quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:02 schreef Pheno het volgende:
Ik heb een keer opgeletEn de post achter de schermen gemaakt
??quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:02 schreef Pheno het volgende:
Ik heb een keer opgeletEn de post achter de schermen gemaakt
Iets online gevonden dat je wel wil hebben op z'n minstquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:01 schreef charmed_angel het volgende:
Zoooo de uitverkoop online is echt nep , de kleding is veel duurder dan in de winkel
Dus ga vanmiddag maar even naar esprit winkel hier
Laat hemquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ja daar blink je wel een beetje in uit Pheno![]()
Van die tease-posts. Roepen dat er iets is, en als mensen dan vragen wat het niet online willen gooien, of nu gillen dat je iets achter de schermen hebt gepost terwijl 90% hier dat toch niet kan zien. Serieus, wat is het nut dan zoiets te roepen (in beide gevallen)
Ja ehh tis geen aanval ofzo hoor. Ik vraag me gewoon waarom je zoiets gaat posten terwijl je WEET dat mensen vragen 'goh, wat is er' en je dan verder er niks over kwijt wil. Of het in dit geval sowieso niet kunnen lezen.quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu zit je weer te schermen met geheime info.
quote:
quote:
Weet ikquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ehh tis geen aanval ofzo hoor. Ik vraag me gewoon waarom je zoiets gaat posten terwijl je WEET dat mensen vragen 'goh, wat is er' en je dan verder er niks over kwijt wil. Of het in dit geval sowieso niet kunnen lezen.
En ik ben niet de enige die het nut ff ontging zo te zien;
[..]
[..]
[..]
Tjah, zo kan je alles wel rechtlullen wat krom is.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Weet ik, maar care. Dan lees je toch over die post heen
.
Dat jij niet terugleest zal mij roesten meid.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ja daar blink je wel een beetje in uit Pheno![]()
Van die tease-posts. Roepen dat er iets is, en als mensen dan vragen wat het niet online willen gooien, of nu gillen dat je iets achter de schermen hebt gepost terwijl 90% hier dat toch niet kan zien. Serieus, wat is het nut dan zoiets te roepen (in beide gevallen)
Zeruko heeft het blijkbaar wel gelezen, de rest niet. Maar geheim? Nee.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:59 schreef Pheno het volgende:
Herinner me er morgen aan dat ik mijn 130K vergeten ben
Want ik was inderdaad de enige die geen flauw benul had waar het over ging. Volgens mij snapte alleen Zeroku hem, omdat hij dus de post achter de schermen kon lezenquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat jij niet terugleest zal mij roesten meid.
Die kan niet op die plek komen. Dus die was er gisteravond gewoon bij.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Want ik was inderdaad de enige die geen flauw benul had waar het over ging. Volgens mij snapte alleen Zeroku hem, omdat hij dus de post achter de schermen kon lezen
Slaap zequote:
Dan was het gewoon mijn beperkte hersencapaciteitquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die kan niet op die plek komen. Dus die was er gisteravond gewoon bij.
Ll is gewoon nieuwsgierig.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik bedoelde die reactie op Pheno helemaal niet zo serieus. Het ging me meer om de woordgrap.
Je komt ook in te veel SC's, je wordt ook ouder Ll.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan was het gewoon mijn beperkte hersencapaciteit
Dat sowiesoquote:
2 maarquote:Je komt ook in te veel SC's, je wordt ook ouder Ll.
Zo spannend ben ik dan ook niet om te volgenquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat sowieso![]()
[..]
2 maar![]()
![]()
Maar paar drukke weekendjes geweest, dus merk al dat ik het niet helemaal meer kan volgen
Genoegquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Iets online gevonden dat je wel wil hebben op z'n minst
Oh ik vind je meestal juist wel grappigquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo spannend ben ik dan ook niet om te volgenDus goede filter om dit niet op te pikken.
quote:
saampjes hadden jullie een lekker maaltje kunnen makenquote:
jullie matchen toch wel erg goed hoorquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Broodjes en knakworstjes, ik zie een combinatie.
Ja, wisselen we er een paar uit. Tien stuks kan ik er sowieso niet op.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:51 schreef Myraela het volgende:
Broodjes en knakworstjes, ik zie een combinatie.
Voorspelbaarheid. -1.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
Stop je knakworstje tussen Myr's warme kadetjes
intussen zijn je broodjes ook al afgekoeldquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds totdat Socios komt met een worstje, maar dat schiet niet op.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:21 schreef Myraela het volgende:
Ik wacht nog steeds totdat Socios komt met een worstje, maar dat schiet niet op.
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:38 schreef Myraela het volgende:
Ga dan op bed liggen, dat slaapt veel lekkerder.
Geen last van een Odol?quote:
Hmmm ff lekker liggen, zou ik ook wel willen...quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:38 schreef Myraela het volgende:
Ga dan op bed liggen, dat slaapt veel lekkerder.
Op school vonden ze het ook altijd een beetje raar als ik ging slapen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm ff lekker liggen, zou ik ook wel willen...
Helaasch gaat dat wat minder op de zaak
Doe zoals ik, negeer het.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:58 schreef Zeroku het volgende:
Echt al die mongolen die nu weer met dat postrecord bezig zijn
Ik vind het echt onzin.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:58 schreef Zeroku het volgende:
Echt al die mongolen die nu weer met dat postrecord bezig zijn
Dat van Nectar was op zich wel grappig, maar een dag later zijn er alweer mensen die ermee bezig zijnquote:
Goed plan.quote:
"Ja maar anders helpt er niemand mee"quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:59 schreef Socios het volgende:
Ik vind het prima als iemand voor een postrecord gaat. Maar doe dat dan gewoon in alle stilte en praat er niet de hele dag over.
Japsnarsquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:00 schreef Chowi het volgende:
Japsnars zit ook al op 1050 posts vandaag..
Tong, die is pas episch. Ver bovenaan staan in de totals zonder in SC's te posten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Om hulp vragen om actie te krijgen in MEN-topics.
Tong.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Japsnars
[..]
Tong, die is pas episch. Ver bovenaan staan in de totals zonder in SC's te posten.
Tja, dat van Pirania was al zo, en hoe wil je anders aan de 2500 komenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:03 schreef Chowi het volgende:
Jammer dat het allemaal van die n00b-users zijn die het record proberen te verbreken. Door middel van talloze inhoudsloze posts van maximaal 2 woorden lang.
Zo is de lol er een beetje van af.
Vind ik ook. MEN moeten ze gewoon niet gebruiken op zo'n dag.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:03 schreef Chowi het volgende:
Jammer dat het allemaal van die n00b-users zijn die het record proberen te verbreken. Door middel van talloze inhoudsloze posts van maximaal 2 woorden lang.
Zo is de lol er een beetje van af.
Maar die Nectar was gewoon een kloon van een bestaande user, natuurlijk...quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:06 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het gewoon belachelijk dat users op 1 dag ineens meer posten dan dat ze daarvoor in totaal aan posts hadden.Dat soort users mag van mij opflikkeren.
Als daar hun slurfje van steigert, jee, laat ze. Ze mogen later, als ze een vakantiebaantje zoeken, mijn tuin komen doen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:06 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het gewoon belachelijk dat users op 1 dag ineens meer posten dan dat ze daarvoor in totaal aan posts hadden.Dat soort users mag van mij opflikkeren.
Dat klopt. Maar ook klonen mogen mijn tuin komen doen. Als hun ballen zijn ingedaald.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar die Nectar was gewoon een kloon van een bestaande user, natuurlijk...
Bestaande user met nog geen 100 posts, die overigens ook niet meer op die account kan zegmaar.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar die Nectar was gewoon een kloon van een bestaande user, natuurlijk...
Whehe. Nog erger is als ze het in hun CV zouden zetten.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ook klonen mogen mijn tuin komen doen. Als hun ballen zijn ingedaald.
Jij weet wie het is dan ofzo?quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bestaande user met nog geen 100 posts, die overigens ook niet meer op die account kan zegmaar.
Ach, een ander zet het mod zijn op zijn of haar CVquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Whehe. Nog erger is als ze het in hun CV zouden zetten..
'Postdagrecord van grootste internetforum van Nederland verbroken.'
[..]
Jij weet wie het is dan ofzo?
Klonenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ook klonen mogen mijn tuin komen doen. Als hun ballen zijn ingedaald.
Wij hebben een band, ik denk het ook namelijk.quote:
Dat was gewoon een troll.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, een ander zet het mod zijn op zijn of haar CV
Hihihihiihhih. Toevallig!quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wij hebben een band, ik denk het ook namelijk.
Ik volg de boel ook maar half, ik vond het wel grappig.quote:
ummmmquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:22 schreef crv het volgende:
IN[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
mijn "baas, Fransman" vertelde me tijdens lunch dat ik op stel en sprong naar een klant moet omdat de goedkeuring voor tijdelijke vervanging OK was. Ik dus mijn lunch snel gefinished en hop in de auto naar de klant.quote:
kan die kutclown niet achter een spoilerquote:
Niks tegen Bassiequote:Op maandag 9 augustus 2010 15:37 schreef crv het volgende:
[..]
kan die kutclown niet achter een spoiler
Die dikzakquote:
Lose Yourself video? I was in the back!quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Lose Yourself video? I was in the back!
Superman video? I was in the back!.
Spotifyquote:
het is en blijft eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:48 schreef crv het volgende:
[..]
het is en blijft een*mailt naar advocaat BassieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:48 schreef crv het volgende:
[..]
het is en blijft eenDat was vroeger altijd mijn held.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu is het Steve Carell. Je weet wel. Deze meneer.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
Je doet maar, ik neem geen woord terugquote:
Dat soort dingen kunnen alleen maar failenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:52 schreef DeLuna het volgende:
INGE DE BRUIJN KOMT TERUGGGGG
Oke, ze overweegt het.
vroeger al een kutclown nu een ouwe kutclownquote:
quote:
http://tinyurl.com/37w9t46quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:54 schreef crv het volgende:
[..]
vroeger al een kutclown nu een ouwe kutclown
[..]Never heard off. Who the FOK is that?
Tinyurlquote:
quote:
Therese Alshammer zwemt ook nog steeds. Inge traint overigens al een tijdje weer mee.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat soort dingen kunnen alleen maar failen
Ja, zie Johan Cruijff, een comeback maken bij een middenmoter en dat team meteen landskampioen maken.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat soort dingen kunnen alleen maar failen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |