jullie matchen toch wel erg goed hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Broodjes en knakworstjes, ik zie een combinatie.
Ja, wisselen we er een paar uit. Tien stuks kan ik er sowieso niet op.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:51 schreef Myraela het volgende:
Broodjes en knakworstjes, ik zie een combinatie.
Voorspelbaarheid. -1.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
Stop je knakworstje tussen Myr's warme kadetjes
intussen zijn je broodjes ook al afgekoeldquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds totdat Socios komt met een worstje, maar dat schiet niet op.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:21 schreef Myraela het volgende:
Ik wacht nog steeds totdat Socios komt met een worstje, maar dat schiet niet op.
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:38 schreef Myraela het volgende:
Ga dan op bed liggen, dat slaapt veel lekkerder.
Geen last van een Odol?quote:
Hmmm ff lekker liggen, zou ik ook wel willen...quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:38 schreef Myraela het volgende:
Ga dan op bed liggen, dat slaapt veel lekkerder.
Op school vonden ze het ook altijd een beetje raar als ik ging slapen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm ff lekker liggen, zou ik ook wel willen...
Helaasch gaat dat wat minder op de zaak
Doe zoals ik, negeer het.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:58 schreef Zeroku het volgende:
Echt al die mongolen die nu weer met dat postrecord bezig zijn
Ik vind het echt onzin.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:58 schreef Zeroku het volgende:
Echt al die mongolen die nu weer met dat postrecord bezig zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |