoon niet eens aan denken. Had ze ook niet trouwens. Mijn hoofd zit bij iemand anders.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:36 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik heb net zelfs de condooms demonstratief uit m'n toilettas gegooid
Ben het ook niet van plan, maar mochten we er ECHT zin in hebben..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:12 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Condooms?
Ben ik de enige die het gewoon niet op LL wil doen?
Ontbijt en drinken voor iedere dag? Kun je niet veel beter ter plekke de spullen daarvoor kopen? Zo vers is je meegenomen ontbijt ook niet meer op de maandag lijkt me.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:05 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik neem mee:
Mijn tent
Mijn slaapzak
Kussen
Dekbed
Pyjama
Ontbijt en drinken voor iedere dag
Laptop
SolarCharger
iPhone
PCMCIA Wireless internet kaartje
Extra laptop accu
Zonnebrandcreme
Mijn sandalen voor als de zon schijnt
iPod met koptelefoon
Stoeltje om voor mijn tent te kunnen zitten in de zon
Paraplu voor schaduw als het heel zonnig is
Witte sportsokken
Trainingsbroek
Mijn gympies
Vitaminepilletjes
En een 6-pack bier
Ik neem ook voor iedere dag ontbijt mee, krekkers en een pot speculoosquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:17 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ontbijt en drinken voor iedere dag? Kun je niet veel beter ter plekke de spullen daarvoor kopen? Zo vers is je meegenomen ontbijt ook niet meer op de maandag lijkt me.
Chocoladebroodjes ftw.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:17 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ontbijt en drinken voor iedere dag? Kun je niet veel beter ter plekke de spullen daarvoor kopen? Zo vers is je meegenomen ontbijt ook niet meer op de maandag lijkt me.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |