Bier, patat, frikandellen ftw! Volgende week weer balansen etc.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:22 schreef NiteSpeed het volgende:
Sultana bosfruit, Sultana Yo-fruit! Sultana peer-kaneel! Dát is ontbijt!
Present, ik weet wel beter. Heb P20 mee, 1 keer smeren, 10 uur gecoveredquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:40 schreef ebeaydojraes het volgende:
belangrijkste wat iedereen altijd vergeet op elk festival: zonnebrandcreme/olie whatever
Lowlands is eind augustus, dan heb je toch zelf al wel een beschermingslaag opgebouwd. Ik ben gewoon bruin. (maar niet een neger!)quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:40 schreef ebeaydojraes het volgende:
belangrijkste wat iedereen altijd vergeet op elk festival: zonnebrandcreme/olie whatever
Als je een albino bent jaquote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:40 schreef ebeaydojraes het volgende:
Nee hoor, dat is standaard uitrusting.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:40 schreef ebeaydojraes het volgende:
En tosti's bij La Place. Ook een goed ontbijt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:38 schreef Breuls het volgende:
Ik ontbijt gewoon op de Cape. Uitsmijters
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |