Merchandise.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat kun je niet met muntjes betalen?

Nooit gedaan, maar misschien dat ik er nu ook maar een ga scoren. Is toch wel relaxed om zo af en toe normaal te kunnen zitten ja.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:15 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Ik heb zo`n klapstoeltje gekocht ideaal, zit ook nog heerlijk, 10tje bij de xenos.

Merchandise kun je prima met munten betalen.quote:

quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:00 schreef very het volgende:
-Schepje (om een gootje rond mijn tent te maken)

Want je vindt het leuk als mensen daar 's nachts in stappen en daardoor over je tent vallen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:00 schreef very het volgende:
-Schepje (om een gootje rond mijn tent te maken)

Je kunt, als je op tijd aankomt, ook op Lowlands een stoeltje kopen. Al vermoed ik dat je die te duur zult vinden, daar wordt namelijk zeer aardig aan verdiend. Maar je hoeft er niet mee te sjouwen. Ze zijn doorgaans wel op donderdag al op.quote:Op maandag 16 augustus 2010 02:08 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Nooit gedaan, maar misschien dat ik er nu ook maar een ga scoren. Is toch wel relaxed om zo af en toe normaal te kunnen zitten ja.
Mits niet te duur en niet te zwaar natuurlijk, want ik heb geen zin om veel te sjouwen.

Inderdaad, totaal zinloze bedoeling. Gootjesgravers, achterlijk volk.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Want je vindt het leuk als mensen daar 's nachts in stappen en daardoor over je tent vallen?

Het is bedoeld als een soort safety barrier tegen eventueel regenwater....DUH!quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:27 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Inderdaad, totaal zinloze bedoeling. Gootjesgravers, achterlijk volk.

Wat doen die mensen 's nachts binnen een straal van hooguit 30cm binnen mijn tent?quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Want je vindt het leuk als mensen daar 's nachts in stappen en daardoor over je tent vallen?

Hun eigen tent zoeken, dronken, in het donker.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:41 schreef very het volgende:
[..]
Wat doen die mensen 's nachts binnen een straal van hooguit 30cm binnen mijn tent?

Naar hun tent toe lopen misschien.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:41 schreef very het volgende:
[..]
Wat doen die mensen 's nachts binnen een straal van hooguit 30cm binnen mijn tent?

Wat verwacht je? Een zondvloed? regenwater zakt weg in de bodem, en zo niet, dan helpt zo'n stom gootje echt niks. Een gootje heeft echt geen functie.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:37 schreef very het volgende:
[..]
Het is bedoeld als een soort safety barrier tegen eventueel regenwater....DUH!

Vooral op LL niet. Plat en met genoeg afwateringsmogelijkheden.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:47 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Wat verwacht je? Een zondvloed? regenwater zakt weg in de bodem, en zo niet, dan helpt zo'n stom gootje echt niks. Een gootje heeft echt geen functie.

Heb het zelf al op mn lijst staan omdat iedereen het meeneemt (verder helemaal geen meeloper ofzo) maar nu ben ik benieuwd naar alle toepassingsmogelijkheden!
 Heb het zelf al op mn lijst staan omdat iedereen het meeneemt (verder helemaal geen meeloper ofzo) maar nu ben ik benieuwd naar alle toepassingsmogelijkheden!

Je kunt er dingen mee aan elkaar tapen. Meer redenen heb je toch niet nodig?quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:51 schreef Spirit82 het volgende:
WAAROM neemt iedereen duct tape mee?? Ben nu wel supernieuwsgierig eigenlijkHeb het zelf al op mn lijst staan omdat iedereen het meeneemt (verder helemaal geen meeloper ofzo) maar nu ben ik benieuwd naar alle toepassingsmogelijkheden!

Jouw opvatting hierover heeft geen functie.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:47 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Wat verwacht je? Een zondvloed? regenwater zakt weg in de bodem, en zo niet, dan helpt zo'n stom gootje echt niks. Een gootje heeft echt geen functie.

Ook mensen? Dat lijkt me dan wel weer een leuke uitdaging opleveren. Ik gok zo dat ik de hele rol ga gebruiken voor ´iets´, puur omdat het kan en ik het waarschijnlijk toch nergens voor nodig ga hebben omdat het hele principe aan mij voorbij gaatquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:52 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je kunt er dingen mee aan elkaar tapen. Meer redenen heb je toch niet nodig?

quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:53 schreef very het volgende:
[..]
Jouw opvatting hierover heeft geen functie.

Ook mensen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ook mensen? Dat lijkt me dan wel weer een leuke uitdaging opleveren. Ik gok zo dat ik de hele rol ga gebruiken voor ´iets´, puur omdat het kan en ik het waarschijnlijk toch nergens voor nodig ga hebben omdat het hele principe aan mij voorbij gaat

Is goed Ferry, ga maar lekker graven. Ik ga je uitlachen, met een biertje in m'n hand.quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:53 schreef very het volgende:
[..]
Jouw opvatting hierover heeft geen functie.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |