hek ook wel zin in. Samen lopen?quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:34 schreef Maitje het volgende:
Goed idee m.k... zit te twijfelen om even een stukje te hardlopen..
Als je hier heen komt... primaquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:41 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
hek ook wel zin in. Samen lopen?
Ze zijn wel heul stoer.....quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:42 schreef hoogvlieger het volgende:
Ik ga zo ook ff naar de Bever. Wil die Suunto horloges van dicht bij bekijken. Zit er sterk over te denken om er een te nemen.
Ghehehehe.. ligt er aan waar je vandaan komtquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:48 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
kan ik een marathon gaan lopen
het antwoord is ja !quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:34 schreef Maitje het volgende:
Goed idee m.k... zit te twijfelen om even een stukje te hardlopen..
zit nog wel te twijfelen tussen de Regular Black:quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:41 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
hek ook wel zin in. Samen lopen?
Nee joh, dat is echt peanuts, gewoon er vol voor gaan en een 15 kilometer speedmars met helm, geweer en bepakking doenquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
het antwoord is ja !
gewoon ff poko poko 3 km pakken
die all black is echt duidelijk hipper !quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:50 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
zit nog wel te twijfelen tussen de Regular Black:
[ afbeelding ]
en de All Black:
[ afbeelding ]
de All Black is 25e duurder, maar vind m wel iets mooier. Zit alleen te denken of dat negatieve scherm nou zou handig is.
De All Black nemen... als je in het veld bent dan moet je dat lichte scherm niet hebben... dat valt teveel op!quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:50 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
zit nog wel te twijfelen tussen de Regular Black:
[ afbeelding ]
en de All Black:
[ afbeelding ]
de All Black is 25e duurder, maar vind m wel iets mooier. Zit alleen te denken of dat negatieve scherm nou zou handig is.
Doe ik ook nog wel hoowrquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee joh, dat is echt peanuts, gewoon er vol voor gaan en een 15 kilometer speedmars met helm, geweer en bepakking doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ga ook gewoon zo lopen, samen met mijn negert..quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:50 schreef Braamyo het volgende:
[..]
het antwoord is ja !
gewoon ff poko poko 3 km pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:52 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja ga ook gewoon zo lopen, samen met mijn negert..gezellig stukkie rennen met je oude vertrouwde viervoeter....nawwww das wel echt een *feel good* film momentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:53 schreef Braamyo het volgende:
[..]
gezellig stukkie rennen met je oude vertrouwde viervoeter....nawwww das wel echt een *feel good* film moment
Hoor je dat hoogvlieger... we worden gewoon vervangen door een neger... rot buitenlanders ook altijd (just kidding)quote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:57 schreef Braamyo het volgende:
[..]
rot buitenlanders ook altijd (just kidding)
pizza is van italie, en ik zie hier geen 1000'den italianen voor de deur, gyros en shoarma had ik prima zonder gekund. Mischien dat dan de frietboer nog eens openbleef tot 04:00. dat zou pas eens fijn zijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 13:59 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
![]()
zonder buitenlanders hadden wij geen gyros, pizza en shoarma gehad.
1. het is patat!quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:03 schreef Braamyo het volgende:
[..]
pizza is van italie, en ik zie hier geen 1000'den italianen voor de deur, gyros en shoarma had ik prima zonder gekund. Mischien dat dan de frietboer nog eens openbleef tot 04:00. dat zou pas eens fijn zijn
allang gedaan meis.quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:07 schreef Maitje het volgende:
[..]
1. het is patat!
2. Koop een frituurpan
frietquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:07 schreef Maitje het volgende:
[..]
1. het is patat!
2. Koop een frituurpan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |