Thanks voor de suggestiesquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:40 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
heb je alle Generations Kill's al gezien? en anders the Pacific, Band of Brothers, Letters from Iwo Jima/Flags of our Fathers etc etc.
Ha, dat klinkt goedquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:43 schreef hoogvlieger het volgende:
9th Company is ook een goeie. Russisch Film in het Russisch over de Russen in de Zandbak.
Idd, als ik terug kijk dan denk ik wel is.. waar heb ik die centen ooit vandaan gehaald!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:38 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Betekent dus 40/45 keer 1.5. Want lessen van anderhalf uur. 50e per uur, 2x 200 voor examen, proefexamen, theorie. Tel maar op. Kan je een dorp in afrika 10 jaar lang van laten eten
Paps en Mamsquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:48 schreef Maitje het volgende:
[..]
Idd, als ik terug kijk dan denk ik wel is.. waar heb ik die centen ooit vandaan gehaald!!
"Je hebt het verkloot, kameraad."quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:51 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
C4 kleien in de vorm van een penis
Naja, blijft een hoop geld.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:53 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
was verjaardags/eindexamen kadotje
mag kop dicht door zitten ookquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan gewoon kop dicht en doorlopen
hek ook wel zin in. Samen lopen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:34 schreef Maitje het volgende:
Goed idee m.k... zit te twijfelen om even een stukje te hardlopen..
Als je hier heen komt... primaquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:41 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
hek ook wel zin in. Samen lopen?
Ze zijn wel heul stoer.....quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:42 schreef hoogvlieger het volgende:
Ik ga zo ook ff naar de Bever. Wil die Suunto horloges van dicht bij bekijken. Zit er sterk over te denken om er een te nemen.
Ghehehehe.. ligt er aan waar je vandaan komtquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:48 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
kan ik een marathon gaan lopen
het antwoord is ja !quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:34 schreef Maitje het volgende:
Goed idee m.k... zit te twijfelen om even een stukje te hardlopen..
zit nog wel te twijfelen tussen de Regular Black:quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:41 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
hek ook wel zin in. Samen lopen?
Nee joh, dat is echt peanuts, gewoon er vol voor gaan en een 15 kilometer speedmars met helm, geweer en bepakking doenquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
het antwoord is ja !
gewoon ff poko poko 3 km pakken
die all black is echt duidelijk hipper !quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:50 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
zit nog wel te twijfelen tussen de Regular Black:
[ afbeelding ]
en de All Black:
[ afbeelding ]
de All Black is 25e duurder, maar vind m wel iets mooier. Zit alleen te denken of dat negatieve scherm nou zou handig is.
De All Black nemen... als je in het veld bent dan moet je dat lichte scherm niet hebben... dat valt teveel op!quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:50 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en de All Black:
[ afbeelding ]
de All Black is 25e duurder, maar vind m wel iets mooier. Zit alleen te denken of dat negatieve scherm nou zou handig is.
Doe ik ook nog wel hoowrquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee joh, dat is echt peanuts, gewoon er vol voor gaan en een 15 kilometer speedmars met helm, geweer en bepakking doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ga ook gewoon zo lopen, samen met mijn negert..quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
het antwoord is ja !
gewoon ff poko poko 3 km pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:52 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja ga ook gewoon zo lopen, samen met mijn negert..gezellig stukkie rennen met je oude vertrouwde viervoeter....nawwww das wel echt een *feel good* film momentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:53 schreef Braamyo het volgende:
[..]
gezellig stukkie rennen met je oude vertrouwde viervoeter....nawwww das wel echt een *feel good* film moment
Hoor je dat hoogvlieger... we worden gewoon vervangen door een neger... rot buitenlanders ook altijd (just kidding)quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:57 schreef Braamyo het volgende:
[..]
rot buitenlanders ook altijd (just kidding)
pizza is van italie, en ik zie hier geen 1000'den italianen voor de deur, gyros en shoarma had ik prima zonder gekund. Mischien dat dan de frietboer nog eens openbleef tot 04:00. dat zou pas eens fijn zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:59 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
![]()
zonder buitenlanders hadden wij geen gyros, pizza en shoarma gehad.
1. het is patat!quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:03 schreef Braamyo het volgende:
[..]
pizza is van italie, en ik zie hier geen 1000'den italianen voor de deur, gyros en shoarma had ik prima zonder gekund. Mischien dat dan de frietboer nog eens openbleef tot 04:00. dat zou pas eens fijn zijn
allang gedaan meis.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:07 schreef Maitje het volgende:
[..]
1. het is patat!
2. Koop een frituurpan
frietquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:07 schreef Maitje het volgende:
[..]
1. het is patat!
2. Koop een frituurpan
Ooh.. dan nodig je ze toch thuis uit?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:08 schreef Braamyo het volgende:
[..]
allang gedaan meis.
Alleen vind ik het gezelliger om na het stappen met vrienden nog ff wat te eten e.d. maarjah dat zit er weinig in
Als ik zeg patat! Dan zeg ik patat!!!quote:
Google middelburg nog maar ff op google maps.quote:
Dan wordt het al wat moeilijker ja...quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:11 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Google middelburg nog maar ff op google maps.
Ik kom uit gapinge, een ander uit vlissinge, een derde uit oost-souburg, een vierde uit sint-laurens.... iedereen woont gewoon pokke ver weg van middelburg Xd
helaas, tis wat het isquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:13 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dan wordt het al wat moeilijker ja...
Ik heb zelf de Suunto light Black.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:50 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en de All Black:
[ afbeelding ]
qua functies zijn de Light, Regular en de All Black helemaal gelijk geloof ik. Dus dan word het kijken naar het uiterlijk. Ik vind het helemaal zwart met de groene accenten van de All Black wel erg mooi. Maar weet jij of dat negatieve zwarte scherm minder of gelijk is aan het grijze scherm overdag en s'nachts?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:20 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb zelf de Suunto light Black.
Dus de black maardan afgewerkt met metaal.
Ik vind het ideale horloges, en het feit dat hier lui durven te beweren dat het tactisch onverantwoord is is gelul. Je draagt je horloge toch onder je mouw en anders zien ze toch echt eerder het wit van je ogen dan het grijs van het beeldscherm..
Beiden is een schending van een dienstvoorschriftquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:10 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Een veiligheidsincident met een doorgeladen vuurwapen lijkt mij van een iets andere orde dan de voorschriften voor het dragen van een hepla..
ik denk dat ze daar wel rekening mee gehouden hebben ^^ zou een beetje stom zijn als kje 25 euro extra betaald voor alleen het kleurtje nietwaar?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:45 schreef m.k het volgende:
vet horloge is dat maar die all black kan je dan de cijfertjes nog wel lezen in het donker ?
ding heeft natuurlijk gewoon achtergrond lichtquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:45 schreef m.k het volgende:
vet horloge is dat maar die all black kan je dan de cijfertjes nog wel lezen in het donker ?
Dude... het was alleen maar praktisch nadenken van mij....quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:20 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb zelf de Suunto light Black.
Dus de black maardan afgewerkt met metaal.
Ik vind het ideale horloges, en het feit dat hier lui durven te beweren dat het tactisch onverantwoord is is gelul. Je draagt je horloge toch onder je mouw en anders zien ze toch echt eerder het wit van je ogen dan het grijs van het beeldscherm..
Ja, dat vind ik wel duurquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:49 schreef hoogvlieger het volgende:
250 voor een horloge vind jij duur?
Nu ja, het is niet goedkoopquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:49 schreef hoogvlieger het volgende:
250 voor een merkhorloge vind jij duur?
ooh.. okequote:Op maandag 9 augustus 2010 14:51 schreef m.k het volgende:
@maitje: 3 kwartier ofzo het is om de hoek
Zonder enige vorm van kennis door ervaring tegenover iemand die al 2 jaar met zo'n ding in het zijterrein ligt?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dude... het was alleen maar praktisch nadenken van mij....
bever zijn afzetters, maar het is vanaf hier 20 min fietsen dus ik ga ff kijken of ze er een hebben liggen om te passen. Hier koop ik hem dan: http://www.futurumshop.nl(...)core-all-black.phtmlquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:51 schreef m.k het volgende:
@hoogvlieger http://www.bever.nl/orien(...)uunto-core-all-black hier staat tog een ander prijskaartje
@maitje: 3 kwartier ofzo het is om de hoek
quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zonder enige vorm van kennis door ervaring tegenover iemand die al 2 jaar met zo'n ding in het zijterrein ligt?
Ik moet nogquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:54 schreef m.k het volgende:
@ maitje: heb jij nou al hardgelopen ? of moet ik soms meelopen
zo goedendag wat een verschilquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:54 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
bever zijn afzetters, maar het is vanaf hier 20 min fietsen dus ik ga ff kijken of ze er een hebben liggen om te passen. Hier koop ik hem dan: http://www.futurumshop.nl(...)core-all-black.phtml
Maar ze heeft wel gelijk, en dat zegt iemand die reeds 8 jaar ervaring heeft opgedaanquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zonder enige vorm van kennis door ervaring tegenover iemand die al 2 jaar met zo'n ding in het zijterrein ligt?
Het grote verschil is dat je bij de regular black het beeldscherm verlicht waardoor de letters afsteken. Bij de all black verlicht je de cijfers waardoor de achtergrond afsteekt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:46 schreef Braamyo het volgende:
[..]
ik denk dat ze daar wel rekening mee gehouden hebben ^^ zou een beetje stom zijn als kje 25 euro extra betaald voor alleen het kleurtje nietwaar?
begin maar met een statische trainings momentjesquote:
Ik kan echt nog geen 20 push ups..quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:58 schreef Braamyo het volgende:
[..]
begin maar met een statische trainings momentjes
20 push ups,
30 sit ups,
10 para'sGood luck and have fun
Optrekkenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:00 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik kan echt nog geen 20 push ups..![]()
En wat zijn para's?
Dat kun jij wel, met gewoon beginnen met trainen. Eerst gewoon beginnen met 2, dan opwerkenquote:
Op je buik op de grond liggen. benen gestrekt (lichte sprijdstand) achter je, elebogen naar buiten wijsend en handen naar voren.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:00 schreef Maitje het volgende:
[..]
En wat zijn para's?
Optrekken moet je ook doen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:03 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Op je buik op de grond liggen. benen gestrekt (lichte sprijdstand) achter je, elebogen naar buiten wijsend en handen naar voren.
En dan 3 seconden lang je benen, armen en hoofd zo hoog mogelijk tillen alvorens 1 seconden neer. En weer 3 seconden op. e.d.
Ze noemen het een para omdat als je benen en armen zo omhoog gaan dan neem je dezelfde houding aan als iemand die uit een vliegtuig springt maar voordat hij zijn parachute openklapt
optrekken is weer wat anders.... zie uitleg van mij over para's hieronder....quote:
Yepquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:05 schreef Braamyo het volgende:
[..]
optrekken is weer wat anders.... zie uitleg van mij over para's hieronder....
ik neem aan dat je met optrekken aan zo'n stang bedoelt en dan triceps? gebruikt om je kin boven die stang te kijgen
20 push ups 30 sit ups is standaart oefeningetje in het army dingesquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:00 schreef Maitje het volgende:
[..]
En wat zijn para's?
En dat dus 3 maal per dag doen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:06 schreef Braamyo het volgende:
[..]
20 push ups 30 sit ups is standaart oefeningetje in het army dinges
dus gewoon iedere ochtend uit bed en iedere avond voor slapen gaan ff push ups doen, gewoon zoveel je kunt
Elke dag even push ups en elke week weer verhogen naar meer... Dus ik kom ooit wel aan mijn 20 push ups..quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En dat dus 3 maal per dag doen.
Nu ja, zwaar, je kunt erop trainenquote:Op maandag 9 augustus 2010 15:07 schreef Braamyo het volgende:
[..]
is trouwens wel echt leuk om te doen, maar O zo zwaar
het gaat niet zozeer om het verhogen. Het gaat alleen om het doen van.quote:Op maandag 9 augustus 2010 15:09 schreef Maitje het volgende:
[..]
Elke dag even push ups en elke week weer verhogen naar meer... Dus ik kom ooit wel aan mijn 20 push ups..
springen zul jequote:Op maandag 9 augustus 2010 15:09 schreef m.k het volgende:
die pull up stang hangt bij mijn fitness club 2.50 meter hoog ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |