Dan is het goedquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 08:47 schreef Loveless85 het volgende:
Ja met het einde van de vakantie komen ook alle files weer terug natuurlijk
quote:
Tja, dat is iets van Patrique, dat ga ik (vooralsnog) niet overnemenquote:
Is ook totaal niets voor jou.quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja, dat is iets van Patrique, dat ga ik (vooralsnog) niet overnemen
Kaninchenquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 09:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben het er niet mee eens dat het weer maandag is.
quote:
me also notquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is ook totaal niets voor jou.(en mij)
Crazyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:01 schreef Crazy-M het volgende:
goede morgen. Geen kater haha. Toch goed gedaan haha
haha. Ach ja.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:04 schreef crv het volgende:
[..]
Crazyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy [ afbeelding ]
Niet goed gedaan want die chick is weer niet in je nest beland
wat nou, ach jaquote:
quote:
ja ok. Maar was niks geworden als mee naar huis was gegaanquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:09 schreef crv het volgende:
[..]
wat nou, ach ja![]()
Zo blijf je voor de rest van je leven een verstokte vrijgezel
Wantquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja ok. Maar was niks geworden als mee naar huis was gegaan
iets met veel alcohol en snel in slaap vallenquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:17 schreef crv het volgende:
[..]
Want
Je weet toch wel wat je ermee moet doen hoop ik en rubbers zijn overal verkrijgbaar
Doe eens een gokquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:18 schreef Crazy-M het volgende:
maar hoe is het nu met myr en soc afgelopen?
niks dusquote:
Je had natuurlijk kunnen stoppen met drinken toen wij je dat melddenquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
iets met veel alcohol en snel in slaap vallen
Ole, ceveza et paella por favorquote:
niet meer gelezen hahaquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:22 schreef crv het volgende:
[..]
Je had natuurlijk kunnen stoppen met drinken toen wij je dat meldden
Waarom informeer je ons dan tijdens je jachtquote:
Gelukkig wel.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mogguh, doet je internet het weer?
quote:
Ik ook, ik moet zo naar de tandarts... Brrrrrrrr maar ga gelijk vragen of er iets weg aan het rotten is in me bek.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:35 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Mijn internet viel gisteren helemaal weg
Maar heb terug gelezen en heb veel Spaanse namen voorbij zien komen voor een eventuele ca baby
En ik moet zeggen 1 van jullie noemde wel onze naam die we in gedachten hadden
quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook, ik moet zo naar de tandarts... Brrrrrrrr maar ga gelijk vragen of er iets weg aan het rotten is in me bek.
Zo niet dan tja.... Hoop ik dat het raak is, want ik vind nog geen eens mijn thee
Why not, ga je dan stuiteren?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:46 schreef Myraela het volgende:
Cola 's ochtends drinken is niet zo slim.
Ze zeggen wel eens dat als je zwanger ben, dat je in het begin vieze metaalachtige smaak ik je mond heb.quote:
Dat hoopte ik, want ik zit al een uur duf voor me uit te staren. Maar de prik is niet zo tof nu.quote:
quote:
Gelukkig maar dat het een droom was want ik zou je never nooit niet in de maling nemenquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Rauzer heb over je gedroomd
En je was niet lief, want je nam me in de maling
Kopje koffie voor Rauzerquote:
mis je hem nu al zo ergquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat hoopte ik, want ik zit al een uur duf voor me uit te staren. Maar de prik is niet zo tof nu.
Prik prikt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat hoopte ik, want ik zit al een uur duf voor me uit te staren. Maar de prik is niet zo tof nu.
PICSquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en mijn tata's ontploffen bijna
Samen met Erik nam je me in de malingquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:50 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat het een droom was want ik zou je never nooit niet in de maling nemen!
Dan was het wel echt Rauzer.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Rauzer heb over je gedroomd
En je was niet lief, want je nam me in de maling
Je hebt me gisteren wel gezien want ik liet je nog een nieuwe plek om te poepen zienquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Samen met Erik nam je me in de maling
Waarom droom ik in godsnaam over jullieik heb jullie beiden niet gezien gister op het forum
Het was trouwens in een pretpark
ow btw, ik had een topic een verkeerd nummer gegeven en gevraagd of het gewijzigd kon worden, maar er was niemand beschikbaar kennelijk.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben 's ochtends gewoon nooit zo actief.
Ik kijk wel ff.quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:57 schreef crv het volgende:
[..]
ow btw, ik had een topic een verkeerd nummer gegeven en gevraagd of het gewijzigd kon worden, maar er was niemand beschikbaar kennelijk.
was 245 en moest 246 zijn, weet niet of je ook oude topics nog hersteld ?
Als je dan toch bezig bent: Europa Got's Talent --> Europe's got talent. Of the World's got talent.quote:
Waar is de Maling. Is het leuk om daar genomen te worden ?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Samen met Erik nam je me in de maling
Waarom droom ik in godsnaam over jullieik heb jullie beiden niet gezien gister op het forum
Het was trouwens in een pretpark
Mijn internet viel weg na mijn enthousiaste Feyenoord mededelingquote:Op maandag 9 augustus 2010 10:56 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je hebt me gisteren wel gezien want ik liet je nog een nieuwe plek om te poepen zien.
Is het niet gewoon Europe got talent?quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent: Europa Got's Talent --> Europe's got talent. Of the World's got talent.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 10:59 schreef crv het volgende:
[..]
Waar is de Maling. Is het leuk om daar genomen te worden ?
Je vraagt het wel aan meester rauzer hèquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is het niet gewoon Europe got talent?
Europe has got talent. Staat overal een s achter. Alleen het gaat niet alleen over Europa maar ook over buiten Europa dus wellicht is die tweede beterquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is het niet gewoon Europe got talent?
Ah dus je hebt mijn poeppost helemaal niet gezienquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn internet viel weg na mijn enthousiaste Feyenoord mededeling
Ik heb net terug gelezenquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah dus je hebt mijn poeppost helemaal niet gezien?
quote:
Ik wil niet vervelend doen, maar hier zijn het meestal de vrouwen die dubbelzinnig denkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mannen.... Die moeten weer doordenken
quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb net terug gelezen
Ik wilde de namen zien die jullie bedacht hadden
1 iemand had het gewoon goed
Je weet dat het een zaak van kwaliteit ipv kwantiteit is héquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze doen echt au, het lijken nu net watermeloenen![]()
Maar goed het kan gewoon niet raak zijn, we hebben te weinig seks gehad in mijn ogen
Strandquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:06 schreef crv het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen, maar hier zijn het meestal de vrouwen die dubbelzinnig denken
Wij mannen zijn meestal een stuk directer
Bezemkast of kopieerhok straks ?
Yep i knowquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet dat het een zaak van kwaliteit ipv kwantiteit is hé
Succes in ieder gevalquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yep i know
Temp was ook nog hoog
Ik wil dat het zaterdag is ..... Dan kan ik testen
Matje inpakt en vertrektquote:
lig je nu nog steeds in je nest te meuren, je zou al onder de douche staanquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga me bed uit, moet over uur bij tandarts zijn
Ik ben echt bang hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:24 schreef crv het volgende:
overigens sterkte bij de tandarts c_a [ afbeelding ]
Ach wat kan er gebeuren, niks wat een paar neptanden een jarenlange behandeling bij een andere tandarts én een psychiater voor de emotionele schade niet kunnen fixenquote:
c_a aai over bol geeftquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach wat kan er gebeuren, niks wat een paar neptanden een jarenlange behandeling bij een andere tandarts én een psychiater voor de emotionele schade niet kunnen fixen
Je weet het niet, misschien issie zo afgeleid door die watermeloenenquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:32 schreef crv het volgende:
[..]
c_a aai over bol geeft [ afbeelding ]
De tandarts is een aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardige man hoor![]()
Hij doet je niks. Anders ziet ie je nooit meer terug
Dat krijg je als je teveel zuiptquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:32 schreef Crazy-M het volgende:
pff, ik ben er weer
was weer in slaap gevallen
tot de hond boven op bed sprong
nu maar ff ontbijten en dan dadelijk weer boven verder met mn 2 kamers
fijn ff lekker uit je bek meurenquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:33 schreef Myraela het volgende:
Mijn stiefmoeder was altijd dronken als ze naar de tandarts moest.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet het niet, misschien issie zo afgeleid door die watermeloenen
hehequote:
Vrouwen zijn daar nog geniepiger in dan mannen. Wij kijken gewoon en denken 'Goh lekkere/grote/kleine/hangende/mooi tieten'quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Getrouwd enzodus denk niet dat ze naar mijn watermeloenen gaat kijken
Moet je aan c_a vragenquote:
Ik weet niet of je daar nu zo blij mee moet zijnquote:
Cup H is ook niet alles hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:07 schreef Myraela het volgende:
Vrouwen met mooiere/grote/prontere borsten.Rotwijven. En dan nog een droomfiguur ook hebben.
Godverdomme.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:07 schreef Myraela het volgende:
Vrouwen met mooiere/grote/prontere borsten.Rotwijven. En dan nog een droomfiguur ook hebben.
Godverdomme.
quote:
quote:
zo op je werk aangekomenquote:
Yep, file viel wel mee uiteindelijk, maar was wel de enige op dat moment in NL op de A4quote:
tjee je lijkt wel ongesteldquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:28 schreef Koen66 het volgende:
ik zou eigenlijk moeten gaan lunchen, ook daar heb ik geen zin in
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, file viel wel mee uiteindelijk, maar was wel de enige op dat moment in NL op de A4
ohoh, njd tussen damesquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:07 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme.
uniek moment dusquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, file viel wel mee uiteindelijk, maar was wel de enige op dat moment in NL op de A4
inderdaad, heb dat gevoel eigenlijk al sinds ik van vakantie terugben, gene idee wat er aan te doen...quote:
Nee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ohoh, njd tussen dames
Maar bij een 17 jarige als jij zou het figuur toch best wel meevallen
Yep, was iets bij Hoofddorp gebeurd kennelijk en ik stond in het staartje...quote:
dat klinkt toch wel negatief....quote:
werk zequote:Op maandag 9 augustus 2010 12:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, maar even opfrissen en naar het werrk
Ja bedankt hequote:
Zit je te ruim of te strakquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En aangezien ik niet lekker in m'n vel zit nu leef ik met je mee
mezelf kan ik niet beoordelen (hooguit dat het verval aan het intreden is...)quote:
Nóg groterquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:07 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mezelf kan ik niet beoordelen (hooguit dat het verval aan het intreden is...)
Maar Myr vind ik er zeker niet verkeerd uitzien
Jij bent dat toch ook.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja bedankt he.
Mensen die er knap uitzien.
Het 'nergens geen zin in hebben' gevoel etc etcquote:
lijkt wel of heel TAL in een mental dip zitquote:
je komt in je midlife crisisquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het 'nergens geen zin in hebben' gevoel etc etc
Verder niks speciaals, niks gebeurd etc.
maar vreemd dat dat na vakantie gebeurd, normaal kan ik er juist weer ff goed tegenaan
Collectieve zelfmoord op de meetquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:39 schreef crv het volgende:
[..]
lijkt wel of heel TAL in een mental dip zit
I don't waitquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Collectieve zelfmoord op de meet
Ben je mal.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:39 schreef crv het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
Kut best veel gaatjesmoet 4 keer terug komen
leuk zo nieuwe tandarts
jij nietquote:
Vier keer.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
leuk zo nieuwe tandarts
zowww da klinkt niet bestquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
leuk zo nieuwe tandarts
ja ik heb over der gehoord, begreep dat ze als bouwvakster is begonnen met als specialiteit slopen. maar ze wildde wat meer richting zorg dus tandarts sloot het beste aan bij slopen en borenquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
leuk zo nieuwe tandarts
crv de TL haaltquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja. Schijt nu al in me broek
Ik ben dus 1,5 jaar niet geweest omdat ik zo'n kut tandarts hadquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zowww da klinkt niet best
Herinnert me er aan dat ik ook zsm op controle moet
1 geluk, als je pijn hebt dan dan werkt veel acohol primaquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:47 schreef charmed_angel het volgende:
De laatste keer is voor de meetdus als ik zuur kijk heb ik pijn
Hmm, ik heb gewoon vakantie nodig..quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:39 schreef crv het volgende:
[..]
moet je dan wel van te voren innemenquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1 geluk, als je pijn hebt dan dan werkt veel acohol prima
laatste keer dat ik ging was vorig jaar juli dus valt nog mee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben dus 1,5 jaar niet geweest omdat ik zijloge tandarts had
Enjoy the club! (alleen heb ik geen gaatjesquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
leuk zo nieuwe tandarts
lijkt me ook niet motiverendquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm, ik heb gewoon vakantie nodig..
En over 4 week gaan we sluiten, dus daar ligt het ook een beetje aan dat ik niet zoveel motivatie meer heb (terwijl ik de rest van het personeel juist moet motiveren en stimuleren(en dat gaat me verder ook wel goed af hoor!!)).
zoww gaat goedquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ga ff nog meer kleding bestellen bij esprit
Tot zo
mjahquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Tandartsen melken je altijd uit. Maar in een keer 4 gaten stoppen is helemaal hel.
KAAK BREKEN... Ieeeeequote:Op maandag 9 augustus 2010 12:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
mjahIk moet 4 nieuwe vullingen
een of andere behandeling tegen iets
en een beugel of kaak breken..
Ik ben nog ff zoet daar
Ja.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:02 schreef Pheno het volgende:
Ik heb een keer opgeletEn de post achter de schermen gemaakt
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:02 schreef Pheno het volgende:
??quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:02 schreef Pheno het volgende:
Iets online gevonden dat je wel wil hebben op z'n minstquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:01 schreef charmed_angel het volgende:
Zoooo de uitverkoop online is echt nep , de kleding is veel duurder dan in de winkel
Dus ga vanmiddag maar even naar esprit winkel hier
Laat hemquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ja daar blink je wel een beetje in uit Pheno![]()
Van die tease-posts. Roepen dat er iets is, en als mensen dan vragen wat het niet online willen gooien, of nu gillen dat je iets achter de schermen hebt gepost terwijl 90% hier dat toch niet kan zien. Serieus, wat is het nut dan zoiets te roepen (in beide gevallen)
Ja ehh tis geen aanval ofzo hoor. Ik vraag me gewoon waarom je zoiets gaat posten terwijl je WEET dat mensen vragen 'goh, wat is er' en je dan verder er niks over kwijt wil. Of het in dit geval sowieso niet kunnen lezen.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu zit je weer te schermen met geheime info.
quote:
quote:
Weet ikquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ehh tis geen aanval ofzo hoor. Ik vraag me gewoon waarom je zoiets gaat posten terwijl je WEET dat mensen vragen 'goh, wat is er' en je dan verder er niks over kwijt wil. Of het in dit geval sowieso niet kunnen lezen.
En ik ben niet de enige die het nut ff ontging zo te zien;
[..]
[..]
[..]
Tjah, zo kan je alles wel rechtlullen wat krom is.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Weet ik, maar care. Dan lees je toch over die post heen
.
Dat jij niet terugleest zal mij roesten meid.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ja daar blink je wel een beetje in uit Pheno![]()
Van die tease-posts. Roepen dat er iets is, en als mensen dan vragen wat het niet online willen gooien, of nu gillen dat je iets achter de schermen hebt gepost terwijl 90% hier dat toch niet kan zien. Serieus, wat is het nut dan zoiets te roepen (in beide gevallen)
Zeruko heeft het blijkbaar wel gelezen, de rest niet. Maar geheim? Nee.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:59 schreef Pheno het volgende:
Herinner me er morgen aan dat ik mijn 130K vergeten ben
Want ik was inderdaad de enige die geen flauw benul had waar het over ging. Volgens mij snapte alleen Zeroku hem, omdat hij dus de post achter de schermen kon lezenquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat jij niet terugleest zal mij roesten meid.
Die kan niet op die plek komen. Dus die was er gisteravond gewoon bij.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want ik was inderdaad de enige die geen flauw benul had waar het over ging. Volgens mij snapte alleen Zeroku hem, omdat hij dus de post achter de schermen kon lezen
Slaap zequote:
Dan was het gewoon mijn beperkte hersencapaciteitquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die kan niet op die plek komen. Dus die was er gisteravond gewoon bij.
Ll is gewoon nieuwsgierig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik bedoelde die reactie op Pheno helemaal niet zo serieus. Het ging me meer om de woordgrap.
Je komt ook in te veel SC's, je wordt ook ouder Ll.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan was het gewoon mijn beperkte hersencapaciteit
Dat sowiesoquote:
2 maarquote:Je komt ook in te veel SC's, je wordt ook ouder Ll.
Zo spannend ben ik dan ook niet om te volgenquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat sowieso![]()
[..]
2 maar![]()
![]()
Maar paar drukke weekendjes geweest, dus merk al dat ik het niet helemaal meer kan volgen
Genoegquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Iets online gevonden dat je wel wil hebben op z'n minst
Oh ik vind je meestal juist wel grappigquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo spannend ben ik dan ook niet om te volgenDus goede filter om dit niet op te pikken.
quote:
saampjes hadden jullie een lekker maaltje kunnen makenquote:
jullie matchen toch wel erg goed hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Broodjes en knakworstjes, ik zie een combinatie.
Ja, wisselen we er een paar uit. Tien stuks kan ik er sowieso niet op.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:51 schreef Myraela het volgende:
Broodjes en knakworstjes, ik zie een combinatie.
Voorspelbaarheid. -1.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
Stop je knakworstje tussen Myr's warme kadetjes
intussen zijn je broodjes ook al afgekoeldquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds totdat Socios komt met een worstje, maar dat schiet niet op.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:21 schreef Myraela het volgende:
Ik wacht nog steeds totdat Socios komt met een worstje, maar dat schiet niet op.
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:38 schreef Myraela het volgende:
Ga dan op bed liggen, dat slaapt veel lekkerder.
Geen last van een Odol?quote:
Hmmm ff lekker liggen, zou ik ook wel willen...quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:38 schreef Myraela het volgende:
Ga dan op bed liggen, dat slaapt veel lekkerder.
Op school vonden ze het ook altijd een beetje raar als ik ging slapen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm ff lekker liggen, zou ik ook wel willen...
Helaasch gaat dat wat minder op de zaak
Doe zoals ik, negeer het.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:58 schreef Zeroku het volgende:
Echt al die mongolen die nu weer met dat postrecord bezig zijn
Ik vind het echt onzin.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:58 schreef Zeroku het volgende:
Echt al die mongolen die nu weer met dat postrecord bezig zijn
Dat van Nectar was op zich wel grappig, maar een dag later zijn er alweer mensen die ermee bezig zijnquote:
Goed plan.quote:
"Ja maar anders helpt er niemand mee"quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:59 schreef Socios het volgende:
Ik vind het prima als iemand voor een postrecord gaat. Maar doe dat dan gewoon in alle stilte en praat er niet de hele dag over.
Japsnarsquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:00 schreef Chowi het volgende:
Japsnars zit ook al op 1050 posts vandaag..
Tong, die is pas episch. Ver bovenaan staan in de totals zonder in SC's te posten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Om hulp vragen om actie te krijgen in MEN-topics.
Tong.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Japsnars
[..]
Tong, die is pas episch. Ver bovenaan staan in de totals zonder in SC's te posten.
Tja, dat van Pirania was al zo, en hoe wil je anders aan de 2500 komenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:03 schreef Chowi het volgende:
Jammer dat het allemaal van die n00b-users zijn die het record proberen te verbreken. Door middel van talloze inhoudsloze posts van maximaal 2 woorden lang.
Zo is de lol er een beetje van af.
Vind ik ook. MEN moeten ze gewoon niet gebruiken op zo'n dag.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:03 schreef Chowi het volgende:
Jammer dat het allemaal van die n00b-users zijn die het record proberen te verbreken. Door middel van talloze inhoudsloze posts van maximaal 2 woorden lang.
Zo is de lol er een beetje van af.
Maar die Nectar was gewoon een kloon van een bestaande user, natuurlijk...quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:06 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het gewoon belachelijk dat users op 1 dag ineens meer posten dan dat ze daarvoor in totaal aan posts hadden.Dat soort users mag van mij opflikkeren.
Als daar hun slurfje van steigert, jee, laat ze. Ze mogen later, als ze een vakantiebaantje zoeken, mijn tuin komen doen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:06 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het gewoon belachelijk dat users op 1 dag ineens meer posten dan dat ze daarvoor in totaal aan posts hadden.Dat soort users mag van mij opflikkeren.
Dat klopt. Maar ook klonen mogen mijn tuin komen doen. Als hun ballen zijn ingedaald.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar die Nectar was gewoon een kloon van een bestaande user, natuurlijk...
Bestaande user met nog geen 100 posts, die overigens ook niet meer op die account kan zegmaar.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar die Nectar was gewoon een kloon van een bestaande user, natuurlijk...
Whehe. Nog erger is als ze het in hun CV zouden zetten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ook klonen mogen mijn tuin komen doen. Als hun ballen zijn ingedaald.
Jij weet wie het is dan ofzo?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bestaande user met nog geen 100 posts, die overigens ook niet meer op die account kan zegmaar.
Ach, een ander zet het mod zijn op zijn of haar CVquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Whehe. Nog erger is als ze het in hun CV zouden zetten..
'Postdagrecord van grootste internetforum van Nederland verbroken.'
[..]
Jij weet wie het is dan ofzo?
Klonenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ook klonen mogen mijn tuin komen doen. Als hun ballen zijn ingedaald.
Wij hebben een band, ik denk het ook namelijk.quote:
Dat was gewoon een troll.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, een ander zet het mod zijn op zijn of haar CV
Hihihihiihhih. Toevallig!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wij hebben een band, ik denk het ook namelijk.
Ik volg de boel ook maar half, ik vond het wel grappig.quote:
ummmmquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:22 schreef crv het volgende:
IN[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
mijn "baas, Fransman" vertelde me tijdens lunch dat ik op stel en sprong naar een klant moet omdat de goedkeuring voor tijdelijke vervanging OK was. Ik dus mijn lunch snel gefinished en hop in de auto naar de klant.quote:
kan die kutclown niet achter een spoilerquote:
Niks tegen Bassiequote:Op maandag 9 augustus 2010 15:37 schreef crv het volgende:
[..]
kan die kutclown niet achter een spoiler
Die dikzakquote:
Lose Yourself video? I was in the back!quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Lose Yourself video? I was in the back!
Superman video? I was in the back!.
Spotifyquote:
het is en blijft eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:48 schreef crv het volgende:
[..]
het is en blijft een*mailt naar advocaat BassieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:48 schreef crv het volgende:
[..]
het is en blijft eenDat was vroeger altijd mijn held.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu is het Steve Carell. Je weet wel. Deze meneer.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
Je doet maar, ik neem geen woord terugquote:
Dat soort dingen kunnen alleen maar failenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:52 schreef DeLuna het volgende:
INGE DE BRUIJN KOMT TERUGGGGG
Oke, ze overweegt het.
vroeger al een kutclown nu een ouwe kutclownquote:
quote:
http://tinyurl.com/37w9t46quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:54 schreef crv het volgende:
[..]
vroeger al een kutclown nu een ouwe kutclown
[..]Never heard off. Who the FOK is that?
Tinyurlquote:
quote:
Therese Alshammer zwemt ook nog steeds. Inge traint overigens al een tijdje weer mee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat soort dingen kunnen alleen maar failen
Ja, zie Johan Cruijff, een comeback maken bij een middenmoter en dat team meteen landskampioen maken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat soort dingen kunnen alleen maar failen
Ik vroeg me al af waarom dat in een TinyUrl-link stond.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |