lig je nu nog steeds in je nest te meuren, je zou al onder de douche staanquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga me bed uit, moet over uur bij tandarts zijn
Ik ben echt bang hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:24 schreef crv het volgende:
overigens sterkte bij de tandarts c_a [ afbeelding ]
Ach wat kan er gebeuren, niks wat een paar neptanden een jarenlange behandeling bij een andere tandarts én een psychiater voor de emotionele schade niet kunnen fixenquote:
c_a aai over bol geeftquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach wat kan er gebeuren, niks wat een paar neptanden een jarenlange behandeling bij een andere tandarts én een psychiater voor de emotionele schade niet kunnen fixen
Je weet het niet, misschien issie zo afgeleid door die watermeloenenquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:32 schreef crv het volgende:
[..]
c_a aai over bol geeft [ afbeelding ]
De tandarts is een aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardige man hoor![]()
Hij doet je niks. Anders ziet ie je nooit meer terug
Dat krijg je als je teveel zuiptquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:32 schreef Crazy-M het volgende:
pff, ik ben er weer
was weer in slaap gevallen
tot de hond boven op bed sprong
nu maar ff ontbijten en dan dadelijk weer boven verder met mn 2 kamers
fijn ff lekker uit je bek meurenquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:33 schreef Myraela het volgende:
Mijn stiefmoeder was altijd dronken als ze naar de tandarts moest.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet het niet, misschien issie zo afgeleid door die watermeloenen
hehequote:
Vrouwen zijn daar nog geniepiger in dan mannen. Wij kijken gewoon en denken 'Goh lekkere/grote/kleine/hangende/mooi tieten'quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Getrouwd enzodus denk niet dat ze naar mijn watermeloenen gaat kijken
Moet je aan c_a vragenquote:
Ik weet niet of je daar nu zo blij mee moet zijnquote:
Cup H is ook niet alles hoor.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:07 schreef Myraela het volgende:
Vrouwen met mooiere/grote/prontere borsten.Rotwijven. En dan nog een droomfiguur ook hebben.
Godverdomme.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:07 schreef Myraela het volgende:
Vrouwen met mooiere/grote/prontere borsten.Rotwijven. En dan nog een droomfiguur ook hebben.
Godverdomme.
quote:
quote:
zo op je werk aangekomenquote:
Yep, file viel wel mee uiteindelijk, maar was wel de enige op dat moment in NL op de A4quote:
tjee je lijkt wel ongesteldquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:28 schreef Koen66 het volgende:
ik zou eigenlijk moeten gaan lunchen, ook daar heb ik geen zin in
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, file viel wel mee uiteindelijk, maar was wel de enige op dat moment in NL op de A4
ohoh, njd tussen damesquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:07 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme.
uniek moment dusquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, file viel wel mee uiteindelijk, maar was wel de enige op dat moment in NL op de A4
inderdaad, heb dat gevoel eigenlijk al sinds ik van vakantie terugben, gene idee wat er aan te doen...quote:
Nee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ohoh, njd tussen dames
Maar bij een 17 jarige als jij zou het figuur toch best wel meevallen
Yep, was iets bij Hoofddorp gebeurd kennelijk en ik stond in het staartje...quote:
dat klinkt toch wel negatief....quote:
werk zequote:Op maandag 9 augustus 2010 12:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, maar even opfrissen en naar het werrk
Ja bedankt hequote:
Zit je te ruim of te strakquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En aangezien ik niet lekker in m'n vel zit nu leef ik met je mee
mezelf kan ik niet beoordelen (hooguit dat het verval aan het intreden is...)quote:
Nóg groterquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:07 schreef Myraela het volgende:
Godverdomme.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mezelf kan ik niet beoordelen (hooguit dat het verval aan het intreden is...)
Maar Myr vind ik er zeker niet verkeerd uitzien
Jij bent dat toch ook.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja bedankt he.
Mensen die er knap uitzien.
Het 'nergens geen zin in hebben' gevoel etc etcquote:
lijkt wel of heel TAL in een mental dip zitquote:
je komt in je midlife crisisquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het 'nergens geen zin in hebben' gevoel etc etc
Verder niks speciaals, niks gebeurd etc.
maar vreemd dat dat na vakantie gebeurd, normaal kan ik er juist weer ff goed tegenaan
Collectieve zelfmoord op de meetquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:39 schreef crv het volgende:
[..]
lijkt wel of heel TAL in een mental dip zit
I don't waitquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Collectieve zelfmoord op de meet
Ben je mal.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:39 schreef crv het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
Kut best veel gaatjesmoet 4 keer terug komen
leuk zo nieuwe tandarts
jij nietquote:
Vier keer.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
leuk zo nieuwe tandarts
zowww da klinkt niet bestquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
leuk zo nieuwe tandarts
ja ik heb over der gehoord, begreep dat ze als bouwvakster is begonnen met als specialiteit slopen. maar ze wildde wat meer richting zorg dus tandarts sloot het beste aan bij slopen en borenquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
leuk zo nieuwe tandarts
crv de TL haaltquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja. Schijt nu al in me broek
Ik ben dus 1,5 jaar niet geweest omdat ik zo'n kut tandarts hadquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zowww da klinkt niet best
Herinnert me er aan dat ik ook zsm op controle moet
1 geluk, als je pijn hebt dan dan werkt veel acohol primaquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:47 schreef charmed_angel het volgende:
De laatste keer is voor de meetdus als ik zuur kijk heb ik pijn
Hmm, ik heb gewoon vakantie nodig..quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:39 schreef crv het volgende:
[..]
moet je dan wel van te voren innemenquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1 geluk, als je pijn hebt dan dan werkt veel acohol prima
laatste keer dat ik ging was vorig jaar juli dus valt nog mee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben dus 1,5 jaar niet geweest omdat ik zijloge tandarts had
Enjoy the club! (alleen heb ik geen gaatjesquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
leuk zo nieuwe tandarts
lijkt me ook niet motiverendquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm, ik heb gewoon vakantie nodig..
En over 4 week gaan we sluiten, dus daar ligt het ook een beetje aan dat ik niet zoveel motivatie meer heb (terwijl ik de rest van het personeel juist moet motiveren en stimuleren(en dat gaat me verder ook wel goed af hoor!!)).
zoww gaat goedquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
Ga ff nog meer kleding bestellen bij esprit
Tot zo
mjahquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Tandartsen melken je altijd uit. Maar in een keer 4 gaten stoppen is helemaal hel.
KAAK BREKEN... Ieeeeequote:Op maandag 9 augustus 2010 12:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
mjahIk moet 4 nieuwe vullingen
een of andere behandeling tegen iets
en een beugel of kaak breken..
Ik ben nog ff zoet daar
Ja.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:02 schreef Pheno het volgende:
Ik heb een keer opgeletEn de post achter de schermen gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |