Thanks voor de suggestiesquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:40 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
heb je alle Generations Kill's al gezien? en anders the Pacific, Band of Brothers, Letters from Iwo Jima/Flags of our Fathers etc etc.
Ha, dat klinkt goedquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:43 schreef hoogvlieger het volgende:
9th Company is ook een goeie. Russisch Film in het Russisch over de Russen in de Zandbak.
Idd, als ik terug kijk dan denk ik wel is.. waar heb ik die centen ooit vandaan gehaald!!quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:38 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Betekent dus 40/45 keer 1.5. Want lessen van anderhalf uur. 50e per uur, 2x 200 voor examen, proefexamen, theorie. Tel maar op. Kan je een dorp in afrika 10 jaar lang van laten eten
Paps en Mamsquote:Op maandag 9 augustus 2010 12:48 schreef Maitje het volgende:
[..]
Idd, als ik terug kijk dan denk ik wel is.. waar heb ik die centen ooit vandaan gehaald!!
"Je hebt het verkloot, kameraad."quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:51 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
C4 kleien in de vorm van een penis
Naja, blijft een hoop geld.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:53 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
was verjaardags/eindexamen kadotje
mag kop dicht door zitten ookquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan gewoon kop dicht en doorlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |