Dat van Nectar was op zich wel grappig, maar een dag later zijn er alweer mensen die ermee bezig zijnquote:
Goed plan.quote:
"Ja maar anders helpt er niemand mee"quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:59 schreef Socios het volgende:
Ik vind het prima als iemand voor een postrecord gaat. Maar doe dat dan gewoon in alle stilte en praat er niet de hele dag over.
Japsnarsquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:00 schreef Chowi het volgende:
Japsnars zit ook al op 1050 posts vandaag..
Tong, die is pas episch. Ver bovenaan staan in de totals zonder in SC's te posten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Om hulp vragen om actie te krijgen in MEN-topics.
Tong.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Japsnars
[..]
Tong, die is pas episch. Ver bovenaan staan in de totals zonder in SC's te posten.
Tja, dat van Pirania was al zo, en hoe wil je anders aan de 2500 komenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:03 schreef Chowi het volgende:
Jammer dat het allemaal van die n00b-users zijn die het record proberen te verbreken. Door middel van talloze inhoudsloze posts van maximaal 2 woorden lang.
Zo is de lol er een beetje van af.
Vind ik ook. MEN moeten ze gewoon niet gebruiken op zo'n dag.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:03 schreef Chowi het volgende:
Jammer dat het allemaal van die n00b-users zijn die het record proberen te verbreken. Door middel van talloze inhoudsloze posts van maximaal 2 woorden lang.
Zo is de lol er een beetje van af.
Maar die Nectar was gewoon een kloon van een bestaande user, natuurlijk...quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:06 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het gewoon belachelijk dat users op 1 dag ineens meer posten dan dat ze daarvoor in totaal aan posts hadden.Dat soort users mag van mij opflikkeren.
Als daar hun slurfje van steigert, jee, laat ze. Ze mogen later, als ze een vakantiebaantje zoeken, mijn tuin komen doen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:06 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het gewoon belachelijk dat users op 1 dag ineens meer posten dan dat ze daarvoor in totaal aan posts hadden.Dat soort users mag van mij opflikkeren.
Dat klopt. Maar ook klonen mogen mijn tuin komen doen. Als hun ballen zijn ingedaald.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar die Nectar was gewoon een kloon van een bestaande user, natuurlijk...
Bestaande user met nog geen 100 posts, die overigens ook niet meer op die account kan zegmaar.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar die Nectar was gewoon een kloon van een bestaande user, natuurlijk...
Whehe. Nog erger is als ze het in hun CV zouden zetten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ook klonen mogen mijn tuin komen doen. Als hun ballen zijn ingedaald.
Jij weet wie het is dan ofzo?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bestaande user met nog geen 100 posts, die overigens ook niet meer op die account kan zegmaar.
Ach, een ander zet het mod zijn op zijn of haar CVquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Whehe. Nog erger is als ze het in hun CV zouden zetten..
'Postdagrecord van grootste internetforum van Nederland verbroken.'
[..]
Jij weet wie het is dan ofzo?
Klonenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ook klonen mogen mijn tuin komen doen. Als hun ballen zijn ingedaald.
Wij hebben een band, ik denk het ook namelijk.quote:
Dat was gewoon een troll.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, een ander zet het mod zijn op zijn of haar CV
Hihihihiihhih. Toevallig!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wij hebben een band, ik denk het ook namelijk.
Ik volg de boel ook maar half, ik vond het wel grappig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |