Ooh.. dan nodig je ze toch thuis uit?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:08 schreef Braamyo het volgende:
[..]
allang gedaan meis.
Alleen vind ik het gezelliger om na het stappen met vrienden nog ff wat te eten e.d. maarjah dat zit er weinig in
Als ik zeg patat! Dan zeg ik patat!!!quote:
Google middelburg nog maar ff op google maps.quote:
Dan wordt het al wat moeilijker ja...quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:11 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Google middelburg nog maar ff op google maps.
Ik kom uit gapinge, een ander uit vlissinge, een derde uit oost-souburg, een vierde uit sint-laurens.... iedereen woont gewoon pokke ver weg van middelburg Xd
helaas, tis wat het isquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:13 schreef Maitje het volgende:
[..]
Dan wordt het al wat moeilijker ja...
Ik heb zelf de Suunto light Black.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:50 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
zit nog wel te twijfelen tussen de Regular Black:
[ afbeelding ]
en de All Black:
[ afbeelding ]
de All Black is 25e duurder, maar vind m wel iets mooier. Zit alleen te denken of dat negatieve scherm nou zou handig is.
qua functies zijn de Light, Regular en de All Black helemaal gelijk geloof ik. Dus dan word het kijken naar het uiterlijk. Ik vind het helemaal zwart met de groene accenten van de All Black wel erg mooi. Maar weet jij of dat negatieve zwarte scherm minder of gelijk is aan het grijze scherm overdag en s'nachts?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:20 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb zelf de Suunto light Black.
Dus de black maardan afgewerkt met metaal.
Ik vind het ideale horloges, en het feit dat hier lui durven te beweren dat het tactisch onverantwoord is is gelul. Je draagt je horloge toch onder je mouw en anders zien ze toch echt eerder het wit van je ogen dan het grijs van het beeldscherm..
Beiden is een schending van een dienstvoorschriftquote:Op maandag 9 augustus 2010 09:10 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Een veiligheidsincident met een doorgeladen vuurwapen lijkt mij van een iets andere orde dan de voorschriften voor het dragen van een hepla..
ik denk dat ze daar wel rekening mee gehouden hebben ^^ zou een beetje stom zijn als kje 25 euro extra betaald voor alleen het kleurtje nietwaar?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:45 schreef m.k het volgende:
vet horloge is dat maar die all black kan je dan de cijfertjes nog wel lezen in het donker ?
ding heeft natuurlijk gewoon achtergrond lichtquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:45 schreef m.k het volgende:
vet horloge is dat maar die all black kan je dan de cijfertjes nog wel lezen in het donker ?
Dude... het was alleen maar praktisch nadenken van mij....quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:20 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik heb zelf de Suunto light Black.
Dus de black maardan afgewerkt met metaal.
Ik vind het ideale horloges, en het feit dat hier lui durven te beweren dat het tactisch onverantwoord is is gelul. Je draagt je horloge toch onder je mouw en anders zien ze toch echt eerder het wit van je ogen dan het grijs van het beeldscherm..
Ja, dat vind ik wel duurquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:49 schreef hoogvlieger het volgende:
250 voor een horloge vind jij duur?
Nu ja, het is niet goedkoopquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:49 schreef hoogvlieger het volgende:
250 voor een merkhorloge vind jij duur?
ooh.. okequote:Op maandag 9 augustus 2010 14:51 schreef m.k het volgende:
@maitje: 3 kwartier ofzo het is om de hoek
Zonder enige vorm van kennis door ervaring tegenover iemand die al 2 jaar met zo'n ding in het zijterrein ligt?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dude... het was alleen maar praktisch nadenken van mij....
bever zijn afzetters, maar het is vanaf hier 20 min fietsen dus ik ga ff kijken of ze er een hebben liggen om te passen. Hier koop ik hem dan: http://www.futurumshop.nl(...)core-all-black.phtmlquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:51 schreef m.k het volgende:
@hoogvlieger http://www.bever.nl/orien(...)uunto-core-all-black hier staat tog een ander prijskaartje
@maitje: 3 kwartier ofzo het is om de hoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |